Bierrugzakken bij oefenduel FC Twente; instructies voor supporters

18
Bierrugzakken bij oefenduel FC Twente; instructies voor supporters

FC Twente speelt maandagavond de oefenwedstrijd tegen Fortuna Sittard. Bij het treffen met de Limburgers zijn supporters welkom in De Grolsch Veste. FC Twente heeft alle kaarthouders een mail gestuurd met duidelijke instructies.

"We doen een dringend beroep op iedereen om zich te houden aan de geldende coronamaatregelen en aanwijzingen van het veiligheidspersoneel", schrijft de club. "Daarnaast vragen we iedereen de overige zichtbare aanwijzingen op te volgen in en rondom De Grolsch Veste. Het niet naleven van de regels kan negatieve consequenties hebben voor het spelen van wedstrijden met publiek."

Zo moeten supporters op een bepaald tijdstip het stadion betreden. Om drukte rondom het stadion en bij het betreden van het stadion te voorkomen, dient iedereen deze tijd op te volgen. Na binnenkomst moet elke fan daarnaast zijn handen reinigen en wordt er een gezondheidscheck uitgevoerd.

De catering en toiletten zijn gewoon geopend bij de duels van FC Twente, met inachtneming van anderhalvemetermaatregel. Bier wordt echter op de tribune bezorgd. "Om onnodige loopbewegingen te voorkomen wordt er op de tribune bier geschonken door middel van bierrugzakken." Het bier kan uitsluitend per pin betaald worden.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Aug 2020 om 22:42
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:04
      Dat begrijp ik heel goed maar de praktijk werkt dat dus niet. Met andere woorden als men nu weer dramatisch gaat doen omdat er meer besmettingen zijn is dat volkomen normaal. Uiteindelijk valt het reuze mee op een bevolking van 18 miljoen mensen. Wat veel interessanter is, is hoeveel mensen er ziek zijn geworden en moeten worden opgenomen of op sterven ligt door het corona virus. Als je morgen 1 miljoen gaat testen is de kans groot dat er velen besmet zijn maar dat zegt helemaal niets. Als je dan de held wil spelen moet je de risicogroepen (mensen met aandoeningen, ouderen) beschermen. Je kunt niet heel Nederland beschermen door regels op te stellen en boetes te geven die niet werken.
    En het valt dus mee door alle maatregelen. Had je dit laten rondwaren zoals de griep dan was het lees niet te overzien
  • 10 Aug 2020 om 14:01
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:02
      Dan zie je de wedstrijd niet meer jadie dan tollen de ogen oe in de kop.
    Whaha of niet dan, moet ik toch zelf maar ff regelen haha geniet van je vakantie kerel:-))
  • 10 Aug 2020 om 13:59
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:11
      Blijkbaar werkt het dus wel in tegenstelling tot wat jij aangeeft. Volgens mij is het aantal ziekenhuis opnames, ic patiënten en mensen overleden aan corona flink omlaag gegaan sinds de maatregelen zijn ingevoerd (per dag gezien dan he). Dus wat zou er niet aan werken dan?
    Daar heb je gelijk in. Hoop in ieder geval dat er snel een vaccin is dat we allemaal weer normaal kunnen leven.
  • 10 Aug 2020 om 13:42
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:34
      Tuurlijk, hartje zomer. Ik ben benieuwd als de donkere dagen erweer aan komen......de corona slachtoffers zullen wel stijgen dan.
    Zal het mogelijk weer wat omhoog gaan met de aantallen. Mensen trekken dan toch wat meer naar binnen. Maar de temperatuur zal minder van invloed zijn dan de maatregelen. Vergelijk de zomer in nederland maar eens met landen als Brazilië, waar ze discutabele maatregelen hebben en meer onderling contact.
  • 10 Aug 2020 om 13:34
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:11
      Blijkbaar werkt het dus wel in tegenstelling tot wat jij aangeeft. Volgens mij is het aantal ziekenhuis opnames, ic patiënten en mensen overleden aan corona flink omlaag gegaan sinds de maatregelen zijn ingevoerd (per dag gezien dan he). Dus wat zou er niet aan werken dan?
    Tuurlijk, hartje zomer. Ik ben benieuwd als de donkere dagen erweer aan komen......de corona slachtoffers zullen wel stijgen dan.
  • 10 Aug 2020 om 13:33
    Hebben ze ook whiskyrugzakken en verkopen ze er sigaren bij? :)
  • 10 Aug 2020 om 13:11
    • Quote van 10 Aug 2020 om 13:04
      Dat begrijp ik heel goed maar de praktijk werkt dat dus niet. Met andere woorden als men nu weer dramatisch gaat doen omdat er meer besmettingen zijn is dat volkomen normaal. Uiteindelijk valt het reuze mee op een bevolking van 18 miljoen mensen. Wat veel interessanter is, is hoeveel mensen er ziek zijn geworden en moeten worden opgenomen of op sterven ligt door het corona virus. Als je morgen 1 miljoen gaat testen is de kans groot dat er velen besmet zijn maar dat zegt helemaal niets. Als je dan de held wil spelen moet je de risicogroepen (mensen met aandoeningen, ouderen) beschermen. Je kunt niet heel Nederland beschermen door regels op te stellen en boetes te geven die niet werken.
    Blijkbaar werkt het dus wel in tegenstelling tot wat jij aangeeft. Volgens mij is het aantal ziekenhuis opnames, ic patiënten en mensen overleden aan corona flink omlaag gegaan sinds de maatregelen zijn ingevoerd (per dag gezien dan he). Dus wat zou er niet aan werken dan?
  • 10 Aug 2020 om 13:04
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:49
      Begrijp je nou echt niet dat het gaat om het VERMINDEREN van contact en risico's en niet om het voorkomen? Met je alles of niets. Mijn god wat dom weer. Ze doen er van alles aan om verspreiding te verminderen, niets geks aan toch?
    Dat begrijp ik heel goed maar de praktijk werkt dat dus niet. Met andere woorden als men nu weer dramatisch gaat doen omdat er meer besmettingen zijn is dat volkomen normaal. Uiteindelijk valt het reuze mee op een bevolking van 18 miljoen mensen. Wat veel interessanter is, is hoeveel mensen er ziek zijn geworden en moeten worden opgenomen of op sterven ligt door het corona virus. Als je morgen 1 miljoen gaat testen is de kans groot dat er velen besmet zijn maar dat zegt helemaal niets. Als je dan de held wil spelen moet je de risicogroepen (mensen met aandoeningen, ouderen) beschermen. Je kunt niet heel Nederland beschermen door regels op te stellen en boetes te geven die niet werken.
  • 10 Aug 2020 om 12:55
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:53
      Hij heeft vandaag geen pillen gehad danny.... ;)
    Ga jij maar lollig doen tegen een ander en niet tegen mij. Klaar met jou.
  • 10 Aug 2020 om 12:53
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:49
      Begrijp je nou echt niet dat het gaat om het VERMINDEREN van contact en risico's en niet om het voorkomen? Met je alles of niets. Mijn god wat dom weer. Ze doen er van alles aan om verspreiding te verminderen, niets geks aan toch?
    Hij heeft vandaag geen pillen gehad danny.... ;)
  • 10 Aug 2020 om 12:52
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:20
      Men weet nu al dat dit niet gaat slagen. Er zitten altijd rotte appels tussen. Maar toch doorzetten deze poppenkast. De ene mag er wel in de andere niet. Niemand of iedereen. Klaar.Als het dan zo gevaarlijk is waarom dan experimenteren?
      Het is allemaal lang leve de lol beleid en ondertussen iedereen bang maken dat er weer meer positief getest zijn. Ja logisch toch. Denk men echt dat je met dit slappe beleid 7.8 miljard mensen in bedwang kan houden of in de gaten kan houden?
    Men of jij? Praat voor jezelf joh.


    Knap dat jij dit allemaal weet. Heb je FC Twente al ingelicht en al gesolliciteerd bij Mark Rutte voor de functie van veiligheid- en gezondheidsadviseur?
  • 10 Aug 2020 om 12:49
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:20
      Men weet nu al dat dit niet gaat slagen. Er zitten altijd rotte appels tussen. Maar toch doorzetten deze poppenkast. De ene mag er wel in de andere niet. Niemand of iedereen. Klaar.Als het dan zo gevaarlijk is waarom dan experimenteren?
      Het is allemaal lang leve de lol beleid en ondertussen iedereen bang maken dat er weer meer positief getest zijn. Ja logisch toch. Denk men echt dat je met dit slappe beleid 7.8 miljard mensen in bedwang kan houden of in de gaten kan houden?
    Begrijp je nou echt niet dat het gaat om het VERMINDEREN van contact en risico's en niet om het voorkomen? Met je alles of niets. Mijn god wat dom weer. Ze doen er van alles aan om verspreiding te verminderen, niets geks aan toch?
  • 10 Aug 2020 om 12:20
    Men weet nu al dat dit niet gaat slagen. Er zitten altijd rotte appels tussen. Maar toch doorzetten deze poppenkast. De ene mag er wel in de andere niet. Niemand of iedereen. Klaar.Als het dan zo gevaarlijk is waarom dan experimenteren?
    Het is allemaal lang leve de lol beleid en ondertussen iedereen bang maken dat er weer meer positief getest zijn. Ja logisch toch. Denk men echt dat je met dit slappe beleid 7.8 miljard mensen in bedwang kan houden of in de gaten kan houden?
  • 10 Aug 2020 om 12:05
    • Quote van 10 Aug 2020 om 12:01
      Ik snap dat het niet anders kan met de huidige situatie, maar wat een troosteloze boel is het toch ook. Op een afgesproken tijd in het stadion moeten komen, niet bij je maten kunnen zitten etc, wat zal het een dooie boel worden zeg. Zonder de hele passie en beleving heeft het toch geen meerwaarde om in het stadion te zitten lijkt mij? Ook niet als de competitie straks begint. Kun je nog beter met je maten ergens de wedstrijd thuis of in de kroeg gaan kijken.
    Blijkt wel aan de verkochte kaarten tuurlijk is het vakantie tijd maar ook deze aantallen zul je straks ook gaan zien, op deze poespas zit niemand te wachten dat word inderdaad een kroegje zo gaan wij er ook niet heen.
  • 10 Aug 2020 om 12:02
    • Quote van 10 Aug 2020 om 11:49
      Da's handig dat ze het komt brengen dat wordt lopen voor die bierloper haha maar ze mogen de service wel uitbreiden met genots zaken dat zou pas service zijn;;--))
    Dan zie je de wedstrijd niet meer jadie dan tollen de ogen oe in de kop.
  • 10 Aug 2020 om 12:01
    Ik snap dat het niet anders kan met de huidige situatie, maar wat een troosteloze boel is het toch ook. Op een afgesproken tijd in het stadion moeten komen, niet bij je maten kunnen zitten etc, wat zal het een dooie boel worden zeg. Zonder de hele passie en beleving heeft het toch geen meerwaarde om in het stadion te zitten lijkt mij? Ook niet als de competitie straks begint. Kun je nog beter met je maten ergens de wedstrijd thuis of in de kroeg gaan kijken.
  • 10 Aug 2020 om 12:01
    Ik snap dat het niet anders kan met de huidige situatie, maar wat een troosteloze boel is het toch ook. Op een afgesproken tijd in het stadion moeten komen, niet bij je maten kunnen zitten etc, wat zal het een dooie boel worden zeg. Zonder de hele passie en beleving heeft het toch geen meerwaarde om in het stadion te zitten lijkt mij? Ook niet als de competitie straks begint. Kun je nog beter met je maten ergens de wedstrijd thuis of in de kroeg gaan kijken.
  • 10 Aug 2020 om 11:49
    Da's handig dat ze het komt brengen dat wordt lopen voor die bierloper haha maar ze mogen de service wel uitbreiden met genots zaken dat zou pas service zijn;;--))
zaterdag 5 december 2020
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›