FC Twente plaatst rectificatie: ''Stoeltjes opnieuw niet schoon''

30
FC Twente plaatst rectificatie: ''Stoeltjes opnieuw niet schoon''

FC Twente wist in de blessuretijd te winnen van FC Utrecht. Voor een aantal supporters was dat echter een bijzaak, want hun stoeltjes zaten namelijk onder de vogelpoep. 

Supporter Henk Maassen uit Enschede zag zeker vijf rijen met smerige stoeltjes in vak 321. ''Zoveel, dat poets je met een lapje niet eens weg. Ik begrijp dat de club misschien onvoldoende tijd had om er met een hogedrukspuit overheen te gaan. Maar span er dan een rood-wit lint omheen. Communiceer met je bezoekers'', vertelt de geïrriteerde Maassen aan Tubantia. 

''Ik vind het minachting voor het publiek'', vervolgt hij kritisch. ''Voel me in het hemd gezet. De businessclass en dergelijke houden ze keurig schoon. Maar het gewone publiek wordt zo ontvangen. Dat lijkt toch nergens op", foetert de 67-jarige Maassen. 

De vieze zitplaatsen wekte verbazing bij FC Twente-woordvoerder Richard Peters. ''Na de vorige klacht zijn we er bijna dagelijks mee bezig geweest. Donderdag was er nog een schouw. Toen was alles netjes. Ook ’s morgens voor aanvang van de wedstrijd lopen we altijd alles nog even na. Mogelijk is er daarna nog een duif langs geweest.''

Update: FC Twente heeft vandaag een rectificatie online gezet. "Diverse stoeltjes in het stadion blijken inderdaad opnieuw niet schoon te zijn. FC Twente betreurt de reactie en stelt alles in het werk om voor de eerstvolgende thuiswedstrijd tegen AZ het stadion schoon op te leveren", laat de club uit Enschede maandag weten in een verklaring op de clubsite. 

30 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2021 om 21:18
    • Quote van 13 Sep 2021 om 15:37
      Gewoon diep schandalig om vanuit de club in eerste instantie de supporters voor te liegen en nu ineens een rectificatie dat er toch veel te weinig aandacht aan is besteed?

      Gaat FC twente nu ook al bezuinigen op het schoon houden van de tribunes en de zitplaatsen? Waarom de business plaatsen wel spik en span, maar de rest daar omheen niet? Stelletje leugenaars en galbakken....bah.....
    Voor de duidelijkheid: heb is bij de sponsoren net zo’n vieze bende. Die sturen ook al mails met foto’s naar Twente. Maar die Martijn Hoogstoevenbeld heeft de boel niet onder controle en laat zijn minister van propaganda Peters de boel voor liegen.
  • 13 Sep 2021 om 19:41
    Buiten de beruchte duif om.. hoge drukspuit over de ‘schone’ trappen zou ook noet misstaan. Je plakt vast man
  • 13 Sep 2021 om 19:41
    Buiten de beruchte duif om.. hoge drukspuit over de ‘schone’ trappen zou ook noet misstaan. Je plakt vast man
  • 13 Sep 2021 om 17:51
    • Quote van 13 Sep 2021 om 16:45
      Krijg je van die hautaine stewards die thuis niets te vertellen hebben op je dak....
    Nog nooit wat van gemerkt, maar dat kan in een ander vak natuurlijk wat anders liggen.
  • 13 Sep 2021 om 17:14
    Deze duif zo te lezen En te zien is geen kleine jongen ,wat een lading stront produceert één zo'n duif toch.
  • 13 Sep 2021 om 16:45
    • Quote van 13 Sep 2021 om 05:52
      Gewoon gaan staan. Heb je nergens last van ;-)
    Krijg je van die hautaine stewards die thuis niets te vertellen hebben op je dak....
  • 13 Sep 2021 om 15:50
    • Quote van 13 Sep 2021 om 15:37
      Gewoon diep schandalig om vanuit de club in eerste instantie de supporters voor te liegen en nu ineens een rectificatie dat er toch veel te weinig aandacht aan is besteed?

      Gaat FC twente nu ook al bezuinigen op het schoon houden van de tribunes en de zitplaatsen? Waarom de business plaatsen wel spik en span, maar de rest daar omheen niet? Stelletje leugenaars en galbakken....bah.....
    Omdat daar het meeste geld wegkomt miejonge 10 scc houders is max 5000 euro 10 business seat houders een veelvoudig daarvan. Niet netjes dat ben ik met je eens,maar ach wij zijn het klootjesvolk
  • 13 Sep 2021 om 15:37
    Gewoon diep schandalig om vanuit de club in eerste instantie de supporters voor te liegen en nu ineens een rectificatie dat er toch veel te weinig aandacht aan is besteed?

    Gaat FC twente nu ook al bezuinigen op het schoon houden van de tribunes en de zitplaatsen? Waarom de business plaatsen wel spik en span, maar de rest daar omheen niet? Stelletje leugenaars en galbakken....bah.....
  • 13 Sep 2021 om 14:37
    • Quote van 12 Sep 2021 om 20:51
      Twente moet gewoon de gemeente even bellen dat er een aantal mensen langskomen die taakstraffen hebben om het schoon te maken. Of is dat te simpel gedacht?
    Bureau Halt.
  • 13 Sep 2021 om 09:12
    De duiven zijn net als sommige mensen “ze hebben overal schijt aan” En Peters geloofd in het sprookje van super schijt duiven
  • 13 Sep 2021 om 08:31
    • Quote van 13 Sep 2021 om 05:52
      Gewoon gaan staan. Heb je nergens last van ;-)
    zekers...bint allemaal veur Twente
  • 13 Sep 2021 om 08:16
    • Quote van 13 Sep 2021 om 05:52
      Gewoon gaan staan. Heb je nergens last van ;-)
    Humor !!!
  • 13 Sep 2021 om 08:15
    • Quote van 12 Sep 2021 om 20:51
      Twente moet gewoon de gemeente even bellen dat er een aantal mensen langskomen die taakstraffen hebben om het schoon te maken. Of is dat te simpel gedacht?
    Zo ist , makkelijk en simpel
  • 13 Sep 2021 om 05:52
    Gewoon gaan staan. Heb je nergens last van ;-)
  • 12 Sep 2021 om 22:06
    • Quote van 12 Sep 2021 om 21:22
      Goed idee, taakstraffen van Almeloers graag
    Dan moeten ze wel in Twente outfits hier gaan werken. hahahaha

    Krijgen ze na afloop ook een Beugel Grolsch
  • 12 Sep 2021 om 21:22
    • Quote van 12 Sep 2021 om 20:51
      Twente moet gewoon de gemeente even bellen dat er een aantal mensen langskomen die taakstraffen hebben om het schoon te maken. Of is dat te simpel gedacht?
    Goed idee, taakstraffen van Almeloers graag
  • 12 Sep 2021 om 20:55
    • Quote van 12 Sep 2021 om 19:26
      Ooit onder geweest ?
    Net zo vaak
  • 12 Sep 2021 om 20:51
    Twente moet gewoon de gemeente even bellen dat er een aantal mensen langskomen die taakstraffen hebben om het schoon te maken. Of is dat te simpel gedacht?
  • 12 Sep 2021 om 19:51
    Sinds ik daar niet meer schoonmaak, 1 grote puinhoop. Hahaha Ze hebben heel veel geld bespaard, door die Corona shit. Een hogedrukspuit mag men niet gebruiken ivm lekkage.
  • 12 Sep 2021 om 19:39
    • Quote van 12 Sep 2021 om 19:26
      Ooit onder geweest ?
    Hahaha
  • 12 Sep 2021 om 19:26
    • Quote van 12 Sep 2021 om 19:07
      Gaat veel meer mis in stadion op moment. Wc smerig op 2e ring. Catering op 2e ring dramatisch slecht. Zijn nog veel verbeter pnt
    Ooit onder geweest ?
  • 12 Sep 2021 om 19:07
    Gaat veel meer mis in stadion op moment. Wc smerig op 2e ring. Catering op 2e ring dramatisch slecht. Zijn nog veel verbeter pnt
  • 12 Sep 2021 om 19:04
    Alsof die duiven een paar uur voor de tijd terwijl er al volk in het stadion is die paar stoelen nog onder gaan zitten schijten. Man zeg gewoon eerlijk dat er geen flikker gebeurt is. Leer van je fouten en zeg sorry knul.
  • 12 Sep 2021 om 19:04
    Alsof die duiven een paar uur voor de tijd terwijl er al volk in het stadion is die paar stoelen nog onder gaan zitten schijten. Man zeg gewoon eerlijk dat er geen flikker gebeurt is. Leer van je fouten en zeg sorry knul.
  • 12 Sep 2021 om 18:46
    • Quote van 12 Sep 2021 om 18:38
      Is die doch Scheiss egal die Peters wilde dat met de Debriefing bespreken maar ja ai der zelf niet hoeft te zitten Boeiiehuuuu
    Tijd voor vervanging van pinokkio!
  • 12 Sep 2021 om 18:38
    • Quote van 12 Sep 2021 om 18:23
      was tegen lazio al en tegen Ajax en nu nog...niets aan gebeurd...schaam je FCT en met name die daar de verantwoordelijkheid voor draagt..
    Is die doch Scheiss egal die Peters wilde dat met de Debriefing bespreken maar ja ai der zelf niet hoeft te zitten Boeiiehuuuu
  • 12 Sep 2021 om 18:38
    • Quote van 12 Sep 2021 om 18:35
      Die Peters, het is net Pinokkio. Of kunnen duiven ook al tegen de onderkant van al die klapstoelen schijten?
    zijn te lui om de stoeltjes even.om te klappen ..steeds weer voor elke wedstrijd en controleren oft gebeurt is..simpel toch..meneer Peeters..
  • 12 Sep 2021 om 18:35
    Die Peters, het is net Pinokkio. Of kunnen duiven ook al tegen de onderkant van al die klapstoelen schijten?
  • 12 Sep 2021 om 18:29
    Kleine moeite om even met hogedrukreiniger het stadion rond te gaan. Vind echt dat het stadion verwaarloosd wordt. Vorig jaar loten gekocht voor de veste loterij maar met dat geld is weinig gebeurd.
  • 12 Sep 2021 om 18:23
    was tegen lazio al en tegen Ajax en nu nog...niets aan gebeurd...schaam je FCT en met name die daar de verantwoordelijkheid voor draagt..
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›