Lang ambitieus: ''Hoop dat ik veel goals kan maken in de Grolsch Veste'' BREAKING | 'FC Twente wil centrale verdediger huren van Feyenoord' FC Twente mist drietal in thuiswedstrijd tegen FC Groningen BREAKING | 'FC Twente heeft Lang binnen en huurt Ajax-aanvaller' Garcia tevreden over Aitor en Vuckic: ''Hebben een goede Aitor nodig''

FC Twente-fans massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles (update)

( 31 reacties)
FC Twente-fans massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles (update)

FC Twente speelt op dinsdag 17 december in het bekertoernooi tegen Go Ahead Eagles. Het duel in De Grolsch Veste leeft bij de aanhang van FC Twente.

Voor het treffen met de provinciegenoot zijn inmiddels al bijna 11.000 kaarten verkocht, dat laat FC Twente weten via de officiële kanalen. Tot dusver hadden seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders alleen nog maar de mogelijkheid om hun eigen plek terug te kopen.

Vanaf vandaag kunnen seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders ook tickets bestellen voor alle niet-teruggekochte stoelen. Zij krijgen voorrang en minimaal 40% korting ten opzichte van niet-seizoenkaarthouders. Komende donderdag start om 09.00 uur de vrije verkoop.

Update: Inmiddels zijn er al 18.500 kaarten verkocht, dat laat FC Twente weten via de officiële kanalen. Er geldt een vrije verkoop voor het treffen tussen FC Twente en Go Ahead Eagles.

Update II: FC Twente laat maandagochtend weten dat er 19.500 kaarten verkocht zijn. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Dec 2019 om 12:53
    een vraag : zou xandro ook gewoon schenkbelasting moeten betalen?
  • 16 Dec 2019 om 12:41
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:19
      Ikzeg. Messi. Ik kan u geen ongelijk geven mijn vaste hulp gaat ook niet mee, ik ga en hopelijk ga ik nu eens met een brede lach van mijn plaats en er ging iemand anders met mij mee maar heeft afgezegd. Nu nog op zoek naar een andere zo erg is het om je 2e kaart aan de man te brengen wat zijn wij ver gezakt messi.
    Ans wil wel met je mee..........
  • 16 Dec 2019 om 12:33
    • Quote van 16 Dec 2019 om 12:11
      Suc6 IK hopelijk vind je een begeleider.
    Nou je moet tegenwoordig bijna iemand met een dubbelloops jachtgeweer onder schot houden en dwingen om mee te gaan na het stadion.
  • 16 Dec 2019 om 12:11
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:19
      Ikzeg. Messi. Ik kan u geen ongelijk geven mijn vaste hulp gaat ook niet mee, ik ga en hopelijk ga ik nu eens met een brede lach van mijn plaats en er ging iemand anders met mij mee maar heeft afgezegd. Nu nog op zoek naar een andere zo erg is het om je 2e kaart aan de man te brengen wat zijn wij ver gezakt messi.
    Suc6 IK hopelijk vind je een begeleider.
  • 16 Dec 2019 om 12:07
    Ik sla over , ben er even klaar mee
  • 16 Dec 2019 om 11:59
    Misschien dat Garcia eens wat meer besloten trainingen moet inlassen, dat schijnt echt te werken. Vier punten voorsprong op de degradatieplekken en maar weinig aanknopingspunten tot verbetering. De trainer eruit gooien heeft twee jaar terug niet gewerkt, zou ik nu ook niet voor kiezen maar er moet wel echt wat veranderen. Die beker is leuk maar ligt absoluut niet de prioriteit nu
  • 16 Dec 2019 om 11:44
    Het interesseert me werkelijk geen flikker of ze dit wel of niet winnen. Ik zie hetzelfde scenario als 2017 aankomen. Wel winnen in de beker, en vervolgens degraderen. Dus vrijdagavond 3 punten dat is het enige wat telt
  • 16 Dec 2019 om 11:22
    • Quote van 16 Dec 2019 om 11:00
      Is van harte hopen dat de trouwe fans eindelijk eens op een waar stuk spektakel worden getrakteerd. Voor mijn part 5-4 na verlenging ofzo. Maar mijn nuchtere verstand zegt dat het over is morgenavond. 1-2
    Ikzeg. Kw. Ik hoop met eindelijk een brede lach van het veld te gaan en niet weer met tranen in de ogen de laatste minuten als eerste te vertrekken bij mijn fctwente. Ik verspel geen uitslag meer misschien winnen wij fctwente nu wel?
  • 16 Dec 2019 om 11:19
    • Quote van 16 Dec 2019 om 10:52
      19499 ik blief thuus kloar met.
    Ikzeg. Messi. Ik kan u geen ongelijk geven mijn vaste hulp gaat ook niet mee, ik ga en hopelijk ga ik nu eens met een brede lach van mijn plaats en er ging iemand anders met mij mee maar heeft afgezegd. Nu nog op zoek naar een andere zo erg is het om je 2e kaart aan de man te brengen wat zijn wij ver gezakt messi.
  • 16 Dec 2019 om 11:00
    Is van harte hopen dat de trouwe fans eindelijk eens op een waar stuk spektakel worden getrakteerd. Voor mijn part 5-4 na verlenging ofzo. Maar mijn nuchtere verstand zegt dat het over is morgenavond. 1-2
  • 16 Dec 2019 om 10:52
    19499 ik blief thuus kloar met.
  • 16 Dec 2019 om 10:48
    • Quote van 3 Dec 2019 om 14:53
      Max 20.000 man, gewoon netjes voor een bekerwedstrijd en doordeweeks.
    Ikzeg. Enschede 78. Wij fctwente support blijven komen als ze deze mentaliteit in het veld vol kunnen houden tot de scheidsrechter af fluit dan weet ik zeker ccc dan had u geen 5 goals meer maar 8a10 punten meer!!!!
  • 16 Dec 2019 om 10:03
    • Quote van 11 Dec 2019 om 11:20
      Ikzeg. Super om er weer bij te zijn en ik snap niet waarom ze met deze tijd aan komen zetten en vooral voor mensen die werken enz. Vind het geweldig dat er nu al zoveel kaarten zijn verkocht. Misschien wordt het voetbal weer beter.
    Ik hoop het
  • 11 Dec 2019 om 11:20
    Ikzeg. Super om er weer bij te zijn en ik snap niet waarom ze met deze tijd aan komen zetten en vooral voor mensen die werken enz. Vind het geweldig dat er nu al zoveel kaarten zijn verkocht. Misschien wordt het voetbal weer beter.
  • 11 Dec 2019 om 11:10
    • Quote van 3 Dec 2019 om 14:53
      Max 20.000 man, gewoon netjes voor een bekerwedstrijd en doordeweeks.
    En op een kuttijd. Zo vroeg al op de avond
  • 3 Dec 2019 om 14:53
    Max 20.000 man, gewoon netjes voor een bekerwedstrijd en doordeweeks.
  • 3 Dec 2019 om 14:49
    Balotelli transfervrij! Ted actie!
  • 21 Nov 2019 om 13:10
    • Quote van 19 Nov 2019 om 22:21
      18:30 uur ben ik wel met je eens. Dat is een klotentijd.
    Niet schelden
  • 21 Nov 2019 om 13:08
    • Quote van 21 Nov 2019 om 12:49
      Bij mij staat er dat ik geen tickets kan kopen omdat ik seizoenkaarthouder moet zijn. Er is vrij verkoop dus snapt iemand dit?
    Usb stick
  • 21 Nov 2019 om 12:49
    Bij mij staat er dat ik geen tickets kan kopen omdat ik seizoenkaarthouder moet zijn. Er is vrij verkoop dus snapt iemand dit?
  • 19 Nov 2019 om 22:21
    • Quote van 19 Nov 2019 om 18:47
      Ik denk dat er door de week meer mensen op pad zijn door het werk dan in het weekend. En 18.30 is ook geen beste tijd haken er daar door veel af.
    18:30 uur ben ik wel met je eens. Dat is een klotentijd.
  • 19 Nov 2019 om 18:47
    • Quote van 19 Nov 2019 om 17:45
      Kids zijn er in het weekend ook, evenals de sport. Daarnaast moeten er velen ook in het weekend werken. Dus ik snap deze opmerking niet zo goed.
    Ik denk dat er door de week meer mensen op pad zijn door het werk dan in het weekend. En 18.30 is ook geen beste tijd haken er daar door veel af.
  • 19 Nov 2019 om 17:45
    • Quote van 19 Nov 2019 om 16:39
      Andere verplichtingen werk sport kids enz
    Kids zijn er in het weekend ook, evenals de sport. Daarnaast moeten er velen ook in het weekend werken. Dus ik snap deze opmerking niet zo goed.
  • 19 Nov 2019 om 17:45
    Offtopic: Ik zie net dat er nog maar 1 kaartje voor Twente Ajax beschikbaar is in vak 311. Daarna zijn ook alle minderzichtplekken uitverkocht!
  • 19 Nov 2019 om 16:39
    • Quote van 19 Nov 2019 om 15:32
      Ja en?
    Andere verplichtingen werk sport kids enz
  • 19 Nov 2019 om 15:32
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:14
      En het blijft een doordeweekse dag.
    Ja en?
  • 19 Nov 2019 om 15:31
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:49
      En een vroege wedstrijd
    Maakt niks uit. Tegen go ahead hoor je er te staan!
  • 19 Nov 2019 om 14:49
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:14
      En het blijft een doordeweekse dag.
    En een vroege wedstrijd
  • 19 Nov 2019 om 14:14
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:51
      Wat niet is kan nog komen.
    En het blijft een doordeweekse dag.
  • 19 Nov 2019 om 13:51
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:45
      Moeten gewoon 25.000 man zitten , zeker tegen de eagles
    Wat niet is kan nog komen.
  • 19 Nov 2019 om 13:45
    Moeten gewoon 25.000 man zitten , zeker tegen de eagles
zaterdag 18 januari 2020
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›