FC Twente-supporters zijn het zat en wachten spelersbus op

59
FC Twente-supporters zijn het zat en wachten spelersbus op

FC Twente wist zaterdagavond voor de negende achtereenvolgende keer niet te winnen. Tegen Fortuna Sittard ging de ploeg kansloos van het veld met 3-0. Dat pikte een deel van de supporters niet.

Een groepje fans heeft daarom de spelersbus opgewacht bij terugkomst in Hengelo. Voor de winterstop draaide Twente als een tierelier, inmiddels is al meer dan een maand geen enkel punt gepakt. De koek is op bij een deel van fans, meldt journalist Leon ten Voorde via zijn Twitterpagina.

Wat er bij terugkomst van de spelersbus is gebeurd is niet bekend. Zo is het niet duidelijk of er spelers of leden van de technische staf in overleg zijn gegaan met de wachtende fans. Waar iedereen het waarschijnlijk wel over eens is, is dat de ommekeer snel moet komen om het seizoen op een waardige manier af te sluiten.

59 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 May 2021 om 18:08
    • Quote van 2 May 2021 om 14:10
      Daar baal ik ook van. Wil de broodnodige euro's liever in de pocket houden :-). De selectie is thans absoluut niet evenwichtig. Naast technisch goede spelers moeten er inderdaad meerdere spelers komen die het team over een dood punt heen kunnen helpen. Mogen wat mij betreft technisch zelfs wat minder zijn. Ik heb niet de illusie dat er volgend jaar spelers gekocht kunnen worden die zich meteen met de besten kunnen meten. Daarom vind ik dat er dan een trainer moet staan die in staat is spelers hun niveau te laten ontstijgen. Juist in tijden als het tegenzit moet hij het verschil kunnen maken. Met alle respect voor Jans heb ik hem dit niet zien doen. Daarom heb ik mijn grote twijfels bij een volgende seizoen onder zijn leiding.
    Sterke opmerking. Jans is een trainer die zo goed is als zijn materiaal. Hij heeft bij Groningen meerdere goede jaren neergezet, maar hij had toen ook goede spelers. Ron is niet zo tactisch sterk dat hij zwaktes verbloemd. Hij is wel goed in het smeden van een ploeg. Maar ik ben het met je eens als we niet voor goede spelers kunnen zorgen dan moeten we een trainer hebben die goed een team van mindere kwaliteit kan neerzetten.
  • 3 May 2021 om 04:11
    • Quote van 2 May 2021 om 11:01
      LtV geilt op dit soort dingen want daar wacht hij het hele seizoen op, laat Tubantia hem bij Twente weg halen aub.
    Leo moet weer achter de betonmolen gewoon specie draaien
  • 2 May 2021 om 19:14
    • Quote van 2 May 2021 om 18:19
      Kan niet gaat nasr Groningen
    Okay da's dan weer jammer
  • 2 May 2021 om 18:19
    • Quote van 2 May 2021 om 16:18
      Tis maar goed dat we aan het begin van seizoen niet zo slecht speelden. Anders was het weer degradatie voetbal. Dit seizoen snel vergeten. En volgend seizoen eindelijk eens langzaam kunnen bouwen aan een team zonder te veel huur spelers. En spelers met lef en ervaring. Om te beginnen met het halen van Michael de Leeuw van Emmen.
    Kan niet gaat nasr Groningen
  • 2 May 2021 om 16:41
    • Quote van 2 May 2021 om 14:07
      Ilic oogt goed aan de bal als hij zich wat laat zakken en daar mag draaien van zijn tegenstander. Verder naar voren laat hij niets zien. Van Leeuwen is naast Ilic de enige 10 die we hebben maar die heeft nooit de kans op 10 gehad. Volgende week gewoon 442 gaan spelen. Ebuehe op de back centraal rechts Hilgers en links Oosterwolde. Linksback Smal. Voor de verdediging een blok met Brama en Zerrouki. Zei moeten zorgen voor meer opbouw van achteruit. Oosterwolde heeft ook een prima inspeelpaas. Dan meer vanaf de linkshalf v Leeuwen en rechts Bosch. Van Leeuwen heeft meer diepgang op links icm Smal die dat minder heeft. Van Leeuwen kan ook regelmatig switchen met Menig die je dan bij in de spits hebt. Bosch heeft wat minder diepgang maar kan wel momenten daarin kiezen wat verrassend werkt. Bosch heeft daarnaast ook Ebuehe achter zich die veel diepgang heeft waarvoor Bosch ruimte voor kan maken en veel werk voor kan doen. Voorin naast Menig dan Rots neer zetten om volle bak oorlog te maken. Die jongen ligt dat wel aangezien hij altijd graag veel energie brengt. Lekker compact spelen met een Brama die de boel aan kan sturen in het voor en achteruit schuiven als geheel.
    Nog een x + 100 . Ben die gezapige basis zat
  • 2 May 2021 om 16:39
    • Quote van 2 May 2021 om 12:00
      Laatste 3 wedstrijden jeugdspelers de kansen geven, laat van leeuwen maar de laatste 3 wedstrijden staan. Laat hilgers naast dumic spelen, Oosterwolde linksback en smal op het middenveld. De nummer 10 positie is een groot probleem. Toch liever ilic dan Bosch, dat is nou wel duidelijk dat dat absoluut geen nummer 10 is
    Eens . En Bosch dan op 8 bijv. Het is gewoon erg zonde dat de jonge jongens (Rots , v L , Hilgers, Staring ) niet structureel vaker en langer mochten invallen dit seizoen . Daar leek het aanvankelijk wel op aan het begin van het seizoen .Dat ze beleidsmatig ervaring op konden gaan doen .Maar veel te weinig gebruikt of met niet reële torenhoge verwachtingen . Dat heeft volgens mij niet met hun kwaliteit te maken maar ze hebben de pech dat het elftal steeds minder is gaan draaien . Deels door blessures maar dat is niet alleen de oorzaak . Tactisch en mentaal vind ik het zwak . De zgn “ ervaren “ aanvallers blijven maar staan terwijl ze gewoon feitelijk niet naar behoren presteren (in 2021 gewoon niet goed) en er zelfs niet eens voldoende werklust tegenaan gooien .En dan worden ze de laatste 10 minuutjes “ gestraft” . Nou nou nou . En dan moeten die 3 jonkies nog iets laten zien bij 3-0 achterstand in een team dat met hun gedachten al in de bus terug zit ? Dat is toch totaal niet reeel . Die jonkies zouden zich moeten kunnen optrekken aan de meer ervaren spelers . Maar we verwachten nu van deze jongens dat ze gelijk het verschil moeten maken in de laatste 10 minuten . Schoppen ze er niet direct 2 goals in of hebben ze geen geweldige verdedigende reddingen , dan zijn ze nog te jong of niet goed genoeg . Laatste 3 wedstrijden ervaring op laten doen en laatste 10 minuten de ervaren basisspelers erin .Draai het maar om . Komt er i i g meer gif in . En hebben die gasten er iets aan met oog op volgend seizoen want de bank maakt ze sws niet beter. En waarom moet Twente de huurspelers nu nog beter willen maken terwijl het seizoen gespeeld is ?
  • 2 May 2021 om 16:18
    Tis maar goed dat we aan het begin van seizoen niet zo slecht speelden. Anders was het weer degradatie voetbal. Dit seizoen snel vergeten. En volgend seizoen eindelijk eens langzaam kunnen bouwen aan een team zonder te veel huur spelers. En spelers met lef en ervaring. Om te beginnen met het halen van Michael de Leeuw van Emmen.
  • 2 May 2021 om 14:10
    • Quote van 2 May 2021 om 10:44
      Welke trainer zou in jouw ogen wel voldoen met dit elftal? Vergeet daarnaast niet dat dit Ron's eerste seizoen als trainer van Twente is. In al die jaren dat we de ene na de andere trainer op de keien hebben getrapt is FC Twente niet beter geworden en het heeft de club klauwen vol euries gekost.


      Imo staat of valt alles met een goed samengestelde selectie. Dat hoeven geen buitenlanders te zijn. Een speler als Bryan Smeets zou niet misstaan hebben, maar goed....Tedjen en Gracia wilden hem niet. Ik bedoel hiermee te zeggen dat er genoeg betaalbaars rondloopt in de Nederlandse competitie die FC Twente stukje bij beetje naar een hoger plan kunnen tillen. Laat Streuer daarnaast eens in Scandinavische landen kijken naar spelers. Die knapen zijn gehard en gedijen prima in het Nederlandsche klimaat.
    Daar baal ik ook van. Wil de broodnodige euro's liever in de pocket houden :-). De selectie is thans absoluut niet evenwichtig. Naast technisch goede spelers moeten er inderdaad meerdere spelers komen die het team over een dood punt heen kunnen helpen. Mogen wat mij betreft technisch zelfs wat minder zijn. Ik heb niet de illusie dat er volgend jaar spelers gekocht kunnen worden die zich meteen met de besten kunnen meten. Daarom vind ik dat er dan een trainer moet staan die in staat is spelers hun niveau te laten ontstijgen. Juist in tijden als het tegenzit moet hij het verschil kunnen maken. Met alle respect voor Jans heb ik hem dit niet zien doen. Daarom heb ik mijn grote twijfels bij een volgende seizoen onder zijn leiding.
  • 2 May 2021 om 14:09
    • Quote van 2 May 2021 om 14:07
      Ilic oogt goed aan de bal als hij zich wat laat zakken en daar mag draaien van zijn tegenstander. Verder naar voren laat hij niets zien. Van Leeuwen is naast Ilic de enige 10 die we hebben maar die heeft nooit de kans op 10 gehad. Volgende week gewoon 442 gaan spelen. Ebuehe op de back centraal rechts Hilgers en links Oosterwolde. Linksback Smal. Voor de verdediging een blok met Brama en Zerrouki. Zei moeten zorgen voor meer opbouw van achteruit. Oosterwolde heeft ook een prima inspeelpaas. Dan meer vanaf de linkshalf v Leeuwen en rechts Bosch. Van Leeuwen heeft meer diepgang op links icm Smal die dat minder heeft. Van Leeuwen kan ook regelmatig switchen met Menig die je dan bij in de spits hebt. Bosch heeft wat minder diepgang maar kan wel momenten daarin kiezen wat verrassend werkt. Bosch heeft daarnaast ook Ebuehe achter zich die veel diepgang heeft waarvoor Bosch ruimte voor kan maken en veel werk voor kan doen. Voorin naast Menig dan Rots neer zetten om volle bak oorlog te maken. Die jongen ligt dat wel aangezien hij altijd graag veel energie brengt. Lekker compact spelen met een Brama die de boel aan kan sturen in het voor en achteruit schuiven als geheel.
    100%
  • 2 May 2021 om 14:07
    • Quote van 2 May 2021 om 12:47
      Hij heeft wel iets, maar oogt traag idd...
    Ilic oogt goed aan de bal als hij zich wat laat zakken en daar mag draaien van zijn tegenstander. Verder naar voren laat hij niets zien. Van Leeuwen is naast Ilic de enige 10 die we hebben maar die heeft nooit de kans op 10 gehad. Volgende week gewoon 442 gaan spelen. Ebuehe op de back centraal rechts Hilgers en links Oosterwolde. Linksback Smal. Voor de verdediging een blok met Brama en Zerrouki. Zei moeten zorgen voor meer opbouw van achteruit. Oosterwolde heeft ook een prima inspeelpaas. Dan meer vanaf de linkshalf v Leeuwen en rechts Bosch. Van Leeuwen heeft meer diepgang op links icm Smal die dat minder heeft. Van Leeuwen kan ook regelmatig switchen met Menig die je dan bij in de spits hebt. Bosch heeft wat minder diepgang maar kan wel momenten daarin kiezen wat verrassend werkt. Bosch heeft daarnaast ook Ebuehe achter zich die veel diepgang heeft waarvoor Bosch ruimte voor kan maken en veel werk voor kan doen. Voorin naast Menig dan Rots neer zetten om volle bak oorlog te maken. Die jongen ligt dat wel aangezien hij altijd graag veel energie brengt. Lekker compact spelen met een Brama die de boel aan kan sturen in het voor en achteruit schuiven als geheel.
  • 2 May 2021 om 13:29
    • Quote van 2 May 2021 om 13:12
      Ik heb nog de wedstrijd in Utrecht op mijn netvlies staan waar Ilic als spits speelde en dat uitstekend deed. Daarom opperde ik dat en dan samen met van leeuwen of Rots. Na die wedstrijd is dat nooit meer zo gespeeld jammer genoeg en ook wel vreemd eigenlijk.
    Zoals ik opperde om na de uitstekende 1e helft bij Heerenveen, toen zonder Danilo, verder in die opstelling en tactiek te blijven spelen. Dat was een soort 4-4-2 waarbij Twente vele positiewisselingen had en behoorlijk wat kansen kreeg. Maarja, toen werd er een paar dagen later, met Danilo, een oefenwedstrijd gespeeld tegen een B-team van Pec. Hierin scoorde hij en werd gelijk weer in genade aangenomen. En dan denk ik, waarom borduur je niet voort op die geweldige 1e helft bij H'Veen, waarbij de spelers zichtelijk meer tot hun recht kwamen. Zonder ons spitsje dus.
  • 2 May 2021 om 13:12
    • Quote van 2 May 2021 om 12:47
      Dat geschreeuw hier om Ilic snap ik ook niet. Als hij speelt roept iedereen in koor dat hij slap en ongeïnteresseerd over het veld loopt en als hij op de bank zit moet hij er ineens in. Schiet mij maar lek.
    Ik heb nog de wedstrijd in Utrecht op mijn netvlies staan waar Ilic als spits speelde en dat uitstekend deed. Daarom opperde ik dat en dan samen met van leeuwen of Rots. Na die wedstrijd is dat nooit meer zo gespeeld jammer genoeg en ook wel vreemd eigenlijk.
  • 2 May 2021 om 13:10
    • Quote van 2 May 2021 om 12:47
      Hij heeft wel iets, maar oogt traag idd...
    Gaat de duels of niet aan of halfgebakken. Moet behalve een aai ook eens een keer een flinke trap onder zijn hol hebben.
  • 2 May 2021 om 12:47
    • Quote van 2 May 2021 om 12:00
      Laatste 3 wedstrijden jeugdspelers de kansen geven, laat van leeuwen maar de laatste 3 wedstrijden staan. Laat hilgers naast dumic spelen, Oosterwolde linksback en smal op het middenveld. De nummer 10 positie is een groot probleem. Toch liever ilic dan Bosch, dat is nou wel duidelijk dat dat absoluut geen nummer 10 is
    Dat geschreeuw hier om Ilic snap ik ook niet. Als hij speelt roept iedereen in koor dat hij slap en ongeïnteresseerd over het veld loopt en als hij op de bank zit moet hij er ineens in. Schiet mij maar lek.
  • 2 May 2021 om 12:47
    • Quote van 2 May 2021 om 12:45
      Die Roemeratoe kan mij totaal niet bekoren. Wat is dat een slappe hap.
    Hij heeft wel iets, maar oogt traag idd...
  • 2 May 2021 om 12:45
    • Quote van 2 May 2021 om 12:25
      Dat is de plek van Roemeratoe. Die zullen ze eerst moeten verkopen. Dan pas kunnen ze hem een plek aanbieden.
    Die Roemeratoe kan mij totaal niet bekoren. Wat is dat een slappe hap.
  • 2 May 2021 om 12:25
    • Quote van 2 May 2021 om 11:36
      Off topic: Net bekend dat Ouasim Bouy deze zomer transfervrij vertrekt bij Leeds. Heeft in het verleden een paar goede seizoenen bij PEC gedraaid. Nu 27 jaar. Dit is wel een speler die ik graag naar Twente zou zien komen.
    Dat is de plek van Roemeratoe. Die zullen ze eerst moeten verkopen. Dan pas kunnen ze hem een plek aanbieden.
  • 2 May 2021 om 12:20
    • Quote van 2 May 2021 om 12:09
      Zolang je 433 blijft spelen en Danilo en Narsing winnen geen duels of gaan ze niet aan dan helpt geen enkele 10. Het middenveld blijft dan overlopen worden. Daarom kan je beter een aanvaller inleveren en een middenvelder erbij zetten. Dat middenveld moet je winnen.
    Precies goed verwoord
  • 2 May 2021 om 12:19
    • Quote van 2 May 2021 om 12:09
      Zolang je 433 blijft spelen en Danilo en Narsing winnen geen duels of gaan ze niet aan dan helpt geen enkele 10. Het middenveld blijft dan overlopen worden. Daarom kan je beter een aanvaller inleveren en een middenvelder erbij zetten. Dat middenveld moet je winnen.
    Mee eens.
  • 2 May 2021 om 12:09
    • Quote van 2 May 2021 om 12:00
      Laatste 3 wedstrijden jeugdspelers de kansen geven, laat van leeuwen maar de laatste 3 wedstrijden staan. Laat hilgers naast dumic spelen, Oosterwolde linksback en smal op het middenveld. De nummer 10 positie is een groot probleem. Toch liever ilic dan Bosch, dat is nou wel duidelijk dat dat absoluut geen nummer 10 is
    Zolang je 433 blijft spelen en Danilo en Narsing winnen geen duels of gaan ze niet aan dan helpt geen enkele 10. Het middenveld blijft dan overlopen worden. Daarom kan je beter een aanvaller inleveren en een middenvelder erbij zetten. Dat middenveld moet je winnen.
  • 2 May 2021 om 12:00
    Laatste 3 wedstrijden jeugdspelers de kansen geven, laat van leeuwen maar de laatste 3 wedstrijden staan. Laat hilgers naast dumic spelen, Oosterwolde linksback en smal op het middenveld. De nummer 10 positie is een groot probleem. Toch liever ilic dan Bosch, dat is nou wel duidelijk dat dat absoluut geen nummer 10 is
  • 2 May 2021 om 11:59
    • Quote van 2 May 2021 om 11:36
      Off topic: Net bekend dat Ouasim Bouy deze zomer transfervrij vertrekt bij Leeds. Heeft in het verleden een paar goede seizoenen bij PEC gedraaid. Nu 27 jaar. Dit is wel een speler die ik graag naar Twente zou zien komen.
    En net op espn dat Heerenveen bod zou hebben gedaan op van ewijk van ado.
  • 2 May 2021 om 11:56
    • Quote van 2 May 2021 om 09:58
      Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

      Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

      Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

      En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
    100% met je eens idd Jans kan er weinig wat aan doen! Ik zou ook moedeloos worden! Voor de volgende wedstrijden had ik een heleboel spelers niet eens meer bij de selectie gehaald! Dan maar strijdend met eigen volk ten onder maar wel trots!!! En dit gevoel heb ik de laatste weken niet meer!
  • 2 May 2021 om 11:40
    • Quote van 2 May 2021 om 11:20
      als je bij het begin vant seizoen zegt dat veilig spelen , 14e plaats , prima zou zijn en na de 1e seizoenshelft al bijna veilig staat krijg m.i. dit soort dingen. De gehuurde weten dat ze teruggaan en doen noe net een stuk minder dan eerst..dit in combinatie met vele blesures kom je tot dit resultaat ..jammer ...Ze hadden moeten inzetten op plek bij 1e 8 ...en dat ook verkondigen En helaas deze jeugd kunnen het elftal nog niet dragen...
    Zo is het en niet anders
  • 2 May 2021 om 11:36
    Off topic: Net bekend dat Ouasim Bouy deze zomer transfervrij vertrekt bij Leeds. Heeft in het verleden een paar goede seizoenen bij PEC gedraaid. Nu 27 jaar. Dit is wel een speler die ik graag naar Twente zou zien komen.
  • 2 May 2021 om 11:35
    Als je van een subtop plek 4-6 afgedwaald bent naar de 12e of 13e plek, dan verdien je dit ook wel. Maar ja de trainer is even goed als het materiaal dat hij tot zijn beschikking heeft.
  • 2 May 2021 om 11:20
    • Quote van 2 May 2021 om 11:01
      LtV geilt op dit soort dingen want daar wacht hij het hele seizoen op, laat Tubantia hem bij Twente weg halen aub.
    als je bij het begin vant seizoen zegt dat veilig spelen , 14e plaats , prima zou zijn en na de 1e seizoenshelft al bijna veilig staat krijg m.i. dit soort dingen. De gehuurde weten dat ze teruggaan en doen noe net een stuk minder dan eerst..dit in combinatie met vele blesures kom je tot dit resultaat ..jammer ...Ze hadden moeten inzetten op plek bij 1e 8 ...en dat ook verkondigen En helaas deze jeugd kunnen het elftal nog niet dragen...
  • 2 May 2021 om 11:01
    LtV geilt op dit soort dingen want daar wacht hij het hele seizoen op, laat Tubantia hem bij Twente weg halen aub.
  • 2 May 2021 om 11:00
    • Quote van 2 May 2021 om 10:44
      Deze spelers zijn helemaal niet zo slecht mensen. Dezelfde spelers winnen uit bij Vitesse, verliezen veel wedstrijden op het nippertje, spelen thuis gelijk tegen Feyenoord en hebben op een paar momenten enorme pech gehad. Twente is in een negatieve spiraal terechtgekomen. Onzekerheid sluipt in de ploeg, angst en moedeloosheid. Er zijn naar mijn mening een paar belangrijke oorzaken, ten 1ste Cerny, maar dat is al langer bekend. Ten 2de Narsingh is geen waardige vervanger en Danilo is een typische Braziliaanse spits; als het daar één keer niet meer goed zit in z’n hoofd dan kun je het vergeten. En natuurlijk zijn ze jong etc. Maar het belangrijkste is toch echt de tacktiek, de strategie, de manier waarop Twente wil spelen met deze spelers, de rode draad is dat de tegenstander het tempoloze en fantasieloze Twente laat voetballen totdat ze in het mes lopen. Kortom; of je speelt een andere tacktiek of je haalt spelers voor dit systeem of je eist dat er niet meer voortdurend wordt getwijfeld, gewacht en teruggespeeld wordt in een slakkentempo. Ook de afvallende bal is 9/10 voor de tegenstander omdat je niet goed staat. Jans mag wat mij betreft blijven, maar hij mag wel eens wat meer opheldering geven over zijn tacktiek en strategie die niet blijkt te werken.
    100%
  • 2 May 2021 om 10:59
    Ons overijverige journalistje zit weer helemaal in zijn element.. In zijn beleving en zijn beperkte denkwijzer gaat hij de zwakte van fctwente nu uitvergroten en daar hij uitstekend in . Een journalistje die alleen zichzelf erg belangrijk vind de rest is bij zaak dat doet hij al jaren . De vraag is waarom doet hij dit en wat heeft de club fctwente hier aan . Fctwente is 2 geleden binnen 1 seizoen terug gekomen uit de kkd vis een kampioenschap. De komende 3 seizoenen is het overleven met beperkte middelen dat is de realiteit van de club fctwente op dit moment
  • 2 May 2021 om 10:50
    • Quote van 2 May 2021 om 10:44
      Deze spelers zijn helemaal niet zo slecht mensen. Dezelfde spelers winnen uit bij Vitesse, verliezen veel wedstrijden op het nippertje, spelen thuis gelijk tegen Feyenoord en hebben op een paar momenten enorme pech gehad. Twente is in een negatieve spiraal terechtgekomen. Onzekerheid sluipt in de ploeg, angst en moedeloosheid. Er zijn naar mijn mening een paar belangrijke oorzaken, ten 1ste Cerny, maar dat is al langer bekend. Ten 2de Narsingh is geen waardige vervanger en Danilo is een typische Braziliaanse spits; als het daar één keer niet meer goed zit in z’n hoofd dan kun je het vergeten. En natuurlijk zijn ze jong etc. Maar het belangrijkste is toch echt de tacktiek, de strategie, de manier waarop Twente wil spelen met deze spelers, de rode draad is dat de tegenstander het tempoloze en fantasieloze Twente laat voetballen totdat ze in het mes lopen. Kortom; of je speelt een andere tacktiek of je haalt spelers voor dit systeem of je eist dat er niet meer voortdurend wordt getwijfeld, gewacht en teruggespeeld wordt in een slakkentempo. Ook de afvallende bal is 9/10 voor de tegenstander omdat je niet goed staat. Jans mag wat mij betreft blijven, maar hij mag wel eens wat meer opheldering geven over zijn tacktiek en strategie die niet blijkt te werken.
    Op dit moment zijn veel jonge spelers te wisselvallig, de oudere spelers niet goed genoeg en is er niet 1 leider in het hele elftal.
  • 2 May 2021 om 10:45
    • Quote van 2 May 2021 om 10:21
      Het is een kwestie van kwaliteit en met kwaliteit bedoel ik ook de wil en de power om een wedstrijd te willen winnen. Die wil is bij een Bosch altijd aanwezig, maar ik zie hem liever in de Brama-rol. Denk dat hij daar veel beter op zijn plek is. Dan lopen er nog een stuk of 2, hoogstens 3, op het veld die ook willen winnen en dan wordt de spoeling al dun. In ieder geval veel te weinig om tot enig resultaat te komen. Fortuna kreeg in de 1e paar minuten al flink wat ballen bij Twente in de 16 en als je ziet hoe apathisch enkele gasten verdedigen(vooral die waslap van een Roemeratoe) dan weet je al gelijk wat voor wedstrijd het gaat worden. Na de 1-0 kun je gelijk omschakelen of wat anders gaan doen, want je zit naar een troosteloze bende te kijken. Na de winterstop waren deze makken al vrij snel zichtbaar en ergens halverwege maart voorspelde ik nog hoogstens 5 punten en zelfs dat blijkt nu veel te optimistisch te zijn geweest, want de teller staat nog mooi op nul. Velen stappen er heel gemakkelijk overheen onder het motto; doelstelling gehaald en volgend seizoen is onze jeugd weer wat verder en meer gerrijpt. Nou, for get it. Dat gaat echt niet in die paar maanden. Je moet je nu al hardop afvragen in hoeverre deze negatieve serie straks verder zijn invloed gaat hebben op het nieuwe seizoen. Er zal flink ingekocht of gehuurd moeten worden op power, wilskracht en uiteraard op scorend vermogen. Ga er maar aan staan, want dit zijn de wensen van elke club en centen hebben we niet. Ik blijf vertrouwen houden in de TS, maar maak mij ernstige zorgen over komend seizoen. Zo verder met deze ideale schoonzonen ben he echt degradatiekandidaat nr.1, ook al wil ene J.W. daar niks van horen.
    John W(arrig) wil de rol van Emiel Ratelband op zich nemen Ket.......
  • 2 May 2021 om 10:44
    Deze spelers zijn helemaal niet zo slecht mensen. Dezelfde spelers winnen uit bij Vitesse, verliezen veel wedstrijden op het nippertje, spelen thuis gelijk tegen Feyenoord en hebben op een paar momenten enorme pech gehad. Twente is in een negatieve spiraal terechtgekomen. Onzekerheid sluipt in de ploeg, angst en moedeloosheid. Er zijn naar mijn mening een paar belangrijke oorzaken, ten 1ste Cerny, maar dat is al langer bekend. Ten 2de Narsingh is geen waardige vervanger en Danilo is een typische Braziliaanse spits; als het daar één keer niet meer goed zit in z’n hoofd dan kun je het vergeten. En natuurlijk zijn ze jong etc. Maar het belangrijkste is toch echt de tacktiek, de strategie, de manier waarop Twente wil spelen met deze spelers, de rode draad is dat de tegenstander het tempoloze en fantasieloze Twente laat voetballen totdat ze in het mes lopen. Kortom; of je speelt een andere tacktiek of je haalt spelers voor dit systeem of je eist dat er niet meer voortdurend wordt getwijfeld, gewacht en teruggespeeld wordt in een slakkentempo. Ook de afvallende bal is 9/10 voor de tegenstander omdat je niet goed staat. Jans mag wat mij betreft blijven, maar hij mag wel eens wat meer opheldering geven over zijn tacktiek en strategie die niet blijkt te werken.
  • 2 May 2021 om 10:44
    • Quote van 2 May 2021 om 10:15
      Ben het ten dele met je eens. Het is / wordt inderdaad moeilijk om resultaten te halen als een merendeel van de spelers blijkbaar niet voldoende gemotiveerd is om zich meer dan 100 % in te zetten. Niet alleen de spits laat het afweten maar het hele elftal zakt door het ijs. Taken worden niet nagekomen en als het dan niet voetballend lukt, wil ik in ieder geval een nog harder werkend elftal zien. En dan ontkom je er niet aan toch naar de rol van Ron Jans te kijken. Blijkbaar is hij niet in staat om een dergelijk team (wie zegt mij dat we volgend seizoen betere / gemotiveerderde spelers krijgen...) naar een hogere (lees "vecht") mentaliteit te krijgen. Hoe blij ik zelf ook was dat hij hier kwam trainen, Ik heb nu echt grote twijfels. Helaas....
    Welke trainer zou in jouw ogen wel voldoen met dit elftal? Vergeet daarnaast niet dat dit Ron's eerste seizoen als trainer van Twente is. In al die jaren dat we de ene na de andere trainer op de keien hebben getrapt is FC Twente niet beter geworden en het heeft de club klauwen vol euries gekost.


    Imo staat of valt alles met een goed samengestelde selectie. Dat hoeven geen buitenlanders te zijn. Een speler als Bryan Smeets zou niet misstaan hebben, maar goed....Tedjen en Gracia wilden hem niet. Ik bedoel hiermee te zeggen dat er genoeg betaalbaars rondloopt in de Nederlandse competitie die FC Twente stukje bij beetje naar een hoger plan kunnen tillen. Laat Streuer daarnaast eens in Scandinavische landen kijken naar spelers. Die knapen zijn gehard en gedijen prima in het Nederlandsche klimaat.
  • 2 May 2021 om 10:36
    • Quote van 2 May 2021 om 10:14
      Dat de kwaliteit van de spelers op het veld onder maat is daar kan Ron Jans niets aan doen. Wel kan hij worden aangesproken op het feit dat er gewoon geen enkel idee achter het spel van Twente zit. Ik zit nu al maanden na hetzelfde potje te kijken waar achterin wordt rondgetikt tot dat de verdediging in de problemen komt. Er moet gewoon veel meer beweging op het middenveld zijn en dat kun je Ron Jans aanreken. Ook kun je hem aanrekenen dat meer dan de helft van de spelers niet gemotiveerd zijn en de wissels niet goed zijn (wanneer iedereen ziet dat bijvoorbeeld Danilo, Pierie en Narsingh gewisseld moeten worden). Gelukkig ben jij er blij mee dat Jans elke keer weer positief is, want ik ben er wel een keertje helemaal klaar mee. We hebben wel gezien wat die positieviteit de laatste maanden heeft gedaan...
    Blij met de positiviteit van Jans heb ik nergens geschreven. Ik zeg dat ik er respect voor heb want ik zou het niet meer gekund hebben. Ikzelf had 'Daantje' allang op de tribune gezet. Gewoon om een keer te laten voelen dat deelname aan een wedstrijd niet vanzelfsprekend is....
  • 2 May 2021 om 10:26
    Oh Leo is weer bezig...
  • 2 May 2021 om 10:24
    • Quote van 2 May 2021 om 08:53
      Precies. Is ook puur voor de clicks van tubantia want iedereen denkt gelijk dat het chaos was terwijl ik er op durf te wedden als jans er na gevraagd Word dat hij er ook gewoon begrip voor heeft want waar menig supporter over viel in die wedstrijd was jans ook pissig om.
    Media = Virus
  • 2 May 2021 om 10:21
    • Quote van 2 May 2021 om 09:58
      Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

      Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

      Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

      En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
    Het is een kwestie van kwaliteit en met kwaliteit bedoel ik ook de wil en de power om een wedstrijd te willen winnen. Die wil is bij een Bosch altijd aanwezig, maar ik zie hem liever in de Brama-rol. Denk dat hij daar veel beter op zijn plek is. Dan lopen er nog een stuk of 2, hoogstens 3, op het veld die ook willen winnen en dan wordt de spoeling al dun. In ieder geval veel te weinig om tot enig resultaat te komen. Fortuna kreeg in de 1e paar minuten al flink wat ballen bij Twente in de 16 en als je ziet hoe apathisch enkele gasten verdedigen(vooral die waslap van een Roemeratoe) dan weet je al gelijk wat voor wedstrijd het gaat worden. Na de 1-0 kun je gelijk omschakelen of wat anders gaan doen, want je zit naar een troosteloze bende te kijken. Na de winterstop waren deze makken al vrij snel zichtbaar en ergens halverwege maart voorspelde ik nog hoogstens 5 punten en zelfs dat blijkt nu veel te optimistisch te zijn geweest, want de teller staat nog mooi op nul. Velen stappen er heel gemakkelijk overheen onder het motto; doelstelling gehaald en volgend seizoen is onze jeugd weer wat verder en meer gerrijpt. Nou, for get it. Dat gaat echt niet in die paar maanden. Je moet je nu al hardop afvragen in hoeverre deze negatieve serie straks verder zijn invloed gaat hebben op het nieuwe seizoen. Er zal flink ingekocht of gehuurd moeten worden op power, wilskracht en uiteraard op scorend vermogen. Ga er maar aan staan, want dit zijn de wensen van elke club en centen hebben we niet. Ik blijf vertrouwen houden in de TS, maar maak mij ernstige zorgen over komend seizoen. Zo verder met deze ideale schoonzonen ben he echt degradatiekandidaat nr.1, ook al wil ene J.W. daar niks van horen.
  • 2 May 2021 om 10:15
    • Quote van 2 May 2021 om 09:58
      Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

      Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

      Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

      En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
    Ben het ten dele met je eens. Het is / wordt inderdaad moeilijk om resultaten te halen als een merendeel van de spelers blijkbaar niet voldoende gemotiveerd is om zich meer dan 100 % in te zetten. Niet alleen de spits laat het afweten maar het hele elftal zakt door het ijs. Taken worden niet nagekomen en als het dan niet voetballend lukt, wil ik in ieder geval een nog harder werkend elftal zien. En dan ontkom je er niet aan toch naar de rol van Ron Jans te kijken. Blijkbaar is hij niet in staat om een dergelijk team (wie zegt mij dat we volgend seizoen betere / gemotiveerderde spelers krijgen...) naar een hogere (lees "vecht") mentaliteit te krijgen. Hoe blij ik zelf ook was dat hij hier kwam trainen, Ik heb nu echt grote twijfels. Helaas....
  • 2 May 2021 om 10:14
    • Quote van 2 May 2021 om 09:58
      Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

      Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

      Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

      En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
    Dat de kwaliteit van de spelers op het veld onder maat is daar kan Ron Jans niets aan doen. Wel kan hij worden aangesproken op het feit dat er gewoon geen enkel idee achter het spel van Twente zit. Ik zit nu al maanden na hetzelfde potje te kijken waar achterin wordt rondgetikt tot dat de verdediging in de problemen komt. Er moet gewoon veel meer beweging op het middenveld zijn en dat kun je Ron Jans aanreken. Ook kun je hem aanrekenen dat meer dan de helft van de spelers niet gemotiveerd zijn en de wissels niet goed zijn (wanneer iedereen ziet dat bijvoorbeeld Danilo, Pierie en Narsingh gewisseld moeten worden). Gelukkig ben jij er blij mee dat Jans elke keer weer positief is, want ik ben er wel een keertje helemaal klaar mee. We hebben wel gezien wat die positieviteit de laatste maanden heeft gedaan...
  • 2 May 2021 om 10:05
    • Quote van 2 May 2021 om 09:58
      Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

      Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

      Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

      En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
    Helemaal gelijk,we missen een creatieve middenvelder/spelbepaler/pingelaar! En iemand achterin die de baas is, en een spits die kan koppen/schieten/pingelen,en met de rug naar de goal anderen laat schieten op doel! (Kufo)!
  • 2 May 2021 om 09:58
    Onderschatting, dat is imo het kernwoord van deze competitie. Geen echte '10' op het veld. Geen creativiteit en teveel jonkies. Buiten Brama geen leiders die de bek opentrekken op het veld. Het is allemaal te vrijblijvend en natuurlijk is Jans boos, maar wat kan hij met deze selectie die fysiek en mentaal heel erg fragiel is? Jesse Bosch een mannetjesputter pur sang. Ren je rot en klap er maar in, maar voetballend nog lang niet wat verwacht wordt.

    Gisteren was weer zo'n wedstrijd dat je bij aanvang al kon zien dat 'Daantje' er al geen zin meer in heeft. Die zet geen stap teveel en kan voor zichzelf totaal niets creëren. Denkt en dacht hij dan echt dat hij de eerste spits bij Ajax zou kunnen worden? Nee jonks, het is klaar en dat weet de gehele TS ook wel. Natuurlijk is de doelstelling gehaald, maar voor geen enkele trainer is het een pretje om met deze 'pubers' wekelijks de strijd aan te moeten gaan. Er is daarnaast totaal geen concurrentie voor hen die op het veld staan....althans....daar heeft het alle schijn van.

    Ik heb overigens wel respect voor Ron die toch weer keer op keer positief is en niet bij de pakken neer gaat zitten. Het is mij overigens wel een raadsel waarom deze staf 'Daantje' keer op keer in de basis zet terwijl je ook Daan Rots hebt, die zich ongetwijfeld zal willen bewijzen.

    En de imbecielen die roepen dat Ron maar op moet rotten, die zouden eens met oplossingen moeten komen, want voor geen enkele trainer is er van dit elftal geen heerlijk smakend brood te kneden.
  • 2 May 2021 om 09:57
    • Quote van 2 May 2021 om 08:53
      Precies. Is ook puur voor de clicks van tubantia want iedereen denkt gelijk dat het chaos was terwijl ik er op durf te wedden als jans er na gevraagd Word dat hij er ook gewoon begrip voor heeft want waar menig supporter over viel in die wedstrijd was jans ook pissig om.
    Tja, zo werkt de media.... Chaos en angst verkoopt
  • 2 May 2021 om 09:35
    De doelstelling handhaving is gehaald. Verder mogen we blijkbaar niets verwachten. De spelers zijn moe, hebben blessures en gebrek aan geluk en vooral vertrouwen. Nogmaals dit elftal zoals het er nu staat heeft geen “body”. Veel goede wil en ook wel inzet maar het ontbreekt aan karakter en voetbalintelligentie. Bij de minste tegenslag ligt het elftal voor KO. Niemand die het voortouw neemt en ook good old Brama heeft hier in deze vorm geen grip. Dit seizoen snel vergeten en maar weer hopen op een iets beter volgend seizoen.
  • 2 May 2021 om 09:15
    • Quote van 2 May 2021 om 08:49
      Het verval is wel zorgelijk, daar mag je op een normale manier kritisch op zijn , je kunt wel zeggen je staat 12e en je bent veilig maar het gaat om de ontwikkeling van een team , middenveld is groot probleem , van de drie roemeratoe, bosch, zerrouki zou er eigenlijk maar 1 mogen instaan, aan te vullen met spelverdeler en nog een middenvelder met dreiging naar voren , voorin die twee slapzakken op rechts en de midden eruit , laat van Leeuwen eens wat ervaring opdoen en ga eens op zoek naar centrumspits die niet gehuurd is
    Goed uitgelegd. Ze moeten in de hele as een ervaren speler zien te halen. Midv is los zand en de aanval nog veel meer
  • 2 May 2021 om 09:01
    • Quote van 2 May 2021 om 08:57
      Omdat Leonie ongesteld is en een beetje hoofd- en buikpijn heeft....
    Is hij wel vaak dan ;)
  • 2 May 2021 om 08:57
    • Quote van 2 May 2021 om 08:15
      Als het zo is gegaan ben ik het met je eens. Waarom vermeld sensatie zoeker Leo dat niet meteen in zijn bericht hier dan.
    Omdat Leonie ongesteld is en een beetje hoofd- en buikpijn heeft....
  • 2 May 2021 om 08:53
    • Quote van 2 May 2021 om 08:42
      Zo zie je maar weer hoe die ltv verkeerde indrukken kan opwekken bij een grote groep mensen......supporters worden meteen in een kwaad daglicht gezet
    Precies. Is ook puur voor de clicks van tubantia want iedereen denkt gelijk dat het chaos was terwijl ik er op durf te wedden als jans er na gevraagd Word dat hij er ook gewoon begrip voor heeft want waar menig supporter over viel in die wedstrijd was jans ook pissig om.
  • 2 May 2021 om 08:51
    • Quote van 2 May 2021 om 08:15
      Als het zo is gegaan ben ik het met je eens. Waarom vermeld sensatie zoeker Leo dat niet meteen in zijn bericht hier dan.
    Omdat als het slecht gaat Leon dit al jaren doet. Daarom Word ik mangs ook moe van die man.
  • 2 May 2021 om 08:49
    Het verval is wel zorgelijk, daar mag je op een normale manier kritisch op zijn , je kunt wel zeggen je staat 12e en je bent veilig maar het gaat om de ontwikkeling van een team , middenveld is groot probleem , van de drie roemeratoe, bosch, zerrouki zou er eigenlijk maar 1 mogen instaan, aan te vullen met spelverdeler en nog een middenvelder met dreiging naar voren , voorin die twee slapzakken op rechts en de midden eruit , laat van Leeuwen eens wat ervaring opdoen en ga eens op zoek naar centrumspits die niet gehuurd is
  • 2 May 2021 om 08:49
    • Quote van 2 May 2021 om 08:15
      Als het zo is gegaan ben ik het met je eens. Waarom vermeld sensatie zoeker Leo dat niet meteen in zijn bericht hier dan.
    Denk om lezers te krijgen
  • 2 May 2021 om 08:44
    • Quote van 2 May 2021 om 08:07
      Man man man supporters die dit gedaan hebben schaam je kapot.
    Vreemd, dat jij alle berichtgeving van deze oproerkraaier zomaar voor lief neemt.
  • 2 May 2021 om 08:42
    • Quote van 2 May 2021 om 08:11
      Schijnt gewoon een heel rustig gesprek te zijn geweest en niks geen geschreeuw of dreigende situatie. Op die manier is dat prima na zn reeks en zn wedstrijd althans vind ik.
    Zo zie je maar weer hoe die ltv verkeerde indrukken kan opwekken bij een grote groep mensen......supporters worden meteen in een kwaad daglicht gezet
  • 2 May 2021 om 08:31
    • Quote van 2 May 2021 om 08:15
      Als het zo is gegaan ben ik het met je eens. Waarom vermeld sensatie zoeker Leo dat niet meteen in zijn bericht hier dan.
    Omdat Leo het zoals wel vaker niet weet, maar toch interessant wil doen
  • 2 May 2021 om 08:15
    • Quote van 2 May 2021 om 08:11
      Schijnt gewoon een heel rustig gesprek te zijn geweest en niks geen geschreeuw of dreigende situatie. Op die manier is dat prima na zn reeks en zn wedstrijd althans vind ik.
    Als het zo is gegaan ben ik het met je eens. Waarom vermeld sensatie zoeker Leo dat niet meteen in zijn bericht hier dan.
  • 2 May 2021 om 08:11
    • Quote van 2 May 2021 om 08:07
      Man man man supporters die dit gedaan hebben schaam je kapot.
    Schijnt gewoon een heel rustig gesprek te zijn geweest en niks geen geschreeuw of dreigende situatie. Op die manier is dat prima na zn reeks en zn wedstrijd althans vind ik.
  • 2 May 2021 om 08:07
    • Quote van 2 May 2021 om 07:59
      Was ook weer een aanfluiting eerste klas .
    Dat was het ook. Het is net het Schalke van Nederland maar gelukkig blijven we er in. Dat ze de bus ‘opwachten’ kun je eneigzins wel begrijpen. Maar dat sarcasme van ten Voorde in zijn tweet; dat zo’n man keer op keer een platform krijgt om te reageren……
  • 2 May 2021 om 08:07
    Man man man supporters die dit gedaan hebben schaam je kapot.
  • 2 May 2021 om 07:59
    Was ook weer een aanfluiting eerste klas .
Sunday 16 May 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›