VIDEO | FC Twente-fans steken vuurwerk af bij spelershotel Feyenoord

21
VIDEO | FC Twente-fans steken vuurwerk af bij spelershotel Feyenoord

FC Twente en Feyenoord nemen het zondagmiddag om 12.15 uur tegen elkaar op. Het is maar de vraag of de spelers uit Rotterdam uitgerust aan de aftrap verschijnen...

De supporters uit Enschede hebben bij het hotel waar Feyenoord verbleef rond 05.00 uur vuurwerk afgestoken. De spelers waren dus vroeg wakker! 

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Grachtbrigade (@grachtbrigade)

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Feb 2021 om 12:20
    • Quote van 21 Feb 2021 om 12:00
      Kom op kerel. Hoe vaak zongen wij niet; 'Als de lente komt, dan stuur ik jou....Bommen op Rotterdam'?


      Zoals gezegd: Prachtig, maar totaal niet origineel meer.
    Heel simpel, goed gedrag begint bij jezelf en kijk niet zo naar een ander.
  • 21 Feb 2021 om 12:11
    • Quote van 21 Feb 2021 om 12:00
      Kom op kerel. Hoe vaak zongen wij niet; 'Als de lente komt, dan stuur ik jou....Bommen op Rotterdam'?


      Zoals gezegd: Prachtig, maar totaal niet origineel meer.
    Klopt maar het is allemaal veel heftiger geworden door de vuurwerkramp, en het doelbewust kwetsen van de Twente supporters die iemand verloren hebben, of de ramp van dichtbij meegemaakt. En dit 010 tuig blijft er maar mee doorgaan, en dit is niet te vergelijken met wat er toen gezongen wordt. Dit verdienen het had zo erg moeten zijn dat ze geëvacueerd hadden moeten. Vieze kakkerlakken.
  • 21 Feb 2021 om 12:03
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:59
      Dus mensen met een trauma omdat hun familieleden om zijn gekomen bij de ramp moeten incasseren voor de supporters die vuurwerk afsteken?
    Daar wordt nooit aan gedacht vanaf de tribunes. Er wordt nooit rekening gehouden met de ellende die een ander mee maakt of heeft gemaakt.


    Dat geldt zelfs tegenwoordig inzake Corona. De één houdt zich netjes aan de anderhalf meter afstand en een ander heeft overal schijt aan en doet maar wat hij wil.......
  • 21 Feb 2021 om 12:00
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:29
      Hou op TC dit is hun straf en het had nog veel erger moeten zijn. En dat kutvolk doet het al jaren met hun vuurwerk geluiden word nooit iets tegen gedaan . Dus lul niet zo dom aub !!!!
    Kom op kerel. Hoe vaak zongen wij niet; 'Als de lente komt, dan stuur ik jou....Bommen op Rotterdam'?


    Zoals gezegd: Prachtig, maar totaal niet origineel meer.
  • 21 Feb 2021 om 11:59
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:58
      Slaat overal op....


      Als je wilt uitdelen, dan ook leren incasseren Dennis.....
    Dus mensen met een trauma omdat hun familieleden om zijn gekomen bij de ramp moeten incasseren voor de supporters die vuurwerk afsteken?
  • 21 Feb 2021 om 11:58
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:36
      Dus omdat supporters vuurwerk afsteken bij het spelershotel vraag je erom dat mensen een lolletje maken met een vreselijke ramp waarbij mensen zijn omgekomen die daar niks mee te maken hadden? Dat slaat echt nergens op.
    Slaat overal op....


    Als je wilt uitdelen, dan ook leren incasseren Dennis.....
  • 21 Feb 2021 om 11:36
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:09
      je vraagt er idd wel om!
    Dus omdat supporters vuurwerk afsteken bij het spelershotel vraag je erom dat mensen een lolletje maken met een vreselijke ramp waarbij mensen zijn omgekomen die daar niks mee te maken hadden? Dat slaat echt nergens op.
  • 21 Feb 2021 om 11:34
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:02
      Prachtig, maar totaal niet origineel meer. Ook niet meer gaan janken wanneer Feyenoord supporters ervoor kiezen vuurwerkgeluiden te maken tijdens een wedstrijd................
    Verzin jij eens wat origineels dan. Gedram altijd
  • 21 Feb 2021 om 11:29
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:27
      Snap er de nut niet van ????. Die draaien zich nog wel een keer om..
    Of ze kunnen niet meer Otten ;-)))
  • 21 Feb 2021 om 11:29
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:02
      Prachtig, maar totaal niet origineel meer. Ook niet meer gaan janken wanneer Feyenoord supporters ervoor kiezen vuurwerkgeluiden te maken tijdens een wedstrijd................
    Hou op TC dit is hun straf en het had nog veel erger moeten zijn. En dat kutvolk doet het al jaren met hun vuurwerk geluiden word nooit iets tegen gedaan . Dus lul niet zo dom aub !!!!
  • 21 Feb 2021 om 11:27
    Snap er de nut niet van ????. Die draaien zich nog wel een keer om..
  • 21 Feb 2021 om 11:27
    Dit is toch super ??? Gewoon niet over zeiken mooi gedaan.
  • 21 Feb 2021 om 11:13
    • Quote van 21 Feb 2021 om 10:33
      Gejank altied is toch mooi man.
    Idd , vanaf 2002 gaan de vuurwerkgeluiden in koor door de Kuip. Iedereen zag en hoorde het, niemand deed iets. Hoezo respectvol naar de omgekomen mensen in Enschede.
  • 21 Feb 2021 om 11:09
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:02
      Prachtig, maar totaal niet origineel meer. Ook niet meer gaan janken wanneer Feyenoord supporters ervoor kiezen vuurwerkgeluiden te maken tijdens een wedstrijd................
    je vraagt er idd wel om!
  • 21 Feb 2021 om 11:06
    • Quote van 21 Feb 2021 om 11:02
      Prachtig, maar totaal niet origineel meer. Ook niet meer gaan janken wanneer Feyenoord supporters ervoor kiezen vuurwerkgeluiden te maken tijdens een wedstrijd................
    Ikzeg. Fct. U heeft gelijk. Maar dit laatste komt ook juist door die geluiden.
  • 21 Feb 2021 om 11:02
    Prachtig, maar totaal niet origineel meer. Ook niet meer gaan janken wanneer Feyenoord supporters ervoor kiezen vuurwerkgeluiden te maken tijdens een wedstrijd................
  • 21 Feb 2021 om 10:51
    Ikzeg. Ha ha ha, eindelijk iets om even een lach op je gezicht te krijgen, toch is het altijd weer iets moois, maar natuurlijk met alle respect kan het natuurlijk tegen ons fctwente werken, en daar moeten onze fctwente gasten maar voor zorgen dat het niet gebeurd. Wij fctwente gaan er op of geen eten mentaliteit van maken. 3-1
  • 21 Feb 2021 om 10:33
    • Quote van 21 Feb 2021 om 09:21
      Dit is niet het niveau wat ons een goed aanzien geeft.
    Gejank altied is toch mooi man.
  • 21 Feb 2021 om 10:23
    Origineel hoor. Pfff elke keer het zelfde. Ajax spelers hebben ook al eens aan gegeven dat het extra motiveert.
  • 21 Feb 2021 om 09:38
    Een volle Kuip maakt graag vuurwerkgeluiden als onze club op bezoek komt, zij zullen er dus wel houden. Niet groter maken dan het is.
  • 21 Feb 2021 om 09:21
    Dit is niet het niveau wat ons een goed aanzien geeft.
Saturday 13 March 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›