Vak-P woedend na slopen spandoeken: ''Accepteren wij niet''

175
Vak-P woedend na slopen spandoeken: ''Accepteren wij niet''

Een bizar bericht op de Facebook-pagina van Vak-P. Een man en een vrouw hebben spandoeken in De Grolsch Veste kapotgemaakt en meegenomen. Vak-P geeft de daders de kans zich te melden.

Vanochtend bereikte ons het bericht dat ongenodigde gasten ons stadion bezocht hebben. Er zijn meerdere doeken doorgesneden, kapot gemaakt en meegenomen.

Uit camerabeelden is gebleken dat het niet om een groep supporters ging, maar om (nota bene) een man en een vrouw! De beelden zijn beschikbaar, maar de politie wil nog even onderzoek doen. Vak-P is Vak-P niet, als we dit af zouden wachten.

De daders zijn een man en vrouw van +/- 30 jaar oud. De man had een jas met leger motief, petje en beige broek. Na hun tocht door het stadion en nadat ze meerdere doeken te pakken hadden, zijn ze het veld nog even opgegaan om foto's te maken.

Dit accepteren wij niet. Wij geven de daders de kans op contact met ons op te nemen via een PB om het e.e.a te regelen…

Mocht je dit niet doen, dan zijn wij genoodzaakt andere maatregelen te nemen!

175 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Jul 2020 om 20:16
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:47
      Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
    Pffffff stoer man! Dit soort reacties zegt genoeg over jou!
  • 27 Jul 2020 om 14:52
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:19
      Ik wil graag kennis met je maken kijken of ik een kneus ben, dan kun je het goed beoordelen toch beter als achter de toetsen,. Goed idee?? Wat mij betreft graag zeg het maar dan zul je zien dat ik geen kneus ben Paupertje heel graag.
    Beste JaDie, hij jaagt je graag op de kast, niet op ingaan is beter....
  • 27 Jul 2020 om 00:38
    • Quote van 27 Jul 2020 om 00:22
      Mwah... Heeft bij Zwolle puik werk geleverd. En bij Grun heeft hij ook de juiste TS neergezet, jong en oud verbonden. Bij Grun kozen ze destijds ook voor jeugd, en dat ging fout. Hebben in de winterstop ingegrepen en zijn van degradatie opgeklommen naar plaats 8 (ofzo), iets van 25 punten na de winterstop gesprokkeld. Of dat puur aan Jans heeft gelegen weet ik niet maar hij was onderdeel van dat succes.....
    Bij Zwolle heeft hij het inderdaad goed gedaan, maar daar stond toen al een elftal waarvan de kern bovendien al veel jaren samenspeelde. Bij Groningen hoefden er ook niet zo veel nieuwe te worden in gepast. Dat wat er nu van hem wordt gevraagd is nogal nieuw voor hem.
  • 27 Jul 2020 om 00:22
    • Quote van 27 Jul 2020 om 00:02
      Wanneer dan? Jans heeft als coach nog nooit een situatie gehad als nu dat er een vrijwel compleet nieuw elftal moest worden samengesteld.
    Mwah... Heeft bij Zwolle puik werk geleverd. En bij Grun heeft hij ook de juiste TS neergezet, jong en oud verbonden. Bij Grun kozen ze destijds ook voor jeugd, en dat ging fout. Hebben in de winterstop ingegrepen en zijn van degradatie opgeklommen naar plaats 8 (ofzo), iets van 25 punten na de winterstop gesprokkeld. Of dat puur aan Jans heeft gelegen weet ik niet maar hij was onderdeel van dat succes.....
  • 27 Jul 2020 om 00:02
    • Quote van 26 Jul 2020 om 22:32
      Jans heeft in het verleden wel aangetoond dat te kunnen.
    Wanneer dan? Jans heeft als coach nog nooit een situatie gehad als nu dat er een vrijwel compleet nieuw elftal moest worden samengesteld.
  • 26 Jul 2020 om 22:56
    • Quote van 26 Jul 2020 om 22:45
      Was destijds een blok aan het been omdat hij geen EU-paspoort had. Dat is waarschijnlijk nog steeds zo. Dan moet hij ruim 2 keer het maximale salaris verdienen.
    Dan heeft Eghan idd geen zin. Bapoh wel.
  • 26 Jul 2020 om 22:45
    • Quote van 26 Jul 2020 om 21:24
      Veel te duur moet je niet aan beginnen. Hij was leuk als invaller maar verder kwam hij regelmatig te kort. Ze willen allemaal terug ( denken natuurlijk nog dat ze het oude salaris kunnen verdienen). Laat Jan en Jans maar lekker bouwen, ben wel onder de indruk van het geen ze halen ondanks dat ze niet kunnen scouten.
    Was destijds een blok aan het been omdat hij geen EU-paspoort had. Dat is waarschijnlijk nog steeds zo. Dan moet hij ruim 2 keer het maximale salaris verdienen.
  • 26 Jul 2020 om 22:38
    • Quote van 26 Jul 2020 om 22:32
      Jans heeft in het verleden wel aangetoond dat te kunnen.
    En dat we dat met zn allen straks een positieve verrassing zien in de veste..
  • 26 Jul 2020 om 22:32
    • Quote van 26 Jul 2020 om 22:15
      idd niks mis mee.. vanuitgaande dat Jans er ook nog een elftal van weet te maken.
    Jans heeft in het verleden wel aangetoond dat te kunnen.
  • 26 Jul 2020 om 22:15
    • Quote van 26 Jul 2020 om 21:24
      Veel te duur moet je niet aan beginnen. Hij was leuk als invaller maar verder kwam hij regelmatig te kort. Ze willen allemaal terug ( denken natuurlijk nog dat ze het oude salaris kunnen verdienen). Laat Jan en Jans maar lekker bouwen, ben wel onder de indruk van het geen ze halen ondanks dat ze niet kunnen scouten.
    idd niks mis mee.. vanuitgaande dat Jans er ook nog een elftal van weet te maken.
  • 26 Jul 2020 om 22:07
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:29
      Even weer over voetbal eghan wil terug ? Wat vinden we daarvan is hij van waarde of niet? Ik twijfel er tussen wel of niet. Voor een voetballende ploeg die alles zo oplost en snelle aanvallen kunnen we hem gebruiken anders niet lange ballen heb je niks aan mits ze achter de laatste linie geplaats worden want eghan is wel mooi snel.
    Voor de breedte prima. Dat het geen huurling is is al winst. Prima als je of Eghan of Bapoh voor een laag salaris erbij neemt. We zoeken nog een 10 en wie weet kan 1 van hun verrassen.
  • 26 Jul 2020 om 21:51
    • Quote van 26 Jul 2020 om 19:56
      Scorpio sorry hij weet mensen wel zo te provoceren en in hun ziel te trappen dat je zo gaat reageren hij vraagt er gewoon om. En omdat hij zo is moet je dan maar alles kunnen zeggen?? Hij kan verwachten dat hij de volle laag krijgt, en ja ik heb ook genoeg ellende meegemaakt met mijn gezondheid maar verstop me er niet achter. En verder vind hij het te gek om met die malloot Sofear lekker los te gaan. Wij hadden ook vaak bonje maar dat is nu redelijk toch? Maar deze gast blijft maar doorgaan. En dan krijg je dit.
    Ik vond het ook ver over de grens gaan JaDie. Nfear was behoorlijk aan het stangen gister avond, maar succes supporter hield het echt wel netjes. Snap niet echt dat je daar zo op uitvalt. Wat zei hij verkeerd dan? Of is het meer oud zeer wat er speelt?
    Denk ook aan je eigen gezondheid en wind je niet zo snel op, is niet goed voor je.
  • 26 Jul 2020 om 21:24
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:29
      Even weer over voetbal eghan wil terug ? Wat vinden we daarvan is hij van waarde of niet? Ik twijfel er tussen wel of niet. Voor een voetballende ploeg die alles zo oplost en snelle aanvallen kunnen we hem gebruiken anders niet lange ballen heb je niks aan mits ze achter de laatste linie geplaats worden want eghan is wel mooi snel.
    Veel te duur moet je niet aan beginnen. Hij was leuk als invaller maar verder kwam hij regelmatig te kort. Ze willen allemaal terug ( denken natuurlijk nog dat ze het oude salaris kunnen verdienen). Laat Jan en Jans maar lekker bouwen, ben wel onder de indruk van het geen ze halen ondanks dat ze niet kunnen scouten.
  • 26 Jul 2020 om 19:56
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:15
      Ik vind dit echt te ver gaan Ja Die!
      Dacht dat jij ook genoeg ellende mee hebt gemaakt en gezien hebt en dan wens je een ander die het ook niet makkelijk heeft dit.
      Bah
    Scorpio sorry hij weet mensen wel zo te provoceren en in hun ziel te trappen dat je zo gaat reageren hij vraagt er gewoon om. En omdat hij zo is moet je dan maar alles kunnen zeggen?? Hij kan verwachten dat hij de volle laag krijgt, en ja ik heb ook genoeg ellende meegemaakt met mijn gezondheid maar verstop me er niet achter. En verder vind hij het te gek om met die malloot Sofear lekker los te gaan. Wij hadden ook vaak bonje maar dat is nu redelijk toch? Maar deze gast blijft maar doorgaan. En dan krijg je dit.
  • 26 Jul 2020 om 19:32
    Jo gens is er ook bekend welke spandoeken gesloopt en gestolen zijn ?
  • 26 Jul 2020 om 18:37
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:26
      Ik begrijp het echt niet. We zijn allemaal anders. Waarom niet zijn zienswijze accepteren en je eigen zienswijze blijven schrijven en als je hem niet aardig vindt reageer je toch gewoon niet. Snap de frustratie niet zo en de aanvallen naar hem. Het is ook een mens en zo slecht is hij niet. Dat zit echt tussen jullie oren. Hij is net als jullie een fan in hart en nieren. Hij is 1 van ons. FC Twente fan in hart en nieren. Dat je dat niet voelt.
    Ben het met jou ook niet altijd eens, laatste tijd steeds meer moet ik bekkenen, en we dollen ook geregeld met elkaar, alleen die suc6 idioot kan je echt niks mee. Tis echt dieptriest wat hij mee maakt qwa gezondheid tis niet fijn om lam op je bed gekluisterd te liggen en volgepropt te worden met medicijnen. Alle begrip maar doe wel eff normaal tegen een ander die kan daar niks aan doen. Snap je dat poets moat :))
  • 26 Jul 2020 om 18:32
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:47
      Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
    +100
  • 26 Jul 2020 om 18:31
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:29
      Dan ben je geen broer
    Ah kijk. Je geeft het dus al aan....je bent een lot genoot.


    Sterkte ermee.......
  • 26 Jul 2020 om 18:29
    Even weer over voetbal eghan wil terug ? Wat vinden we daarvan is hij van waarde of niet? Ik twijfel er tussen wel of niet. Voor een voetballende ploeg die alles zo oplost en snelle aanvallen kunnen we hem gebruiken anders niet lange ballen heb je niks aan mits ze achter de laatste linie geplaats worden want eghan is wel mooi snel.
  • 26 Jul 2020 om 18:26
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:21
      Vraagt er zelf om pure frustratie. Heb echt medelijden met zijn vrouw/kids, ik weet is niet goed om dit er bij te betrekken Aber kerel heeft echt hulp nodig. Deze shit drukt hij thuis ook een ieder door de keel moffen praktijken.
    Ik begrijp het echt niet. We zijn allemaal anders. Waarom niet zijn zienswijze accepteren en je eigen zienswijze blijven schrijven en als je hem niet aardig vindt reageer je toch gewoon niet. Snap de frustratie niet zo en de aanvallen naar hem. Het is ook een mens en zo slecht is hij niet. Dat zit echt tussen jullie oren. Hij is net als jullie een fan in hart en nieren. Hij is 1 van ons. FC Twente fan in hart en nieren. Dat je dat niet voelt.
  • 26 Jul 2020 om 18:26
    Damn goeie stemming hier. Zit af en toe te lezen. Maar de 1 is hoop ik aan het trollen althans dat hoop ik gezien de dingen hij uitkraamt en de anderen happen met felle reacties al snap ik die wel gezien gezien het provocerende gedrag van sommigen.
  • 26 Jul 2020 om 18:21
    • Quote van 26 Jul 2020 om 18:15
      Ik vind dit echt te ver gaan Ja Die!
      Dacht dat jij ook genoeg ellende mee hebt gemaakt en gezien hebt en dan wens je een ander die het ook niet makkelijk heeft dit.
      Bah
    Vraagt er zelf om pure frustratie. Heb echt medelijden met zijn vrouw/kids, ik weet is niet goed om dit er bij te betrekken Aber kerel heeft echt hulp nodig. Deze shit drukt hij thuis ook een ieder door de keel moffen praktijken.
  • 26 Jul 2020 om 18:15
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:47
      Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
    Ik vind dit echt te ver gaan Ja Die!
    Dacht dat jij ook genoeg ellende mee hebt gemaakt en gezien hebt en dan wens je een ander die het ook niet makkelijk heeft dit.
    Bah
  • 26 Jul 2020 om 17:05
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:47
      Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
    100+
  • 26 Jul 2020 om 16:50
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:47
      Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
    +100
  • 26 Jul 2020 om 16:47
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:11
      Messi dan?
    Ze kunnen beter euthanasie op jou plegen lamme hond dat je bent, alleen niet pijnloos aub lamzak. En ff Messi ook geen broer maar mocht dat zo zijn dan was ik daar 1000x blijer mee dan met zo een kreupele hond als jou, hetzelfde geldt ook voor TC overigens. Maar jou als broer??? Ik had eigenhandig de stekkers er bij je uit getrokken idioot dat je bent.
  • 26 Jul 2020 om 16:17
    • Quote van 26 Jul 2020 om 16:04
      Neem het leven niet te serieus man.
    Zeg dat maar tegen je arts in het UMC
  • 26 Jul 2020 om 16:08
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:29
      Dan ben je geen broer
    We zijn één grote familie toch? De supporters familie van FC Twente. Als één achter de club!
  • 26 Jul 2020 om 16:06
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:49
      Kansloze lamme
    Meer dan dit lukt niet? Laat je broertje het dan zelf oplossen. Jouw reacties zijn ook niet echt inhoudelijk een succes.
  • 26 Jul 2020 om 16:04
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:43
      Heb je nog iets nuttigs te melden, of praat je alleen maar poep?
    Neem het leven niet te serieus man.
  • 26 Jul 2020 om 15:49
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:22
      En.........blijven we wel aan de anderhalve meter regel denken mensen! Het is allemaal wereldschokkend wat gebeurd is, maar we mogen de gevaren van Corona niet uit het oog verliezen! Als het lukt om iemand op anderhalve meter afstand in elkaar te rossen, heb je mijn zegen. En veel doeken waren eigenlijk ook wel eens aan vervanging toe. Als de Veste toch opgeknapt wordt............ dan de doeken ook maar. #positivethinking
    Kansloze lamme
  • 26 Jul 2020 om 15:43
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:22
      En.........blijven we wel aan de anderhalve meter regel denken mensen! Het is allemaal wereldschokkend wat gebeurd is, maar we mogen de gevaren van Corona niet uit het oog verliezen! Als het lukt om iemand op anderhalve meter afstand in elkaar te rossen, heb je mijn zegen. En veel doeken waren eigenlijk ook wel eens aan vervanging toe. Als de Veste toch opgeknapt wordt............ dan de doeken ook maar. #positivethinking
    Heb je nog iets nuttigs te melden, of praat je alleen maar poep?
  • 26 Jul 2020 om 15:29
    • Quote van 26 Jul 2020 om 14:27
      Net zoals jij een broer van Gekke Henkie bent bedoel je?
    Dan ben je geen broer
  • 26 Jul 2020 om 15:22
    En.........blijven we wel aan de anderhalve meter regel denken mensen! Het is allemaal wereldschokkend wat gebeurd is, maar we mogen de gevaren van Corona niet uit het oog verliezen! Als het lukt om iemand op anderhalve meter afstand in elkaar te rossen, heb je mijn zegen. En veel doeken waren eigenlijk ook wel eens aan vervanging toe. Als de Veste toch opgeknapt wordt............ dan de doeken ook maar. #positivethinking
  • 26 Jul 2020 om 15:11
    • Quote van 26 Jul 2020 om 15:06
      Ik heb 2 broers en daar is TC er niet een van ;-))
    Messi dan?
  • 26 Jul 2020 om 15:10
    Ik ben benieuwd wat vak-p doet als blijkt dat het 2 geestelijk gehandicapte personen betreft. Het is voor mij duidelijk dat een normaal denkend persoon zich niet zo'n actie in het hoofd haalt, dus die kans is best aanwezig. Blijven ze dan bij hun stoere taal?
  • 26 Jul 2020 om 15:06
    • Quote van 26 Jul 2020 om 13:57
      Ben je een broer van Ja Die?
    Ik heb 2 broers en daar is TC er niet een van ;-))
  • 26 Jul 2020 om 14:49
    • Quote van 26 Jul 2020 om 14:04
      Keals nie drammn en loat oe vermaakn op dissn mooin zondag!
    Het regent en onweert
  • 26 Jul 2020 om 14:45
    Ulrich Bapoh is ook transfervrij trouwens. Goedkope optie voor op 10 en nog jong. Is zwaar onderschat bij ons door Pusic.
  • 26 Jul 2020 om 14:27
    • Quote van 26 Jul 2020 om 13:57
      Ben je een broer van Ja Die?
    Net zoals jij een broer van Gekke Henkie bent bedoel je?
  • 26 Jul 2020 om 14:04
    Keals nie drammn en loat oe vermaakn op dissn mooin zondag!
  • 26 Jul 2020 om 13:57
    • Quote van 26 Jul 2020 om 11:08
      "En nu geef ik die 50 jarige kneus"...."Rotte appel"...."Grootste 50 jarige kneus"...."Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?".


      Jij bent een schijnheilig, hypocriet en laf ventje dat je het nu op 'tegengas' gooit. Er komt een moment dat je echt fear krijgt en dus die n van "no" weg kunt laten uit je nickname. Jij overschrijdt veelal teveel grenzen, zo ook bij Ja Die......
    Ben je een broer van Ja Die?
  • 26 Jul 2020 om 13:57
    • Quote van 26 Jul 2020 om 11:08
      "En nu geef ik die 50 jarige kneus"...."Rotte appel"...."Grootste 50 jarige kneus"...."Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?".


      Jij bent een schijnheilig, hypocriet en laf ventje dat je het nu op 'tegengas' gooit. Er komt een moment dat je echt fear krijgt en dus die n van "no" weg kunt laten uit je nickname. Jij overschrijdt veelal teveel grenzen, zo ook bij Ja Die......
    Ben je een broer van Ja Die?
  • 26 Jul 2020 om 13:42
    • Quote van 26 Jul 2020 om 13:27
      He tukkerclan hou je eens koest ! Jij bent net zo’n opruier dus.......
    Opruier of niet, hij heeft hierin wel gelijk. Beetje anoniem de grote jongen uithangen of een forum... kansloos! @Ja Die lekker laten gaan, je hebt er niks aan om je hier uit de tent te laten lokken, daar krijgen de internethelden een stijf plassertje van en jij irriteert je alleen maar. Cheers.
  • 26 Jul 2020 om 13:42
    • Quote van 26 Jul 2020 om 13:27
      He tukkerclan hou je eens koest ! Jij bent net zo’n opruier dus.......
    Opruier of niet, hij heeft hierin wel gelijk. Beetje anoniem de grote jongen uithangen of een forum... kansloos! @Ja Die lekker laten gaan, je hebt er niks aan om je hier uit de tent te laten lokken, daar krijgen de internethelden een stijf plassertje van en jij irriteert je alleen maar. Cheers.
  • 26 Jul 2020 om 13:27
    • Quote van 26 Jul 2020 om 11:08
      "En nu geef ik die 50 jarige kneus"...."Rotte appel"...."Grootste 50 jarige kneus"...."Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?".


      Jij bent een schijnheilig, hypocriet en laf ventje dat je het nu op 'tegengas' gooit. Er komt een moment dat je echt fear krijgt en dus die n van "no" weg kunt laten uit je nickname. Jij overschrijdt veelal teveel grenzen, zo ook bij Ja Die......
    He tukkerclan hou je eens koest ! Jij bent net zo’n opruier dus.......
  • 26 Jul 2020 om 12:55
    • Quote van 26 Jul 2020 om 12:28
      Gaat het nog om de daders of gaat het hier alleen om mekaar kapot te schrijven?
      man, wat zitten hier heethoofden op het forum.Welles, nietus, welles, nietus.Men is boos, ok maar dan hoef je nog niet buiten jezelf te treden en het recht in eigen hand te nemen.Drink er een paar, relativeer een beetje.Next
    +100....ik probeerde gisteren ook al een beetje te relativeren door te stellen dat wij Oosterwolde mooi hebben binnengehaald :-) maar dat hielp niet echt :-(
  • 26 Jul 2020 om 12:48
    • Quote van 26 Jul 2020 om 12:28
      Gaat het nog om de daders of gaat het hier alleen om mekaar kapot te schrijven?
      man, wat zitten hier heethoofden op het forum.Welles, nietus, welles, nietus.Men is boos, ok maar dan hoef je nog niet buiten jezelf te treden en het recht in eigen hand te nemen.Drink er een paar, relativeer een beetje.Next
    Schorpio 78 . U heeft een punt. Mij gaat het om de daders. Niet meer en niet minder.
  • 26 Jul 2020 om 12:28
    Gaat het nog om de daders of gaat het hier alleen om mekaar kapot te schrijven?
    man, wat zitten hier heethoofden op het forum.Welles, nietus, welles, nietus.Men is boos, ok maar dan hoef je nog niet buiten jezelf te treden en het recht in eigen hand te nemen.Drink er een paar, relativeer een beetje.Next
  • 26 Jul 2020 om 11:41
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:31
      Het ip adres van de Heraclied nfear is bekend en staat vast in de server van Twentefans. Als je iemand kent die in kan breken in de server, dan is zijn ip snel...en dus adres snel achterhaalt.......
    Ik hoef het IP van SoFear niet TC, wil ik mijn handen niet aan branden maar het IP adres of adres van die gasten die de boel vernield hebben is welkom! Want TC ik wil best paar dagen Borne All Inclusieve, maar dan wel voor die gasten die de boel kapot gemaakt hebben. Maar ben nog steeds woest maar gelukkig weer wat gezakt maar ik hoop dat er snel duidelijkheid komt wie deze gasten waren. Verder allemaal een lekkere zondag vanmiddag ff de stad in en genieten mooie dag keerls
  • 26 Jul 2020 om 11:34
    • Quote van 26 Jul 2020 om 11:14
      Wat een geneul hier op de site. Waar is de tijd dat we normaal konden discussiëren? Denk ergens in 2008... Zielig volk hier. Elkaar maar afbekken en doen.
    Natuurlijk is het ook een forum waarop gediscussieerd wordt. Echter is het ook een forum waarbij iedereen een account kan aanmaken en iemand op een hele makkelijke manier kan provoceren. Zodra er iets geschreven wordt over vak P, wat een groot deel van FcTwente is, heb je altijd een paar mensen die vreselijk aan het uitlokken zijn. Op de uitnodiging om eens face to face te komen gaat diegene dan helaas niet in!
  • 26 Jul 2020 om 11:29
    • Quote van 26 Jul 2020 om 11:14
      Wat een geneul hier op de site. Waar is de tijd dat we normaal konden discussiëren? Denk ergens in 2008... Zielig volk hier. Elkaar maar afbekken en doen.
    Ikzeg. Robin jow. Na alles wat er gebeurt zal er respect zijn. Maar ook ik twijfel aan respect voor de mensen die ons of wie dan ook maar iets aan doen. Wat hier gebeurt is, daar heb ik geen respect voor. Aan pakken en net als wat bij mij is overkomen, mocht het zo zijn dat ze gepakt worden dan met pek en veren op de markt zetten. Met een bord voor degene die het gedaan hebben. Ik zal nooit meer aan ander mans spullen komen. Zo zal het moeten. Helaas is het niet anders dan deze aanpak weer in te voeren bij deze mensen.
  • 26 Jul 2020 om 11:22
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:19
      Yep daarom vraag ik bij deze bij Björn en Niek om deze gast van de site te schoppen. Dit is 200% een pauper al meermaals bewezen VOTDERMET dit gaat om onze broeders daar kom je niet aan.
    Ikzeg. Messi. Helemaal met u eens. +100
  • 26 Jul 2020 om 11:14
    Wat een geneul hier op de site. Waar is de tijd dat we normaal konden discussiëren? Denk ergens in 2008... Zielig volk hier. Elkaar maar afbekken en doen.
  • 26 Jul 2020 om 11:08
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:43
      Geef alleen maar tegengas en dan krijg je hier meteen een stempel als heraclied. En het zijn ook alleen maar dezelfde die aan het dreigen zijn..
    "En nu geef ik die 50 jarige kneus"...."Rotte appel"...."Grootste 50 jarige kneus"...."Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?".


    Jij bent een schijnheilig, hypocriet en laf ventje dat je het nu op 'tegengas' gooit. Er komt een moment dat je echt fear krijgt en dus die n van "no" weg kunt laten uit je nickname. Jij overschrijdt veelal teveel grenzen, zo ook bij Ja Die......
  • 26 Jul 2020 om 10:58
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:43
      Geef alleen maar tegengas en dan krijg je hier meteen een stempel als heraclied. En het zijn ook alleen maar dezelfde die aan het dreigen zijn..
    Ook jij wist waar je aanbegon gisteravond, iemand gruwelijk uit de tent lokken lekker van genoten kijk mij eens stoer zijn, en nu de achterboks weer aantrekken het zijn altijd de zelfde JANKBAL ben je.
  • 26 Jul 2020 om 10:51
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:35
      Hou op man. Inbreken op de server blah blah blah. Schandalige suggestie om in te breken op het platform waar je zelf dagelijks komt. Man man man. Dat is hetzelfde als het stadion binnendringen en spandoeken beschadigen.
    Helemaal mee eens.
  • 26 Jul 2020 om 10:44
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:20
      Van wie het IP adres ja maar dan moet ik wel hun IP adres hebben toch? Als jij het hebt stuur maar door dan kom ik er inderdaad achter maar denk niet dat die lui hun IP adres hebben achtergelaten
    Ik heb jou een maand of 2/3 geleden zien ruziën met iemand en toen zei jij: ik heb je IP adres en ik kom naar je toe. Dus vandaar mijn opmerking. Ik raad je aan je niet zo druk te maken en je niet intimiderend te gedragen. Nergens voor nodig
  • 26 Jul 2020 om 10:43
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:35
      Hou op man. Inbreken op de server blah blah blah. Schandalige suggestie om in te breken op het platform waar je zelf dagelijks komt. Man man man. Dat is hetzelfde als het stadion binnendringen en spandoeken beschadigen.
    Geef alleen maar tegengas en dan krijg je hier meteen een stempel als heraclied. En het zijn ook alleen maar dezelfde die aan het dreigen zijn..
  • 26 Jul 2020 om 10:36
    Mensen. Ja Die. Kap allemaal ff met het kinderachtige geneuzel en geniet van het zonnetje.
  • 26 Jul 2020 om 10:35
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:31
      Het ip adres van de Heraclied nfear is bekend en staat vast in de server van Twentefans. Als je iemand kent die in kan breken in de server, dan is zijn ip snel...en dus adres snel achterhaalt.......
    Hou op man. Inbreken op de server blah blah blah. Schandalige suggestie om in te breken op het platform waar je zelf dagelijks komt. Man man man. Dat is hetzelfde als het stadion binnendringen en spandoeken beschadigen.
  • 26 Jul 2020 om 10:31
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:20
      Van wie het IP adres ja maar dan moet ik wel hun IP adres hebben toch? Als jij het hebt stuur maar door dan kom ik er inderdaad achter maar denk niet dat die lui hun IP adres hebben achtergelaten
    Het ip adres van de Heraclied nfear is bekend en staat vast in de server van Twentefans. Als je iemand kent die in kan breken in de server, dan is zijn ip snel...en dus adres snel achterhaalt.......
  • 26 Jul 2020 om 10:22
    • Quote van 26 Jul 2020 om 08:35
      Ja die, achterbakse sukkels moet je geen aandacht geven. Gewoon niet op reageren, dan verdwijnen ze vanzelf.
    Ga ik ook doen maar hou niet van dat soort gasten echt niet. Maar je hebt gelijk denk ik
  • 26 Jul 2020 om 10:20
    • Quote van 26 Jul 2020 om 10:15
      Jij kon toch via IP adres achterhalen wie wie is? Nou dit is je kans
    Van wie het IP adres ja maar dan moet ik wel hun IP adres hebben toch? Als jij het hebt stuur maar door dan kom ik er inderdaad achter maar denk niet dat die lui hun IP adres hebben achtergelaten
  • 26 Jul 2020 om 10:15
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:19
      Ik wil graag kennis met je maken kijken of ik een kneus ben, dan kun je het goed beoordelen toch beter als achter de toetsen,. Goed idee?? Wat mij betreft graag zeg het maar dan zul je zien dat ik geen kneus ben Paupertje heel graag.
    Jij kon toch via IP adres achterhalen wie wie is? Nou dit is je kans
  • 26 Jul 2020 om 10:09
    • Quote van 26 Jul 2020 om 08:35
      Ja die, achterbakse sukkels moet je geen aandacht geven. Gewoon niet op reageren, dan verdwijnen ze vanzelf.
    100+
  • 26 Jul 2020 om 09:55
    • Quote van 26 Jul 2020 om 09:48
      Kap eens met die ego’s ! Moet te veel onzin lezen nu ! :-)
    Ja ik ben er nu vanaf mee gestopt. Maar waar ik me aan stoor is juist mijn vak, mijn club etc.. terwijl je alleen maar +- 300 euro in heb zitten.. dus niks mijn vak, mijn club. Alleen dus je stoel.
  • 26 Jul 2020 om 09:48
    Kap eens met die ego’s ! Moet te veel onzin lezen nu ! :-)
  • 26 Jul 2020 om 09:43
    • Quote van 26 Jul 2020 om 08:35
      Ja die, achterbakse sukkels moet je geen aandacht geven. Gewoon niet op reageren, dan verdwijnen ze vanzelf.
    Ik niet :D ben soms een gigantische lul zoals gisteren...
  • 26 Jul 2020 om 08:35
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:19
      Ik wil graag kennis met je maken kijken of ik een kneus ben, dan kun je het goed beoordelen toch beter als achter de toetsen,. Goed idee?? Wat mij betreft graag zeg het maar dan zul je zien dat ik geen kneus ben Paupertje heel graag.
    Ja die, achterbakse sukkels moet je geen aandacht geven. Gewoon niet op reageren, dan verdwijnen ze vanzelf.
  • 26 Jul 2020 om 08:07
    Wat loa-j oe goan!!
  • 26 Jul 2020 om 08:06
    En nu geef ik die 50 jarige kneus (ja Die) geen aandacht meer door voorbij te scrollen.
  • 26 Jul 2020 om 08:01
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:19
      Ik wil graag kennis met je maken kijken of ik een kneus ben, dan kun je het goed beoordelen toch beter als achter de toetsen,. Goed idee?? Wat mij betreft graag zeg het maar dan zul je zien dat ik geen kneus ben Paupertje heel graag.
    Laat me toch niet zo hard lachen :D dacht juist koffie drinken met gebak..
  • 26 Jul 2020 om 07:57
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:21
      Zit in vak p zegt al genoeg pleur op leugenaar, wat probeer je nou Lullo ik kap met jou want je bent nog een leugenaar ook .
    Wat jij zegt boeit me niet. Rotte appel
  • 26 Jul 2020 om 06:27
    Pek en veren
  • 26 Jul 2020 om 06:08
    Het kan er 1 uit vak P zijn, zij hebben (hadden) alleen de sleutel tot het stadion
  • 26 Jul 2020 om 01:19
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:59
      Qua strafrecht gaat het om terreinvredebreuk en vernieling. Twee lichte vergrijpen. Civielrechtelijk kan je de schade verhalen. Hoe dan ook een zielige actie. Had er meer respect voor gehad als er bijvoorbeeld iets in het stadion in de kleuren van een andere club was geschilderd. Groot gelijk dat P naast het inschakelen van de politie ook zelf de druk opvoert.
    En diefstal in vereniging.
  • 26 Jul 2020 om 00:21
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:10
      Leedvermaak zeg :D geweldig dat jullue denken dat ik voor die pauperclub ben terwijl ik gewoon in vak p zit haha. Bint gewoon mensen ontzettend aan het happen haha!
    Zit in vak p zegt al genoeg pleur op leugenaar, wat probeer je nou Lullo ik kap met jou want je bent nog een leugenaar ook .
  • 26 Jul 2020 om 00:21
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:59
      Qua strafrecht gaat het om terreinvredebreuk en vernieling. Twee lichte vergrijpen. Civielrechtelijk kan je de schade verhalen. Hoe dan ook een zielige actie. Had er meer respect voor gehad als er bijvoorbeeld iets in het stadion in de kleuren van een andere club was geschilderd. Groot gelijk dat P naast het inschakelen van de politie ook zelf de druk opvoert.
    breng ze vooral op een idee ..tis beter voor hen dat de politie hen het eerst vind..
  • 26 Jul 2020 om 00:19
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:18
      Grootste 50 jarige kneus die ik ken :)
    Ik wil graag kennis met je maken kijken of ik een kneus ben, dan kun je het goed beoordelen toch beter als achter de toetsen,. Goed idee?? Wat mij betreft graag zeg het maar dan zul je zien dat ik geen kneus ben Paupertje heel graag.
  • 26 Jul 2020 om 00:16
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:34
      Dit is gewoon een zelfmoordactie. Dit is oorlogverklaring aan een harde kern.... klaar
    Maar die gasten durven toch niet....schijtvolk is het
  • 26 Jul 2020 om 00:15
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:17
      Stoer joh.
    En weet je ik meen het ook nog heel graag, maar jij snapt dat niet denk ik, het is mijn club, mijn Vak , deel van mijn leven al zo lang. En daar moeten deze hufters of wie dan ook afblijven, laat ze dan zulke helden zijn om een keer af te spreken....het wordt allemaal wel erg soft tegenwoordig dit soort volk moet je gewoon rot meppen klaar!!!
  • 26 Jul 2020 om 00:10
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:13
      En dan zo'n kinderachtig gedrag.. man man man.. overal op happen! Achterstand in je geheugen?
    Nee hoor niets van dat alles, gewoon recht door zee niet dat zoetsappige gelul gewoon aanpakken dat volk.
  • 26 Jul 2020 om 00:09
    is toch huisvrede breuk
  • 26 Jul 2020 om 00:08
    sorry vind ik raar zomaar stadion in lopen
  • 26 Jul 2020 om 00:04
    • Quote van 26 Jul 2020 om 00:00
      even wat anders hoe komen ze onze veste binnen?
    Als er niet gevoetbald wordt is dat soms wat makkelijker. Heb zelf ook wel eens op een matje gestaan. Overigens zonder iets te slopen.
  • 26 Jul 2020 om 00:04
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:53
      Soms met mijn gezin. En je heet geen richard zie ik op mijn scherm.. een inwoner uit oldenzaal. Hmmm
    En op mijn scherm zie ik een inwoner uit Haaksbergen die een ander naam heeft dan nfear.
  • 26 Jul 2020 om 00:00
    even wat anders hoe komen ze onze veste binnen?
  • 25 Jul 2020 om 23:59
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:05
      Als ze gepakt worden gaan ze sowieso een geldboete krijgen voor de kosten die Vak P nu moet maken om een nieuw spandoek neer te hangen. Gaat wel wat werk manuren inzitten.

      Hopelijk is het geen kale kip?
      Portie op hun donder klinkt al vriendelijker........:-)
      Maar jij weet ook dat dit niet de oplossing is.
    Qua strafrecht gaat het om terreinvredebreuk en vernieling. Twee lichte vergrijpen. Civielrechtelijk kan je de schade verhalen. Hoe dan ook een zielige actie. Had er meer respect voor gehad als er bijvoorbeeld iets in het stadion in de kleuren van een andere club was geschilderd. Groot gelijk dat P naast het inschakelen van de politie ook zelf de druk opvoert.
  • 25 Jul 2020 om 23:58
    zet beelden hier op twentefans
  • 25 Jul 2020 om 23:53
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:47
      Sinds wanneer zit je in Vak P? Je zit af en toe aan de andere kant van het stadion.
    Soms met mijn gezin. En je heet geen richard zie ik op mijn scherm.. een inwoner uit oldenzaal. Hmmm
  • 25 Jul 2020 om 23:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:10
      Leedvermaak zeg :D geweldig dat jullue denken dat ik voor die pauperclub ben terwijl ik gewoon in vak p zit haha. Bint gewoon mensen ontzettend aan het happen haha!
    Sinds wanneer zit je in Vak P? Je zit af en toe aan de andere kant van het stadion.
  • 25 Jul 2020 om 23:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:45
      Wat een rare actie. En dan een man en een vrouw?
      Hebben ze ook beelden dat ze het zien gebeuren? Je moet wel 100% zeker weten dat het om deze twee mensen gaat.
      Belachelijke actie natuurlijk daar is geen twijfel over mogelijk. Maar vooral waarom?Wat is hier nu leuk aan? Het is maar een spandoek. Die kun je heel makkelijk vervangen.Hopelijk worden ze gepakt en dan zullen ze boeten via een Rechter.In mekaar slaan slaat nergens op.
    In elkaar slaan slaat wel ergens op. Het slaat op de persoon.
  • 25 Jul 2020 om 23:45
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:34
      Dit is gewoon een zelfmoordactie. Dit is oorlogverklaring aan een harde kern.... klaar
    Ligt eraan wie dat heeft gedaan? Jaloerse heraclieden dat de jeugd voor twente kiest?? Of misschien dronken? Zeg het maar de waarheid komt boven tafel hoe dan ook..
  • 25 Jul 2020 om 23:34
    Dit is gewoon een zelfmoordactie. Dit is oorlogverklaring aan een harde kern.... klaar
  • 25 Jul 2020 om 23:27
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:52
      Gewoon de vingertjes afhakken als er wat gestolen wordt. Ze zijn in Nederland gewoon te soft geworden.
    Hadden ze nou die pinnen er maar niet afgezaagd langs het veld;-)
  • 25 Jul 2020 om 23:18
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Grootste 50 jarige kneus die ik ken :)
  • 25 Jul 2020 om 23:17
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:34
      Gewoon afrossen dat kutvolk klaar !!!! En niet dreigen maar echt doen, ik hou me aanbevolen !!!!
    Stoer joh.
  • 25 Jul 2020 om 23:13
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:06
      Ik heb Abraham al gezien , maar interesseert me echt geen moer, dit zijn laffe honden bah bah
    En dan zo'n kinderachtig gedrag.. man man man.. overal op happen! Achterstand in je geheugen?
  • 25 Jul 2020 om 23:12
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:08
      Bint allemaal kale kippen in Almelo daar heeft die ex voorzitter wel voor gezorgd met zijn deurwaarders kantoor:-))
    hahahahaha
  • 25 Jul 2020 om 23:10
    Leedvermaak zeg :D geweldig dat jullue denken dat ik voor die pauperclub ben terwijl ik gewoon in vak p zit haha. Bint gewoon mensen ontzettend aan het happen haha!
  • 25 Jul 2020 om 23:08
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:06
      Ik heb Abraham al gezien , maar interesseert me echt geen moer, dit zijn laffe honden bah bah
    Loat goan je bent niemand wat verplicht, gelukkig denken er zat zo over als ons dus dat los zich wel op
  • 25 Jul 2020 om 23:08
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:05
      Als ze gepakt worden gaan ze sowieso een geldboete krijgen voor de kosten die Vak P nu moet maken om een nieuw spandoek neer te hangen. Gaat wel wat werk manuren inzitten.

      Hopelijk is het geen kale kip?
      Portie op hun donder klinkt al vriendelijker........:-)
      Maar jij weet ook dat dit niet de oplossing is.
    Bint allemaal kale kippen in Almelo daar heeft die ex voorzitter wel voor gezorgd met zijn deurwaarders kantoor:-))
  • 25 Jul 2020 om 23:06
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:05
      Hoe oud ben jij?
    Ik heb Abraham al gezien , maar interesseert me echt geen moer, dit zijn laffe honden bah bah
  • 25 Jul 2020 om 23:06
    In Eindhoven hebben ze een boete van 15.000 klaar liggen als je het veld betreed. Hier misschien ook een goed idee met dat pauper volk aangezien ze nog ff een foto namen op het veld na hun actie.
  • 25 Jul 2020 om 23:05
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:49
      Hij is een Pauper op en top oprotten met die gast, hoop praatjes maar weinig daden het is een lafbek !!!
    Hoe oud ben jij?
  • 25 Jul 2020 om 23:05
    • Quote van 25 Jul 2020 om 23:01
      Krijgen ze niet Scorpio ze krijgen hooguit 40 uur taakstraf een portie op hun donder werkt echt beter hoor .
    Als ze gepakt worden gaan ze sowieso een geldboete krijgen voor de kosten die Vak P nu moet maken om een nieuw spandoek neer te hangen. Gaat wel wat werk manuren inzitten.

    Hopelijk is het geen kale kip?
    Portie op hun donder klinkt al vriendelijker........:-)
    Maar jij weet ook dat dit niet de oplossing is.
  • 25 Jul 2020 om 23:01
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:59
      Wat dacht je van een geldboete?
    Krijgen ze niet Scorpio ze krijgen hooguit 40 uur taakstraf een portie op hun donder werkt echt beter hoor .
  • 25 Jul 2020 om 22:59
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:58
      Zou een rechter hier nou echt veel aan gaan doen? Denk een taakstraffie en dan is het wel schlüss. Aan de virtuele schandpaal helpt dan beter.
    Wat dacht je van een geldboete?
  • 25 Jul 2020 om 22:58
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:45
      Wat een rare actie. En dan een man en een vrouw?
      Hebben ze ook beelden dat ze het zien gebeuren? Je moet wel 100% zeker weten dat het om deze twee mensen gaat.
      Belachelijke actie natuurlijk daar is geen twijfel over mogelijk. Maar vooral waarom?Wat is hier nu leuk aan? Het is maar een spandoek. Die kun je heel makkelijk vervangen.Hopelijk worden ze gepakt en dan zullen ze boeten via een Rechter.In mekaar slaan slaat nergens op.
    Zou een rechter hier nou echt veel aan gaan doen? Denk een taakstraffie en dan is het wel schlüss. Aan de virtuele schandpaal helpt dan beter.
  • 25 Jul 2020 om 22:58
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:14
      Wauw, jij bent echt een lulletje! Figuren zoals jij, moeten ze gewoon negeren hier!
    Dat is idd het beste wat je kan doen: negeren. Zo lang als mensen reageren op hem spoor je hem aan om te blijven posten. Gewoon niet op reageren, geen platform gunnen. En voor de administrators, is het niet mogelijk een negeer-functie in te bouwen? Dat je een bepaalde gebruiker kan aanklikken en negeren?
  • 25 Jul 2020 om 22:49
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:14
      Wauw, jij bent echt een lulletje! Figuren zoals jij, moeten ze gewoon negeren hier!
    Hij is een Pauper op en top oprotten met die gast, hoop praatjes maar weinig daden het is een lafbek !!!
  • 25 Jul 2020 om 22:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:19
      Yep daarom vraag ik bij deze bij Björn en Niek om deze gast van de site te schoppen. Dit is 200% een pauper al meermaals bewezen VOTDERMET dit gaat om onze broeders daar kom je niet aan.
    100+
  • 25 Jul 2020 om 22:45
    Wat een rare actie. En dan een man en een vrouw?
    Hebben ze ook beelden dat ze het zien gebeuren? Je moet wel 100% zeker weten dat het om deze twee mensen gaat.
    Belachelijke actie natuurlijk daar is geen twijfel over mogelijk. Maar vooral waarom?Wat is hier nu leuk aan? Het is maar een spandoek. Die kun je heel makkelijk vervangen.Hopelijk worden ze gepakt en dan zullen ze boeten via een Rechter.In mekaar slaan slaat nergens op.
  • 25 Jul 2020 om 22:44
    Hangt de ultra’s vlag er nog?? Of halen ze die altijd weg?
  • 25 Jul 2020 om 22:41
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:19
      Dit is gewoon een trieste actie ! Blijf met je vingers van ander mans spullen af !!! De daders krijgen vroeg of laat hun verdiende loon wel
    Idd, lijkt helemaal nergens op dit. Hoop dat ze (politie) achterhalen wie deze dwazen zijn en dat ze jarenlang stadionverbod krijgen. Soms kan een ludieke actie best geinig zijn. Maar dit is het tegenovergestelde. Als een dief in de nacht vernielingen aanrichten. Hoe laf ben je dan?
  • 25 Jul 2020 om 22:19
    Dit is gewoon een trieste actie ! Blijf met je vingers van ander mans spullen af !!! De daders krijgen vroeg of laat hun verdiende loon wel
  • 25 Jul 2020 om 22:19
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:47
      BAM het zijn zulke lafaards hé ik kan niet tegen die bullshit zo stoer denken ze te zijn echt ben woest!!
    Heyyy Ja Die....wij hebben lekker Oosterwolde:-))
  • 25 Jul 2020 om 22:19
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:14
      Wauw, jij bent echt een lulletje! Figuren zoals jij, moeten ze gewoon negeren hier!
    Yep daarom vraag ik bij deze bij Björn en Niek om deze gast van de site te schoppen. Dit is 200% een pauper al meermaals bewezen VOTDERMET dit gaat om onze broeders daar kom je niet aan.
  • 25 Jul 2020 om 22:15
    Ikzeg. Het moet niet gekker worden in Nederland of te wel in ons eigen huis de veste. Dan heb ik het over respect waar is dit gebleven. Blijf met je vingers van andere mensen of van wie dan ook.
  • 25 Jul 2020 om 22:15
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:01
      Voor 5 minuten lekker stoer en nu de LUL hahaha
    Echt he, wat een achterlijke actie is dit!
  • 25 Jul 2020 om 22:14
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:55
      Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?
    Wauw, jij bent echt een lulletje! Figuren zoals jij, moeten ze gewoon negeren hier!
  • 25 Jul 2020 om 22:09
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:01
      Voor 5 minuten lekker stoer en nu de LUL hahaha
    precies ..wat een sukkels
  • 25 Jul 2020 om 22:05
    • Quote van 25 Jul 2020 om 22:01
      Voor 5 minuten lekker stoer en nu de LUL hahaha
    Idd. Haha! Dat wordt dokken voor hem..
  • 25 Jul 2020 om 22:05
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:55
      Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?
    Praatjes heb je wel Paupertje!!! Maar jij bent te zielig om nog verder tegen in te gaan.
  • 25 Jul 2020 om 22:01
    Voor 5 minuten lekker stoer en nu de LUL hahaha
  • 25 Jul 2020 om 21:55
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:52
      Whahaha snotneus??? Wie ik?? Kun je wel zien hoe achterlijk bent kneusje
    Je bent nog dommer dan het achterste van een varken.. en begrijpend lezen is voor je moeilijk en dat is nog niet het ergste.. je praat alleen maar shit. Net of je voor je een post plaatst dat je door een man in je bek wordt gescheten.. lekker of niet shit?
  • 25 Jul 2020 om 21:52
    Gewoon de vingertjes afhakken als er wat gestolen wordt. Ze zijn in Nederland gewoon te soft geworden.
  • 25 Jul 2020 om 21:52
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:51
      Een snotneus die het beter weet???.
    Whahaha snotneus??? Wie ik?? Kun je wel zien hoe achterlijk bent kneusje
  • 25 Jul 2020 om 21:52
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:41
      Lezen! Er staat dat er beelden zijn, maar dat de politie het eerst wil uitzoeken.
    Beelden....foto’s...gewoon publiceren
  • 25 Jul 2020 om 21:51
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:48
      Mag jij wel zeggen Paupertje de meesten weten beter!!!
    Een snotneus die het beter weet???.
  • 25 Jul 2020 om 21:50
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:22
      Oh God. Vakkie Pauper gaat andere maatregelen nemen. Doe normaal en laat de politie hun werk doen.
    En die doen er toch geen moer aan of denk je dat ze zich werkelijk druk maken om Vak P??? Donderstraal op kneus
  • 25 Jul 2020 om 21:48
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:47
      Jou (nepsupporter) pesten :)
    Mag jij wel zeggen Paupertje de meesten weten beter!!!
  • 25 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:44
      Wat doe je hier dan nog Lullo?
    Jou (nepsupporter) pesten :)
  • 25 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:44
      Rustaaagghhhhh
    BAM het zijn zulke lafaards hé ik kan niet tegen die bullshit zo stoer denken ze te zijn echt ben woest!!
  • 25 Jul 2020 om 21:47
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:22
      Oh God. Vakkie Pauper gaat andere maatregelen nemen. Doe normaal en laat de politie hun werk doen.
    Ontzettende simpele ziel. Dikke kneus
  • 25 Jul 2020 om 21:46
    Beloning uitloven gewoon iedereen vrijwillige bijdrage vragen, want er is altijd wel een huftertje dat dan begint te zingen van die en die waren het. Ik doneer graag en wil ook wel graag met wat jongens voor de uitvoering zorgen !
  • 25 Jul 2020 om 21:44
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:41
      Flikker op man zijn zeker vriendjes van jou Pauperclub hé? Inmiddels is bekend bij iedereen dat jij dat bent dus kalm aan maffie en geloof me ik dreig niet, ik beloof ze het te doen!!! Duidelijk Paupertje???
    Rustaaagghhhhh
  • 25 Jul 2020 om 21:44
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:43
      Ooh is dat zo?? Iedereen praat hier shit. Voornamelijk jij.
    Wat doe je hier dan nog Lullo?
  • 25 Jul 2020 om 21:43
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:41
      Flikker op man zijn zeker vriendjes van jou Pauperclub hé? Inmiddels is bekend bij iedereen dat jij dat bent dus kalm aan maffie en geloof me ik dreig niet, ik beloof ze het te doen!!! Duidelijk Paupertje???
    Ooh is dat zo?? Iedereen praat hier shit. Voornamelijk jij.
  • 25 Jul 2020 om 21:43
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:40
      Publiceer die foto’s even. Ben wel benieuwd
    Denk je dat die wouten dat afstaan ? En op Facebook of ander platform laten zetten? Denk het niet. Helaas helaas helaas
  • 25 Jul 2020 om 21:41
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:39
      Laughing out loud.. of te wel hardop lachen want met dreigen heb je wat aan.
    Flikker op man zijn zeker vriendjes van jou Pauperclub hé? Inmiddels is bekend bij iedereen dat jij dat bent dus kalm aan maffie en geloof me ik dreig niet, ik beloof ze het te doen!!! Duidelijk Paupertje???
  • 25 Jul 2020 om 21:41
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:40
      Publiceer die foto’s even. Ben wel benieuwd
    Lezen! Er staat dat er beelden zijn, maar dat de politie het eerst wil uitzoeken.
  • 25 Jul 2020 om 21:40
    Publiceer die foto’s even. Ben wel benieuwd
  • 25 Jul 2020 om 21:39
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:33
      Wat lol mongool ???? Weet je wat lol is???
    Laughing out loud.. of te wel hardop lachen want met dreigen heb je wat aan.
  • 25 Jul 2020 om 21:37
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:37
      Als ze echt stoer zijn, geven ze iets van hun af, stelletje paupers!!!!
    Gewoon tegen actie, en als je weet wie het zijn rot schoppen
  • 25 Jul 2020 om 21:37
    Als ze echt stoer zijn, geven ze iets van hun af, stelletje paupers!!!!
  • 25 Jul 2020 om 21:34
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:26
      Met dreigen? Nee. Doe aangifte en wacht af.
    Gewoon afrossen dat kutvolk klaar !!!! En niet dreigen maar echt doen, ik hou me aanbevolen !!!!
  • 25 Jul 2020 om 21:34
    Je hoort met je handen van andermans spullen af te blijven!!!
  • 25 Jul 2020 om 21:34
    Gooi even op de app aub
  • 25 Jul 2020 om 21:33
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:30
      Lol
    Wat lol mongool ???? Weet je wat lol is???
  • 25 Jul 2020 om 21:33
    Stuur adres maar als ze het uit vinden gaan ze wat moois beleven , denk dat dit in Calimero toen gezocht moet worden. Vies laf tuig graag zou ik deze personen even tegen komen heel graag ....
  • 25 Jul 2020 om 21:30
    Lol
  • 25 Jul 2020 om 21:28
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:26
      Met dreigen? Nee. Doe aangifte en wacht af.
    Tuurlijk wel. Wat ze zeggen, we zijn Vakp niet als we dit afwachten, en daarmee hebben ze groot gelijk als mensen zo triest zijn
  • 25 Jul 2020 om 21:28
    Vast paupers
  • 25 Jul 2020 om 21:26
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:26
      Met dreigen? Nee. Doe aangifte en wacht af.
    Driftig op de reagerknop aan het drukken zeker?:)
  • 25 Jul 2020 om 21:26
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:24
      VakP heeft groot gelijk toch!!!!!??
    Met dreigen? Nee. Doe aangifte en wacht af.
  • 25 Jul 2020 om 21:26
    "Andere maatregelen" ben benieuwd
  • 25 Jul 2020 om 21:25
    Wat een belachelijke actie van die man en vrouw. Stelletje idioten.
  • 25 Jul 2020 om 21:25
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:22
      Oh God. Vakkie Pauper gaat andere maatregelen nemen. Doe normaal en laat de politie hun werk doen.
    Als jij nou eens normaal reageert. Andere maatregelen kan van alles zijn. Bv met je harses op socialmedia.
  • 25 Jul 2020 om 21:24
    • Quote van 25 Jul 2020 om 21:22
      Oh God. Vakkie Pauper gaat andere maatregelen nemen. Doe normaal en laat de politie hun werk doen.
    VakP heeft groot gelijk toch!!!!!??
  • 25 Jul 2020 om 21:24
    Die zijn niet goed snik. Waarschijnlijk teveel paddos gehad.
  • 25 Jul 2020 om 21:23
    Ongelooflijk hoe kansloos kun je zijn.
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Oh God. Vakkie Pauper gaat andere maatregelen nemen. Doe normaal en laat de politie hun werk doen.
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Maak ze af en gauw ook
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Ben nooit zo voor geweld, maar deze lieden mogen v mij een flink portie klappen krijgen.
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Mooi kansloos.
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Wat een stelletje trieste honden. Wat laf
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Tja niet leuk natuurlijk en de daders dienen gestraft te worden maar een beetje onnodig wat mij betreft om hiervoor een pushbericht te sturen Twentefans!
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Niet zo'n slimme actie voor de.gezondheid volgens mij.
  • 25 Jul 2020 om 21:22
    Zijn zeker suïcidaal....
  • 25 Jul 2020 om 21:21
    Wat triest ben je dan!
  • 25 Jul 2020 om 21:21
    Debielen