FC Twente komt met update: meer dan 12.750 verkochte seizoenskaarten

37
FC Twente komt met update: meer dan 12.750 verkochte seizoenskaarten

De supporters van FC Twente weten nog niet wanneer ze weer het stadion in kunnen, maar dat weerhoudt ze er niet van om de seizoenskaarten vast te verlengen. 

De club maakt in een nieuwe tussenstand bekend dat er al 12.765 seizoenskaarten zijn verlengd. De fans blijven de club dus massaal trouw, maar ook nieuwe fans dienen zich aan. Meer dan tweehonderd supporters hebben zich ingeschreven voor een seizoenskaart. ''Trots op onze supporters'', schrijft de club via de officiële kanalen. 

37 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 29 May 2020 om 19:04
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Oh dat ga ik meteen even doen!! Bedankt hè!!
  • 29 May 2020 om 13:38
    • Quote van 29 May 2020 om 12:46
      Kijk van de Kraan heeft een profielschets opgesteld. Daar stond o.a. in dat hij op hoog niveau moet hebben gespeeld. Hij ook een hbo opleiding moet hebben. Deze combinatie is al bijzonder. Dit zal niet in het profiel staan, maar hij mag niet al teveel kosten, dus iemand ergens wegkopen kan ook al niet. Stel dat er dan toch een gesprek volgt, dan hoort ie dat ie niet mag investeren in spelers De kans op afbreuk is dan niet klein. Tel uit je winst..en wat je ook niet moet vergeten, een TD en trainer hebben ze op korte termijn nodig. Dit staat de profielschets in de weg.
    behalve Ajax en Psv kan er geen club spelers kopen dus dat kan het niet zijn
  • 29 May 2020 om 12:46
    • Quote van 29 May 2020 om 12:21
      En erger me steeds meer dat er nog geen TD of trainer is, je denkt steeds komt goed, maar wordt steeds vooruit geschoven. Ik denk dat hij goed is in het saneren, prima maar hij moet zich een beetje meer inspannen om een goede TD en Trainer te krijgen. En als een goede TD iets duurder is, dan accepteer je dat, want een goede TD, verdiend het geld wel voor je terug.
    Kijk van de Kraan heeft een profielschets opgesteld. Daar stond o.a. in dat hij op hoog niveau moet hebben gespeeld. Hij ook een hbo opleiding moet hebben. Deze combinatie is al bijzonder. Dit zal niet in het profiel staan, maar hij mag niet al teveel kosten, dus iemand ergens wegkopen kan ook al niet. Stel dat er dan toch een gesprek volgt, dan hoort ie dat ie niet mag investeren in spelers De kans op afbreuk is dan niet klein. Tel uit je winst..en wat je ook niet moet vergeten, een TD en trainer hebben ze op korte termijn nodig. Dit staat de profielschets in de weg.
  • 29 May 2020 om 12:33
    • Quote van 29 May 2020 om 12:21
      En erger me steeds meer dat er nog geen TD of trainer is, je denkt steeds komt goed, maar wordt steeds vooruit geschoven. Ik denk dat hij goed is in het saneren, prima maar hij moet zich een beetje meer inspannen om een goede TD en Trainer te krijgen. En als een goede TD iets duurder is, dan accepteer je dat, want een goede TD, verdiend het geld wel voor je terug.
    eea geld ook voor de trainer die spelers beter maakt ..
  • 29 May 2020 om 12:27
    • Quote van 29 May 2020 om 08:30
      Bij andere clubs gebeurt er ook nog niet zoveel, maar bij onze club is de leegloop zo ontzettend groot dat er inderdaad behoorlijk wat moet gebeuren de komende tijd. Zit nog vakantie tussen en voor je het weet begint het circus weer. Ik zie nog aankomen dat ze uit pure armoede die Hölscher alsnog weer een contract geven.
    Holscher als trainer-speler met Maaskant als TD
  • 29 May 2020 om 12:21
    En erger me steeds meer dat er nog geen TD of trainer is, je denkt steeds komt goed, maar wordt steeds vooruit geschoven. Ik denk dat hij goed is in het saneren, prima maar hij moet zich een beetje meer inspannen om een goede TD en Trainer te krijgen. En als een goede TD iets duurder is, dan accepteer je dat, want een goede TD, verdiend het geld wel voor je terug.
  • 29 May 2020 om 12:17
    • Quote van 29 May 2020 om 09:19
      Misschien heeft die jongen wel zo'n heimwee, dat het contract uit menselijk oogpunt is ontbonden
    Leg ze nou geen woorden in de mond want straks gebruiken ze dat inderdaad nog, terwijl het gewoon heel andere reden heeft. En deze gast kon echt wel wat maar GG heeft hem kapot gemaakt, die had meer belang bij zijn Spaanstalige enclave. Echt deze jongen had geld op kunnen brengen in de toekomst zeker weten. In ieder geval achterlijk beleid!!!!
  • 29 May 2020 om 09:19
    • Quote van 29 May 2020 om 08:34
      En toch blijf ik me af vragen Ket, wie nu zulke beslissingen neemt als met Nakamura. Ik hoop echt niet dat dat via de RVC door ene laffe Fred R dit doet.
    Misschien heeft die jongen wel zo'n heimwee, dat het contract uit menselijk oogpunt is ontbonden
  • 29 May 2020 om 09:19
    • Quote van 29 May 2020 om 07:48
      Nou dat gaat lekker dan zul je zien wordt hij ergens anders grote speler, die jongen had meer kansen moeten krijgen, maar helaas kapot gemaakt door die lul van een GG. Man man wordt er met de chagareiniger van, we hebben complete leegloop, en er is nog niet eens een nieuwe trainer en TD, en elke dag lees je weg weg weg. Maar dit echt domme actie.
    Volgens transfermarkt heeft die jongen zich opgewerkt naar een waarde van 800.000 voor 21 wedstrijden. Stel je voor als je hem 1 seizoen laat blijven, dan word die waarde verdubbeld (1,6) Maar zal ongetwijfeld nog meer waarde gaan creeren, omdat je verwacht dat hij meer als 21 wedstrijden komend seizoen zal spelen. Vakantie gehad, rust, aclimatiseren. Denk dat de deal niet financieel verantwoordelijk is of hij wil zelf niet meer.
  • 29 May 2020 om 09:06
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Vind het ook. Geef die jongen toch een kans. Schijnt na zijn komst van Gamba Osaka geen vakantie hebben gehad, moest gelijk aan de Spaanse taal. Dit seizoen was een roller coaster voor hem, met nieuwe cultuur. Nu heeft hij kunnen uitrusten en kunnen wennen. Dit jaar zou hij beter uit de verf kunnen komen. 1 jaar nog huur met optie tot koop. Wat als die Groningen beland en daar wel uit de verf komt. Dan is dat een grote misser. Of zou er iets niet kloppen aan de deal die Tedjen heeft gemaakt.
  • 29 May 2020 om 09:03
    • Quote van 29 May 2020 om 08:34
      En toch blijf ik me af vragen Ket, wie nu zulke beslissingen neemt als met Nakamura. Ik hoop echt niet dat dat via de RVC door ene laffe Fred R dit doet.
    Krijg het gevoel dat er totaal niks achter de hand was/is en dat ze eerst de oude schoenen hebben weg gegooid, maar dat ze nu ook al weken op pijnlijke blote voeten rond lopen.
  • 29 May 2020 om 08:34
    • Quote van 29 May 2020 om 08:30
      Bij andere clubs gebeurt er ook nog niet zoveel, maar bij onze club is de leegloop zo ontzettend groot dat er inderdaad behoorlijk wat moet gebeuren de komende tijd. Zit nog vakantie tussen en voor je het weet begint het circus weer. Ik zie nog aankomen dat ze uit pure armoede die Hölscher alsnog weer een contract geven.
    En toch blijf ik me af vragen Ket, wie nu zulke beslissingen neemt als met Nakamura. Ik hoop echt niet dat dat via de RVC door ene laffe Fred R dit doet.
  • 29 May 2020 om 08:30
    • Quote van 29 May 2020 om 07:24
      Begin ook wel ongeduldig te worden nu, wordt nu toch wel tijd want niet alleen TD moet er komen maar ook nog trainer. En krijg het gevoel dat we zo achter de feiten aan blijven lopen, want elke dag denk ik vandaag zal het wel gebeuren maar nada!!!
    Bij andere clubs gebeurt er ook nog niet zoveel, maar bij onze club is de leegloop zo ontzettend groot dat er inderdaad behoorlijk wat moet gebeuren de komende tijd. Zit nog vakantie tussen en voor je het weet begint het circus weer. Ik zie nog aankomen dat ze uit pure armoede die Hölscher alsnog weer een contract geven.
  • 29 May 2020 om 08:29
    • Quote van 29 May 2020 om 08:24
      tuurlijk..maar wat ik niet begrijp is dat de nieuwe TD, een week na Ted zn ontslag, niet gepresenteerd werd ..Nieuwe TD naam had er al moeten zijn ..dus dat vind ik zwak...
    Ja duidelijk mee eens als je er iemand uitschot mot je de opvolger al binnen hebben, iets van hooi geen oude schoenen weg voordat je....... Ben blij dat Ted en GG opgerot zijn maar dit is een blunder.
  • 29 May 2020 om 08:27
    • Quote van 29 May 2020 om 08:21
      Had hij zich beter stil kunnen houden. Aan zoethoudertjes hebben we geen zak.
    Juist, maar ik vraag me dan toch af wie nu de beslissing neemt om van het huren van Nakumura af te komen? Komt dit via de RVC op advies van ene Fred R? Ik weet het niet maar blijf er bij dat dit alles te lang duurt, en dan moet Kraan niet uitspraken doen die je niet waar kunt maken. En het is oh zo van belang dat er snel rust en duidelijkheid binnen onze club komt, maar zie dat niet snel gebeuren. En dat baart me zorgen.
  • 29 May 2020 om 08:26
    • Quote van 29 May 2020 om 08:24
      tuurlijk..maar wat ik niet begrijp is dat de nieuwe TD, een week na Ted zn ontslag, niet gepresenteerd werd ..Nieuwe TD naam had er al moeten zijn ..dus dat vind ik zwak...
    Inderdaad en ze komen straks met iemand waar je compleet de slappe lach van krijgt ben ik bang voor. Dat je je zelf afvraagt waarom dit zo lang moest duren.
  • 29 May 2020 om 08:24
    • Quote van 29 May 2020 om 08:10
      Weet je dat hele gedoe met de nieuwe TD duurt te lang, maar wie bepaalt nu dat dit huurcontract moet worden opgezegd??? Ik begrijp niet wie deze beslissingen nu neemt, want aan deze jongen hadden we denk ik nog kunnen genieten want kwaliteit heeft hij wel degelijk, zul je zien dat hij ergens anders de sterren van de hemel speelt, en toekomstige transfers gaat maken van vele miljoenen. Ik vraag me echt af wie dit beslist nu. Ik begin langzamerhand veel sceptische te worden, over de handel en wandel binnen de club.
    tuurlijk..maar wat ik niet begrijp is dat de nieuwe TD, een week na Ted zn ontslag, niet gepresenteerd werd ..Nieuwe TD naam had er al moeten zijn ..dus dat vind ik zwak...
  • 29 May 2020 om 08:22
    • Quote van 28 May 2020 om 22:16
      en anders blijf je toch lekker thuis bij de kachel. Hoef je je ook niet meer druk te maken over de invulling van de technische staf.
    Waar woon jij dan in een houten hutje of onder een steen. Een kachel thuis hahahahaha vloer verwarming is heerlijk hoor mooie gelijkwaardige warmte. Moet je wel kunnen betalen, is ook zo!!!!! slaap lekker verder slaaptablet
  • 29 May 2020 om 08:21
    • Quote van 29 May 2020 om 07:22
      Gaat Van de kraan niet meer lukken, dat heeft hij al aangegeven.
    Had hij zich beter stil kunnen houden. Aan zoethoudertjes hebben we geen zak.
  • 29 May 2020 om 08:10
    • Quote van 29 May 2020 om 07:59
      hij had geen keus... Ted wou door met 3G niemand RvC wilfen niet foor met Ted hij had zelf ook problemen met T ed dus bleef hij alleen over T ed weg 3G weg ..ik blijf hopen op prettige verassingen...
    Weet je dat hele gedoe met de nieuwe TD duurt te lang, maar wie bepaalt nu dat dit huurcontract moet worden opgezegd??? Ik begrijp niet wie deze beslissingen nu neemt, want aan deze jongen hadden we denk ik nog kunnen genieten want kwaliteit heeft hij wel degelijk, zul je zien dat hij ergens anders de sterren van de hemel speelt, en toekomstige transfers gaat maken van vele miljoenen. Ik vraag me echt af wie dit beslist nu. Ik begin langzamerhand veel sceptische te worden, over de handel en wandel binnen de club.
  • 29 May 2020 om 08:00
    • Quote van 29 May 2020 om 07:57
      Inderdaad, had graag deze jongen in het nieuwe seizoen willen zien, heeft eigenlijk 2 seizoenen achter elkaar gespeeld, vind het dan niet gek dat hij dan nog niet goed uit de verf komt. Kijk eens naar zijn doelpunten, kwaliteit heeft hij wel, bedenk ook dat deze nog erg jong is en nu pas lekker gewend is qua cultuur. Tenzij de huurprijs heel hoog is anders laten blijven.
    mssn wil Nakamura zelf niet meer ..dankjewel 3G..
  • 29 May 2020 om 07:59
    • Quote van 29 May 2020 om 07:50
      Er wordt met vuur gespeeld, dit moet fout gaan zo. Er moet heel snel duidelijkheid komen, want we komen echt in de problemen met aantrekken spelers, ik begin het gevoel te krijgen dat Kraantje dat behoorlijk onderschat.
    hij had geen keus... Ted wou door met 3G niemand RvC wilfen niet foor met Ted hij had zelf ook problemen met T ed dus bleef hij alleen over T ed weg 3G weg ..ik blijf hopen op prettige verassingen...
  • 29 May 2020 om 07:57
    • Quote van 29 May 2020 om 07:48
      Nou dat gaat lekker dan zul je zien wordt hij ergens anders grote speler, die jongen had meer kansen moeten krijgen, maar helaas kapot gemaakt door die lul van een GG. Man man wordt er met de chagareiniger van, we hebben complete leegloop, en er is nog niet eens een nieuwe trainer en TD, en elke dag lees je weg weg weg. Maar dit echt domme actie.
    Inderdaad, had graag deze jongen in het nieuwe seizoen willen zien, heeft eigenlijk 2 seizoenen achter elkaar gespeeld, vind het dan niet gek dat hij dan nog niet goed uit de verf komt. Kijk eens naar zijn doelpunten, kwaliteit heeft hij wel, bedenk ook dat deze nog erg jong is en nu pas lekker gewend is qua cultuur. Tenzij de huurprijs heel hoog is anders laten blijven.
  • 29 May 2020 om 07:50
    • Quote van 29 May 2020 om 07:48
      het word moeilijk De Td of Trainer die we willen kunnen we niet betalen. Kopen vsn spelers kunnen we niet...huren zo min mogelijk de betere zonder contract zijn straks al weg ...dus jeugd..maar die afdeling ligt bij ons op apegapen . ik geef je het te doen ...
    Er wordt met vuur gespeeld, dit moet fout gaan zo. Er moet heel snel duidelijkheid komen, want we komen echt in de problemen met aantrekken spelers, ik begin het gevoel te krijgen dat Kraantje dat behoorlijk onderschat.
  • 29 May 2020 om 07:48
    • Quote van 29 May 2020 om 07:22
      Gaat Van de kraan niet meer lukken, dat heeft hij al aangegeven.
    het word moeilijk De Td of Trainer die we willen kunnen we niet betalen. Kopen vsn spelers kunnen we niet...huren zo min mogelijk de betere zonder contract zijn straks al weg ...dus jeugd..maar die afdeling ligt bij ons op apegapen . ik geef je het te doen ...
  • 29 May 2020 om 07:48
    • Quote van 29 May 2020 om 07:30
      Nakamura op weg naar uitgang bij Fc twenteBron: Tubantia Alle partijen zijn op dit moment aan het kijken hoe de huurovereenkomst ontbonden kan worden
    Nou dat gaat lekker dan zul je zien wordt hij ergens anders grote speler, die jongen had meer kansen moeten krijgen, maar helaas kapot gemaakt door die lul van een GG. Man man wordt er met de chagareiniger van, we hebben complete leegloop, en er is nog niet eens een nieuwe trainer en TD, en elke dag lees je weg weg weg. Maar dit echt domme actie.
  • 29 May 2020 om 07:30
    Nakamura op weg naar uitgang bij Fc twenteBron: Tubantia Alle partijen zijn op dit moment aan het kijken hoe de huurovereenkomst ontbonden kan worden
  • 29 May 2020 om 07:30
    Nakamura op weg naar uitgang bij Fc twenteBron: Tubantia Alle partijen zijn op dit moment aan het kijken hoe de huurovereenkomst ontbonden kan worden
  • 29 May 2020 om 07:25
    • Quote van 29 May 2020 om 07:22
      Gaat Van de kraan niet meer lukken, dat heeft hij al aangegeven.
    Maar dan blijft hij het opschuiven schiet niet op zo want dan krijg je toch rare gevoelens bij de hele gang van zaken. Maar hoop dat er snel duidelijkheid komt.
  • 29 May 2020 om 07:24
    • Quote van 29 May 2020 om 07:21
      Zou toch voor 1 juni komen die Td of niet? Ben benieuwd.
    Begin ook wel ongeduldig te worden nu, wordt nu toch wel tijd want niet alleen TD moet er komen maar ook nog trainer. En krijg het gevoel dat we zo achter de feiten aan blijven lopen, want elke dag denk ik vandaag zal het wel gebeuren maar nada!!!
  • 29 May 2020 om 07:22
    • Quote van 29 May 2020 om 07:21
      Zou toch voor 1 juni komen die Td of niet? Ben benieuwd.
    Gaat Van de kraan niet meer lukken, dat heeft hij al aangegeven.
  • 29 May 2020 om 07:22
    • Quote van 29 May 2020 om 07:21
      Zou toch voor 1 juni komen die Td of niet? Ben benieuwd.
    Gaat Van de kraan niet meer lukken, dat heeft hij al aangegeven.
  • 29 May 2020 om 07:21
    • Quote van 28 May 2020 om 20:58
      De sneltrein is een stoomlocomotief geworden. Ik zit nog steeds te wachten op de TD en de technische staf voordat ze een cent krijgen.
    Zou toch voor 1 juni komen die Td of niet? Ben benieuwd.
  • 28 May 2020 om 23:08
    • Quote van 28 May 2020 om 22:16
      en anders blijf je toch lekker thuis bij de kachel. Hoef je je ook niet meer druk te maken over de invulling van de technische staf.
    Een kachel bestaat dat nog? !
  • 28 May 2020 om 22:16
    • Quote van 28 May 2020 om 20:58
      De sneltrein is een stoomlocomotief geworden. Ik zit nog steeds te wachten op de TD en de technische staf voordat ze een cent krijgen.
    en anders blijf je toch lekker thuis bij de kachel. Hoef je je ook niet meer druk te maken over de invulling van de technische staf.
  • 28 May 2020 om 21:11
    Dat gaan er gewoon weer 20.000 worden. En wat jij zegt King laat maar als een locomotief gaan, maar die gaan wel door.
  • 28 May 2020 om 20:58
    De sneltrein is een stoomlocomotief geworden. Ik zit nog steeds te wachten op de TD en de technische staf voordat ze een cent krijgen.
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›