Brama goudeerlijk: ''Ik zou deze wedstrijd niet gaan terugkijken'' Brama kritisch: ''Dit is het hoogst haalbare'' FC Twente speelt gelijk in saai duel in Den Haag MATCHDAY | Garcia kiest wederom voor Brama en Nakamura 'Opstelling FC Twente bekend: Espinosa begint opnieuw op de bank'

FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

( 16 reacties)
FC Twente-supporters massaal naar bekerduel met Go Ahead Eagles

FC Twente speelt op dinsdag 17 december in het bekertoernooi tegen Go Ahead Eagles. Het duel in De Grolsch Veste leeft bij de aanhang van FC Twente.

Voor het treffen met de provinciegenoot zijn inmiddels al bijna 11.000 kaarten verkocht, dat laat FC Twente weten via de officiële kanalen. Tot dusver hadden seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders alleen nog maar de mogelijkheid om hun eigen plek terug te kopen.

Vanaf vandaag kunnen seizoenkaarthouders en Premium Seat-houders ook tickets bestellen voor alle niet-teruggekochte stoelen. Zij krijgen voorrang en minimaal 40% korting ten opzichte van niet-seizoenkaarthouders. Komende donderdag start om 09.00 uur de vrije verkoop.

Update: Inmiddels zijn er al 17.000 kaarten verkocht, dat laat FC Twente weten via de officiële kanalen. Er geldt een vrije verkoop voor het treffen tussen FC Twente en Go Ahead Eagles.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Dec 2019 om 14:53
    Max 20.000 man, gewoon netjes voor een bekerwedstrijd en doordeweeks.
  • 3 Dec 2019 om 14:49
    Balotelli transfervrij! Ted actie!
  • 21 Nov 2019 om 13:10
    • Quote van 19 Nov 2019 om 22:21
      18:30 uur ben ik wel met je eens. Dat is een klotentijd.
    Niet schelden
  • 21 Nov 2019 om 13:08
    • Quote van 21 Nov 2019 om 12:49
      Bij mij staat er dat ik geen tickets kan kopen omdat ik seizoenkaarthouder moet zijn. Er is vrij verkoop dus snapt iemand dit?
    Usb stick
  • 21 Nov 2019 om 12:49
    Bij mij staat er dat ik geen tickets kan kopen omdat ik seizoenkaarthouder moet zijn. Er is vrij verkoop dus snapt iemand dit?
  • 19 Nov 2019 om 22:21
    • Quote van 19 Nov 2019 om 18:47
      Ik denk dat er door de week meer mensen op pad zijn door het werk dan in het weekend. En 18.30 is ook geen beste tijd haken er daar door veel af.
    18:30 uur ben ik wel met je eens. Dat is een klotentijd.
  • 19 Nov 2019 om 18:47
    • Quote van 19 Nov 2019 om 17:45
      Kids zijn er in het weekend ook, evenals de sport. Daarnaast moeten er velen ook in het weekend werken. Dus ik snap deze opmerking niet zo goed.
    Ik denk dat er door de week meer mensen op pad zijn door het werk dan in het weekend. En 18.30 is ook geen beste tijd haken er daar door veel af.
  • 19 Nov 2019 om 17:45
    • Quote van 19 Nov 2019 om 16:39
      Andere verplichtingen werk sport kids enz
    Kids zijn er in het weekend ook, evenals de sport. Daarnaast moeten er velen ook in het weekend werken. Dus ik snap deze opmerking niet zo goed.
  • 19 Nov 2019 om 17:45
    Offtopic: Ik zie net dat er nog maar 1 kaartje voor Twente Ajax beschikbaar is in vak 311. Daarna zijn ook alle minderzichtplekken uitverkocht!
  • 19 Nov 2019 om 16:39
    • Quote van 19 Nov 2019 om 15:32
      Ja en?
    Andere verplichtingen werk sport kids enz
  • 19 Nov 2019 om 15:32
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:14
      En het blijft een doordeweekse dag.
    Ja en?
  • 19 Nov 2019 om 15:31
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:49
      En een vroege wedstrijd
    Maakt niks uit. Tegen go ahead hoor je er te staan!
  • 19 Nov 2019 om 14:49
    • Quote van 19 Nov 2019 om 14:14
      En het blijft een doordeweekse dag.
    En een vroege wedstrijd
  • 19 Nov 2019 om 14:14
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:51
      Wat niet is kan nog komen.
    En het blijft een doordeweekse dag.
  • 19 Nov 2019 om 13:51
    • Quote van 19 Nov 2019 om 13:45
      Moeten gewoon 25.000 man zitten , zeker tegen de eagles
    Wat niet is kan nog komen.
  • 19 Nov 2019 om 13:45
    Moeten gewoon 25.000 man zitten , zeker tegen de eagles
zaterdag 14 december 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›