Minste FC Twente-verlengers in Ambt Delden; Glanerbrug aan kop

13
Minste FC Twente-verlengers in Ambt Delden; Glanerbrug aan kop

De supporters van FC Twente hebben massaal hun seizoenkaart verlengd. Inmiddels heeft de helft van de huidige seizoenkaarthouders aangegeven ook komend seizoen een plekje in De Grolsch Veste te willen.

Met name in Glanerburg worden veel seizoenkaarthouders verlengd. In het dorp in de gemeente Enschede staat de teller al op 235 seizoenkaarthouders voor komend seizoen. Afgelopen seizoen zaten er 308 supporters uit Glanerbrug tweewekelijks in De Grolsch Veste. Daarmee heeft 76 procent al verlengd.

In Ambt Delden moeten de meeste supporters nog wakker worden. Daar heeft tot dusver 'slechts' 36 procent van de seizoenkaarthouders verlengd. Ook Oldenzaal, Enter, Hengevelde, Deurningen en Overdinkel zitten onder de 40 procent qua verlengingen. FC Twente telt alleen plaatsen met minimaal 50 seizoenkaarthouders. Het volledige overzicht is hier te zien.

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 May 2020 om 16:56
    • Quote van 21 May 2020 om 16:54
      Waaruit concludeer jij dat Overdinkel in de regio Twente ligt?
    Twente is toch tussen de Dinkel en de Regge.....Over de dinkel is toch Duidelijk..
  • 21 May 2020 om 16:54
    • Quote van 21 May 2020 om 11:42
      Jawel
    Waaruit concludeer jij dat Overdinkel in de regio Twente ligt?
  • 21 May 2020 om 16:04
    • Quote van 21 May 2020 om 11:42
      Jawel
    Nee hoor
  • 21 May 2020 om 11:42
    • Quote van 21 May 2020 om 11:21
      Zelfs Overdinkel ligt niet in Twente.
    Jawel
  • 21 May 2020 om 11:21
    • Quote van 20 May 2020 om 17:00
      Sinds wanneer ligt Winterswijk, Groenlo Lichtenvoorde Eibergen etc in Twente ? Kan het mis hebben hoor maar volgens mij is dat toch echt de achterhoek :)
    Zelfs Overdinkel ligt niet in Twente.
  • 20 May 2020 om 19:36
    • Quote van 20 May 2020 om 17:00
      Sinds wanneer ligt Winterswijk, Groenlo Lichtenvoorde Eibergen etc in Twente ? Kan het mis hebben hoor maar volgens mij is dat toch echt de achterhoek :)
    Haha klopt, ik bedoelde meer de regio. Had verwacht dat je in een grote stad als A'dam ook wel 50 scc-houders bij elkaar zou kunnen vinden, maar nee.
  • 20 May 2020 om 17:00
    • Quote van 20 May 2020 om 16:47
      Aleen maar twentse plaatsen. Ik had toch ook minimaal 50 seizoenskaarthouders in bijvoorbeeld Amsterdam verwacht
    Sinds wanneer ligt Winterswijk, Groenlo Lichtenvoorde Eibergen etc in Twente ? Kan het mis hebben hoor maar volgens mij is dat toch echt de achterhoek :)
  • 20 May 2020 om 16:47
    Aleen maar twentse plaatsen. Ik had toch ook minimaal 50 seizoenskaarthouders in bijvoorbeeld Amsterdam verwacht
  • 20 May 2020 om 16:46
    Zelfs Almelo is nog voor een aardig deel rood:)
  • 20 May 2020 om 16:27
    Wij staan er niet op. Ik wist zeker dat wij wel rond de 50 of meer seizoenskaarthouders hadden. Maar goed, het jaar 2010-2014 is ook voorbij......
  • 20 May 2020 om 15:11
    Vriezenveen de gekste
  • 20 May 2020 om 15:04
    Sjongejonge... die van mij in Dordt staat er niet eens bij... jammer weer
  • 20 May 2020 om 14:58
    Waar zijn Luttenberg en Lemelerveld? :( Denk dat hier het percentage erg hoog is ;)
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›