Proefevenementen met publiek uitgesteld na verlengde lockdown

22
Proefevenementen met publiek uitgesteld na verlengde lockdown

Premier Mark Rutte heeft tijdens de coronapersconferentie bekend gemaakt dat de lockdown nog minimaal drie weken duurt. De proefprojecten met supporters worden uitgesteld.

Het aantal besmettingen loopt de laatste tijd terug, maar versoepelingen van de regels zitten er voorlopig niet in. Dat heeft alles te maken met de Britse variant van het virus, die nog besmettelijker lijkt. ''We moeten doorzetten. Er is met het vaccin licht aan het einde van de tunnel, maar tot die tijd moeten we doorzetten.''

Voor het betaald voetbal blijft alles logischerwijs hetzelfde als het de laatste maanden was. Supporters zijn niet welkom, maar de wedstrijden gaan door. De proefprojecten die tijdens de vorige coronapersconferentie werden aangekondigd zijn voorlopig uitgesteld. Het kabinet was van plan om in januari te gaan testen of het mogelijk is om weer supporters toe te laten in de stadions.

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jan 2021 om 00:06
    • Quote van 12 Jan 2021 om 23:48
      Háát je die andere clubs dan echt, of heb je er bij de meeste niks mee? +/-20 clubs waar je diepe haat aan hebt tegenover 5 niet is een indrukwekkende verhouding. Wat betreft wij tegen iedereen heb je op voetbalgebied wel gelijk
    Een hekel is iets anders als diepe haat. Het is toch verschrikkelijk die clubs in NL? Welke clubs vind jij dan nog wel oke? Kan er niet veel bedenken.
  • 12 Jan 2021 om 23:48
    • Quote van 12 Jan 2021 om 23:34
      Ik heb geen hekel aan FC Emmen, NAC, NEC en Cambuur. Ook Ajax haat ik niet per se. Maar alsnog, het is en blijft wij tegen iedereen.
    Háát je die andere clubs dan echt, of heb je er bij de meeste niks mee? +/-20 clubs waar je diepe haat aan hebt tegenover 5 niet is een indrukwekkende verhouding. Wat betreft wij tegen iedereen heb je op voetbalgebied wel gelijk
  • 12 Jan 2021 om 23:34
    • Quote van 12 Jan 2021 om 22:19
      Ik ben het met je eens maar heb het idee dat je bijna elke club een schijtclub vind hier in nl. Zijn er naast twente clubs waar je in ieder geval geen hekel aan hebt?
    Ik heb geen hekel aan FC Emmen, NAC, NEC en Cambuur. Ook Ajax haat ik niet per se. Maar alsnog, het is en blijft wij tegen iedereen.
  • 12 Jan 2021 om 22:19
    • Quote van 12 Jan 2021 om 21:10
      Nee wat een schijtclub
    Ik ben het met je eens maar heb het idee dat je bijna elke club een schijtclub vind hier in nl. Zijn er naast twente clubs waar je in ieder geval geen hekel aan hebt?
  • 12 Jan 2021 om 22:06
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:40
      Tuurlijk niet. Twente gaat nooit boven Vitesse komen. Utrecht is een concurrent voor Europees voetbal.
    Waarom niet dan volgens mij moet Twente nog 2 x tegen Vitesse dus alles is nog mogelijk.
  • 12 Jan 2021 om 21:10
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:53
      Idd zal toch geweldig zijn als Vitesse mee kan strijden voor kampioenschap
    Nee wat een schijtclub
  • 12 Jan 2021 om 21:10
    • Quote van 12 Jan 2021 om 20:10
      *maher
    Misschien voelde hij zich meer thuis in Enschede.
  • 12 Jan 2021 om 21:00
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:28
      Jammer bedoel je, vitesse staat maar paar puntjes voor op twente, die moeten dus verspelen.
    Utrecht moet dit seizoen faliekant falen. Vitesse is dit seizoen een maatje te groot voor Twente.....
  • 12 Jan 2021 om 20:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 20:18
      Ik vind de club Vitesse helemaal niets! Geen historie, geen uitstraling, geen supporters en een foeilelijk stadion!
    Ik ook maar liever dan Amsterdammers rotterdammers
  • 12 Jan 2021 om 20:18
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:53
      Idd zal toch geweldig zijn als Vitesse mee kan strijden voor kampioenschap
    Ik vind de club Vitesse helemaal niets! Geen historie, geen uitstraling, geen supporters en een foeilelijk stadion!
  • 12 Jan 2021 om 20:10
    *maher
  • 12 Jan 2021 om 20:10
    Wat is er met die mager gebeurd het is echt verschrikkelijk
  • 12 Jan 2021 om 19:55
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:50
      Ja het klopt denk ik wel, ik kijk nooit op .Net, dus dat zegt me niet zoveel haha.
    Ik kijk 1 a 2 keer per dag af en toe soms dagen niet. Is wel leuk al die onzin lezen. Maar ook niet te vaak ik iriteer me dood aan Wallace over het algemeen. Maar zat net te kijken en ik zag dat haha.
  • 12 Jan 2021 om 19:53
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:40
      Tuurlijk niet. Twente gaat nooit boven Vitesse komen. Utrecht is een concurrent voor Europees voetbal.
    Idd zal toch geweldig zijn als Vitesse mee kan strijden voor kampioenschap
  • 12 Jan 2021 om 19:50
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:40
      Tuurlijk niet. Twente gaat nooit boven Vitesse komen. Utrecht is een concurrent voor Europees voetbal.
    Vind je Utrecht een concurrent ja? Ik vind ze heel zwak.
  • 12 Jan 2021 om 19:50
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:46
      Nee dat klopt is ook logisch. Maar dat verhaal klopt dus wel of zit in elk geval een kern van waarheid in? En twente 4 ever zei dit.
    Ja het klopt denk ik wel, ik kijk nooit op .Net, dus dat zegt me niet zoveel haha.
  • 12 Jan 2021 om 19:46
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:43
      Ik weet niet wie het zegt, maar er zijn al wat voorstellen wbt geld binnenhalen, maar ga je dat nu doen hoef je ook geen lening aan te vragen want dat lukt dan toch niet, vandaar wachten ze, hoe het precies zit moet je mij niet vragen, ik ben niet van de financiele sector binnen twente, dit is wat ik hoorde.
    Nee dat klopt is ook logisch. Maar dat verhaal klopt dus wel of zit in elk geval een kern van waarheid in? En twente 4 ever zei dit.
  • 12 Jan 2021 om 19:43
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:39
      Svente zijn er voorstellen/iniatieven om wat extra geld binnen te harken bij twente? Iemand op .net zegt dat. Maar men wol eerst wachten op de antwoord uit den haag wat betreft "een lening" ging het om volgens mij zei van de kraan.
    Ik weet niet wie het zegt, maar er zijn al wat voorstellen wbt geld binnenhalen, maar ga je dat nu doen hoef je ook geen lening aan te vragen want dat lukt dan toch niet, vandaar wachten ze, hoe het precies zit moet je mij niet vragen, ik ben niet van de financiele sector binnen twente, dit is wat ik hoorde.
  • 12 Jan 2021 om 19:40
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:28
      Jammer bedoel je, vitesse staat maar paar puntjes voor op twente, die moeten dus verspelen.
    Tuurlijk niet. Twente gaat nooit boven Vitesse komen. Utrecht is een concurrent voor Europees voetbal.
  • 12 Jan 2021 om 19:39
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:28
      Jammer bedoel je, vitesse staat maar paar puntjes voor op twente, die moeten dus verspelen.
    Svente zijn er voorstellen/iniatieven om wat extra geld binnen te harken bij twente? Iemand op .net zegt dat. Maar men wol eerst wachten op de antwoord uit den haag wat betreft "een lening" ging het om volgens mij zei van de kraan.
  • 12 Jan 2021 om 19:28
    • Quote van 12 Jan 2021 om 19:26
      Hopppaa Utrecht weer achter
    Jammer bedoel je, vitesse staat maar paar puntjes voor op twente, die moeten dus verspelen.
  • 12 Jan 2021 om 19:26
    Hopppaa Utrecht weer achter
zondag 17 januari 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›