Lof voor FC Twente-fans: ''Echt niet normaal, echt zo mooi''

5
Lof voor FC Twente-fans: ''Echt niet normaal, echt zo mooi''

FC Twente speelde zonder de steun van uitsupporters in Rotterdam, maar de fans steunden hun ploeg toch op een bijzondere manier: op meerdere bruggen werden de spelers aangemoedigd toen ze richting de Kuip reden.

''Op tien viaducten stonden allemaal supporters met vuurwerk en fakkels, dat was heel mooi. Vanuit de bus is dat leuk om te zien. Zij zien ons niet, maar wij hun wel. Dat wordt gewaardeerd'', vertelt Xandro Schenk voor de camera van FC Twente TV.

Doelman Joël Drommel sluit zich daar bij aan. Hij was onder de indruk van de actie. ''Echt niet normaal, echt zo mooi. Het stopte maar niet, bij elke brug stonden supporters met fakkels en vuurwerk. Zij hebben ons echt goed aangemoedigd.''

5 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Sep 2020 om 15:01
    • Quote van 22 Sep 2020 om 08:48
      Waaarom moet vies kleurend, stinkend en/of knallend vuurwerk de lucht verontreinigen??????Het is de laatste jaren te gek voor woorden dat er te pas en te onpas vies vuurwerk erbij wordt gehaalt.
    Vanaf nu ga jij alleen nog op de fiets, auto's bah, die vervuilende monsters hoe durf jij de lucht van onze kinderen te bevuilen.
  • 22 Sep 2020 om 14:32
    • Quote van 22 Sep 2020 om 08:48
      Waaarom moet vies kleurend, stinkend en/of knallend vuurwerk de lucht verontreinigen??????Het is de laatste jaren te gek voor woorden dat er te pas en te onpas vies vuurwerk erbij wordt gehaalt.
    Conti, ik ben het (bijna) helemaal met jou eens!
    Ik snap ook niets van dat vies kleurende en stinkende vuurwerk (knallend vuurwerk snap ik trouwens wel).
    Gelukkig is dit vuurwerk niet vies kleurend en stinkend, maar juist mooi rood en wit en heerlijk ruikend naar de trots van Twente.

    Maar je hebt volledig gelijk: VIES vuurwerk moet er nooit bijgehaald worden ;).

  • 22 Sep 2020 om 09:17
    • Quote van 22 Sep 2020 om 08:48
      Waaarom moet vies kleurend, stinkend en/of knallend vuurwerk de lucht verontreinigen??????Het is de laatste jaren te gek voor woorden dat er te pas en te onpas vies vuurwerk erbij wordt gehaalt.
    Je kunt de dag ook gewoon met koffie beginnen in plaats van azijn. Vuurwerk staat natuurlijk ook gelijkwaardig aan alle auto's enzo. Wat jij nu doet is zeiken om het willen zeiken.
  • 22 Sep 2020 om 08:59
    • Quote van 22 Sep 2020 om 08:48
      Waaarom moet vies kleurend, stinkend en/of knallend vuurwerk de lucht verontreinigen??????Het is de laatste jaren te gek voor woorden dat er te pas en te onpas vies vuurwerk erbij wordt gehaalt.
    Heb jij hier last van gehad dan? die kans lijkt me klein. en wat betreft de verontreiniging valt dit in het niet met alle auto's die er over die weg rijden. Jij maakt enkel gebruik van de fiets?
  • 22 Sep 2020 om 08:48
    Waaarom moet vies kleurend, stinkend en/of knallend vuurwerk de lucht verontreinigen??????Het is de laatste jaren te gek voor woorden dat er te pas en te onpas vies vuurwerk erbij wordt gehaalt.
zaterdag 24 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›