'FC Twente wil doorselecteren: Oosterwijk mag deze maand vertrekken'

( 22 reacties)
'FC Twente wil doorselecteren: Oosterwijk mag deze maand vertrekken'

Jari Oosterwijk komt niet meer voor in de plannen bij FC Twente. De boomlange aanvaller mag deze maand vertrekken bij de club uit Enschede, dat meldt TC Tubantia.

Oosterwijk reisde vorige week nog met de selectie van trainer Gertjan Verbeek af naar het trainingskamp in Spanje, maar komt niet in aanmerking voor speelminuten. De spits heeft Tom Boere en Marko Kvasina voor zich in de pikorde.

FC Twente laat weten dat Oosterwijk 'mag worden verhuurd, afhankelijk van het plan dat de geïnteresseerde club in hem heeft'. Oosterwijk heeft in Enschede immers nog een contract tot medio 2020, dat hij vorig jaar tekende. Daarna werd de spits verhuurd aan NAC Breda, maar had hij Cyriel Dessers voor zich. Verbeek wil deze maand doorselecteren en de spelersgroep verkleinen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2018 om 20:34
    Waar is die topper die zei dat het rond was met Douglas??. Haha
  • 12 Jan 2018 om 20:34
    Waar is die topper die zei dat het rond was met Douglas??. Haha
  • 12 Jan 2018 om 14:02
    • Quote van 12 Jan 2018 om 12:14
      Zo had ik het niet gezien, moet zeggen dat het wel inventief gedacht is. Dus jij denkt dat JvH veel inventiever is dan wij ooit hebben kunnen denken?
    Zeker Citro....stel ze iets in het vooruitzicht...geef ze een hark en moet je zien hoe inventief ze zijn ;))
  • 12 Jan 2018 om 13:01
    • Quote van 12 Jan 2018 om 12:24
      Ik heb gezegd dat ik een fan van hem aan het worden ben en dat ik zijn uitspraken markant vind, dat wil nog niet zeggen dat ik voor "mooier verpakte woorden" val. M.i. houdt hij een heel groot vergrootglas op "zere plekken".... dat is ook een kunst..... die ik waardeer..... Wallace en HB81-Mobile levert samen in elk geval een leuke discussie op....
    Je mag ook een fan zijn, maar je zegt het idd goed. Hij vergroot alles uit zolang het maar een zere plek is. Een positieve noot hoef je van hem, voor zover ik zijn reacties heb gelezen, niet te verwachten. Dat was in de gloriejaren al zo en nu dus ook. Leuk om te lezen, maar zijn woorden relativeren is eveneens een kunst.
  • 12 Jan 2018 om 12:24
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:12
      En jij valt, gok ik, voor de mooier verpakte woorden van Wallace? Het nadeel van mooi verpakte woorden en volzinnen die haast poëtisch zijn, is dat je dingen groter maakt dan ze zijn. Bij de quote die TC aandraagt is dat mijns inziens ook het geval, zoals vrijwel bij alles wat ik gelezen heb van Wallace.
    Ik heb gezegd dat ik een fan van hem aan het worden ben en dat ik zijn uitspraken markant vind, dat wil nog niet zeggen dat ik voor "mooier verpakte woorden" val. M.i. houdt hij een heel groot vergrootglas op "zere plekken".... dat is ook een kunst..... die ik waardeer..... Wallace en HB81-Mobile levert samen in elk geval een leuke discussie op....
  • 12 Jan 2018 om 12:21
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:11
      Ik neem HB81-Mobile niet eens serieus, maar dat is persoonlijk Citro.... ;)
    Ik moet zeggen dat ik BAM serieuzer neem dan HB81-Mobile.... :-) :-)
  • 12 Jan 2018 om 12:14
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:41
      Hallo Citrofiel...even niet denken vanuit eigen standpunt maar vanuit Hedelperspectief.Gooi alle ingrediënten even in een grote mixer. Ünal zou vertrekken en er was geen spits meer voorhanden behalve topexponent Oosterwijk uit eigen opleiding. Gekweekt, gesmeed, gekneed en gedrillt om Ronaldo van de troon te stoten. Enige nadeel....gezegend met een Jodocus contract met optie. Voor die optie was geen geld anders zouden de zuurverdiende bonussen de verkeerde kant op vloeien. Voeg daarbij de verhoogde druk op de liquiditeit en de druk op de rode miljoenenjacht knop was gauw gemaakt. Wat er uit rolde was een smeerbaar contract, om als boter op je hoofd uit te smeren. Salaris verspreid, nu geld in de zak houden en binnenkort de creme de la creme van de Europese top zich verdringend op de tribunes van de Veste om Terminator "doelpuntenmachine"Jari...de man die gemaakt is voor een vast abonnement op de ballon d'or, aan het werk te zien en binnen te halen. Win win situatie dus....positief blijven zien Citro...!
    Zo had ik het niet gezien, moet zeggen dat het wel inventief gedacht is. Dus jij denkt dat JvH veel inventiever is dan wij ooit hebben kunnen denken?
  • 12 Jan 2018 om 11:48
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:41
      Hallo Citrofiel...even niet denken vanuit eigen standpunt maar vanuit Hedelperspectief.Gooi alle ingrediënten even in een grote mixer. Ünal zou vertrekken en er was geen spits meer voorhanden behalve topexponent Oosterwijk uit eigen opleiding. Gekweekt, gesmeed, gekneed en gedrillt om Ronaldo van de troon te stoten. Enige nadeel....gezegend met een Jodocus contract met optie. Voor die optie was geen geld anders zouden de zuurverdiende bonussen de verkeerde kant op vloeien. Voeg daarbij de verhoogde druk op de liquiditeit en de druk op de rode miljoenenjacht knop was gauw gemaakt. Wat er uit rolde was een smeerbaar contract, om als boter op je hoofd uit te smeren. Salaris verspreid, nu geld in de zak houden en binnenkort de creme de la creme van de Europese top zich verdringend op de tribunes van de Veste om Terminator "doelpuntenmachine"Jari...de man die gemaakt is voor een vast abonnement op de ballon d'or, aan het werk te zien en binnen te halen. Win win situatie dus....positief blijven zien Citro...!
    Hahahaha....geweldige post kerel. :D :D :D
  • 12 Jan 2018 om 11:41
    • Quote van 12 Jan 2018 om 00:29
      Beste Socrates, een contract openbreken om liquiditeit te vergroten? Dat begrijp ik niet. Kun je dat uitleggen? Bedoel je door de speler tegen een groot bedrag te verkopen? Dat lijkt op een fata morgana, toch?
    Hallo Citrofiel...even niet denken vanuit eigen standpunt maar vanuit Hedelperspectief.Gooi alle ingrediënten even in een grote mixer. Ünal zou vertrekken en er was geen spits meer voorhanden behalve topexponent Oosterwijk uit eigen opleiding. Gekweekt, gesmeed, gekneed en gedrillt om Ronaldo van de troon te stoten. Enige nadeel....gezegend met een Jodocus contract met optie. Voor die optie was geen geld anders zouden de zuurverdiende bonussen de verkeerde kant op vloeien. Voeg daarbij de verhoogde druk op de liquiditeit en de druk op de rode miljoenenjacht knop was gauw gemaakt. Wat er uit rolde was een smeerbaar contract, om als boter op je hoofd uit te smeren. Salaris verspreid, nu geld in de zak houden en binnenkort de creme de la creme van de Europese top zich verdringend op de tribunes van de Veste om Terminator "doelpuntenmachine"Jari...de man die gemaakt is voor een vast abonnement op de ballon d'or, aan het werk te zien en binnen te halen. Win win situatie dus....positief blijven zien Citro...!
  • 12 Jan 2018 om 11:12
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:02
      Wallace en HB81-Mobile, 2 markante tegenpolen.... Als je de posts leest, weet je wie de meeste realiteitszin heeft....
    En jij valt, gok ik, voor de mooier verpakte woorden van Wallace? Het nadeel van mooi verpakte woorden en volzinnen die haast poëtisch zijn, is dat je dingen groter maakt dan ze zijn. Bij de quote die TC aandraagt is dat mijns inziens ook het geval, zoals vrijwel bij alles wat ik gelezen heb van Wallace.
  • 12 Jan 2018 om 11:11
    • Quote van 12 Jan 2018 om 11:02
      Wallace en HB81-Mobile, 2 markante tegenpolen.... Als je de posts leest, weet je wie de meeste realiteitszin heeft....
    Ik neem HB81-Mobile niet eens serieus, maar dat is persoonlijk Citro.... ;)
  • 12 Jan 2018 om 11:02
    • Quote van 12 Jan 2018 om 09:09
      Hier een mooie uitspraak van Wallace betreffende van Halst:
      Binnen een half jaar op werkelijk alle fronten falen, door het ijs lazeren en je eigensthandig aan elkaar geboetseerde kutselectie bijna wekelijks overhoop gespeeld zien worden en dan gewoon omdat het kan doodleuk melden dat het je allemaal geen kloten bomt.
      Van crisismanagers wordt verwacht dat ze slagen in missie, dit kale noodverband zorgt met zijn technische, commerciële, personele, interne, communicatieve en beleidsmatige en organisatorische misgrepen juist voor het laatste zetje richting hellepoort.
    Wallace en HB81-Mobile, 2 markante tegenpolen.... Als je de posts leest, weet je wie de meeste realiteitszin heeft....
  • 12 Jan 2018 om 09:09
    Hier een mooie uitspraak van Wallace betreffende van Halst:
    Binnen een half jaar op werkelijk alle fronten falen, door het ijs lazeren en je eigensthandig aan elkaar geboetseerde kutselectie bijna wekelijks overhoop gespeeld zien worden en dan gewoon omdat het kan doodleuk melden dat het je allemaal geen kloten bomt.
    Van crisismanagers wordt verwacht dat ze slagen in missie, dit kale noodverband zorgt met zijn technische, commerciële, personele, interne, communicatieve en beleidsmatige en organisatorische misgrepen juist voor het laatste zetje richting hellepoort.
  • 12 Jan 2018 om 00:29
    • Quote van 11 Jan 2018 om 21:34
      Het contract van Jari werd opengebroken om de liquiditeit van de club te vergroten en mede was er de hoop dat hij beter zou worden en/of eventueel verhuurd/verkocht zou kunnen worden. Nadat Hake er niets mee kon, B1 en B2 er niets mee konden, Demmers er niets mee kon, Vreven het na 2 wedstrijden al had gezien was de hoop van Jari, tegen beter weten in, gevestigd op Verbeek. Helaas Pietertje pindakaas.....Jari mag weg....En met hem nog meerdere spelers. De centen (als een club daar al wat aan uit wil geven) zijn nodig om echt Twente waardige spelers te halen. Ik ben alleen bang dat een club...niveau Oosterwijk, amper de huur van het veld kan betalen waar ze op spelen.
    Beste Socrates, een contract openbreken om liquiditeit te vergroten? Dat begrijp ik niet. Kun je dat uitleggen? Bedoel je door de speler tegen een groot bedrag te verkopen? Dat lijkt op een fata morgana, toch?
  • 11 Jan 2018 om 22:52
    • Quote van 11 Jan 2018 om 22:00
      Liquiditeit vergroten (= de hoop op mooi transferbedrag?) en beter worden.. Wat doet diegene die dat van Oosterwijk verwacht, en dat heeft beoordeeld, in godsnaam bij FC Twente?
    Jari 'Pietertje' Oosterwijk, Ruben de Jager en Nick Hengelman. Gewoon 3 onmeunige miskleunen van JvH die de club teveel kosten aan salaris......naast de overige miskleunen, dat wel......en gewoon omdat het kan aangezien 'ons Jantje' die salarissen niet uit eigen tuk hoeft te betalen.....
  • 11 Jan 2018 om 22:00
    • Quote van 11 Jan 2018 om 21:34
      Het contract van Jari werd opengebroken om de liquiditeit van de club te vergroten en mede was er de hoop dat hij beter zou worden en/of eventueel verhuurd/verkocht zou kunnen worden. Nadat Hake er niets mee kon, B1 en B2 er niets mee konden, Demmers er niets mee kon, Vreven het na 2 wedstrijden al had gezien was de hoop van Jari, tegen beter weten in, gevestigd op Verbeek. Helaas Pietertje pindakaas.....Jari mag weg....En met hem nog meerdere spelers. De centen (als een club daar al wat aan uit wil geven) zijn nodig om echt Twente waardige spelers te halen. Ik ben alleen bang dat een club...niveau Oosterwijk, amper de huur van het veld kan betalen waar ze op spelen.
    Liquiditeit vergroten (= de hoop op mooi transferbedrag?) en beter worden.. Wat doet diegene die dat van Oosterwijk verwacht, en dat heeft beoordeeld, in godsnaam bij FC Twente?
  • 11 Jan 2018 om 21:34
    • Quote van 11 Jan 2018 om 18:20
      Misschien had dat ook te maken met dat hij een fors salaris had en ze hem een meerjarig contract hebben gegeven voor minder salaris.
    Het contract van Jari werd opengebroken om de liquiditeit van de club te vergroten en mede was er de hoop dat hij beter zou worden en/of eventueel verhuurd/verkocht zou kunnen worden. Nadat Hake er niets mee kon, B1 en B2 er niets mee konden, Demmers er niets mee kon, Vreven het na 2 wedstrijden al had gezien was de hoop van Jari, tegen beter weten in, gevestigd op Verbeek. Helaas Pietertje pindakaas.....Jari mag weg....En met hem nog meerdere spelers. De centen (als een club daar al wat aan uit wil geven) zijn nodig om echt Twente waardige spelers te halen. Ik ben alleen bang dat een club...niveau Oosterwijk, amper de huur van het veld kan betalen waar ze op spelen.
  • 11 Jan 2018 om 19:19
    gaat echt lekker hier, nu zie ik mijn bericht niet eens terug? wil mijn oude account terug
  • 11 Jan 2018 om 19:03
    • Quote van 11 Jan 2018 om 17:21
      wanbeleid om zijn contract te verlengen, zegt alles over de capaciteiten van jan van halst.
    Helemaal mee eens iedere sloapert heeft het gezien,behalve ons Jantje en co
  • 11 Jan 2018 om 18:20
    • Quote van 11 Jan 2018 om 17:21
      wanbeleid om zijn contract te verlengen, zegt alles over de capaciteiten van jan van halst.
    Misschien had dat ook te maken met dat hij een fors salaris had en ze hem een meerjarig contract hebben gegeven voor minder salaris.
  • 11 Jan 2018 om 17:46
    Misschien is Jari wel iemand voor Go Ahead, immers Zschusschen is afgetest.
  • 11 Jan 2018 om 17:21
    wanbeleid om zijn contract te verlengen, zegt alles over de capaciteiten van jan van halst.