Defensieve versterkingen op komst bij FC Twente: ''Ze hebben ruimte'' ''De optie om bij FC Twente blijven is zo slecht nog niet'' Van Leeuwen blikt vooruit: ''Een schoon schip biedt ook kansen'' Van Leeuwen verklapt: ''Over meer dan 150 spelers gesproken'' Espinosa blikt terug: ''Ik kon daar echt veel geld verdienen''

''Nu zou het heel populair zijn om te zeggen: De KNVB naait FC Twente''

( 15 reacties)
''Nu zou het heel populair zijn om te zeggen: De KNVB naait FC Twente''

FC Twente heeft een boete van €7.500 ontvangen van de KNVB vanwege het gooien met bier in de wedstrijd tegen Heracles. Tijmen van Wissing reageert op deze beslissing bij De Oosttribune.

"Nu zou het heel populair zijn om te zeggen: De KNVB naait FC Twente. Een paar bekertjes bier hoort bij een wedstrijd, zeker tegen Heracles. Vuurwerk op het veld, dat moet je bestraffen", zegt Van Wissing. "Het is mij niet opgevallen. Ik vind het zonde van het bier, zou ik zeggen."

"Dessers loopt daar bewust langs Vak P. Ja, dan krijg je een paar bekertjes bier over je heen. Kom op man", vervolgt hij zijn reactie. "Waarschijnlijk zit Joey Kooij ook in die commissie. Die denkt: Vijf bekertjes bier? 7.500 euro!"

Jan van Staa heeft nog een leuke suggestie voor de volgende keer dat zoiets zou gebeuren. "Dat bekertje opvangen lijkt mij ook wel eens een keer ludiek. Dat je zegt: Ik van hem eens op", stelt hij voor.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Nov 2019 om 10:29
    • Quote van 10 Nov 2019 om 08:30
      Dus? Of alle clubs dan op de bon of deze boete intrekken. Dit gebeurt wekelijks overal. Er wordt weer eens met twee maten gemeten.
    Zo krijgen veel andere clubs ook boetes, alleen denken Calimero's onder ons dat ze altijd ons moeten hebben. Als je iets niet weet, wil dat niet zeggen dat het niet gebeurd.
  • 10 Nov 2019 om 10:27
    • Quote van 9 Nov 2019 om 19:34
      Schandalige boete...….
    Tja, als waarschuwen niet helpt volgen er sancties. Ik vind het schandalig dat een stel idioten er (weer) voor moet zorgen dat onze club boetes krijgt.
  • 10 Nov 2019 om 10:25
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:55
      Ja maar jij snapt toch niets, alleen als er met bier word gegooid tijdens het Papenfeest carnaval. Want dan gaan alle katholieken uit hun dak, in Boeskoolstad. En zuipen en doen er vliegt geregeld biertje door de lucht hè? Dat is emotie met dat fucking achterlijke carnaval, geen wonder dat ze het Papenfeest noemen Boeskool(dorp)
    Heb je je pilletjes gehad kerel? Wat laat je je gaan zeg. Je hebt het vaak over carnaval, maar heb echt geen idee waarom. Zelf ben ik niet eens carnavalsvierder. Laat staan dat ik met bier zou gooien. Ik drink het liever zelf op.
  • 10 Nov 2019 om 10:18
    Die boete heb je aan Smit te danken.
  • 10 Nov 2019 om 08:30
    • Quote van 9 Nov 2019 om 21:50
      Zie de KNVB Standaardvoorwaarden geldend vanaf 1 September 2014: Artikel 8; Ongeoorloofde voorwerpen en gedrag: 8.3 "Het is verboden in het Stadion te gooien met enig voorwerp en/of enige vloeistof."
    Dus? Of alle clubs dan op de bon of deze boete intrekken. Dit gebeurt wekelijks overal. Er wordt weer eens met twee maten gemeten.
  • 9 Nov 2019 om 22:30
    • Quote van 9 Nov 2019 om 19:22
      Loat goan dat bint de zelfde lui die het geweld tegen kick out zwarte piet afkeuren let maar op. Nou daar ga ik graag een paar dagen voor zitten OP DONDEREN ER MEE.
    100%
  • 9 Nov 2019 om 21:50
    • Quote van 9 Nov 2019 om 19:34
      Schandalige boete...….
    Zie de KNVB Standaardvoorwaarden geldend vanaf 1 September 2014: Artikel 8; Ongeoorloofde voorwerpen en gedrag: 8.3 "Het is verboden in het Stadion te gooien met enig voorwerp en/of enige vloeistof."
  • 9 Nov 2019 om 19:34
    • Quote van 9 Nov 2019 om 14:58
      Bier gooien is emotie Jan. Althans, dat las ik hier, haha
    Schandalige boete...….
  • 9 Nov 2019 om 19:22
    • Quote van 9 Nov 2019 om 17:55
      Ja maar jij snapt toch niets, alleen als er met bier word gegooid tijdens het Papenfeest carnaval. Want dan gaan alle katholieken uit hun dak, in Boeskoolstad. En zuipen en doen er vliegt geregeld biertje door de lucht hè? Dat is emotie met dat fucking achterlijke carnaval, geen wonder dat ze het Papenfeest noemen Boeskool(dorp)
    Loat goan dat bint de zelfde lui die het geweld tegen kick out zwarte piet afkeuren let maar op. Nou daar ga ik graag een paar dagen voor zitten OP DONDEREN ER MEE.
  • 9 Nov 2019 om 17:55
    • Quote van 9 Nov 2019 om 14:58
      Bier gooien is emotie Jan. Althans, dat las ik hier, haha
    Ja maar jij snapt toch niets, alleen als er met bier word gegooid tijdens het Papenfeest carnaval. Want dan gaan alle katholieken uit hun dak, in Boeskoolstad. En zuipen en doen er vliegt geregeld biertje door de lucht hè? Dat is emotie met dat fucking achterlijke carnaval, geen wonder dat ze het Papenfeest noemen Boeskool(dorp)
  • 9 Nov 2019 om 17:52
    • Quote van 9 Nov 2019 om 16:03
      Na een doelpunt voor Vak P vieren is een provocatie. Wees blij dat het alleen bier was.
    Next time lege biervaten vies tuig:-))
  • 9 Nov 2019 om 17:46
    Ikzeg. (K)nvb u gooit met boetes naar ons fctwente toe,wat is uw volgende boete dan voor ons fctwente, en (k)nvb een ding wil ik graag kwijt u krijgt ons fctwente niet uit de eredivisie dat is zeker. Welke scheidsrechter of lijnrechter er loopt of staat.
  • 9 Nov 2019 om 16:03
    • Quote van 9 Nov 2019 om 14:58
      Bier gooien is emotie Jan. Althans, dat las ik hier, haha
    Na een doelpunt voor Vak P vieren is een provocatie. Wees blij dat het alleen bier was.
  • 9 Nov 2019 om 14:58
    Bier gooien is emotie Jan. Althans, dat las ik hier, haha
  • 9 Nov 2019 om 11:52
    Goed idee van Jan. Heel ludiek zie je maar 198 x per jaar.
zondag 24 november 2019
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›