Heftige beelden: Tukkertje Lorenzo in elkaar geslagen in Almelo

46
Heftige beelden: Tukkertje Lorenzo in elkaar geslagen in Almelo

Zanger Lorenzo, ook bekend als Tukkertje Lorenzo, is donderdagavond in elkaar geslagen in Almelo. Dat gebeurde na de EK-wedstrijd tussen Nederland en Oostenrijk (2-0).

De FC Twente-supporter, mede bekend door zijn video's op PowNed met verslaggever Dennis Schouten, is flink geschrokken van de mishandeling en deelt een video op YouTube waarin hij zijn kant van het verhaal vertelt.

"Ik ben voor FC Twente, maar daar gaat het niet om, want het ging deze avond om het Nederlands elftal", laat Lorenzo weten. "Maar omdat ik voor Twente ben, ben ik mishandeld. Tien man begon ineens op mij in te slaan." Ook de auto van Lorenzo moest het ontgelden, is te zien op onderstaande beelden.

 
 
 
 
 
Dit bericht bekijken op Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Een bericht gedeeld door Dutch_hooligans/ultras (@nederland_hooligans)

46 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jun 2021 om 12:05
    • Quote van 20 Jun 2021 om 04:25
      ben je helemaal lijp of wat?,
      Dus als je voor Twente bent kun je niet naar Galmelo calimereo pauperdorp, wist je dat er in dat dorp ook heel veel twente supporters wonen die vaak in de grolsch veste zijn, zou me wat moois zijn, dat we niet meer in andere steden kunnen komen, omdat je supporter bent van een andere club, moet niet gekker worden, die gasten die het gedaan hebben zullen vast nog wel een bezoekje krijgen denk ik.
    Hij zegt dat dat handiger is om niet te doen vooral niet als ze weten dat je Twente supporter bent en je komt in kroegen in een aantal steden dan gaat het fout. Maar een ding heb mijn Twente Tatoos en ga gewoon elke stad in met T-shirt en korte box dan zien ze mijn twente Tatoos maar ben wel op mijn hoede, zo is het nou eenmaal wel. Maar zelf heb ik zoiets als wat ze met hem hebben geflikt niet meegemaakt, daarom zijn het vaak de lafaards die weten wie ze kunnen pakken. Nou ik laat me niet verassen in dat klote dorp Almelo ben gewoon voorbereid en als ik er dan al kom ben ik met maten, en dan zijn ze niet zo stoer stelletje lafaards.
  • 20 Jun 2021 om 11:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 16:37
      Hahahaha… fijn weekend allemaal
    Je bent net zo maf als die Paupers, moet lekker daarheen gaan man. Denk dat je er wel bij past.
  • 20 Jun 2021 om 10:38
    Klopt, als je supporter bent van een bepaalde club kun je op bepaalde avonden beter niet in bepaalde steden komen. Doet niets af aan het feit dat dit een trieste kansloze laffe actie was van die paupers. Bepaalde "type" supporters laat je met rust. Een ander "soort" supporter is een ander verhaal.
  • 20 Jun 2021 om 04:25
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:51
      Het is algemeen bekend dat hij Twente fan is.
      Dan blijf je uit Almelo.

      OOK weet iedereen dat hij niet helemaal 100 is én hij had een kind in de auto.
      Dus laat je zo'n gast met rust of je zegt luister pik ga gewoon want dit komt niet goed.

      Zo iemand in elkaar slaan met een paar is een laffe schijtactie.
      Typisch voor dat pleurisvolk uit Almelo.
    ben je helemaal lijp of wat?,
    Dus als je voor Twente bent kun je niet naar Galmelo calimereo pauperdorp, wist je dat er in dat dorp ook heel veel twente supporters wonen die vaak in de grolsch veste zijn, zou me wat moois zijn, dat we niet meer in andere steden kunnen komen, omdat je supporter bent van een andere club, moet niet gekker worden, die gasten die het gedaan hebben zullen vast nog wel een bezoekje krijgen denk ik.
  • 20 Jun 2021 om 00:11
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:51
      Het is algemeen bekend dat hij Twente fan is.
      Dan blijf je uit Almelo.

      OOK weet iedereen dat hij niet helemaal 100 is én hij had een kind in de auto.
      Dus laat je zo'n gast met rust of je zegt luister pik ga gewoon want dit komt niet goed.

      Zo iemand in elkaar slaan met een paar is een laffe schijtactie.
      Typisch voor dat pleurisvolk uit Almelo.
    Het maakt niet uit of je wel of geen fan bent, heb ook wel eens gasten achter me aan gehad daar zonder dat ze wisten dat ik Twente-fan was. Komt erop neer dat die lui daar echt niet sporen. Chemische castratie voor die hangjeugd daar zou verplicht moeten worden
  • 19 Jun 2021 om 20:12
    • Quote van 19 Jun 2021 om 17:51
      Het is algemeen bekend dat hij Twente fan is.
      Dan blijf je uit Almelo.

      OOK weet iedereen dat hij niet helemaal 100 is én hij had een kind in de auto.
      Dus laat je zo'n gast met rust of je zegt luister pik ga gewoon want dit komt niet goed.

      Zo iemand in elkaar slaan met een paar is een laffe schijtactie.
      Typisch voor dat pleurisvolk uit Almelo.
    Misschien heeft hij vrienden uit Almelo weet jij veel
  • 19 Jun 2021 om 17:51
    Het is algemeen bekend dat hij Twente fan is.
    Dan blijf je uit Almelo.

    OOK weet iedereen dat hij niet helemaal 100 is én hij had een kind in de auto.
    Dus laat je zo'n gast met rust of je zegt luister pik ga gewoon want dit komt niet goed.

    Zo iemand in elkaar slaan met een paar is een laffe schijtactie.
    Typisch voor dat pleurisvolk uit Almelo.
  • 18 Jun 2021 om 17:49
    Ikzeg. Helaas zíjn híer geen woorden voor, op Dit moment zíjn er helaas veel te veel rad draaiers. Het is gewoon weg. Zielig áls je zo íets KAN.
  • 18 Jun 2021 om 16:43
    • Quote van 18 Jun 2021 om 16:37
      Hahahaha… fijn weekend allemaal
    Hahaha.. ga lekker terug naar Zorgboerderij Erve Asito :p
  • 18 Jun 2021 om 16:37
    Hahahaha… fijn weekend allemaal
  • 18 Jun 2021 om 16:15
    • Quote van 18 Jun 2021 om 16:02
      Ik lees niet wat ik lezen wil, deze jongen is nogmaals zwakbegaafd. Dan ben je echt een droeftoeter als je dan dit soort zaken probeert te nuanceren
    Dat begrijpt deze droeftoeter niet, man man zwak begaafd persoon afrossen stelletje laffe honden. En Bieras is nog maffer met zijn uitspraken wat een malloot.
  • 18 Jun 2021 om 16:02
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:27
      Dan lees jij kennelijk alleen dat wat je lezen wil. Maar vind het niet zo relevant wat jij vind, ik kijk naar wat hier gebeurd is, vind het belachelijk maar vind dat die jongen samen met z’n maten ook in de spiegel mag kijken.
    Ik lees niet wat ik lezen wil, deze jongen is nogmaals zwakbegaafd. Dan ben je echt een droeftoeter als je dan dit soort zaken probeert te nuanceren
  • 18 Jun 2021 om 15:55
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:27
      Dan lees jij kennelijk alleen dat wat je lezen wil. Maar vind het niet zo relevant wat jij vind, ik kijk naar wat hier gebeurd is, vind het belachelijk maar vind dat die jongen samen met z’n maten ook in de spiegel mag kijken.
    Deze jongen is zwakbegaafd...
  • 18 Jun 2021 om 15:27
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:23
      Zoals ik je reactie lees, ben jij typisch iemand die hetzelfde zou doen, achterlijk gebakje! Precies hierom gaat dit land naar de kloten.....
    Dan lees jij kennelijk alleen dat wat je lezen wil. Maar vind het niet zo relevant wat jij vind, ik kijk naar wat hier gebeurd is, vind het belachelijk maar vind dat die jongen samen met z’n maten ook in de spiegel mag kijken.
  • 18 Jun 2021 om 15:23
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:03
      Los van dat het belachelijk is, uiteraard is het dat, had hij zich dit ook zelf kunnen bedenken natuurlijk. Deze jongen, categorietje niveauloos, mag heel graag provoceren en staat overal met z’n grote bek vooraan. Natuurlijk keur ik het absoluut af maar als jij naar een feestje in Almelo gaat en je gaat daar een beetje lopen provoceren (is aannemelijk) dan vraag je er ook wel een beetje om. In plaats van dat die gasten bij hem in de auto met hem meerijden, hadden ze ook kunnen zeggen ‘we blijven lekker thuis’. Maar ja, dat scoort natuurlijk niet op social media!
    Zoals ik je reactie lees, ben jij typisch iemand die hetzelfde zou doen, achterlijk gebakje! Precies hierom gaat dit land naar de kloten.....
  • 18 Jun 2021 om 15:13
    • Quote van 18 Jun 2021 om 15:10
      Precies, eigen schuld dikke bult. Als een Heraclied een beetje gaat provoceren tussen de Twente supporters kan je eenzelfde actie verwachten. Krokodillentranen..
    Lees maar even het nieuwste bericht van hem. Hij ging helemaal niet provoceren. Ben jij ook van die paupers ofzo?
  • 18 Jun 2021 om 15:10
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:03
      Los van dat het belachelijk is, uiteraard is het dat, had hij zich dit ook zelf kunnen bedenken natuurlijk. Deze jongen, categorietje niveauloos, mag heel graag provoceren en staat overal met z’n grote bek vooraan. Natuurlijk keur ik het absoluut af maar als jij naar een feestje in Almelo gaat en je gaat daar een beetje lopen provoceren (is aannemelijk) dan vraag je er ook wel een beetje om. In plaats van dat die gasten bij hem in de auto met hem meerijden, hadden ze ook kunnen zeggen ‘we blijven lekker thuis’. Maar ja, dat scoort natuurlijk niet op social media!
    Precies, eigen schuld dikke bult. Als een Heraclied een beetje gaat provoceren tussen de Twente supporters kan je eenzelfde actie verwachten. Krokodillentranen..
  • 18 Jun 2021 om 14:26
    Bleek ook een jongetje van 11 in de auto te hebben gezeten. Dus die paupers hebben een gehandicapt persoon in elkaar geslagen en stenen op een auto gegooid met een kind erin….wat een sukkeltjes volk.
  • 18 Jun 2021 om 14:14
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:58
      Hij gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Als ik die reacties ook lees op die instagram video kom ik echt tot de conclusie dat in Almelo eigenlijk een soort untermenschen wonen, kan er echt niks anders van maken. Daar moet echt wat aan gedaan worden
    Heel goed dat hij aangifte gaat doen. Poging tot doodslag haalt het waarschijnlijk niet. Ze waren denk ik, hoop ik!!, niet van plan hem van het leven te beroven. Hadden ze dat plan wel op het moment dat ze hem aanvielen dan is het wel poging tot doodslag. Bewijzen is vrij lastig. Dan zou het ideaal zijn dat het is gefilmd en er iemand iets zegt als "sla hem dood" en dit materiaal bij de politie terecht komt. (Zware)mishandeling lijkt mij wel een feit. Zal zijn video eens bekijken om zijn verhaal te horen. Hoop dat het naar omstandigheden goed met hem gaat.
  • 18 Jun 2021 om 14:07
    Wat een figuren lopen er rond zeg, en dan hier nog een paar die dit op heel Almelo verhalen
  • 18 Jun 2021 om 14:06
    • Quote van 18 Jun 2021 om 14:01
      Eigenlijk wil je dus hetzelfde doen? Kunt immers Almeloërs niet voor vol aanzien, in ieder geval de dadergroep.
    Hmm ik zie het een beetje als de Willem Engel-types, totaal debiel qua denkbeelden en schade aanrichten, maar voor het oog niet verstandelijk beperkt. Lorenzo is overduidelijk verstandelijk beperkt en die groep moet in bescherming worden genomen. Dit soort tuig uit Almelo heb ik simpelweg opgegeven. Moeten we als maatschappij geen kosten meer aan hebben en in één massa de zee in flikkeren. Wordt echt iedereen beter van.
  • 18 Jun 2021 om 14:03
    Los van dat het belachelijk is, uiteraard is het dat, had hij zich dit ook zelf kunnen bedenken natuurlijk. Deze jongen, categorietje niveauloos, mag heel graag provoceren en staat overal met z’n grote bek vooraan. Natuurlijk keur ik het absoluut af maar als jij naar een feestje in Almelo gaat en je gaat daar een beetje lopen provoceren (is aannemelijk) dan vraag je er ook wel een beetje om. In plaats van dat die gasten bij hem in de auto met hem meerijden, hadden ze ook kunnen zeggen ‘we blijven lekker thuis’. Maar ja, dat scoort natuurlijk niet op social media!
  • 18 Jun 2021 om 14:01
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:35
      Wat een tuig uit die kkrstad, deze jongen heeft een verstandelijke beperking. Bloed komt onder m'n nagels vandaan. Sla dit tuig met alle plezier morsdood zodat er niks meer over is om te begraven
    Eigenlijk wil je dus hetzelfde doen? Kunt immers Almeloërs niet voor vol aanzien, in ieder geval de dadergroep.
  • 18 Jun 2021 om 13:59
    • Quote van 18 Jun 2021 om 13:05
      Dan moet er eerst een muur omheen anders verspreid het pauper volk zich alsnog.
    Goed punt ;)
  • 18 Jun 2021 om 13:40
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:58
      Hij gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Als ik die reacties ook lees op die instagram video kom ik echt tot de conclusie dat in Almelo eigenlijk een soort untermenschen wonen, kan er echt niks anders van maken. Daar moet echt wat aan gedaan worden
    Dat zijn de ratten van de samenleving
  • 18 Jun 2021 om 13:40
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:58
      Hij gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Als ik die reacties ook lees op die instagram video kom ik echt tot de conclusie dat in Almelo eigenlijk een soort untermenschen wonen, kan er echt niks anders van maken. Daar moet echt wat aan gedaan worden
    Dat zijn de ratten van de samenleving
  • 18 Jun 2021 om 13:17
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:52
      Almelo de tumor van twente
    Dat is niet eens overdreven, enige stad waar ik ooit achterna ben gezeten, en ze wisten niet eens dat ik voor Twente ben. Echt een verschrikkelijke stad
  • 18 Jun 2021 om 13:09
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:52
      Almelo de tumor van twente
    100+
  • 18 Jun 2021 om 13:08
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:27
      Stelletje kut Paupers wat een helden zeg jonge jonge wat stoer hé dus moesten maar eens in actie komen tegen deze laffe honden maar het toont hoe geweldig ze zijn door een labiel persoon met een man of 10 te mishandelen fucking lafaards...
    Of niet dan, teringhonden zijn het!
  • 18 Jun 2021 om 13:06
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:43
      Ik heb niets met Heracles maar dit is gewoon tuig, het soort waarvan je er bij elke club wel een paar hebt lopen. Laat ze maar mooi voor de rechter komen.
    Ja nou....poeh poeh, dat zet zoden aan de dijk.
  • 18 Jun 2021 om 13:05
    • Quote van 18 Jun 2021 om 13:04
      Precies. Als die stad nou eens compleet afbrand, is er weer probleem minder. Kutvolk.
    Dan moet er eerst een muur omheen anders verspreid het pauper volk zich alsnog.
  • 18 Jun 2021 om 13:04
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:58
      Hij gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Als ik die reacties ook lees op die instagram video kom ik echt tot de conclusie dat in Almelo eigenlijk een soort untermenschen wonen, kan er echt niks anders van maken. Daar moet echt wat aan gedaan worden
    Precies. Als die stad nou eens compleet afbrand, is er weer probleem minder. Kutvolk.
  • 18 Jun 2021 om 12:58
    • Quote van 18 Jun 2021 om 12:09
      Wat is dit voor idioot gedrag? Te triest voor woorden. Overigens wel heel stoer, met tien man tegen één... Te gek voor woorden. Hoop dat hij aangifte doet. Met een beetje mazzel zijn er duidelijke camerabeelden van deze helden.
    Hij gaat aangifte doen wegens poging tot doodslag. Als ik die reacties ook lees op die instagram video kom ik echt tot de conclusie dat in Almelo eigenlijk een soort untermenschen wonen, kan er echt niks anders van maken. Daar moet echt wat aan gedaan worden
  • 18 Jun 2021 om 12:52
    Almelo de tumor van twente
  • 18 Jun 2021 om 12:51
    Weinig woorden voor (zeer triest)
  • 18 Jun 2021 om 12:43
    Ik heb niets met Heracles maar dit is gewoon tuig, het soort waarvan je er bij elke club wel een paar hebt lopen. Laat ze maar mooi voor de rechter komen.
  • 18 Jun 2021 om 12:35
    Wat een tuig uit die kkrstad, deze jongen heeft een verstandelijke beperking. Bloed komt onder m'n nagels vandaan. Sla dit tuig met alle plezier morsdood zodat er niks meer over is om te begraven
  • 18 Jun 2021 om 12:34
    Geen idee wat hij der ook dut maar ontzettend laf uiteraard.
  • 18 Jun 2021 om 12:18
    Bespottelijk.
  • 18 Jun 2021 om 12:09
    Wat is dit voor idioot gedrag? Te triest voor woorden. Overigens wel heel stoer, met tien man tegen één... Te gek voor woorden. Hoop dat hij aangifte doet. Met een beetje mazzel zijn er duidelijke camerabeelden van deze helden.
  • 18 Jun 2021 om 12:07
    Laffe honden zin om met een groepje naar Almelo te gaan
  • 18 Jun 2021 om 11:49
    • Quote van 18 Jun 2021 om 11:37
      Kunnen we niet een keer een van hun met tien man in elkaar slaan
    Nee je moet gelijk dat hele groepje afrossen laffe honden, was geen fan van zijn zingen maar dit flik je niet.
  • 18 Jun 2021 om 11:37
    Kunnen we niet een keer een van hun met tien man in elkaar slaan