'Buckley-Ricketts op weg naar uitgang FC Twente: Engelse club hevig geïnteresseerd'

'Buckley-Ricketts op weg naar uitgang FC Twente: Engelse club hevig geïnteresseerd'

FC Twente lijkt binnenkort afscheid te nemen van Isaac Buckley-Ricketts. De huurling van Manchester City komt niet in de plannen van trainer Gertjan Verbeek voor en mag vertrekken uit Enschede.

Volgens League One Podcast is Oxford United 'hevig geïnteresseerd' in Buckley Ricketts. De club uit de Engelse League One, het derde niveau van Engeland, moet wel eerst overeenstemming bereiken met Manchester City.

Buckley-Ricketts kan bij Oxford samenspelen met voormalig FC Twente-speler Dwight Tiendalli. De negentienjarige vleugelaanvaller kwam afgelopen zomer op huurbasis naar Enschede, maar speelde tot dusver slechts zes competitieduels in de hoofdmacht van de Tukkers. Hij kwam in 113 speelminuten niet tot scoren.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2018 om 15:15
    Hallo TC ik begrijp jou standpunt over red bul wel.alleen wij leven op een te grote voet sinds Joop aan het roer is geweest.voor die tijd speelden we 1 x in de zoveel tijd EL en zijn de verwachtingen te hoog.vraag 100 man en 90 zullen het ros niet willen verkopen.hopen blijven we nuchtere tukkers ieder zijn meening uiteraard maar ik weet zeker dat de harde kern hier ook niet achter staat.
  • 12 Jan 2018 om 14:08
    • Quote van 12 Jan 2018 om 13:23
      In de nacompetitie gebeuren rare dingen. Als er niets bijkomt, is het noodzaak om hoger te eindigen.... FcT in de nacompetitie...? Dan is m.i. alles mogelijk....
    De bal is rond.
  • 12 Jan 2018 om 13:23
    • Quote van 12 Jan 2018 om 12:52
      Ach kom, extra gemotiveerd om ons uit te schakelen? Het gaat om promotie/degradatie, niks meer of minder. Hoe onze selectie met die druk omgaat wordt interessant, maar aan de wil om te overleven zal het heus niet liggen. In 9/10 gevallen winnen wij over 2 wedstrijden gewoon van al die clubs die ik opnoemde. Of denk je dat het in de JL overloopt van de kwaliteit? Even voor de goede orde: jong Ajax staat derde, jong PSV vijfde.
    In de nacompetitie gebeuren rare dingen. Als er niets bijkomt, is het noodzaak om hoger te eindigen.... FcT in de nacompetitie...? Dan is m.i. alles mogelijk....
  • 12 Jan 2018 om 12:52
    • Quote van 12 Jan 2018 om 12:27
      Ik hoop niet dat FcT in de nacompetitie terecht komt. Daar komen andere machten om de hoek kijken.... De andere clubs zullen dan extra gemotiveerd zijn om FcT uit te schakelen.... Of FcT dan de overlevingsdrift kan opbrengen?
    Ach kom, extra gemotiveerd om ons uit te schakelen? Het gaat om promotie/degradatie, niks meer of minder. Hoe onze selectie met die druk omgaat wordt interessant, maar aan de wil om te overleven zal het heus niet liggen. In 9/10 gevallen winnen wij over 2 wedstrijden gewoon van al die clubs die ik opnoemde. Of denk je dat het in de JL overloopt van de kwaliteit? Even voor de goede orde: jong Ajax staat derde, jong PSV vijfde.
  • 12 Jan 2018 om 12:27
    • Quote van 12 Jan 2018 om 10:58
      De kans is ook wel reëel/aanwezig idd, maar kijk even naar de ranglijst in de JL (de Jong teams daargelaten aangezien die niet kunnen promoveren): Fortuna, NEC, Telstar, De Graafschap, FC Emmen, FC Den Bosch, FC Oss, Almere City, MVV, FC Eindhoven. Ook met de huidige selectie zie ik FC Twente in een tweeluik met deze clubs normaal gesproken niet verliezen. Jij wel? Ronde 1 van de nacompetitie slaan we over, ronde 2 mag Twente het dan opnemen tegen één van de minst sterke tegenstanders en in ronde 3 spelen we dan tegen de op één na beste of twee na beste selectie uit de JL. Ik maak me nog niet heel druk moet ik zeggen. Zeker omdat je in de nacompetitie je tegenstander zowel uit als thuis treft.
    Ik hoop niet dat FcT in de nacompetitie terecht komt. Daar komen andere machten om de hoek kijken.... De andere clubs zullen dan extra gemotiveerd zijn om FcT uit te schakelen.... Of FcT dan de overlevingsdrift kan opbrengen?
  • 12 Jan 2018 om 10:58
    • Quote van 12 Jan 2018 om 10:30
      Welke opties willen zich nu (nog) aanbieden dan? Ik zie die opties namelijk niet met Jan als CD. Veel zal afhangen van dit transfer window LPGU....wie gaan er weg, en wat komt erbij. Met de huidige selectie ga je zeeeeer waarschijnlijk na-competitie spelen en is de kans op degradatie reëler dan je zou verwachten.....
    De kans is ook wel reëel/aanwezig idd, maar kijk even naar de ranglijst in de JL (de Jong teams daargelaten aangezien die niet kunnen promoveren): Fortuna, NEC, Telstar, De Graafschap, FC Emmen, FC Den Bosch, FC Oss, Almere City, MVV, FC Eindhoven. Ook met de huidige selectie zie ik FC Twente in een tweeluik met deze clubs normaal gesproken niet verliezen. Jij wel? Ronde 1 van de nacompetitie slaan we over, ronde 2 mag Twente het dan opnemen tegen één van de minst sterke tegenstanders en in ronde 3 spelen we dan tegen de op één na beste of twee na beste selectie uit de JL. Ik maak me nog niet heel druk moet ik zeggen. Zeker omdat je in de nacompetitie je tegenstander zowel uit als thuis treft.
  • 12 Jan 2018 om 10:30
    • Quote van 12 Jan 2018 om 09:32
      Alsof er tussen 'het doek valt' en RB geen andere opties zitten. Bovendien is de kans dat we dit seizoen degraderen kleiner dan je denkt.
    Welke opties willen zich nu (nog) aanbieden dan? Ik zie die opties namelijk niet met Jan als CD. Veel zal afhangen van dit transfer window LPGU....wie gaan er weg, en wat komt erbij. Met de huidige selectie ga je zeeeeer waarschijnlijk na-competitie spelen en is de kans op degradatie reëler dan je zou verwachten.....
  • 12 Jan 2018 om 09:32
    • Quote van 12 Jan 2018 om 09:17
      Hallo Messi, wat is dan wel interessant voor jou, dat het doek voorgoed valt voor FC Twente bij degradatie? Dat jij dan doodleuk op de tribune van Schalke gaat zitten, wetende dat duizenden mensen uit de regio dood ongelukkig en terneergeslagen thuiszitten? Dat wij als 'simpele' supporters totaal geen invloed en inspraak uit kunnen oefenen op de bestuurlijke invulling bij de club? Dat JvH zich afsluit voor de kritiek van de buitenwacht, zijn schouders ophaalt en gewoon zijn zakken blijft vullen met geld uit de Twentse kas? 'Wij zijn Twente', maar wat is Twente momenteel eigenlijk? In mijn optiek één grote speeltuin waarin zelfverrijking voorop lijkt te staan. Van Halst en Velderman hadden juist nu uit coulance hun bonus moeten doneren aan de club. Dan hadden zij respect afgedwongen, maar nee...money, money, money....zakken vullen. Daarnaast wordt er een k*t selectie samengesteld, en is het spel van FC Twente gemiddeld genomen beschamend slecht. Ik ben er stront beroerd van kerel, en alleen een (externe) investeerder kan hier verandering in brengen. Ps: Twente is vanaf het tijdperk Joop niet meer van 'ons' geweest. Das war einmal mein freund....... ;)
    Alsof er tussen 'het doek valt' en RB geen andere opties zitten. Bovendien is de kans dat we dit seizoen degraderen kleiner dan je denkt.
  • 12 Jan 2018 om 09:17
    • Quote van 12 Jan 2018 om 05:57
      Totaal oninteressant

      Wij zijn fc Twente en geen domme stier.
    Hallo Messi, wat is dan wel interessant voor jou, dat het doek voorgoed valt voor FC Twente bij degradatie? Dat jij dan doodleuk op de tribune van Schalke gaat zitten, wetende dat duizenden mensen uit de regio dood ongelukkig en terneergeslagen thuiszitten? Dat wij als 'simpele' supporters totaal geen invloed en inspraak uit kunnen oefenen op de bestuurlijke invulling bij de club? Dat JvH zich afsluit voor de kritiek van de buitenwacht, zijn schouders ophaalt en gewoon zijn zakken blijft vullen met geld uit de Twentse kas? 'Wij zijn Twente', maar wat is Twente momenteel eigenlijk? In mijn optiek één grote speeltuin waarin zelfverrijking voorop lijkt te staan. Van Halst en Velderman hadden juist nu uit coulance hun bonus moeten doneren aan de club. Dan hadden zij respect afgedwongen, maar nee...money, money, money....zakken vullen. Daarnaast wordt er een k*t selectie samengesteld, en is het spel van FC Twente gemiddeld genomen beschamend slecht. Ik ben er stront beroerd van kerel, en alleen een (externe) investeerder kan hier verandering in brengen. Ps: Twente is vanaf het tijdperk Joop niet meer van 'ons' geweest. Das war einmal mein freund....... ;)
  • 12 Jan 2018 om 05:57
    • Quote van 12 Jan 2018 om 00:35
      Bedoel je de provincie Groningen? In dat geval zou je wat FcT betreft ook verder moeten kijken. Groningen heeft toch geen stedendriehoek zoals Almelo Enschede Hengelo? Dus meer bedrijvigheid en meer sponsoren? De achterban van FcT is toch substantieel groter? Daarom zie ik meer groeipotentie bij FcT. Een verkoop van de club wordt extra moeilijk doordat een derde geen groter aandeel dan 40% kan krijgen. Dat maakt een overname veel minder interessant...
    Totaal oninteressant

    Wij zijn fc Twente en geen domme stier.
  • 12 Jan 2018 om 00:58
    • Quote van 11 Jan 2018 om 22:55
      PaRa? Nee hoor, ik was altijd al TC, maar dat wist jij wel als voorzitter van de JvH fanclub. ;)
    Moet zeggen dat ik inmiddels wel een fan van Wallace aan het worden ben. Prachtige statements, recht voor de raap. Hij krijgt steeds meer medestanders.... hoe dat kan, begrijp ik ook niet.... leesvoer voor Jan53? :-) :-) :-)
  • 12 Jan 2018 om 00:35
    • Quote van 11 Jan 2018 om 23:41
      Groningen heeft inderdaad ca. 200.000 inwoners, maar dat is alleen de stad en dat zijn er nog altijd zo'n 50.000 meer dan dat er in Enschede wonen. Kijk je naar de regio Groningen dan wonen daar niet heel veel minder mensen dan in de regio Twente. 't Is niet dat er volgens mij geen verschillen zijn, maar die zijn denk ik niet bijzonder groot.
      Overigens heeft Nijland al aangegeven nog lang niet te denken aan een overname.
    Bedoel je de provincie Groningen? In dat geval zou je wat FcT betreft ook verder moeten kijken. Groningen heeft toch geen stedendriehoek zoals Almelo Enschede Hengelo? Dus meer bedrijvigheid en meer sponsoren? De achterban van FcT is toch substantieel groter? Daarom zie ik meer groeipotentie bij FcT. Een verkoop van de club wordt extra moeilijk doordat een derde geen groter aandeel dan 40% kan krijgen. Dat maakt een overname veel minder interessant...
  • 11 Jan 2018 om 23:41
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:50
      Volgens mij kun je Fc Groningen niet vergelijken met Fc Twente.... Groningen heeft ca. 200.000 inwoners, terwijl Twente ca. 626.000 inwoners heeft. Het Nordlease stadion heeft een capaciteit van 22.500, terwijl de Grolsch Veste een capaciteit van 30.200 heeft. Er zijn dus verschillen, dat betekent ook dat de groeicapaciteit van Fc Twente groter is. In glorietijden was het stadion uitverkocht, dus waarom nu de club verkopen, overigens kan dit helemaal niet, want er is een beschermingsconstructie.....
    Groningen heeft inderdaad ca. 200.000 inwoners, maar dat is alleen de stad en dat zijn er nog altijd zo'n 50.000 meer dan dat er in Enschede wonen. Kijk je naar de regio Groningen dan wonen daar niet heel veel minder mensen dan in de regio Twente. 't Is niet dat er volgens mij geen verschillen zijn, maar die zijn denk ik niet bijzonder groot.
    Overigens heeft Nijland al aangegeven nog lang niet te denken aan een overname.
  • 11 Jan 2018 om 22:55
    • Quote van 11 Jan 2018 om 14:55
      Je kunt het ook niet laten he, die haat tegen JvH PaRa?
    PaRa? Nee hoor, ik was altijd al TC, maar dat wist jij wel als voorzitter van de JvH fanclub. ;)
  • 11 Jan 2018 om 17:59
    • Quote van 11 Jan 2018 om 17:07
      Het grote rode vlak, als dat in de toekomst zo blijft dan zit het goed. Maar je hebt een concurrent Heracles in de buurt en dat is wel killing. Het seizoen 17/18 plaats 6-10 is dat niet te ambiteus geweest? te veel verkeerde keuzes gemaakt. Hopelijk gaan ze dat na het seizoen rechtzetten. Enigszins met verbazing lees ik dit.FC Twente strijdt structureel mee om de Europese tickets en heeft een jeugdopleiding die behoort tot de top van Nederland. Hoelang is AZ niet bezig geweest, om zijn of haar jeugdopleding tot de Top van Nederland laten behoren? Zijn in de tussentijd samen met de jeudgopleding van Sparta al 2/3 keren uitgeroepen tot beste jeudopleiding. Twente heeft nog nooit een beste jeudgopleding gehad, wel dat er de mogelijkheid was om elke seizoen zorgen dat de jeugd gaat doorstromen. Maar ik kan me niet herinrren dat Twente ooit de beste was. Dat is toch niet te realiseren. De focus ligt op het binnenhalen en het kweken van talent binnen een topsportklimaat. Dat betekent een hoogwaardig scoutingsapparaat, geschikte trainers en stafleden, professionele faciliteiten en een duidelijke voetbalvisie. Het lijkt wel of hele visie op het plan opnieuw geschreven moet worden. Realiseerbaar met twee jaar? grote vraagteken.
    Toch is dit de beleidsvisie waarop de directie haar beleid moet uitstippelen... Inmiddels is aangetoond dat het veel te ambitieus is, maar dat is inherent aan de besluiten van het afgelopen jaar en in het bijzondere de invulling van de selectie voor dit seizoen en komende jaren. De beleidsvisie is dan ook gebaseerd op een professionele organisatie, die al zeer inventief had moeten zijn. De realiteit is (overigens altijd in dit soort situaties) anders.....
  • 11 Jan 2018 om 17:07
    Het grote rode vlak, als dat in de toekomst zo blijft dan zit het goed. Maar je hebt een concurrent Heracles in de buurt en dat is wel killing. Het seizoen 17/18 plaats 6-10 is dat niet te ambiteus geweest? te veel verkeerde keuzes gemaakt. Hopelijk gaan ze dat na het seizoen rechtzetten. Enigszins met verbazing lees ik dit.FC Twente strijdt structureel mee om de Europese tickets en heeft een jeugdopleiding die behoort tot de top van Nederland. Hoelang is AZ niet bezig geweest, om zijn of haar jeugdopleding tot de Top van Nederland laten behoren? Zijn in de tussentijd samen met de jeudgopleding van Sparta al 2/3 keren uitgeroepen tot beste jeudopleiding. Twente heeft nog nooit een beste jeudgopleding gehad, wel dat er de mogelijkheid was om elke seizoen zorgen dat de jeugd gaat doorstromen. Maar ik kan me niet herinrren dat Twente ooit de beste was. Dat is toch niet te realiseren. De focus ligt op het binnenhalen en het kweken van talent binnen een topsportklimaat. Dat betekent een hoogwaardig scoutingsapparaat, geschikte trainers en stafleden, professionele faciliteiten en een duidelijke voetbalvisie. Het lijkt wel of hele visie op het plan opnieuw geschreven moet worden. Realiseerbaar met twee jaar? grote vraagteken.
  • 11 Jan 2018 om 16:19
    • Quote van 11 Jan 2018 om 16:03
      Glorierijke tijden het is de vraag of dat nog terugkomt. We hebben de laatste tijd met name discussies gelezen over terugtrekken van sponsoren. Is de groei capaciteit (toekomstgericht) nog steeds aanwezig en is dat voor volgend seizoen ook een zekerheidje?
    Een businessplan dat gebaseerd is op een terugkeer in de subtop (dat moet je ook prognotiseren, anders is het stadion te groot), moet je ook uitvoeren. Sponsoren komen er echt wel. In een gebied met meer dan 600.000 inwoners en veel bedrijvigheid moet het mogelijk zijn om een stadion met 30.000 toeschouwers te vullen. Dat het nu nijpend is, heeft meerdere oorzaken. Na dit seizoen kan er hopelijk weer gebouwd worden. Dit kan als iedereen er van doordrongen is dat de strakke financiële huishouding taakstellend is. Geen cent te veel uitgeven dus en focussen op de eigen opleiding. Met GJV als TM/Coach moet het mogelijk zijn om met ingang van het nieuwe seizoen een middenmoot elftal op de been te krijgen. Om dit te kunnen realiseren, moet hij wel de nodige tools krijgen. Hopelijk is men het hierover per einde van dit seizoen eens. De directie kan in zijn nieuwjaarstoespraak duidelijk maken of het Beleidsplan 2020 "Gewoon doen, gewoon Doen" inderdaad weer actueel wordt.... Dan ken je het groeiscenario, zie ook de volgende link: http://www.fctwente.nl/wp-content/uploads/2016/09/Brochure-Beleidsvisie-FC-Twente-2020.pdf
  • 11 Jan 2018 om 16:03
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:50
      Volgens mij kun je Fc Groningen niet vergelijken met Fc Twente.... Groningen heeft ca. 200.000 inwoners, terwijl Twente ca. 626.000 inwoners heeft. Het Nordlease stadion heeft een capaciteit van 22.500, terwijl de Grolsch Veste een capaciteit van 30.200 heeft. Er zijn dus verschillen, dat betekent ook dat de groeicapaciteit van Fc Twente groter is. In glorietijden was het stadion uitverkocht, dus waarom nu de club verkopen, overigens kan dit helemaal niet, want er is een beschermingsconstructie.....
    Glorierijke tijden het is de vraag of dat nog terugkomt. We hebben de laatste tijd met name discussies gelezen over terugtrekken van sponsoren. Is de groei capaciteit (toekomstgericht) nog steeds aanwezig en is dat voor volgend seizoen ook een zekerheidje?
  • 11 Jan 2018 om 15:56
    Tja, ik lees al vanaf de winterstop dergelijke berichten. Heb al vele namen voorbij zien komen en de mooiste opstellingen voorbij zien komen. Zou het graag willen..... maar money money money. Blijf wel positief.
  • 11 Jan 2018 om 15:50
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:39
      GermanTukker, ie moet nie zo zeurn. Misschien is de speler niet goed voor het niveau van de Bundesliga. maar de Eredivisie misschien wel. Helemaal niet zo'n gekke gedachte. Hanssie Nijland van Groningen denkt ook al stilletjes aan een verkoop. maar ie zult wa vast geroest zitn op oudewetse conservatieve gedachte, geen verandering mogelijk en uiteindelijk ten ondergaan aan de malaise.
    Volgens mij kun je Fc Groningen niet vergelijken met Fc Twente.... Groningen heeft ca. 200.000 inwoners, terwijl Twente ca. 626.000 inwoners heeft. Het Nordlease stadion heeft een capaciteit van 22.500, terwijl de Grolsch Veste een capaciteit van 30.200 heeft. Er zijn dus verschillen, dat betekent ook dat de groeicapaciteit van Fc Twente groter is. In glorietijden was het stadion uitverkocht, dus waarom nu de club verkopen, overigens kan dit helemaal niet, want er is een beschermingsconstructie.....
  • 11 Jan 2018 om 15:39
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:31
      Wat loop je toch te drammen kerel... zo goed is die dude niet hoor. De club mooi aan red bull verkopen? Over triest gesproken...
    GermanTukker, ie moet nie zo zeurn. Misschien is de speler niet goed voor het niveau van de Bundesliga. maar de Eredivisie misschien wel. Helemaal niet zo'n gekke gedachte. Hanssie Nijland van Groningen denkt ook al stilletjes aan een verkoop. maar ie zult wa vast geroest zitn op oudewetse conservatieve gedachte, geen verandering mogelijk en uiteindelijk ten ondergaan aan de malaise.
  • 11 Jan 2018 om 15:36
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:26
      Off topic: vandaag geen Vukic en Hooiveld op het trainingsveld aanwezig. Wel Luciano Slagveer die weer mee traint. Sambissa verlaat het veld met kleine blessure, zo lijkt het. El Hamdaoui ziet er fit uit, is fanatiek.
    Ook geen Tigha op het veld trouwens...
  • 11 Jan 2018 om 15:35
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:38
      Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij het hier niet gered heeft, is toch jeugd international van Engeland dus de voetbalkwaliteiten heeft hij ongetwijfeld. Blijft altijd een gokje zulke jonge spelers.
    Gehuurde en spelers die er nu nog niet staan, moeten weg, er is geen cent te verspillen en alleen in de transfer window kun je ze wegsturen.....
  • 11 Jan 2018 om 15:31
    • Quote van 11 Jan 2018 om 14:54
      Roda JC heeft een Schalke speler op proef,de 21 jarige buitenspeler Donis Advijaj. Twente heeft toch een zogenaamde goede Schalke band, waarom word er niet aangeklopt voor die speler? Wat zit die kale in hemelsnaam uit te vreten. Als het zo langer doorgaat, club mooi verkopen aan Red Bull. Wat een trieste bende.
    Wat loop je toch te drammen kerel... zo goed is die dude niet hoor. De club mooi aan red bull verkopen? Over triest gesproken...
  • 11 Jan 2018 om 15:29
    Is het niet een idee, om met Real Madrid en VVV te gaan praten omtrent de situatie van Mink Peeters (VVV) als je zijn huurovereenkomst van VVV kan overnemen, heb je een buitenspeler die de concurrentie met Slagveer aan kan gaan en iedergeval die positie dubbel bezet.
  • 11 Jan 2018 om 15:26
    Off topic: vandaag geen Vukic en Hooiveld op het trainingsveld aanwezig. Wel Luciano Slagveer die weer mee traint. Sambissa verlaat het veld met kleine blessure, zo lijkt het. El Hamdaoui ziet er fit uit, is fanatiek.
  • 11 Jan 2018 om 15:23
    Concurrent vvv weer een spits er bij, en wij sukkelen maar door.
  • 11 Jan 2018 om 15:20
    • Quote van 11 Jan 2018 om 15:10
      Geef ze eens ongelijk, was echt een goede speler in de eredivisie.
      Twente moet dit ook meer doen (met Assaidi/Tigha wel gedaan), spelers die vorig jaar naar het buitenland zijn gegaan en de eredivisie in hun ogen ontgroeit waren bekijken en evt terughalen want veruit de meerderheid van die spelers zal daar niet spelen want te weinig klasse voor daar. Het risico is dan ook kleiner, wel kijken naar fitheidstatus etc.
    Klopt, zo hebben ze dat met Klich ook gedaan.
  • 11 Jan 2018 om 15:10
    • Quote van 11 Jan 2018 om 13:53
      Heerenveen is ook aardig bezig proberen nu Djuricic terug te halen/te huren.
    Geef ze eens ongelijk, was echt een goede speler in de eredivisie.
    Twente moet dit ook meer doen (met Assaidi/Tigha wel gedaan), spelers die vorig jaar naar het buitenland zijn gegaan en de eredivisie in hun ogen ontgroeit waren bekijken en evt terughalen want veruit de meerderheid van die spelers zal daar niet spelen want te weinig klasse voor daar. Het risico is dan ook kleiner, wel kijken naar fitheidstatus etc.
  • 11 Jan 2018 om 14:55
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:01
      Ik denk hetzelfde medium die van Halst ook gebruikte....YouTube. ;)
    Je kunt het ook niet laten he, die haat tegen JvH PaRa?
  • 11 Jan 2018 om 14:54
    Roda JC heeft een Schalke speler op proef,de 21 jarige buitenspeler Donis Advijaj. Twente heeft toch een zogenaamde goede Schalke band, waarom word er niet aangeklopt voor die speler? Wat zit die kale in hemelsnaam uit te vreten. Als het zo langer doorgaat, club mooi verkopen aan Red Bull. Wat een trieste bende.
  • 11 Jan 2018 om 13:53
    Heerenveen is ook aardig bezig proberen nu Djuricic terug te halen/te huren.
  • 11 Jan 2018 om 13:11
    • Quote van 11 Jan 2018 om 13:05
      Foutje in je tekst TC....had het woordje "van" niet "en" moeten zijn ? ;))
    Hahaha!! Scherp.
  • 11 Jan 2018 om 13:05
    • Quote van 11 Jan 2018 om 13:00
      Inderdaad Socrates.....vot met den pröttel of die meuk van Jan moet Verbeek gedacht hebben... ;)
    Foutje in je tekst TC....had het woordje "van" niet "en" moeten zijn ? ;))
  • 11 Jan 2018 om 13:02
    Weet iemand of Twente nog wat te goed heeft bij een transfer van Renato Tapia (Feyenoord)? Er word momenteel hevig getrokken aan de speler. Na Crystal Palace heeft nu Olympique Marseille grote belangstelling voor hem. De Franse topclub heeft miljoenen over voor de Feyenoorder.
  • 11 Jan 2018 om 13:00
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:54
      Ik denk dat Verbeek hier een groot aandeel in heeft gehad. Hij kwam...hij zag teveel spelers waarvan veel pröttel rondlopen.....hij hoorde dat er geen geld was ( behalve voor een minivakantie) en heeft toen meteen drastische maatregelen getroffen. Huurspelers vot en niets-toevoegende campingspelers werden op de transferlijst geplaatst. Hopelijk kon Jan het Youtubefilmpje met hoogtepunten rekken tot aan de minuut of anders enigszins bewerken middels een videobewerkingsprogramma om die troep te slijten. Hoe dan ook...als ze er maar intrappen.
    Inderdaad Socrates.....vot met den pröttel of die meuk van Jan moet Verbeek gedacht hebben... ;)
  • 11 Jan 2018 om 12:54
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:41
      Jeugd international....dat is nog geen garantie dat je mee kunt komen in een hoogste voetbaldivisie. Dat is al veel vaker gebleken. ;)
    Ik denk dat Verbeek hier een groot aandeel in heeft gehad. Hij kwam...hij zag teveel spelers waarvan veel pröttel rondlopen.....hij hoorde dat er geen geld was ( behalve voor een minivakantie) en heeft toen meteen drastische maatregelen getroffen. Huurspelers vot en niets-toevoegende campingspelers werden op de transferlijst geplaatst. Hopelijk kon Jan het Youtubefilmpje met hoogtepunten rekken tot aan de minuut of anders enigszins bewerken middels een videobewerkingsprogramma om die troep te slijten. Hoe dan ook...als ze er maar intrappen.
  • 11 Jan 2018 om 12:41
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:38
      Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij het hier niet gered heeft, is toch jeugd international van Engeland dus de voetbalkwaliteiten heeft hij ongetwijfeld. Blijft altijd een gokje zulke jonge spelers.
    Jeugd international....dat is nog geen garantie dat je mee kunt komen in een hoogste voetbaldivisie. Dat is al veel vaker gebleken. ;)
  • 11 Jan 2018 om 12:38
    Eigenlijk onbegrijpelijk dat hij het hier niet gered heeft, is toch jeugd international van Engeland dus de voetbalkwaliteiten heeft hij ongetwijfeld. Blijft altijd een gokje zulke jonge spelers.
  • 11 Jan 2018 om 12:01
    • Quote van 11 Jan 2018 om 12:00
      Dacht dat ie al weg was, maar als Oxford United erg geinteresseerd is zegt dat al genoeg. Overigens ben ik nieuwsgierig op basis waarvan deze interesse er is.
    Ik denk hetzelfde medium die van Halst ook gebruikte....YouTube. ;)
  • 11 Jan 2018 om 12:00
    Mooi zo....vot d'r met......
  • 11 Jan 2018 om 12:00
    Dacht dat ie al weg was, maar als Oxford United erg geinteresseerd is zegt dat al genoeg. Overigens ben ik nieuwsgierig op basis waarvan deze interesse er is.