FC Twente blij met fans: ''Wat ons betreft is dit de eerste aanzet''

8
FC Twente blij met fans: ''Wat ons betreft is dit de eerste aanzet''

Dinsdag kwam het nieuws naar buiten dat er weer beperkt publiek aanwezig mag zijn in De Grolsch Veste. Het is met gejuich ontvangen bij FC Twente.

''We zijn heel blij met de toelating van publiek'', zegt een woordvoerder van de Enschedese club bij RTV Oost. Op 25 april mogen vierduizend supporters naar de Grolsch Veste om de wedstrijd tussen FC Twente en FC Utrecht bij te wonen.

''We hebben steeds gezegd dat we er klaar voor zijn, dat hebben we aan het begin van het seizoen ook laten zien. De komende dagen hopen we verdere informatie te kunnen verstrekken over de voorwaarden waaraan voldaan moet worden om het stadion te bezoeken. Wat ons betreft is dit de eerste aanzet tot volledig bezette tribunes'', besluit de woordvoerder.

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Apr 2021 om 23:01
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:31
      Klopt inderdaad. Lang geleden dat we daar een goede speler hadden.
    Maher was de laatste
  • 6 Apr 2021 om 22:31
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:16
      Wagenaar zei zoiets in voetbaltijd. Hij had gehoord dat ze bezig waren met een goede nummer 10. Iets in die geest was het.
    Klopt inderdaad. Lang geleden dat we daar een goede speler hadden.
  • 6 Apr 2021 om 22:31
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:16
      Wagenaar zei zoiets in voetbaltijd. Hij had gehoord dat ze bezig waren met een goede nummer 10. Iets in die geest was het.
    Klopt inderdaad. Lang geleden dat we daar een goede speler hadden.
  • 6 Apr 2021 om 22:16
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:12
      bron?
    Wagenaar zei zoiets in voetbaltijd. Hij had gehoord dat ze bezig waren met een goede nummer 10. Iets in die geest was het.
  • 6 Apr 2021 om 22:14
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:12
      bron?
    Die staat erbij...
  • 6 Apr 2021 om 22:14
    • Quote van 6 Apr 2021 om 22:12
      bron?
    Die staat erbij...
  • 6 Apr 2021 om 22:12
    • Quote van 6 Apr 2021 om 21:05
      Volgens Rene Wagelaar zijn we bezig met topper voor op de 10 positie. Weet iemand meer?
    bron?
  • 6 Apr 2021 om 21:05
    Volgens Rene Wagelaar zijn we bezig met topper voor op de 10 positie. Weet iemand meer?
Sunday 25 April 2021
16:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›