'Verplicht gebruik van mondkapjes in het stadion wordt overwogen'

52
'Verplicht gebruik van mondkapjes in het stadion wordt overwogen'

De poorten van de Nederlandse voetbalstadions worden deze zomer gedeeltelijk geopend. Voor de fans die naar binnen mogen, zal het anders zijn dan normaal.

Fans van de club moeten zich houden aan de algemeen geldende regels van de overheid en als zij tot een risicogroep behoren, moeten ze thuisblijven. Daarnaast wordt bij de supporters een gezondheidscheck gedaan voor ze het stadion kunnen betreden. Die gezondheidscheck is een lijst met vijf vragen, zoals dat ook in de horeca het geval is. 

''Bezoekers moeten voldoende afstand tot elkaar bewaren en genoeg mogelijkheden krijgen om hun handen te wassen of te desinfecteren. Verplicht gebruik van mondkapjes is nu nog niet het geval, maar wordt wel overwogen'', weet Voetbal International te melden.

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jul 2020 om 20:37
    Ik snap niet goed waarom men niet praat over die doorzichtige gezichtsbeschermers ik denk een perfecte oplossing om meerdere mensen naar het stadion te kunnen laten volgens mij is dat beter dan die maskers je kunt gemakkelijker ademen en je kunt ook makkelijker iets drinken.
  • 13 Jul 2020 om 17:25
    • Quote van 13 Jul 2020 om 17:11
      Eens. Maar tis wel jammer om te weten dat deze gevallen ook mogen stemmen. En voor de meeste ellende zorgen. En aan zichzelf denken.
    Precies, mochten ze het virus krijgen is er geen van hen die zegt, laat mij maar hier ik hoef niet naar het ziekenhuis want aan een hoax ga je niet dood.
  • 13 Jul 2020 om 17:23
    • Quote van 13 Jul 2020 om 16:47
      En ondertussen wekelijks reageren op een website die stijf staat van de tracking links voor allerlei partijen waar je zelf toestemming voor hebt gegeven, haha. Kiek em wakker wee'n.
    BIEM 100+
  • 13 Jul 2020 om 17:11
    • Quote van 13 Jul 2020 om 15:31
      Nutteloos om met die gasten in discussie te gaan, ze hebben last van een tunnelvisie. De vragen die je ze stelt worden afgedaan met geneuzel en dan draaien ze om de hete brij heen. Geen tijd in steken, is gewoon jammer.
    Eens. Maar tis wel jammer om te weten dat deze gevallen ook mogen stemmen. En voor de meeste ellende zorgen. En aan zichzelf denken.
  • 13 Jul 2020 om 17:01
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:52
      Je mag er een gaatje inprikken waar een rietje door kan
    Het broodje beenham wordt wel een uitdaging.
  • 13 Jul 2020 om 16:47
    • Quote van 13 Jul 2020 om 12:12
      Laat gaan Enschede78. Niemand ligt er wakker van. Blijkbaar heeft iedereen het zo goed dat het allemaal wel weer goed komt met de tijd. Zolang er geen demonstraties zijn en iedereen doet wat er gezegd wordt valt het allemaal wel mee. De overheid kan gratis geld lenen en schulden maken is doodnormaal tegenwoordig.
      Mensen maken zich niet meer druk.
      Die paar die zich druk maken worden weggezet als dom of whatever......

      Loat goan. Zorg dat je onafhankelijk wordt. Dan kunnen ze je niets meer maken.
    En ondertussen wekelijks reageren op een website die stijf staat van de tracking links voor allerlei partijen waar je zelf toestemming voor hebt gegeven, haha. Kiek em wakker wee'n.
  • 13 Jul 2020 om 15:31
    • Quote van 13 Jul 2020 om 12:35
      Heb je cijfers om je mening te onderbouwen?
    Nutteloos om met die gasten in discussie te gaan, ze hebben last van een tunnelvisie. De vragen die je ze stelt worden afgedaan met geneuzel en dan draaien ze om de hete brij heen. Geen tijd in steken, is gewoon jammer.
  • 13 Jul 2020 om 14:04
    • Quote van 13 Jul 2020 om 12:35
      Heb je cijfers om je mening te onderbouwen?
    Ja hoor. En die heb ik hier al herhaaldelijk genoemd, en zijn gewoon te vinden op de site van het RIVM. Kijk dan vooral naar de pagina's mbt influenza. Ik ga ze dus niet weer overschrijven en hier plaatsen. Dus ff zelf iets initiatief nemen.
  • 13 Jul 2020 om 12:35
    • Quote van 13 Jul 2020 om 10:46
      HET???? begint opnieuw?..... Wat bedoel je met "HET"? Wat is er precies gebeurd dan? Bekijk alles eens in de juiste verhouding en laat je niet gek maken door de paniekzaaierij. We hebben last (gehad) van een virus wat te vergelijken is met een zeer zware griep. Zelfs ondanks de griepprik zijn er in het nabije verleden seizoenen geweest waarin influenza meer slachtoffers heeft geëist dan Corona. De enige Corona die mij in actie doet komen zit in een flesje, het liefst ijskoud en met een schijfje limoen!
    Heb je cijfers om je mening te onderbouwen?
  • 13 Jul 2020 om 12:12
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:23
      Je bedoeld die vervalste foto's van allerlei kisten welke debunked zijn etc.
      Exact een kopie van een zaal met allerlei kisten maar dan alleen met Bergamo erboven, en zo zijn er meer bewijzen dat het fake is.
      Ziekenhuizen in Brazilie die leeg zijn.
      Cijfers worden aan allen kanten gemanipuleerd (vervalst) etc.

      Enne 1.5M bewezen geen invloed/nut. (gaat wederom om controle) gezichtsherkenning kan makkelijker op 1.5M niet als een massa bij elkaar loopt.
      Mondkapjes eerder schadelijk.
      Alternatieve bewezen genezende behandelingen welke niet mogen van Gates/WHO.
      Massamoordenaar Gates wil zijn vaccin erdoor drukken.

      Etc etc.

      Gelukkig worden meer en meer mensen wakker.
    Laat gaan Enschede78. Niemand ligt er wakker van. Blijkbaar heeft iedereen het zo goed dat het allemaal wel weer goed komt met de tijd. Zolang er geen demonstraties zijn en iedereen doet wat er gezegd wordt valt het allemaal wel mee. De overheid kan gratis geld lenen en schulden maken is doodnormaal tegenwoordig.
    Mensen maken zich niet meer druk.
    Die paar die zich druk maken worden weggezet als dom of whatever......

    Loat goan. Zorg dat je onafhankelijk wordt. Dan kunnen ze je niets meer maken.
  • 13 Jul 2020 om 12:02
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:23
      Je bedoeld die vervalste foto's van allerlei kisten welke debunked zijn etc.
      Exact een kopie van een zaal met allerlei kisten maar dan alleen met Bergamo erboven, en zo zijn er meer bewijzen dat het fake is.
      Ziekenhuizen in Brazilie die leeg zijn.
      Cijfers worden aan allen kanten gemanipuleerd (vervalst) etc.

      Enne 1.5M bewezen geen invloed/nut. (gaat wederom om controle) gezichtsherkenning kan makkelijker op 1.5M niet als een massa bij elkaar loopt.
      Mondkapjes eerder schadelijk.
      Alternatieve bewezen genezende behandelingen welke niet mogen van Gates/WHO.
      Massamoordenaar Gates wil zijn vaccin erdoor drukken.

      Etc etc.

      Gelukkig worden meer en meer mensen wakker.
    Je bedoelt dat er meer mensen zijn die zich er niet voor schamen voor hun domheid uit te komen.
  • 13 Jul 2020 om 11:55
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:26
      Vraag ook eens een aantal ondernemers die hun personeel hebben moeten ontslaan of een faillissement hebben moeten aanvragen. Vraag het ook eens in ouderen complexen en jeugdinstellingen hoe groot het leed daar was en soms nog is! Je hebt altijd verschillende invalshoeken. Het is belangrijk de dingen in de juiste perceptie te blijven zien, en je niet gek te laten maken door onzinnige maatregelen en paniekzaaierij. Het leed veroorzaakt door de maatregelen is intens! Weegt dat op tegen het leed wat het virus veroorzaakt? Is het ons dat waard? Als je deze vraag met "JA" beantwoord, waarom worden dan niet tijdens zware griepseizoen gelijksoortige maatregelen genomen? Dat zou het "leven" haast onmogelijk maken waarschijnlijk en mensen zullen dat niet accepteren. Waarom bij Corona dan wel? Subjectief........
    We gaan allemaal naar de kloten. Als ze dit kunnen doen met de economie en de mens, terwijl ze jaar in jaar uit zaten te drammen om bezuinigingen en hoe belangrijk het is dat de economie draait, lage werkloosheid, geen begrotingstekort bla bla bla bla bla...........

    Mensen wordt zo snel mogelijk onafhankelijk. Heb je al genoeg geld ga naar een land waar alles nog normaal is. Waar gewone mensen zonder teveel regels mogen leven en kunnen genieten van de natuur.
    Hier in Nederland ga je straks alleen al kapot aan al die regels waar aan je je moet houden. Allemaal kunstmatig leven hier. Heeft niets meer met leven te maken en dat je hier maar even op de planeet mag genieten van al het moois. Wordt onafhankelijk anders wordt je als poppetje steeds meer gebruikt/misbruikt.......
  • 13 Jul 2020 om 11:47
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:32
      Elk winterseizoen overlijden er in Duitsland meer dan 10.000 mensen aan de griep. In 2019/2020 tot nu toe "slechts" 411!!!!! Rara hoe kan dat? Mensen, denk na
    Precies!
  • 13 Jul 2020 om 11:32
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:26
      Vraag ook eens een aantal ondernemers die hun personeel hebben moeten ontslaan of een faillissement hebben moeten aanvragen. Vraag het ook eens in ouderen complexen en jeugdinstellingen hoe groot het leed daar was en soms nog is! Je hebt altijd verschillende invalshoeken. Het is belangrijk de dingen in de juiste perceptie te blijven zien, en je niet gek te laten maken door onzinnige maatregelen en paniekzaaierij. Het leed veroorzaakt door de maatregelen is intens! Weegt dat op tegen het leed wat het virus veroorzaakt? Is het ons dat waard? Als je deze vraag met "JA" beantwoord, waarom worden dan niet tijdens zware griepseizoen gelijksoortige maatregelen genomen? Dat zou het "leven" haast onmogelijk maken waarschijnlijk en mensen zullen dat niet accepteren. Waarom bij Corona dan wel? Subjectief........
    Elk winterseizoen overlijden er in Duitsland meer dan 10.000 mensen aan de griep. In 2019/2020 tot nu toe "slechts" 411!!!!! Rara hoe kan dat? Mensen, denk na
  • 13 Jul 2020 om 11:26
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:03
      Ja, tuurlijk. Ga anders in Bergamo eens vragen wat er gebeurt als je te laat actie onderneemt.
    Vraag ook eens een aantal ondernemers die hun personeel hebben moeten ontslaan of een faillissement hebben moeten aanvragen. Vraag het ook eens in ouderen complexen en jeugdinstellingen hoe groot het leed daar was en soms nog is! Je hebt altijd verschillende invalshoeken. Het is belangrijk de dingen in de juiste perceptie te blijven zien, en je niet gek te laten maken door onzinnige maatregelen en paniekzaaierij. Het leed veroorzaakt door de maatregelen is intens! Weegt dat op tegen het leed wat het virus veroorzaakt? Is het ons dat waard? Als je deze vraag met "JA" beantwoord, waarom worden dan niet tijdens zware griepseizoen gelijksoortige maatregelen genomen? Dat zou het "leven" haast onmogelijk maken waarschijnlijk en mensen zullen dat niet accepteren. Waarom bij Corona dan wel? Subjectief........
  • 13 Jul 2020 om 11:23
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:03
      Ja, tuurlijk. Ga anders in Bergamo eens vragen wat er gebeurt als je te laat actie onderneemt.
    Je bedoeld die vervalste foto's van allerlei kisten welke debunked zijn etc.
    Exact een kopie van een zaal met allerlei kisten maar dan alleen met Bergamo erboven, en zo zijn er meer bewijzen dat het fake is.
    Ziekenhuizen in Brazilie die leeg zijn.
    Cijfers worden aan allen kanten gemanipuleerd (vervalst) etc.

    Enne 1.5M bewezen geen invloed/nut. (gaat wederom om controle) gezichtsherkenning kan makkelijker op 1.5M niet als een massa bij elkaar loopt.
    Mondkapjes eerder schadelijk.
    Alternatieve bewezen genezende behandelingen welke niet mogen van Gates/WHO.
    Massamoordenaar Gates wil zijn vaccin erdoor drukken.

    Etc etc.

    Gelukkig worden meer en meer mensen wakker.
  • 13 Jul 2020 om 11:16
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:12
      Die testen kosten op zijn minst 20 euro per stuk.
    O ja, dat is natuurlijk best duur om elke wedstrijd maar weer extra te betalen. Hopelijk kunnen we de tweede seizoenshelft gewoon weer met 30.000 naar de Veste
  • 13 Jul 2020 om 11:16
    • Quote van 13 Jul 2020 om 08:33
      Ik zit er niet bovenop,maar laten ze eerst de huidige stand van zaken in Nederland eens onder de loep nemen! Want volgens mij heeft Nederland ondertussen niet veel last meer van corona! Dus laten we dan alle flauwekul ook eens afbouwen!
    Er zijn weinig mensen met Corona inderdaad. Net als aan het begin, toen was er maar 1...
  • 13 Jul 2020 om 11:15
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:12
      Nee? Waarom is die er dan? Ik zou het echt niet weten namelijk!
    Face/eyecontrol... Is namelijk eenvoudiger als dat mensen hutje mutje op elkaar lopen/zitten
  • 13 Jul 2020 om 11:12
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:08
      Kunnen we niet gewoon Union Berlin achterna? Gewoon allemaal een test, als je alleen mensen binnenlaat met negatief op coronavirus zie ik het probleem niet. Hier in Twente is er sowieso niet veel corona meer dus denk dat dat tegen die tijd helemaal goed zou komen
    Die testen kosten op zijn minst 20 euro per stuk.
  • 13 Jul 2020 om 11:12
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:10
      Maar ja, die anderhalvemeterregel is er niet voor niks ;)
    Nee? Waarom is die er dan? Ik zou het echt niet weten namelijk!
  • 13 Jul 2020 om 11:11
    • Quote van 13 Jul 2020 om 10:38
      Als het bijdraagt om als maatschappij een beetje te kunnen functioneren, dan ben ik voor gebruik in stadion. Samen op de tribune is gezelliger dan voor de TV met lege tribunes. Alhoewel ik voorstander ben van stap voor stap opbouwen van de bezoeker. Eerst in najaar max 30-40 % en daarna, als het goed gaat met virus, verdere uitbreiding.
    In het najaar zal de intensiteit van het virus verhogen. Dat is een feit!!!! Net als bij een griepvirus. Dat gegeven feit zal bij Corona eender verlopen als bij griep. Eigenlijk mag je daar geen conclusies aan verbinden. Doen ze dat echter wel, dan moeten ze ook consequent zijn en daar nu al op inspelen. Bijvoorbeeld door nu al vanaf eind september alle reizen weer te verbieden, de horeca dan weer te sluiten en alle plekken waar mensen bijeenkomen te sluiten. Dan ben je proactief bezig en loop je niet achter de feiten aan. Als de overheden de maatregelen dan opnieuw willen intensiveren, en consequent zijn, zijn we nog lang niet van de ellende af. Dan zal onze maatschappij echt naar de kloten gaan!!!! Willen we dat???? Geef mij dan maar Corona, als ik kiezen mag. Denk vooruit, dan overvalt het je niet!!!!!
  • 13 Jul 2020 om 11:10
    • Quote van 13 Jul 2020 om 11:05
      Nou ja dat scheelt weer hoef je je niet te verbergen achter een sjaal he petje op mondkapje voor en gaan met die banaan
    Maar ja, die anderhalvemeterregel is er niet voor niks ;)
  • 13 Jul 2020 om 11:08
    Kunnen we niet gewoon Union Berlin achterna? Gewoon allemaal een test, als je alleen mensen binnenlaat met negatief op coronavirus zie ik het probleem niet. Hier in Twente is er sowieso niet veel corona meer dus denk dat dat tegen die tijd helemaal goed zou komen
  • 13 Jul 2020 om 11:05
    Nou ja dat scheelt weer hoef je je niet te verbergen achter een sjaal he petje op mondkapje voor en gaan met die banaan
  • 13 Jul 2020 om 11:03
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:53
      Precies, paniekzaaierij, mondkapjes bewezen dat het eerder schadelijk is, (schijnveiligheid), en symbolisch mensen de mond snoeren. Gaat puur om controle en angstzaaierij. Het vaccin is het doel, (het échte gif) corona is totaal niet dodelijk (zelfde als griep of minder dodelijk). 99% hersteld zonder vaccin, en van die 1% is het gros 70+ en reeds ziek. Genoeg artsen verklaren ook dat het totaal niet zo dodelijk is, alleen dit wordt vakkundig uit de media gehouden. Het is 1 grote HOAX!
    Ja, tuurlijk. Ga anders in Bergamo eens vragen wat er gebeurt als je te laat actie onderneemt.
  • 13 Jul 2020 om 10:53
    • Quote van 13 Jul 2020 om 10:45
      Het is nog lang niet onder controle Her en der in de wereld wordt het alleen maar gekker
    Tja zo'n virus verspreidt zich. In sommige gebieden slaat het eerder toe dan andere. In de meeste gebieden die op dit moment aan de beurt zijn is het nu winter. (Andere kant van de evenaar) Uitzonderingen daargelaten. Een virus als Corona slaat nu eenmaal heviger toe in de winter. Net als griep. Vandaar dat de intensiteit van het virus niet over de gehele wereld evenredig hevig is.
  • 13 Jul 2020 om 10:46
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:31
      Zucht. Vermoeiend dit soort volk. Door de maatregelen valt t juist ook mee. Haal de maatregelen eraf en het begint weer opnieuw. Zit ik niet op te wachten. En jij ook niet.
    HET???? begint opnieuw?..... Wat bedoel je met "HET"? Wat is er precies gebeurd dan? Bekijk alles eens in de juiste verhouding en laat je niet gek maken door de paniekzaaierij. We hebben last (gehad) van een virus wat te vergelijken is met een zeer zware griep. Zelfs ondanks de griepprik zijn er in het nabije verleden seizoenen geweest waarin influenza meer slachtoffers heeft geëist dan Corona. De enige Corona die mij in actie doet komen zit in een flesje, het liefst ijskoud en met een schijfje limoen!
  • 13 Jul 2020 om 10:45
    • Quote van 13 Jul 2020 om 10:15
      Eerst moet Corona volledig onder controle zijn. Pas dan zal er meer versoepeling optreden. Het is nog steeds te onstabiel waardoor het aantal slachtoffers in alle landen nog steeds fluctueren.
    Het is nog lang niet onder controle Her en der in de wereld wordt het alleen maar gekker
  • 13 Jul 2020 om 10:45
    • Quote van 13 Jul 2020 om 10:15
      Eerst moet Corona volledig onder controle zijn. Pas dan zal er meer versoepeling optreden. Het is nog steeds te onstabiel waardoor het aantal slachtoffers in alle landen nog steeds fluctueren.
    Het is nog lang niet onder controle Her en der in de wereld wordt het alleen maar gekker
  • 13 Jul 2020 om 10:38
    Als het bijdraagt om als maatschappij een beetje te kunnen functioneren, dan ben ik voor gebruik in stadion. Samen op de tribune is gezelliger dan voor de TV met lege tribunes. Alhoewel ik voorstander ben van stap voor stap opbouwen van de bezoeker. Eerst in najaar max 30-40 % en daarna, als het goed gaat met virus, verdere uitbreiding.
  • 13 Jul 2020 om 10:30
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Whahaha lachwekkend figuur ben je. Wat hebben ze eraan? Om t geld? Rutte houdt er geen cent meer aan over.
  • 13 Jul 2020 om 10:15
    Eerst moet Corona volledig onder controle zijn. Pas dan zal er meer versoepeling optreden. Het is nog steeds te onstabiel waardoor het aantal slachtoffers in alle landen nog steeds fluctueren.
  • 13 Jul 2020 om 10:15
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Zo kan je achter alles wel wat zoeken...
  • 13 Jul 2020 om 10:13
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:50
      Met een mondkapje kun je geen bier drinken
    Wel met een rietje ;)
  • 13 Jul 2020 om 10:10
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Precies, 100 % mee eens !
  • 13 Jul 2020 om 10:05
    Das vette pech ik behoor ook tot de risico groep en net de kaarten verlengd!!! Dus voor mij geen stadion!! Mooi is dat
  • 13 Jul 2020 om 10:05
    Das vette pech ik behoor ook tot de risico groep en net de kaarten verlengd!!! Dus voor mij geen stadion!! Mooi is dat
  • 13 Jul 2020 om 09:53
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Precies, paniekzaaierij, mondkapjes bewezen dat het eerder schadelijk is, (schijnveiligheid), en symbolisch mensen de mond snoeren. Gaat puur om controle en angstzaaierij. Het vaccin is het doel, (het échte gif) corona is totaal niet dodelijk (zelfde als griep of minder dodelijk). 99% hersteld zonder vaccin, en van die 1% is het gros 70+ en reeds ziek. Genoeg artsen verklaren ook dat het totaal niet zo dodelijk is, alleen dit wordt vakkundig uit de media gehouden. Het is 1 grote HOAX!
  • 13 Jul 2020 om 09:52
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:50
      Met een mondkapje kun je geen bier drinken
    Je mag er een gaatje inprikken waar een rietje door kan
  • 13 Jul 2020 om 09:52
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:50
      Met een mondkapje kun je geen bier drinken
    Wel als je er een gat in maakt en door een rietje drinkt
  • 13 Jul 2020 om 09:50
    Met een mondkapje kun je geen bier drinken
  • 13 Jul 2020 om 09:46
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Sowieso Berry, het is allemaal de schuld van de Rabobank
  • 13 Jul 2020 om 09:46
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:39
      Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
    Sowieso Berry, het is allemaal de schuld van de Rabobank
  • 13 Jul 2020 om 09:42
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:31
      Zucht. Vermoeiend dit soort volk. Door de maatregelen valt t juist ook mee. Haal de maatregelen eraf en het begint weer opnieuw. Zit ik niet op te wachten. En jij ook niet.
    Wacht maar totdat er weer meer gedemonstreerd wordt of dat het klootjesvolk weer "stout" gaat doen. Dan zullen de maatregelen opeens weer opgeschroefd worden
  • 13 Jul 2020 om 09:39
    • Quote van 13 Jul 2020 om 09:31
      Zucht. Vermoeiend dit soort volk. Door de maatregelen valt t juist ook mee. Haal de maatregelen eraf en het begint weer opnieuw. Zit ik niet op te wachten. En jij ook niet.
    Allemaal angst zaaijerij. Waarom doen ze 1x per week een update? Juist omdat de aantallen dan hoger zijn en dus heftiger lijkt. Allemaal om ons uit elkaar te drijven en onrust te veroorzaken.
  • 13 Jul 2020 om 09:32
    Het is niet prettig natuurlijk, maar als het veilig genoeg is om met mondkapjes een groter aantal toeschouwers toe te kunnen laten, dan moet je dat gewoon doen.
  • 13 Jul 2020 om 09:31
    • Quote van 13 Jul 2020 om 08:33
      Ik zit er niet bovenop,maar laten ze eerst de huidige stand van zaken in Nederland eens onder de loep nemen! Want volgens mij heeft Nederland ondertussen niet veel last meer van corona! Dus laten we dan alle flauwekul ook eens afbouwen!
    Zucht. Vermoeiend dit soort volk. Door de maatregelen valt t juist ook mee. Haal de maatregelen eraf en het begint weer opnieuw. Zit ik niet op te wachten. En jij ook niet.
  • 13 Jul 2020 om 09:25
    Met mondkapjes kun je de 35% gewoon opschroeven naar 50%. Mooie bijkomstigheid voor Hooligans, facial recognition Werkt niet meer. Win win :-)
    De HORECA in de binnenstad moet gewoon inspelen op deze toestand. Gewoon tijdens wedstrijden Tv's op terassen. Kan de hele oude markt een FCT-plein worden, en de support zich verspreiden over steden. Als FCT slim is gaan ze een samenwerkingsverband aan met cafés, wellicht dat er iets aan valt te verdienen. Cross marketing en Cross promoties, bijvoorbeeld korting op bier voor mensen met een FCT sjaaltje.
  • 13 Jul 2020 om 09:19
    Met mondkapjes lijkt het juichverbod een beetje overbodig. Dus ik denk dat mondkapjes een goed alternatief is en beter te handhaven is en dus veiliger. Het liefst niks natuurlijk maar als je dan toch moet kiezen.
  • 13 Jul 2020 om 08:39
    • Quote van 13 Jul 2020 om 08:33
      Ik zit er niet bovenop,maar laten ze eerst de huidige stand van zaken in Nederland eens onder de loep nemen! Want volgens mij heeft Nederland ondertussen niet veel last meer van corona! Dus laten we dan alle flauwekul ook eens afbouwen!
    Held!
  • 13 Jul 2020 om 08:33
    Ik zit er niet bovenop,maar laten ze eerst de huidige stand van zaken in Nederland eens onder de loep nemen! Want volgens mij heeft Nederland ondertussen niet veel last meer van corona! Dus laten we dan alle flauwekul ook eens afbouwen!
vrijdag 25 september 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›