WOW! FC Twente met 1200 supporters naar uitduel met Feyenoord

( 15 reacties)
WOW! FC Twente met 1200 supporters naar uitduel met Feyenoord

FC Twente speelt vrijdagavond de thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. Volgende week zondag staat het eerstvolgende uitduel op het programma. FC Twente gaat dan op bezoek bij Feyenoord.

De ploeg van trainer Gonzalo Garcia zal in Rotterdam gesteund worden door meer dan duizend supporters. FC Twente laat namelijk via de officiële kanalen weten dat het uitvak is uitverkocht. Voor de wedstrijd in De Kuip waren 1.200 kaarten beschikbaar voor FC Twente-supporters.

In eerste instantie konden supportersverenigingen van FC Twente kaarten afnemen voor het duel in Rotterdam. Donderdagmiddag begon de vrije verkoop en waren er alleen nog kaarten voor de buscombi beschikbaar. Die tickets waren binnen mum van tijd uitverkocht. Het duel tussen Feyenoord en FC Twente begint op zondag 29 september om 16.45 uur.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2019 om 12:40
    • Quote van 20 Sep 2019 om 00:46
      1201. Ik zit in het feyenoordvak????. Samen met een kameraad die voor Feyenoord is. Ben benieuwd of ik een beetje geaccepteerd wordt....
    Welk Feyenoord vak zit je?
  • 20 Sep 2019 om 12:04
    • Quote van 20 Sep 2019 om 07:50
      Tuurlijk Twente en Feijenoord gaat perfect samen, zou zeggen doe lekker een twenteshirt aan en vooral veel juichen bij een doelpunt van Twente, accepteren ze wel.
    Haha idd, denk dat alleen Suske terug komt en Wiske het niet kan navertellen ;)
  • 20 Sep 2019 om 09:36
    • Quote van 20 Sep 2019 om 07:50
      Tuurlijk Twente en Feijenoord gaat perfect samen, zou zeggen doe lekker een twenteshirt aan en vooral veel juichen bij een doelpunt van Twente, accepteren ze wel.
    Hahahaha R.I.P alvast
  • 20 Sep 2019 om 08:01
    Ikzeg. Dit is toch echt super geweldig alle support die ons fctwente steunen wens ik heel veel sterkte en succes toe. Geweldig heren en dames.
  • 20 Sep 2019 om 07:50
    • Quote van 20 Sep 2019 om 00:46
      1201. Ik zit in het feyenoordvak????. Samen met een kameraad die voor Feyenoord is. Ben benieuwd of ik een beetje geaccepteerd wordt....
    Tuurlijk Twente en Feijenoord gaat perfect samen, zou zeggen doe lekker een twenteshirt aan en vooral veel juichen bij een doelpunt van Twente, accepteren ze wel.
  • 20 Sep 2019 om 07:20
    • Quote van 20 Sep 2019 om 00:46
      1201. Ik zit in het feyenoordvak????. Samen met een kameraad die voor Feyenoord is. Ben benieuwd of ik een beetje geaccepteerd wordt....
    Dat heb ik ook 1x gedaan, en geloof me dat wordt je niet, vooral niet in de vakken achter de goals
  • 20 Sep 2019 om 01:52
    • Quote van 20 Sep 2019 om 00:46
      1201. Ik zit in het feyenoordvak????. Samen met een kameraad die voor Feyenoord is. Ben benieuwd of ik een beetje geaccepteerd wordt....
    Lekker hand in hand met je kameraad en dan komt alles goed
  • 20 Sep 2019 om 00:46
    1201. Ik zit in het feyenoordvak????. Samen met een kameraad die voor Feyenoord is. Ben benieuwd of ik een beetje geaccepteerd wordt....
  • 20 Sep 2019 om 00:13
    Ik heb binnen 3 minuten 5 stuks besteld voor de vrije verkoop. Nog geen mail gehad. Zijn er al mensen die mails hebben gehad van de vrije verkoop?
  • 19 Sep 2019 om 23:11
    • Quote van 19 Sep 2019 om 23:00
      Bij iedere uitwedstrijd zijn daar arrangementen voor
    Ok, wist ik niet. Wel vragen om heibel lijkt me dat toch?
  • 19 Sep 2019 om 23:00
    • Quote van 19 Sep 2019 om 22:39
      Voor Feyenoord-uit?
    Bij iedere uitwedstrijd zijn daar arrangementen voor
  • 19 Sep 2019 om 22:39
    • Quote van 19 Sep 2019 om 22:28
      Ook nog honderden businesskaarten verkocht
    Voor Feyenoord-uit?
  • 19 Sep 2019 om 22:28
    Ook nog honderden businesskaarten verkocht