FC Twente-supporters massaal naar thuiswedstrijd tegen AZ

35
FC Twente-supporters massaal naar thuiswedstrijd tegen AZ

FC Twente speelt zaterdagavond de thuiswedstrijd tegen AZ. De Tukkers worden dan weer massaal gesteund door de eigen aanhang.

Er zijn inmiddels al 27.000 kaarten verkocht voor de wedstrijd tegen AZ, dat meldt FC Twente via de officiële kanalen. Kaarten voor de wedstrijd zijn beschikbaar vanaf € 22,50 en te verkrijgen via deze website en bij de receptie van De Grolsch Veste. Voor de wedstrijd tegen AZ geldt geen clubcard verplichting.

Het aanvangstijdstip van de thuiswedstrijd tegen AZ, die gespeeld wordt op zaterdag 15 februari, is vervroegd naar 18.30 uur. In eerste instantie stond de wedstrijd in De Grolsch Veste gepland om 19.45 uur.

35 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Feb 2020 om 16:57
    Ik ben er bij morgen :) Kom uit Brabant en volg bijna alle wedstrijd via FOX. Maar morgen weer een keertje terug naar de Veste! Ruim 5 uur met de trein maar dat is voor uitsupporters ook vaak het geval.
  • 14 Feb 2020 om 12:36
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:51
      Wat boschker heeft gezegd was niet handig, maar denk in zekere zin ook slachtoffer van de situatie. Had door twente nooit in deze positie gezet moeten worden als diegene die gesprek moest voeren. Maar laten we aub niet zo stom zijn on voor oog van heel nederland een van de grootste helden uit de geschiedenis van de club publiekelijk door het slijk te gaan halen. Zet je alleen de club verder mee voor lul. Pak ted en ggg maar aan
    Dus de ene clubheld mag de andere clubheld wel ten overstaan van een groep supporters ongestraft door het slijk halen?


    Weet je wat Boschker moet doen om enigszins respect terug te verdienen? Landelijk zijn excuses uitspreken in geluid en schrift middels de landelijke media. Daarnaast moet hij dan ook verklaren dat hij zich hierin heeft laten gebruiken door Gracia.


    Doet Judas Boschker dat niet? Dan blijft hij een Judas!
  • 14 Feb 2020 om 12:31
    • Quote van 14 Feb 2020 om 12:16
      Het gaat niet om Brama. Brama Is slechts de belichaming van de foute keuzes van TD en TS. Alle stront komt nu naar boven. Jeugd die zogenaamd gebracht wordt en daarna keihard worden afgeserveerd omdat ze de foute makelaar hebben. Spelers die moeten spelen. 90 minuten lang “oprotten” roepen maakt meer indruk.
    Zo is dat Jeff....ondersteunt met Spandoeken Gracia, Boschker en Tedjen OUT....
  • 14 Feb 2020 om 12:16
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:23
      Gewoon 90 minuten lang Brama toezingen dan hou je het netjes en is het ook duidelijk toch?
    Het gaat niet om Brama. Brama Is slechts de belichaming van de foute keuzes van TD en TS. Alle stront komt nu naar boven. Jeugd die zogenaamd gebracht wordt en daarna keihard worden afgeserveerd omdat ze de foute makelaar hebben. Spelers die moeten spelen. 90 minuten lang “oprotten” roepen maakt meer indruk.
  • 14 Feb 2020 om 12:07
    • Quote van 14 Feb 2020 om 11:23
      Gewoon 90 minuten lang Brama toezingen dan hou je het netjes en is het ook duidelijk toch?
    Jij gaat er wel heen Frank?
  • 14 Feb 2020 om 11:23
    Gewoon 90 minuten lang Brama toezingen dan hou je het netjes en is het ook duidelijk toch?
  • 14 Feb 2020 om 10:57
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:51
      Wat boschker heeft gezegd was niet handig, maar denk in zekere zin ook slachtoffer van de situatie. Had door twente nooit in deze positie gezet moeten worden als diegene die gesprek moest voeren. Maar laten we aub niet zo stom zijn on voor oog van heel nederland een van de grootste helden uit de geschiedenis van de club publiekelijk door het slijk te gaan halen. Zet je alleen de club verder mee voor lul. Pak ted en ggg maar aan
    Onzin, Boschker is een volwassen "man" heeft het verstand op de goede plek en heeft bewust gekozen zich op deze manier te uiten.

    Dus ook hij moet net als Garcia oprotten.
  • 14 Feb 2020 om 10:31
    Wij blijven weg vanwege vakantie maar twijfel of ik anders was gegaan. Elke keer weer afzien en gefrustreerd naar huis. Er zijn leukere dingen op aarde.
  • 14 Feb 2020 om 10:11
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:18
      Ik ook......het wordt maar 0-4.
    Hahahaha
  • 14 Feb 2020 om 09:57
    "massaal gesteund door de eigen aanhang"

    Wat een gelul. De mensen binnen de Veste zijn overduidelijk bang voor lege tribunes en komen daarom met deze oproep: "Ben jij er ook bij?"

    Ik ga niet. Sla een keer over om mijn persoonlijke statement af te geven. Ik hoop dat meer supporters een duidelijk statement afgeven....op welke manier dan ook!
  • 14 Feb 2020 om 08:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:51
      Wat boschker heeft gezegd was niet handig, maar denk in zekere zin ook slachtoffer van de situatie. Had door twente nooit in deze positie gezet moeten worden als diegene die gesprek moest voeren. Maar laten we aub niet zo stom zijn on voor oog van heel nederland een van de grootste helden uit de geschiedenis van de club publiekelijk door het slijk te gaan halen. Zet je alleen de club verder mee voor lul. Pak ted en ggg maar aan
    Hij heeft een IQ van een vis stick en dat is algemeen bekend binnen de club. Hij heeft zich laten gebruiken en naaien door die clown van een García en heeft het niet eens in de gaten gehad. Hij zal deze achterbakse shit nog lang met zich mee moeten dragen. Het was een judas streek van hem niet meer niet minder. Maar laat hem gewoon de keepers trainen en zet hem over twee maand alleen in een kamer met Brama om dit uit te praten. Dan zijn die andere twee Rotte appels vertrokken hier.
  • 14 Feb 2020 om 07:22
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:45
      Ik snap jou ook maat, maar als we willen handhaven is steun het juiste wat we kunnen doen. Na dit seizoen afscheid nemen van de verantwoordelijken is het volgende.
    Amen
  • 14 Feb 2020 om 07:21
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:43
      Ikzeg. Red. Ik begrijp u helemaal, het doet mij pijn om dit van u te lezen en heb net als u heel veel verdriet wat ons fctwente betreft, ik wens u heel veel sterkte en hoop dat u wel blijft komen kerel. Sterkte met alles.
    Dank je wel moat voor je begrip
  • 13 Feb 2020 om 23:26
    Heb nogal wat bier op vanavond, maar enige wat me interesseert is dat Wout en Sander achter de club staan. Meer dan dat niks te zeggen behalve bommen op 020 ofzo
  • 13 Feb 2020 om 23:05
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:51
      Wat boschker heeft gezegd was niet handig, maar denk in zekere zin ook slachtoffer van de situatie. Had door twente nooit in deze positie gezet moeten worden als diegene die gesprek moest voeren. Maar laten we aub niet zo stom zijn on voor oog van heel nederland een van de grootste helden uit de geschiedenis van de club publiekelijk door het slijk te gaan halen. Zet je alleen de club verder mee voor lul. Pak ted en ggg maar aan
    Eens!
  • 13 Feb 2020 om 22:51
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:37
      Massaal actie tegen Garcia en Boschker.
    Wat boschker heeft gezegd was niet handig, maar denk in zekere zin ook slachtoffer van de situatie. Had door twente nooit in deze positie gezet moeten worden als diegene die gesprek moest voeren. Maar laten we aub niet zo stom zijn on voor oog van heel nederland een van de grootste helden uit de geschiedenis van de club publiekelijk door het slijk te gaan halen. Zet je alleen de club verder mee voor lul. Pak ted en ggg maar aan
  • 13 Feb 2020 om 22:45
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:10
      @Redhell bedankt voor het compenseren, respect. Ieders z’n eigen ding.
    Ik snap jou ook maat, maar als we willen handhaven is steun het juiste wat we kunnen doen. Na dit seizoen afscheid nemen van de verantwoordelijken is het volgende.
  • 13 Feb 2020 om 22:43
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:34
      In het stadion mijn club aanmoedigen en je keel kapot schreeuwen tot een keelontsteking heb ik altijd gedaan. Maar ik heb nu niet de moed om het nu weer te doen. Ik voel me de gek aangestoken door de directie , want iedereen ziet het & niemand doet wat. Daarom blijf ik as zaterdag om 18:30 uur buiten het stadion staan als protest. Mijn club wordt aan de schandpaal genageld door een paar mensen. Ik slaap er slecht door en krijg hierdoor veel druk op m’n kop van woede. Dan maar zuipen buiten het stadion. Sorry boys, dan maar een loser zijn. Maar ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Alleen maar denken aan ..........
    Ikzeg. Red. Ik begrijp u helemaal, het doet mij pijn om dit van u te lezen en heb net als u heel veel verdriet wat ons fctwente betreft, ik wens u heel veel sterkte en hoop dat u wel blijft komen kerel. Sterkte met alles.
  • 13 Feb 2020 om 22:40
    Hopen dat die GGG de boodschap heeft begrepen in het gesprek met de supporters dat we de huidige opstelling niet pruimen en dat hij voor de aanval moet kiezen.
  • 13 Feb 2020 om 22:37
    Massaal actie tegen Garcia en Boschker.
  • 13 Feb 2020 om 22:29
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:04
      Dan schreeuw ik wel voor 2 om jou stem te compenseren. Steun is wat de spelers nu nodig hebben. Nog meer gezeik bereiken we niks anders mee dan de keukenkampioendivisie en dat de club de afgrond in gaat.
    That’s the spirit. Luidkeels en volle steun. Als NAC het kan in Alkmaar, moet het in de Veste ook kunnen. Word tijd dat die kaaskoppen en ook Pusic verslagen worden.
  • 13 Feb 2020 om 22:11
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:10
      Ik zie Twente nog wel verassen 1-1
    Hope zo
  • 13 Feb 2020 om 22:10
    • Quote van 13 Feb 2020 om 22:04
      Dan schreeuw ik wel voor 2 om jou stem te compenseren. Steun is wat de spelers nu nodig hebben. Nog meer gezeik bereiken we niks anders mee dan de keukenkampioendivisie en dat de club de afgrond in gaat.
    @Redhell bedankt voor het compenseren, respect. Ieders z’n eigen ding.
  • 13 Feb 2020 om 22:04
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:34
      In het stadion mijn club aanmoedigen en je keel kapot schreeuwen tot een keelontsteking heb ik altijd gedaan. Maar ik heb nu niet de moed om het nu weer te doen. Ik voel me de gek aangestoken door de directie , want iedereen ziet het & niemand doet wat. Daarom blijf ik as zaterdag om 18:30 uur buiten het stadion staan als protest. Mijn club wordt aan de schandpaal genageld door een paar mensen. Ik slaap er slecht door en krijg hierdoor veel druk op m’n kop van woede. Dan maar zuipen buiten het stadion. Sorry boys, dan maar een loser zijn. Maar ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Alleen maar denken aan ..........
    Dan schreeuw ik wel voor 2 om jou stem te compenseren. Steun is wat de spelers nu nodig hebben. Nog meer gezeik bereiken we niks anders mee dan de keukenkampioendivisie en dat de club de afgrond in gaat.
  • 13 Feb 2020 om 21:58
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:34
      In het stadion mijn club aanmoedigen en je keel kapot schreeuwen tot een keelontsteking heb ik altijd gedaan. Maar ik heb nu niet de moed om het nu weer te doen. Ik voel me de gek aangestoken door de directie , want iedereen ziet het & niemand doet wat. Daarom blijf ik as zaterdag om 18:30 uur buiten het stadion staan als protest. Mijn club wordt aan de schandpaal genageld door een paar mensen. Ik slaap er slecht door en krijg hierdoor veel druk op m’n kop van woede. Dan maar zuipen buiten het stadion. Sorry boys, dan maar een loser zijn. Maar ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Alleen maar denken aan ..........
    Nils mis mee moeten ze allemaal doen.
  • 13 Feb 2020 om 21:43
    Ze weten gewoon dat de supporters toch wel komen
  • 13 Feb 2020 om 21:37
    Spelers laat het zaterdag maar eens zien. Wij zijn er.
  • 13 Feb 2020 om 21:34
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:18
      Denk dat leeg stadion juist meer indruk maakt. Ze denken nu toch. Ze blijven wel komen en steunen. Maar goed
    In het stadion mijn club aanmoedigen en je keel kapot schreeuwen tot een keelontsteking heb ik altijd gedaan. Maar ik heb nu niet de moed om het nu weer te doen. Ik voel me de gek aangestoken door de directie , want iedereen ziet het & niemand doet wat. Daarom blijf ik as zaterdag om 18:30 uur buiten het stadion staan als protest. Mijn club wordt aan de schandpaal genageld door een paar mensen. Ik slaap er slecht door en krijg hierdoor veel druk op m’n kop van woede. Dan maar zuipen buiten het stadion. Sorry boys, dan maar een loser zijn. Maar ik sta ermee op en ga ermee naar bed. Alleen maar denken aan ..........
  • 13 Feb 2020 om 21:33
    Zou me niet verbazen dat het uitverkocht raakt. Mensen zijn er zo klaar mee en komen graag helpen om Ted en García te verjagen.
  • 13 Feb 2020 om 21:18
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:14
      Wegblijven maakt geen indruk tegengeluid massaal dat maakt indruk!
    Denk dat leeg stadion juist meer indruk maakt. Ze denken nu toch. Ze blijven wel komen en steunen. Maar goed
  • 13 Feb 2020 om 21:18
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:10
      Ik zie Twente nog wel verassen 1-1
    Ik ook......het wordt maar 0-4.
  • 13 Feb 2020 om 21:16
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:14
      Wegblijven maakt geen indruk tegengeluid massaal dat maakt indruk!
    Denk ik ook massaal aanwezig en je laten horen en zien teksten, spandoeken, witte zakdoekjes
  • 13 Feb 2020 om 21:14
    • Quote van 13 Feb 2020 om 21:11
      Verkeerd signaal naar slecht beleid en trainers. Wegblijven. Supporters statement maken.
    Wegblijven maakt geen indruk tegengeluid massaal dat maakt indruk!
  • 13 Feb 2020 om 21:11
    Verkeerd signaal naar slecht beleid en trainers. Wegblijven. Supporters statement maken.
  • 13 Feb 2020 om 21:10
    Ik zie Twente nog wel verassen 1-1
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›