'FC Twente neemt in winter afscheid van overbodige middenvelder' 'Enorme mix' bij FC Twente: ''Hoor ook Frans of Duits om me heen'' Transferadvies voor FC Twente: ''Dat zou ik wel goed vinden'' Zware tijd voor Roemeratoe: ''Waarom stop ik niet gewoon?'' FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente

( 15 reacties)
Ajax-supporters massaal naar uitwedstrijd tegen FC Twente

Ajax wordt op zondag 1 december tegen FC Twente gesteund door een uitverkocht uitvak. De laatste tickets voor het treffen in De Grolsch Veste werden maandagochtend verkocht.

De Ajacieden nemen de beschikbare 1000 kaarten af. Er geldt voor de supporters van Ajax een verplichte buscombi. Daarvan zullen 700 fans in Amsterdam moeten opstappen en 300 supporters bij een alternatieve opstapplaats in de buurt van Enschede.

Ook bij FC Twente leeft het treffen met Ajax, dat op zondag 1 december al om 12.15 uur begint. De Grolsch Veste is al nagenoeg uitverkocht. FC Twente heeft namelijk al de 'minder zicht plekken' in de verkoop gedaan.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Nov 2019 om 23:30
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Wat is er precies mis met de caoaciteit. Een club met capaciteit tot 30.000 man moet 1000 plekken afgeven aan uitspelende club volgens laatste knvb regels. Twente houdt zich daar toch precies aan. Daarnaast is jet stadion elke wedstrijd nagenoeg uitverkocht ( zeker vwb de reguliere supportersplekken) dus compleet logisch dst men kaarten voor eigen supporters brhoud toch ofzou psv dat anders doen?
  • 18 Nov 2019 om 15:54
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:45
      Ikzeg. Geachte voetbal verstand, u heeft het over meer plaatsen voor het uitvak, helaas kan ik u mededelen dat er zoveel twente fans zijn die thuis in de veste hun plaats ook nodig hebben, net als bij andere clubs. Dan hoop ik voor u dat u nu al besteld heeft voor uw club tegen ons fctwente. Ikzeg. Succes en tot ziens. In ons fctwente veste mits u op tijd bent.
    Pisvee is al geweest, vak was niet eens vol
  • 18 Nov 2019 om 13:44
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Opdonderen met je Pisvee
  • 18 Nov 2019 om 13:25
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Flikker op debiel.
  • 18 Nov 2019 om 12:47
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:45
      Wat doe je dan op een Twenteforum als je voor PSV bent?
    Ik kan me voorstellen dat het geen feest is op een psv forum op dit moment. Dan ga je ergens anders lopen posten haha
  • 18 Nov 2019 om 12:45
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Ikzeg. Geachte voetbal verstand, u heeft het over meer plaatsen voor het uitvak, helaas kan ik u mededelen dat er zoveel twente fans zijn die thuis in de veste hun plaats ook nodig hebben, net als bij andere clubs. Dan hoop ik voor u dat u nu al besteld heeft voor uw club tegen ons fctwente. Ikzeg. Succes en tot ziens. In ons fctwente veste mits u op tijd bent.
  • 18 Nov 2019 om 12:45
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Wat doe je dan op een Twenteforum als je voor PSV bent?
  • 18 Nov 2019 om 12:38
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Je krijgt van mij 8 punten en 3 strepen.
  • 18 Nov 2019 om 12:33
    • Quote van 18 Nov 2019 om 12:25
      Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
    Opgedonderd
  • 18 Nov 2019 om 12:25
    Ik als psv fan ben ik het niet eens met het uitvak van het ozo grote Twente ! Er moeten meer kaarten beschikbaar worden gesteld !
  • 18 Nov 2019 om 12:23
    Max 180 kaarten hadden ze beschikbaar moeten stellen!! ;-)
  • 18 Nov 2019 om 11:28
    • Quote van 18 Nov 2019 om 11:02
      Wist niet dat twente zo’n klein uitvak heeft
    Kan nog kleiner ze schuiven zo de wand terug
  • 18 Nov 2019 om 11:22
    Nasaal
  • 18 Nov 2019 om 11:18
    Mooi sfeertje dus, volledig uitverkocht... zin in!!!
  • 18 Nov 2019 om 11:02
    Wist niet dat twente zo’n klein uitvak heeft
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›