'FC Twente is eruit en onderzoekt mogelijkheden voor El Hamdaoui'

11 reacties
'FC Twente is eruit en onderzoekt mogelijkheden voor El Hamdaoui'

FC Twente wil Mounir El Hamdaoui in gaan lijven. Dat meldt De Telegraaf. Volgens het dagblad onderzoekt FC Twente de mogelijkheden om de oud-spits van onder meer Ajax en AZ aan te trekken. 

De stage van El Hamdaoui werd vrijdag verlengd. Het is nog onduidelijk of hij zondag in het oefenduel met FC Emmen ook van de partij is.  

Luciano Slagveer zal in ieder geval niet spelen. Hij heeft na veel blessureleed inmiddels wel weer de training hervat. 

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jan 2018 om 17:00
    • Quote van 14 Jan 2018 om 13:13
      Wallace, HB81-Mobile, Daredevil, allemaal leuk voor even.... wij hebben betere quotes, toch?
    Dat zeker Citro...... ;)
  • 14 Jan 2018 om 14:08
    • Quote van 14 Jan 2018 om 13:24
      Ben het met je eens als ik dat wil lezen dan,log ik me wel in op Twente.net plus dat je het bij wallace niet snel goed kan doen.il lees zijn stukken zo af en toe en moet er wel om lachen.om eerlijk te zijn zal me het een worst wezen wie ze halen als we maar overleven ook al trapt Mien buurvrouw er hem in.
    Ik vind Wallace maar irritant mannetje die niks beter te doen heeft.
  • 14 Jan 2018 om 13:24
    • Quote van 14 Jan 2018 om 12:22
      We weten dat je een zwak voor wallace hebt TC... heeft het echter een meerwaarde dat je zijn stukken hier re-post? Ik vind van niet moet ik bekennen.
    Ben het met je eens als ik dat wil lezen dan,log ik me wel in op Twente.net plus dat je het bij wallace niet snel goed kan doen.il lees zijn stukken zo af en toe en moet er wel om lachen.om eerlijk te zijn zal me het een worst wezen wie ze halen als we maar overleven ook al trapt Mien buurvrouw er hem in.
  • 14 Jan 2018 om 13:13
    • Quote van 14 Jan 2018 om 10:54
      Een mooie, en vooral treffende quote van Wallace m.b.t. Mounir:
      "Op zijn leeftijd zal de (water)piep na één helft wel leeg wezen. En een loopwonder was het toch al nooit. Deze zal geen hoek meer induiken of een sprint met een tegenstander aan trekken, dat kun je echt vergeten. Kom je vanzelf weer met 10 man te spelen. Hoop doet leven, maar niemand moet wonderen verwachten. Het is en blijft een noodgreep omdat Boere niet mee kan."
    Wallace, HB81-Mobile, Daredevil, allemaal leuk voor even.... wij hebben betere quotes, toch?
  • 14 Jan 2018 om 13:10
    • Quote van 14 Jan 2018 om 12:56
      Dus je denkt dat Verbeek, die bekend staat dat hij fitheid belangrijk vindt, een speler aantrekt die geen sprint aantrekt of gaten trekt? Ik heb gezien dat ie echt fit is en zeker in korte sprints van waarde is en ruimtes tussendoor kan vinden. Juist hierdoor is de klik met Assaidi goed. Boere verspilt m.i. in de wedstrijd teveel energie aan “vuil werk” op middenveld en verdediging waardoor hij kracht tekort komt als het er om gaat. Ik heb alle vertrouwen in El Hamdaoui. Kan ook bij een 4-3-3 als rechtsbuiten, denk ik.
    Als Mounhir scherp en fit is, kan hij van toegevoegde waarde zijn. Ook kan hij Boere helpen om beter te worden en slimmer om te gaan met zijn krachten. Inderdaad GJV zal geen speler willen die niet echt iets toevoegt. Het "overschot" moet de TD oplossen, zal zijn opvatting zijn......
  • 14 Jan 2018 om 12:56
    • Quote van 14 Jan 2018 om 10:54
      Een mooie, en vooral treffende quote van Wallace m.b.t. Mounir:
      "Op zijn leeftijd zal de (water)piep na één helft wel leeg wezen. En een loopwonder was het toch al nooit. Deze zal geen hoek meer induiken of een sprint met een tegenstander aan trekken, dat kun je echt vergeten. Kom je vanzelf weer met 10 man te spelen. Hoop doet leven, maar niemand moet wonderen verwachten. Het is en blijft een noodgreep omdat Boere niet mee kan."
    Dus je denkt dat Verbeek, die bekend staat dat hij fitheid belangrijk vindt, een speler aantrekt die geen sprint aantrekt of gaten trekt? Ik heb gezien dat ie echt fit is en zeker in korte sprints van waarde is en ruimtes tussendoor kan vinden. Juist hierdoor is de klik met Assaidi goed. Boere verspilt m.i. in de wedstrijd teveel energie aan “vuil werk” op middenveld en verdediging waardoor hij kracht tekort komt als het er om gaat. Ik heb alle vertrouwen in El Hamdaoui. Kan ook bij een 4-3-3 als rechtsbuiten, denk ik.
  • 14 Jan 2018 om 12:22
    • Quote van 14 Jan 2018 om 10:54
      Een mooie, en vooral treffende quote van Wallace m.b.t. Mounir:
      "Op zijn leeftijd zal de (water)piep na één helft wel leeg wezen. En een loopwonder was het toch al nooit. Deze zal geen hoek meer induiken of een sprint met een tegenstander aan trekken, dat kun je echt vergeten. Kom je vanzelf weer met 10 man te spelen. Hoop doet leven, maar niemand moet wonderen verwachten. Het is en blijft een noodgreep omdat Boere niet mee kan."
    We weten dat je een zwak voor wallace hebt TC... heeft het echter een meerwaarde dat je zijn stukken hier re-post? Ik vind van niet moet ik bekennen.
  • 14 Jan 2018 om 12:15
    • Quote van 14 Jan 2018 om 12:08
      Wat ben je toch druk met quoten. Staat je eigen inspiratiebron droog?
    Nee Beernt, maar wat is gemakkelijker en sneller dan copy-paste gebruiken als jet ergens mee eensch bent? ;)
  • 14 Jan 2018 om 12:08
    • Quote van 14 Jan 2018 om 10:54
      Een mooie, en vooral treffende quote van Wallace m.b.t. Mounir:
      "Op zijn leeftijd zal de (water)piep na één helft wel leeg wezen. En een loopwonder was het toch al nooit. Deze zal geen hoek meer induiken of een sprint met een tegenstander aan trekken, dat kun je echt vergeten. Kom je vanzelf weer met 10 man te spelen. Hoop doet leven, maar niemand moet wonderen verwachten. Het is en blijft een noodgreep omdat Boere niet mee kan."
    Wat ben je toch druk met quoten. Staat je eigen inspiratiebron droog?
  • 14 Jan 2018 om 10:54
    Een mooie, en vooral treffende quote van Wallace m.b.t. Mounir:
    "Op zijn leeftijd zal de (water)piep na één helft wel leeg wezen. En een loopwonder was het toch al nooit. Deze zal geen hoek meer induiken of een sprint met een tegenstander aan trekken, dat kun je echt vergeten. Kom je vanzelf weer met 10 man te spelen. Hoop doet leven, maar niemand moet wonderen verwachten. Het is en blijft een noodgreep omdat Boere niet mee kan."