'FC Twente heeft jonge Belgische middenvelder in het vizier'

10 reacties
'FC Twente heeft jonge Belgische middenvelder in het vizier'

FC Twente heeft de jonge Hamza Masoudi in het vizier, zo meldt RMC Sport-journalist Sacha Tavolieri op zijn Twitter. Masoudi is een achttienjarige middenvelder die momenteel uitkomt voor het Belgische Standard Luik.

Naast FC Twente zou ook Vitesse Masoudi op de korrel hebben. De technisch begaafde Masoudi speelt in het Onder-21 team van Standard, dat bekend staat om zijn goede jeugdopleiding. Volgens het eerdergenoemde medium zijn zowel Twente als Vitesse concreet in de markt.

Masoudi staat echter te boek als één van de grootste talenten van Standard, maar een snelle doorbraak lijkt er nog niet in te zitten. Door de interesse zou Standard nu echter snel om tafel willen met Masoudi om over een contract te praten en om een transfer naar Nederland te voorkomen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2018 om 09:58
    Ook die komt niet.
  • 17 Apr 2018 om 09:29
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:14
      Nu we geen TD hebben vraag ik me af wie hier mee bezig is?
    Ik zou zeggen kammetje, die heeft voor zover ik weet de TD rol op dit moment overgenomen.
  • 17 Apr 2018 om 09:09
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:14
      Nu we geen TD hebben vraag ik me af wie hier mee bezig is?
    Ik mag toch hopen dat het niet die kale is ? Maar zou me niets verbazen want het is een grote achterbakse rat .
  • 17 Apr 2018 om 08:16
    • Quote van 17 Apr 2018 om 08:05
      Precies. Het verschil Eredivisie of Eerste divisie zal het verschil al maken. Twente kwam vroeger nog wel eens met een 'goes verhaal' om spelers over de streep te trekken en voor de neus van andere clubs weg te kapen. Deze zomer zullen we het van geluk moeten hebben of van spelers die Twente al enigszins kennen en door de problemen van afgelopen jaren heen kijken
    Sowieso waren de spelers zeer geïnteresseerd in de accommodatie in Goes.
  • 17 Apr 2018 om 08:14
    Nu we geen TD hebben vraag ik me af wie hier mee bezig is?
  • 17 Apr 2018 om 08:05
    Precies. Het verschil Eredivisie of Eerste divisie zal het verschil al maken. Twente kwam vroeger nog wel eens met een 'goes verhaal' om spelers over de streep te trekken en voor de neus van andere clubs weg te kapen. Deze zomer zullen we het van geluk moeten hebben of van spelers die Twente al enigszins kennen en door de problemen van afgelopen jaren heen kijken
  • 17 Apr 2018 om 07:57
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:39
      want bij vitesse krijgt hij speeltijd denk je?
    Vitesse speelt geen Jupiler
  • 17 Apr 2018 om 00:27
    • Quote van 16 Apr 2018 om 23:39
      want bij vitesse krijgt hij speeltijd denk je?
    Hij zal er in ieder geval de kans toe krijgen.
  • 16 Apr 2018 om 23:39
    • Quote van 16 Apr 2018 om 22:27
      Is in ieder geval al gewend om in rood te spelen. Van Vitesse zullen we het echter niet winnen
    want bij vitesse krijgt hij speeltijd denk je?
  • 16 Apr 2018 om 22:27
    Is in ieder geval al gewend om in rood te spelen. Van Vitesse zullen we het echter niet winnen
zondag 29 april 2018
14:30
Volledige programma ›