Matchdaypakket enorm sucess: ''Bij welke club zie je dat?''

12
Matchdaypakket enorm sucess: ''Bij welke club zie je dat?''

1600 matchdaypakketten zijn er afgelopen week door FC Twente en zijn supportersverenigingen verkocht. De pakketten bestaan uit een broodje beenham, twee beugels Grolsch en een flesje cola en konden gekocht worden voor €12,50.

"Bij welke club zie je dat?", vraagt voorzitter Henry de Mooij (42) van SV Hengelo zich af. "We hebben er 128 verkocht in Hengelo. Ben ik trots op. Ik mis het wedstrijdbezoek enorm. Wij allemaal. Bij uitwedstrijden hebben we altijd een volle bus. Hopen dat het snel weer kan."

"Vooral het idee van samen de schouders eronder, vind ik mooi. De broodjes zijn ook deels gesmeerd door vrijwilligers. Geweldig", reageert marketingmedewerker Lars Klein Nagelvoort over het succes van de actie bij TC Tubantia.

Er waren verschillende uitgiftepunten van de pakketten in Twente, maar zelfs ook in Utrecht, Rotterdam en Amsterdam. "Ja, dit is een rottijd. Maar voor deze actie heb ik de rookruimte achter de zaak nog even geopend”, reageert Jolanda Stolk-Beugeling, eigenares van het café Tante Jo.

"Om de club te steunen", verklaart fan Paul Moes waarom hij een pakket heeft gekocht. "FC Twente voelt als familie voor mij. De club heeft het moeilijk nu, dan moet je er zijn. De club was er ook toen ik het moeilijk had.”

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Oct 2020 om 12:20
    Vergeten een paar te bestellen. Hopelijk volgende wedstrijd weer een kans.
  • 17 Oct 2020 om 19:54
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:49
      Helemaal mee eens! Net als met het feit dat de aarde plat is, Rutte van Mars komt en Heracles een mooiere club is dan onze FC.... Ben benieuwd van hoe hoog jij op je hoofd bent gevallen na je geboorte....
    Je moeder had heen drugs moeten gebruiken tijdens de zwangerschap.
  • 17 Oct 2020 om 18:52
    Net opgehaald. Ziet er prima uit!
  • 17 Oct 2020 om 17:45
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:11
      Je vergeet 5G (terwijl wij al moeite hadden met 3G vorig seizoen ;)
    Haha
  • 17 Oct 2020 om 17:38
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:11
      Je vergeet 5G (terwijl wij al moeite hadden met 3G vorig seizoen ;)
    Haha netjes!
  • 17 Oct 2020 om 17:17
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:49
      Helemaal mee eens! Net als met het feit dat de aarde plat is, Rutte van Mars komt en Heracles een mooiere club is dan onze FC.... Ben benieuwd van hoe hoog jij op je hoofd bent gevallen na je geboorte....
    Negeer je nou gewoon dat Elon Musk een buitenaards wezen is, vermomd als aardbewoner en met zijn buitenaardse wapens genaamd Tesla's, vermomd als auto's vele mensen op moleculair niveau beïnvloedt en zo uiteindelijk de aarde over wil nemen om er een groot vakantieoord voor wezens uit zijn planeet van te maken?
  • 17 Oct 2020 om 17:13
    • Quote van 17 Oct 2020 om 17:11
      Je vergeet 5G (terwijl wij al moeite hadden met 3G vorig seizoen ;)
    Haha scherpe reactie!
  • 17 Oct 2020 om 17:11
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:49
      Helemaal mee eens! Net als met het feit dat de aarde plat is, Rutte van Mars komt en Heracles een mooiere club is dan onze FC.... Ben benieuwd van hoe hoog jij op je hoofd bent gevallen na je geboorte....
    Je vergeet 5G (terwijl wij al moeite hadden met 3G vorig seizoen ;)
  • 17 Oct 2020 om 17:06
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:43
      Heb het wel een beetje gehad met dit soort acties. Laat het volk maar eens opstaan om uit deze corona-hoax te komen.
    Moet je nou echt elke mogelijkheid om ook maar iets te zeggen over de “hoax” gebruiken? Je kan het ook gewoon een mooie actie noemen.
  • 17 Oct 2020 om 16:49
    • Quote van 17 Oct 2020 om 16:43
      Heb het wel een beetje gehad met dit soort acties. Laat het volk maar eens opstaan om uit deze corona-hoax te komen.
    Helemaal mee eens! Net als met het feit dat de aarde plat is, Rutte van Mars komt en Heracles een mooiere club is dan onze FC.... Ben benieuwd van hoe hoog jij op je hoofd bent gevallen na je geboorte....
  • 17 Oct 2020 om 16:43
    Heb het wel een beetje gehad met dit soort acties. Laat het volk maar eens opstaan om uit deze corona-hoax te komen.
  • 17 Oct 2020 om 16:30
    De creativiteit blijft mooi! En zo komt er toch weer mooi wat knaken in de kas om het verlies zo klein mogelijk te houden. Top idee! Misschien optie om 3 soorten pakketten te maken? Een standaard goedkope versie een iets uitgebreidere en een luxe. En dan voor bijvoorbeeld 12.50, 15,00 en 20 euries.
zaterdag 31 oktober 2020
18:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›