Transfertip voor FC Twente: ''Als ik FC Twente was, zou ik Chris David bellen''

27 reacties
Transfertip voor FC Twente: ''Als ik FC Twente was, zou ik Chris David bellen''

FC Twente moet zich waarschijnlijk op gaan maken voor de Jupiler League. De Tukkers zullen dan moeten bouwen aan een nieuw elftal. Volgens Tijmen van Wissing is Chris David van FC Utrecht een goede optie.

"Wat gebeurt er met Chris David daar?", vraagt Van Wissing zich af bij De Oosttribune. "Schuift hij wel door of gaat hij misschien wel naar FC Twente? Als ik FC Twente was, zou ik Chris David bellen. Maar aan de andere kant heeft hij wel twee of drie keer een kruisbandblessure gehad. Als hij dat de vierde keer krijgt, dan zeg je: tja..."

Presentator Bert van Losser vindt dat FC Twente die gok moet wagen. "Dat risicootje kan je in de Jupiler League wel lopen met een prestatiecontract", aldus Van Losser. Van Wissing ziet dat ook wel zitten. "Als ze dit seizoen bij FC Twente met prestatiecontracten zouden werken, dan zou de financiële schade wel meevallen", reageert hij met een knipoog.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 15:01
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:30
      slimmerik,ze spelen al in Jupiler league.
    Bij Twente hebben ze een grote kans dat ze promoveren en Twente heeft een hele grote achterban dus misschien wel aantrekkelijk voor die spelers.
  • 17 Apr 2018 om 14:50
    Wie maakt de suggestie Chris David? Deze meneer een voetbalverbod opleggen. Chris met z'n mooie website kan helemaal niets. Omhoog gevallen metromannetje met zeer beperkte voetbalkwaliteiten. Slecht karakter. Niet serieus te nemen mensen die dit durven voor te stellen.
  • 17 Apr 2018 om 13:00
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:30
      slimmerik,ze spelen al in Jupiler league.
    eens, dat heeft voor die clubs helemaal geen zin.
  • 16 Apr 2018 om 23:30
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:27
      Inderdaad en die Gudmonson (Jong PSV) ook een goed spelertje. ook bij Ajax aankloppen voor Vaclav Cerny. Herstellende van een lange blesure. Dus die komt voorlopig niet meer in het eerste van Ajax.
    slimmerik,ze spelen al in Jupiler league.
  • 16 Apr 2018 om 23:27
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:18
      Ik geloof dat het contract van Ritsmaier van Psv ook is afgelopen, een zeer bruikbare speler voor FCTWENTE!
    Inderdaad en die Gudmonson (Jong PSV) ook een goed spelertje. ook bij Ajax aankloppen voor Vaclav Cerny. Herstellende van een lange blesure. Dus die komt voorlopig niet meer in het eerste van Ajax.
  • 16 Apr 2018 om 23:18
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:53
      Pele van Anholt ook. Traint nu nog mee bij Heerenveen.
    Ik geloof dat het contract van Ritsmaier van Psv ook is afgelopen, een zeer bruikbare speler voor FCTWENTE!
  • 16 Apr 2018 om 20:10
    18 jarige Hamza Massaoudi (Standard Luik) in het vizier van Bleuming.
  • 16 Apr 2018 om 20:10
    Ikzeg. Zal ik jullie is zeggen wat er moet gebeuren. Morgenavond winnen winnen niet minder maar gewoon winnen. Dan de andere 2 ook . Dat is wat er moet gebeuren. Was niet best als ik nu bij ons fctwente trainer was. Dat kan ik je wel vertellen. Man man wat zijn wij support toch verwend Door hun. Als nac er aan komt is het meer als een half jaar geleden dat wij 1 wedstrijd hebben gewonnen. Iedereen binnen de vereniging selectie moeten zich schamen. Dit is toch niet meer normaal. Der an met spek. Wij moeten 3 dagen apart in hotel zonder vrouwen of wat dan ook. En alleen voetballen dat moeten ze.ik ben woest en teleurgesteld ach sorry maar dit is toch niet meer normaal zo.
  • 16 Apr 2018 om 19:53
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:39
      Ebecillo zou ook nog kunnen............Lachman........ zou ook nog een optie zijn
    Pele van Anholt ook. Traint nu nog mee bij Heerenveen.
  • 16 Apr 2018 om 19:52
    • Quote van 16 Apr 2018 om 19:51
      Als de kenners het zeggen......
    Zou Frank het ook wel vinden. Onze kenner hier. ; - )
  • 16 Apr 2018 om 19:51
    Als de kenners het zeggen......
  • 16 Apr 2018 om 19:39
    Ebecillo zou ook nog kunnen............Lachman........ zou ook nog een optie zijn
  • 16 Apr 2018 om 18:54
    Chris David je mag hopen dat Evert Bleuming die naam heeft doorgestreept. Wat heeft Chris David nou het laatste jaar gepresteerd.
  • 16 Apr 2018 om 18:54
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:56
      Aub geen spelers met een hoog blessure verleden , kijk naar Vuckic , Assaidi , gewoon geen risico’s meer nemen . Wat een dom gelul van die gasten .
    Exact VOT met die pruttel. Als je op nieuw begint dan helemaal op nieuw,en niet met gasten van vroeger want die kent wie nog VOT heel snel votdermet loser en gold diggers
  • 16 Apr 2018 om 18:51
    • Quote van 16 Apr 2018 om 18:50
      Moeilijk he om mensen/voetballers bij hun werkelijke naam te noemen.
    Ik wil jou graag toespreken, wat is jou naam dan Hengelo?
  • 16 Apr 2018 om 18:51
    TC en Hengelo is het mogelijk dat jullie een week niet op elkaar reageren? Jullie zouden er veel mensen een plezier mee doen.
  • 16 Apr 2018 om 18:50
    • Quote van 16 Apr 2018 om 18:24
      Niet aan beginnen. Het risico op nog een kruisband blessure is te groot.

      Dan zou ik Bijbal Ouwe Sik halen...mits Rutten de TD wordt. Die zou hem namelijk wel aan het voetballen (kunnen) krijgen....
    Moeilijk he om mensen/voetballers bij hun werkelijke naam te noemen.
  • 16 Apr 2018 om 18:34
    • Quote van 16 Apr 2018 om 18:27
      Niet aan beginnen, de laatste keer dat hij bij ons voetbalde kon hij er geen hout meer van! Hooguit nog balletje breed!
    Precies. Hij was jaren geleden een talent, maar sindsdien heeft hij helemaal niets laten zien. Niet bepaald een speler die je haalt als je kampioen wilt worden.
  • 16 Apr 2018 om 18:28
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:26
      Kun je beter Eghan terughalen.
    Niet doen!!!
  • 16 Apr 2018 om 18:27
    • Quote van 16 Apr 2018 om 18:24
      Niet aan beginnen. Het risico op nog een kruisband blessure is te groot.

      Dan zou ik Bijbal Ouwe Sik halen...mits Rutten de TD wordt. Die zou hem namelijk wel aan het voetballen (kunnen) krijgen....
    Niet aan beginnen, de laatste keer dat hij bij ons voetbalde kon hij er geen hout meer van! Hooguit nog balletje breed!
  • 16 Apr 2018 om 18:24
    Niet aan beginnen. Het risico op nog een kruisband blessure is te groot.

    Dan zou ik Bijbal Ouwe Sik halen...mits Rutten de TD wordt. Die zou hem namelijk wel aan het voetballen (kunnen) krijgen....
  • 16 Apr 2018 om 17:56
    Aub geen spelers met een hoog blessure verleden , kijk naar Vuckic , Assaidi , gewoon geen risico’s meer nemen . Wat een dom gelul van die gasten .
  • 16 Apr 2018 om 17:39
    • Quote van 16 Apr 2018 om 17:04
      Helemaal mee eens, goede speler
    Voor een andere club ja
  • 16 Apr 2018 om 17:35
    We hebben al een man van glas.
  • 16 Apr 2018 om 17:26
    Kun je beter Eghan terughalen.
  • 16 Apr 2018 om 17:20
    Niet aan beginnen, weer zon kerel van glas