FC Twente-fans zien af van tegemoetkoming: ''Dat is onvoorstelbaar''

16
FC Twente-fans zien af van tegemoetkoming: ''Dat is onvoorstelbaar''

De seizoenkaartverlenging gaat bij FC Twente als een trein. Inmiddels hebben al bijna 13.000 supporters hun seizoenkaart verlengd.

Ook is er nieuwe aanwas, zo geeft algemeen directeur Paul van der Kraan aan. "Inmiddels hebben meer dan 200 nieuwe fans, die nog geen kaart hadden afgelopen seizoen, zich gemeld voor een seizoenkaart", vertelt hij op de officiële website van FC Twente. "Zij hebben voorrang op de vrije verkoop na de verlengperiode, deze start vanaf 13 juli."

FC Twente kan de liquiditeit goed gebruiken en is daarom blij dat veel FC Twente-supporters geen geld terug wil voor de gemiste duels van afgelopen seizoen. "Heel belangrijk voor de club is daarnaast dat op dit moment 98% van de seizoenkaarthouders afziet van de tegemoetkoming voor de gemiste wedstrijden van dit seizoen. Dat is toch onvoorstelbaar", aldus Van der Kraan.

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 May 2020 om 09:01
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Flikker op man met de boel te vervuilen klootzak je moet jou soort met de kop tussen de deur doen en dan heel hard dichtslaan vieze oplichters tyf op
  • 29 May 2020 om 18:30
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Ik heb nog niet verlengd. Ik begon door het enthousiasme van de mensen om me heen te twijfelen. Wel of geen publiek, daar kan Twente niets aan doen. En ik denk erover, ondanks mijn eerdere uitlatingen toch te verlengen en voor optie 3 te gaan. In mijn omgeving is er maar 1 die optie 1 gekozen heeft. Maar mijn andere voorwaarde, die van een andere trainer en TD, zorgt ervoor dat ik nog niet verlengd heb. Mijn club steunen......prima. Maar het "onvoorwaardelijke" zoals voorheen, is er wel een beetje af. Het zou voor het eerst sinds 1976 zijn dat ik geen seizoenkaart neem. Maar ik laat me niet weer piepelen zoals de laatste jaren. Eerst een nieuwe technische garde, voir ik verleng. 13 juni komt snel dichterbij, met de kans dat als ik niet verleng, mijn plek kwijt raak. Dat risico ben ik bereid om te nemen.
  • 29 May 2020 om 13:49
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Nederlands lezen is echt moeilijk voor sommige mensen.
  • 29 May 2020 om 12:25
    • Quote van 29 May 2020 om 10:20
      Regelmatig communicatie met supporters en achterban: mooi! Maar er is op dit moment maar 1 ding waar alle supporters op staan te wachten: wie wordt de nieuwe TD en de nieuwe trainer?? En daarover blijft het angstvallig stil en wordt met geen woord gerept!
    Die communicatie is er geweest.1 juni plus of min een week, dus als.PvdK zijn eigen deadline haalt wordt de TD uiterlijk 8 juni gepresenteerd. En dan binnen 2 weken de trainer (aldus PvdK).
  • 29 May 2020 om 12:09
    • Quote van 29 May 2020 om 10:44
      Waar blijft de nieuwe technisch directeur?
    moet eerst examen doen-:))
  • 29 May 2020 om 12:00
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Als ik het goed heb onthouden was het 33% op alle opties.
  • 29 May 2020 om 11:55
    • Quote van 29 May 2020 om 10:20
      Regelmatig communicatie met supporters en achterban: mooi! Maar er is op dit moment maar 1 ding waar alle supporters op staan te wachten: wie wordt de nieuwe TD en de nieuwe trainer?? En daarover blijft het angstvallig stil en wordt met geen woord gerept!
    Logisch. Kom pas met nieuws als er nieuws is.
  • 29 May 2020 om 11:28
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Lezen is ook moeilijk. 98% hoeft geen vergoeding voor de gemiste wedstrijden van DIT seizoen, er staat niks over aankomend seizoen.
  • 29 May 2020 om 11:28
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Lezen is ook moeilijk. 98% hoeft geen vergoeding voor de gemiste wedstrijden van DIT seizoen, er staat niks over aankomend seizoen.
  • 29 May 2020 om 11:24
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Moeilijk he? Een keer positief reageren.
  • 29 May 2020 om 11:10
    • Quote van 29 May 2020 om 11:07
      Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
    Het gaat over de tegemoetkoming van de gemiste wedstrijden van vorig seizoen!
  • 29 May 2020 om 11:07
    Je gelooft dit toch zeker zelf niet. Hoor overal om me heen dat velen wachten met hun jaarkaart en dat de meesten ook voor optie drie kiezen. Hahahahahablijkbaar een beetje liegen enz zijn ze nog steeds niet verleerd of is het spelen met de waarheid.
  • 29 May 2020 om 10:56
    Duurt veel te lang nu
  • 29 May 2020 om 10:44
    Waar blijft de nieuwe technisch directeur?
  • 29 May 2020 om 10:36
    Er even weer een zoethoudertje tegenaan gooien.
  • 29 May 2020 om 10:20
    Regelmatig communicatie met supporters en achterban: mooi! Maar er is op dit moment maar 1 ding waar alle supporters op staan te wachten: wie wordt de nieuwe TD en de nieuwe trainer?? En daarover blijft het angstvallig stil en wordt met geen woord gerept!
zondag 15 maart 2020
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›