'FC Twente raakt verdediger mogelijk snel kwijt; interesse uit Eredivisie'

( 91 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'FC Twente raakt verdediger mogelijk snel kwijt; interesse uit Eredivisie'

FC Twente raakt Hidde Ter Avest mogelijk snel kwijt aan een Eredivisieclub. ADO Den Haag heeft de mandekker op het verlanglijstje geplaatst, meldt Omroep West.

Deyovaisio Zeefuik, die momenteel op huurbasis van Ajax bij FC Groningen speelt staat ook op het lijstje van ADO Den Haag. Ook FC Groningen hoopt de mandekker van Ajax vast te leggen.

Ter Avest was afgelopen seizoen vaste waarde bij FC Twente. De 20-jarige mandekker speelde in 22 wedstrijden mee in de Eredivisie.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2018 om 10:31
    • Quote van 14 May 2018 om 07:52
      Ja
    Mbt spelers neem ik aan dan?
  • 14 May 2018 om 09:04
    • Quote van 13 May 2018 om 23:45
      Roda heeft nu een begroting van 11/12 miljoen en die gaan begroting technisch hard achteruit. Ook daar zal fors gesneden gaan worden. Dus de begroting word lager en lager. Dit geld overigens vandaag ook voor de Neccers uit Nijmegen. Dus Twente is gewoon de gedoodverfde kandidaat. Dit moeten we ook uitsralen en ook willen. We hebben dit seizoen genoeg achteruit gelopen en aangepast en geaccepteerd. We gooien die chroom van ons af en vanaf nu zeggen we op naar het kampioenschap en Wij willen kampioen worden!! Een volle veste en volle uitvakken gaat daar aan bijdragen. Het is tijd om stappen vooruit te zetten en vooruit te denken. Tijd van huilen en jezelf pijnigen is voorbij. Wij zijn Twente en gaan KAMPIOEN worden!!
    Ikzeg. Ut. Ik kan het weer niet beter verwoorden. Dit zijn wij . Kom op fctwente
  • 14 May 2018 om 07:52
    • Quote van 13 May 2018 om 20:16
      Citro/ANS Gaan we deze week al wat meer nieuws omtrent de club krijgen?
    Ja
  • 13 May 2018 om 23:45
    • Quote van 13 May 2018 om 23:26
      Sportief gezien mooi bagger. Want we verspelen het al jaren tegen roda. Iedere keer als ik roda uit of thuis zie denk ik 1-1. We pakken meer punten tegen Utrecht, Groningen en Heerenveen dan tegen roda. Roda gedegradeerd kan ons serieus problemen geven volgend seizoen.
    Roda heeft nu een begroting van 11/12 miljoen en die gaan begroting technisch hard achteruit. Ook daar zal fors gesneden gaan worden. Dus de begroting word lager en lager. Dit geld overigens vandaag ook voor de Neccers uit Nijmegen. Dus Twente is gewoon de gedoodverfde kandidaat. Dit moeten we ook uitsralen en ook willen. We hebben dit seizoen genoeg achteruit gelopen en aangepast en geaccepteerd. We gooien die chroom van ons af en vanaf nu zeggen we op naar het kampioenschap en Wij willen kampioen worden!! Een volle veste en volle uitvakken gaat daar aan bijdragen. Het is tijd om stappen vooruit te zetten en vooruit te denken. Tijd van huilen en jezelf pijnigen is voorbij. Wij zijn Twente en gaan KAMPIOEN worden!!
  • 13 May 2018 om 23:44
    Breaking: Jong FC Twente remiseert tegen Capelle.
  • 13 May 2018 om 23:32
    • Quote van 13 May 2018 om 23:26
      Sportief gezien mooi bagger. Want we verspelen het al jaren tegen roda. Iedere keer als ik roda uit of thuis zie denk ik 1-1. We pakken meer punten tegen Utrecht, Groningen en Heerenveen dan tegen roda. Roda gedegradeerd kan ons serieus problemen geven volgend seizoen.
    Ja, daar ben ik het wel mee eens. Voor Twente is het totaal niet gunstig maar ik gun het Almere wel veel meer.
  • 13 May 2018 om 23:26
    • Quote van 13 May 2018 om 23:19
      1) Omdat hun bij onze degradatie ook stonden te juichen. 2) omdat wij iedereen haten.
    Sportief gezien mooi bagger. Want we verspelen het al jaren tegen roda. Iedere keer als ik roda uit of thuis zie denk ik 1-1. We pakken meer punten tegen Utrecht, Groningen en Heerenveen dan tegen roda. Roda gedegradeerd kan ons serieus problemen geven volgend seizoen.
  • 13 May 2018 om 23:19
    • Quote van 13 May 2018 om 22:57
      Is de TM überhaupt al officieel geopend?
    Die is 1 juni pas open. Maar er moet nu al gesproken worden met spelers. Mondelinge voorcontracten.
  • 13 May 2018 om 23:19
    • Quote van 13 May 2018 om 21:58
      En moet je daar nu blij om zijn. Waarom dan?? Leg uit.
    1) Omdat hun bij onze degradatie ook stonden te juichen. 2) omdat wij iedereen haten.
  • 13 May 2018 om 22:57
    • Quote van 13 May 2018 om 22:55
      Nee je moet er op tijd bij zijn. Eredivisie clubs loeren ook. Voor je het weet zijn de pareltjes en ervaren goede spelers vergeven. Afwachten is nu het slechtste wat je als club kan doen. Actie gewenst!!!
    Is de TM überhaupt al officieel geopend?
  • 13 May 2018 om 22:56
    • Quote van 13 May 2018 om 22:31
      Het word tijd voor nieuws omtrent de club. De directie moet vertellen waar we aan toe zijn. De druk erop! RTV Oost, Tubantia op naar de Veste. Wij willen nieuws omtrent de club. Er moet nu begonnen worden aan het sanenstellen van een selectie!!!!!!!!!!
    Zal een lastig verhaal worden, omdat je nog niet exact weet over hoeveel gelden je kunt beschikken. Twente zit in een verdomde lastige situatie :-(
  • 13 May 2018 om 22:55
    • Quote van 13 May 2018 om 22:47
      Dit is ook een reden waarom het geen makkie wordt volgend seizoen.... die constante druk met onrealistische verwachtingen/eisen... we waren goed toen spelers lekker in de luwte zich konden ontwikkelen bij ons... jij stuurt nu zelfs die knakker van een ten voorde op pad voor nieuws.... alsjeblieft zeg.... het is half mei... er zal ongetwijfeld keihard gewerkt worden... als selectie begin juli maar compleet/bekend is ofzo
    Nee je moet er op tijd bij zijn. Eredivisie clubs loeren ook. Voor je het weet zijn de pareltjes en ervaren goede spelers vergeven. Afwachten is nu het slechtste wat je als club kan doen. Actie gewenst!!!
  • 13 May 2018 om 22:47
    • Quote van 13 May 2018 om 22:31
      Het word tijd voor nieuws omtrent de club. De directie moet vertellen waar we aan toe zijn. De druk erop! RTV Oost, Tubantia op naar de Veste. Wij willen nieuws omtrent de club. Er moet nu begonnen worden aan het sanenstellen van een selectie!!!!!!!!!!
    Dit is ook een reden waarom het geen makkie wordt volgend seizoen.... die constante druk met onrealistische verwachtingen/eisen... we waren goed toen spelers lekker in de luwte zich konden ontwikkelen bij ons... jij stuurt nu zelfs die knakker van een ten voorde op pad voor nieuws.... alsjeblieft zeg.... het is half mei... er zal ongetwijfeld keihard gewerkt worden... als selectie begin juli maar compleet/bekend is ofzo
  • 13 May 2018 om 22:31
    Het word tijd voor nieuws omtrent de club. De directie moet vertellen waar we aan toe zijn. De druk erop! RTV Oost, Tubantia op naar de Veste. Wij willen nieuws omtrent de club. Er moet nu begonnen worden aan het sanenstellen van een selectie!!!!!!!!!!
  • 13 May 2018 om 22:30
    • Quote van 13 May 2018 om 22:09
      Ah ok. Frank heeft afgelopen tijd, in mijn ogen, zinnige bijdrages gehad en geschikte spelers benoemd, maar in Rosheuvel zie ik het niet zitten
    Ik denk dat utrechtse tukker met dat smiley tekentje een grapje wil maken maar rosheuvel heb ik nog nooit genoemd
  • 13 May 2018 om 22:20
    Ikzeg. Hidde. Buiten dat ie in belang stelling staat van de eredivisie clubs. Wanneer horen wij fctwente wie er komen en blijven. We zullen snel mogelijk een team op moeten zetten.
  • 13 May 2018 om 22:16
    Ikzeg. Hidde
  • 13 May 2018 om 22:12
    Rosheuvel een blinde draver, hebben we niets aan.
  • 13 May 2018 om 22:09
    • Quote van 13 May 2018 om 22:05
      Vooralsnog geen paniek. Frank wilde hem graag naar Twente zien gaan, als Roda degradeerde. ;-)
    Ah ok. Frank heeft afgelopen tijd, in mijn ogen, zinnige bijdrages gehad en geschikte spelers benoemd, maar in Rosheuvel zie ik het niet zitten
  • 13 May 2018 om 22:05
    • Quote van 13 May 2018 om 21:59
      Die kerel heeft enkel misperen gehad en heel misschien een lucky goaltje. Zou echt een slechte aankoop zijn. Maar hier is toch geen sprake van neem ik aan, of waarom zeg je dit? Van de Water gaat naar Heracles meen ik gehoord te hebben, zou ons goed passen.
    Vooralsnog geen paniek. Frank wilde hem graag naar Twente zien gaan, als Roda degradeerde. ;-)
  • 13 May 2018 om 21:59
    • Quote van 13 May 2018 om 21:54
      En nu niet blinde Rosheuvel naar Twente halen. Ver weg blijven!
    Die kerel heeft enkel misperen gehad en heel misschien een lucky goaltje. Zou echt een slechte aankoop zijn. Maar hier is toch geen sprake van neem ik aan, of waarom zeg je dit? Van de Water gaat naar Heracles meen ik gehoord te hebben, zou ons goed passen.
  • 13 May 2018 om 21:58
    • Quote van 13 May 2018 om 21:44
      RODA JC IS GEDEGRADEERD!!!
    En moet je daar nu blij om zijn. Waarom dan?? Leg uit.
  • 13 May 2018 om 21:57
    • Quote van 13 May 2018 om 21:26
      Overtoon van Almere City is een goede speler voor het middenveld. Sterk aan de bal, overzicht en duelkracht.
    Klopt stond genoteerd net als v.d.water
  • 13 May 2018 om 21:56
    • Quote van 13 May 2018 om 21:52
      Die van Leer heeft destijds nog wel de punten voor hun gepakt, deze inderdaad niet. Zit die van Leer nog bij Ajax? Is dat niet wat voor ons?
    Lang geblesseerd dacht ik daarom lamprou 2e keeper maar normaliter v leer 2e keeper dacht ik maar anders uitstekende optie maar denk dat die bij Ajax wil blijven
  • 13 May 2018 om 21:54
    En nu niet blinde Rosheuvel naar Twente halen. Ver weg blijven!
  • 13 May 2018 om 21:52
    • Quote van 13 May 2018 om 21:51
      Ook een slecht elftal met net als FCTwente een keeper die er niks van kan
    Die van Leer heeft destijds nog wel de punten voor hun gepakt, deze inderdaad niet. Zit die van Leer nog bij Ajax? Is dat niet wat voor ons?
  • 13 May 2018 om 21:51
    • Quote van 13 May 2018 om 21:44
      RODA JC IS GEDEGRADEERD!!!
    Ook een slecht elftal met net als FCTwente een keeper die er niks van kan
  • 13 May 2018 om 21:47
    • Quote van 13 May 2018 om 21:45
      Jaja hopppaaa ellende in Kerkrade!!!
    In een ander topic was ik wat gebalanceerder, maar heb wel even gejuichd haha. Eindelijk die lui er uit, alleen jammer dat wij ze volgend jaar wel weer tegen komen...
  • 13 May 2018 om 21:45
    • Quote van 13 May 2018 om 21:44
      RODA JC IS GEDEGRADEERD!!!
    Jaja hopppaaa ellende in Kerkrade!!!
  • 13 May 2018 om 21:44
    RODA JC IS GEDEGRADEERD!!!
  • 13 May 2018 om 21:36
    • Quote van 13 May 2018 om 21:15
      Onderschat de kwaliteiten van Jack de Gier niet. Hij heeft van dat Almere City een goed voetballend elftal gesmeed en doet nu al voor 3 jaar mee aan de playoffs. Onderschat TD Peter Hofstede (De Graafschap) ook niet.
    Mike Snoei heeft ook prima werk verricht. Zou Maurice Steijn over te halen zijn voor een 4 jarenplan richting subtop?
  • 13 May 2018 om 21:35
    • Quote van 13 May 2018 om 21:26
      Overtoon van Almere City is een goede speler voor het middenveld. Sterk aan de bal, overzicht en duelkracht.
    Twente is wel een club waar zo’n speler weg uit de Randstad eindelijk zijn kwaliteiten kan laten zien. Zolang de spelers maar ouder zijn dan 25.
  • 13 May 2018 om 21:26
    Overtoon van Almere City is een goede speler voor het middenveld. Sterk aan de bal, overzicht en duelkracht.
  • 13 May 2018 om 21:20
    • Quote van 13 May 2018 om 21:06
      Hoe weet jij dat??
    Let maar op de posts van HB81. Precies op dezelfde manier getypt.
  • 13 May 2018 om 21:15
    • Quote van 13 May 2018 om 21:10
      Haal Dick Lukkien op. Past prima qua mentaliteit en heeft bij Groningen voldoende eredivisie ervaring opgedaan. TD vind ik lastiger. Geen Van Leeuwen. Korte termijnwerk en een einzelgänger. De jeugd in handen van Frank Eulderink en alle keepers en keeperstrainers onder de verantwoordelijkheid van Michel Veurink? Beide hebben de meeste talenten in de regio prima in beeld.
    Onderschat de kwaliteiten van Jack de Gier niet. Hij heeft van dat Almere City een goed voetballend elftal gesmeed en doet nu al voor 3 jaar mee aan de playoffs. Onderschat TD Peter Hofstede (De Graafschap) ook niet.
  • 13 May 2018 om 21:11
    • Quote van 13 May 2018 om 21:10
      Haal Dick Lukkien op. Past prima qua mentaliteit en heeft bij Groningen voldoende eredivisie ervaring opgedaan. TD vind ik lastiger. Geen Van Leeuwen. Korte termijnwerk en een einzelgänger. De jeugd in handen van Frank Eulderink en alle keepers en keeperstrainers onder de verantwoordelijkheid van Michel Veurink? Beide hebben de meeste talenten in de regio prima in beeld.
    Ook al aan gedacht maar ik vind dat meer een subtop coach. Heb liever FdB voor 1 jaar, daarna in de hopelijke ED misschien Lukkien ophalen. Veurink heeft op dit moment denk ik een beter baantje.
  • 13 May 2018 om 21:10
    Haal Dick Lukkien op. Past prima qua mentaliteit en heeft bij Groningen voldoende eredivisie ervaring opgedaan. TD vind ik lastiger. Geen Van Leeuwen. Korte termijnwerk en een einzelgänger. De jeugd in handen van Frank Eulderink en alle keepers en keeperstrainers onder de verantwoordelijkheid van Michel Veurink? Beide hebben de meeste talenten in de regio prima in beeld.
  • 13 May 2018 om 21:06
    • Quote van 13 May 2018 om 20:43
      Hij heeft een ander account genaamd HB81.
    Hoe weet jij dat??
  • 13 May 2018 om 21:06
    • Quote van 13 May 2018 om 20:59
      Teken gewoon bij Ter Avest. Samen knallen in de Juup, snel omhoog werken in de Eredivisie en hopelijk over een paar jaar Europees spelen.
    Nein danke
  • 13 May 2018 om 21:00
    • Quote van 13 May 2018 om 20:34
      Offtopic Roda JC - Almere City 0-1! Roda moet 2 goals maken
    Almere speelt goed, hebben paar leuke spelers
  • 13 May 2018 om 20:59
    Teken gewoon bij Ter Avest. Samen knallen in de Juup, snel omhoog werken in de Eredivisie en hopelijk over een paar jaar Europees spelen.
  • 13 May 2018 om 20:54
    • Quote van 13 May 2018 om 20:47
      Tja. Ben hier niet blij mee. Voorgaande jaren telkens hopen dat Roda degradeert, maar zie Almere toch als mindere van die twee. Ook al zou Almere na twee wedstrijden nu doorgaan. Ik kijk er nu toch allemaal anders tegenaan, door onze degradatie. Had ook liever NEC door dan Emmen, maar gun het Emmen dan wel weer meer. Lastig,lastig ;)
    Roda JC gaat dan achteruit in de begroting. Maar Alles zal op eigen kracht moeten gebeuren vanaf Augustus. Nu zorgen dat die selectie goed word samengesteld. Men mag nu wel vaart maken met de invulling!
  • 13 May 2018 om 20:49
    • Quote van 13 May 2018 om 20:38
      Er moet gewoon as week duidelijkheid komen , en Rutten ? Laat die lekker in Israël.
    Inderdaad, wordt nu wel tijd. En ik snap best dat niets overhaast moet gebeuren en dat er blijkbaar eerst meer duidelijkheid op de werkvloer moet zijn, maar hoe langer het allemaal duurt hoe verder we weer achterlopen op de concurrentie. Iedereen heeft gezien hoe dat de afgelopen jaren heeft uitgepakt...
  • 13 May 2018 om 20:47
    • Quote van 13 May 2018 om 20:34
      Offtopic Roda JC - Almere City 0-1! Roda moet 2 goals maken
    Tja. Ben hier niet blij mee. Voorgaande jaren telkens hopen dat Roda degradeert, maar zie Almere toch als mindere van die twee. Ook al zou Almere na twee wedstrijden nu doorgaan. Ik kijk er nu toch allemaal anders tegenaan, door onze degradatie. Had ook liever NEC door dan Emmen, maar gun het Emmen dan wel weer meer. Lastig,lastig ;)
  • 13 May 2018 om 20:43
    • Quote van 13 May 2018 om 20:42
      Hè lang niet gezien
    Hij heeft een ander account genaamd HB81.
  • 13 May 2018 om 20:43
    Ja jouw Breaking berichten kennen we nu wel
  • 13 May 2018 om 20:42
    • Quote van 13 May 2018 om 19:34
      Nee. We hebben een volledig incapabele directie . Bestaande uit 1 kuttige accountant....en een RVC die ook stuk voor stuk niemendallen zijn...daarbij een stichtingsbestuur die bestaan uit TV! Leden.. traceer hun besluitvorming en HUIL... het idee Rutten op afstand is schandalig, het idee pusic hoofdtrainer is gokken op groen bij roulette ....het idee Van Leeuwen is het slechtste idee ooit...en dan de wetenschap dat we 3 maanden hebben en beginnen met Thesker, bijen, lely.. in de basis ... .. no way no how gaat dit goedkomen tenzij Bleuming een miracle worker is....
    Hè lang niet gezien
  • 13 May 2018 om 20:38
    Er moet gewoon as week duidelijkheid komen , en Rutten ? Laat die lekker in Israël.
  • 13 May 2018 om 20:37
    • Quote van 13 May 2018 om 19:01
      Maandag krijgt de OR tekst en uitleg over de plannen,dus helaas heb nog even geduld,je zult toch eerst moeten weten met wat voor een begroting je gaat werken,volgende week word er wel meer duidelijk,tot dan kieken wat et word!
    Het is toch adviesrecht voor de OR en geen instemming? Je begroting kun je op papier dan al lang rond hebben en presenteren aan Fred Rutten of andere kandidaten.
  • 13 May 2018 om 20:34
    Offtopic Roda JC - Almere City 0-1! Roda moet 2 goals maken
  • 13 May 2018 om 20:29
    • Quote van 13 May 2018 om 19:44
      Betreft trainerswissel als het Pusic word, kan de ellende zo weer opnieuw beginnen.
    Dan verleng ik alleen als supporter en hou ik de rest van de centen in de zak...
  • 13 May 2018 om 20:23
    • Quote van 13 May 2018 om 20:17
      Ben ik ook benieuwd naar. Zowel TD als belastingdienst.
    Ik naar aandelen gebeuren maar wil uiteraard de wijze en vermogende mensen niet in de weg zitten... hoop dat zij eruit komen voor onze liefde
  • 13 May 2018 om 20:21
    • Quote van 13 May 2018 om 20:13
      Iedereen was weg van zijn ervaring. Maar als trainer heeft Verbeek met zijn ervaring zwaar afgedaan. Wanvertoning.
    Ik bedoel dus maar dat alles een gok zou zijn in die zin... altijd maar afwachten... we gaan het meemaken.... een trainer is vaak ook zo goed als zijn materiaal wordt er gezegd dus hopelijk kunnen we begin juni beginnen met selectie samenstellen
  • 13 May 2018 om 20:17
    • Quote van 13 May 2018 om 20:16
      Citro/ANS Gaan we deze week al wat meer nieuws omtrent de club krijgen?
    Ben ik ook benieuwd naar. Zowel TD als belastingdienst.
  • 13 May 2018 om 20:16
    Citro/ANS Gaan we deze week al wat meer nieuws omtrent de club krijgen?
  • 13 May 2018 om 20:13
    • Quote van 13 May 2018 om 20:10
      Ben ik met jou eens... maar verbeek was ook de ervarenheid die jij bedoeld...
    Iedereen was weg van zijn ervaring. Maar als trainer heeft Verbeek met zijn ervaring zwaar afgedaan. Wanvertoning.
  • 13 May 2018 om 20:10
    • Quote van 13 May 2018 om 20:02
      Je moet ook kijken naar andere kwaliteiten. Het wisselbeleid, spel inzicht, spel opvatting. Het probleem is, dit is geen moment om te gaan experimenteren met onervarenheid. Het moet nu gelijk staan. De vraag is kan Pusic in een korte tijdsbestek een geheel nieuw werkend elftal smeden. Daar moet de pijlen opgericht zijn. Er kunnen niet meer fouten gemaakt worden.
    Ben ik met jou eens... maar verbeek was ook de ervarenheid die jij bedoeld...
  • 13 May 2018 om 20:08
    • Quote van 13 May 2018 om 19:42
      Dan kan het ook een trainer van een club zijn, die nog een laatste eredivisie wedstrijd moest spelen.
    Zou kunnen maar het ging wel over de functie van technische man.
  • 13 May 2018 om 20:02
    • Quote van 13 May 2018 om 19:58
      En dan staat pusic ook nog letterlijk en figuurlijk voor zijn spelers door bijna letterlijk/figuurlijk klappen op te vangen... voor zo iemand ga je (normaliter) door het vuur en die wil je terug betalen
    Je moet ook kijken naar andere kwaliteiten. Het wisselbeleid, spel inzicht, spel opvatting. Het probleem is, dit is geen moment om te gaan experimenteren met onervarenheid. Het moet nu gelijk staan. De vraag is kan Pusic in een korte tijdsbestek een geheel nieuw werkend elftal smeden. Daar moet de pijlen opgericht zijn. Er kunnen niet meer fouten gemaakt worden.
  • 13 May 2018 om 19:58
    • Quote van 13 May 2018 om 19:44
      Betreft trainerswissel als het Pusic word, kan de ellende zo weer opnieuw beginnen.
    En dan staat pusic ook nog letterlijk en figuurlijk voor zijn spelers door bijna letterlijk/figuurlijk klappen op te vangen... voor zo iemand ga je (normaliter) door het vuur en die wil je terug betalen
  • 13 May 2018 om 19:56
    • Quote van 13 May 2018 om 19:44
      Betreft trainerswissel als het Pusic word, kan de ellende zo weer opnieuw beginnen.
    Kan.... maar met hake en verbeek normaliter gerespecteerde en gearriveerde namen was dat ook zo.... garanties heb je nooit.... ook niet met mensen die in het verleden successen behaald hebben en/of al bij de club gewerkt hebben... ik ben inmiddels wel overtuigd dat je bij de hedendaagse voetballers een People manager moet hebben en de juiste snaar bij die gasten moet zien te raken... maar dat willen supporters uiteraard niet horen want de heren hebben een droomleven en salaris etc.. allemaal waar... maar toch ga ik voor hetgeen wat het beste bij de selectie past... een People manager zo op het oog lijkt pusic mij dat
  • 13 May 2018 om 19:44
    • Quote van 13 May 2018 om 19:35
      Dat is toch algemeen bekend? Maar dat is al 2 jaar bij twente zo door alle financiële perikelen.... (daarom is joop voor mij nog altijd medeverantwoordelijk) ze willen nu wel maar ans heeft laatst al aangegeven dat eerst dat met aandelen in orde moet komen om überhaupt een sluitende begroting en licentie te krijgen... ondertussen mochten we er vanuit gaan dat de lijstjes klaarliggen en hopelijk is dan nog niet je 1e keuze vergeven.... maar we zitten wederom achterin de bus of rennen achter de bus aan zoals je wil.... en nec heeft het met een trainerswissel verpest niet zozeer qua samenstellen selectie
    Betreft trainerswissel als het Pusic word, kan de ellende zo weer opnieuw beginnen.
  • 13 May 2018 om 19:42
    • Quote van 13 May 2018 om 19:40
      Dat heeft hij 2 weken geleden gezegd op de persconferentie.
    Dan kan het ook een trainer van een club zijn, die nog een laatste eredivisie wedstrijd moest spelen.
  • 13 May 2018 om 19:40
    • Quote van 13 May 2018 om 19:34
      Ik weet niet wanneer hij dat precies heeft gezegd. Het kan niet anders zijn dat het iemand van de playoffs is.
    Dat heeft hij 2 weken geleden gezegd op de persconferentie.
  • 13 May 2018 om 19:38
    • Quote van 13 May 2018 om 19:34
      Nee. We hebben een volledig incapabele directie . Bestaande uit 1 kuttige accountant....en een RVC die ook stuk voor stuk niemendallen zijn...daarbij een stichtingsbestuur die bestaan uit TV! Leden.. traceer hun besluitvorming en HUIL... het idee Rutten op afstand is schandalig, het idee pusic hoofdtrainer is gokken op groen bij roulette ....het idee Van Leeuwen is het slechtste idee ooit...en dan de wetenschap dat we 3 maanden hebben en beginnen met Thesker, bijen, lely.. in de basis ... .. no way no how gaat dit goedkomen tenzij Bleuming een miracle worker is....
    Tja promoveren wordt dan helemaal onmogelijk. Het is gewoon 1 grote tering bende binnen de club.
  • 13 May 2018 om 19:35
    • Quote van 13 May 2018 om 19:30
      NEC heeft ook een selectie op het laatst moeten samenstellen. Het resultaat is dat zij nog langer in de JPL zitten. Ken je gevaren Twente.
    Dat is toch algemeen bekend? Maar dat is al 2 jaar bij twente zo door alle financiële perikelen.... (daarom is joop voor mij nog altijd medeverantwoordelijk) ze willen nu wel maar ans heeft laatst al aangegeven dat eerst dat met aandelen in orde moet komen om überhaupt een sluitende begroting en licentie te krijgen... ondertussen mochten we er vanuit gaan dat de lijstjes klaarliggen en hopelijk is dan nog niet je 1e keuze vergeven.... maar we zitten wederom achterin de bus of rennen achter de bus aan zoals je wil.... en nec heeft het met een trainerswissel verpest niet zozeer qua samenstellen selectie
  • 13 May 2018 om 19:34
    • Quote van 13 May 2018 om 18:44
      Komt er hier ooit nog is nieuws over ingaande transfers of wat?
    Nee. We hebben een volledig incapabele directie . Bestaande uit 1 kuttige accountant....en een RVC die ook stuk voor stuk niemendallen zijn...daarbij een stichtingsbestuur die bestaan uit TV! Leden.. traceer hun besluitvorming en HUIL... het idee Rutten op afstand is schandalig, het idee pusic hoofdtrainer is gokken op groen bij roulette ....het idee Van Leeuwen is het slechtste idee ooit...en dan de wetenschap dat we 3 maanden hebben en beginnen met Thesker, bijen, lely.. in de basis ... .. no way no how gaat dit goedkomen tenzij Bleuming een miracle worker is....
  • 13 May 2018 om 19:34
    • Quote van 13 May 2018 om 19:32
      Velderman heeft geen namen genoemd, alleen dat de persoon nog bij een andere club werkzaam is. Misschien hebben ze wel iemand anders op het oog dan Fred. Helaas moeten we nog even geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is.
    Ik weet niet wanneer hij dat precies heeft gezegd. Het kan niet anders zijn dat het iemand van de playoffs is.
  • 13 May 2018 om 19:33
    • Quote van 13 May 2018 om 19:32
      Velderman heeft geen namen genoemd, alleen dat de persoon nog bij een andere club werkzaam is. Misschien hebben ze wel iemand anders op het oog dan Fred. Helaas moeten we nog even geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is.
    Ok maar wachten duurt lang he pfff
  • 13 May 2018 om 19:32
    • Quote van 13 May 2018 om 19:28
      Dan vraag ik me wel hoe Twente dan wel gesprekken met Fred Rutten kan voeren ? Want dan zouden ze ook moeten wachten toch tot as week ? Dus vind wel dat ze al lang hadden moeten schakelen , en Fred lekker in Israël laten.blijven. Want dat wordniet wat , dus vind het wel raar dat er inderdaad nog geen andere kandidaten zijn genoemd of benaderd . Of het word weer net als vorig seizoen alles op het laatst , mag ik toch niet hopen..
    Velderman heeft geen namen genoemd, alleen dat de persoon nog bij een andere club werkzaam is. Misschien hebben ze wel iemand anders op het oog dan Fred. Helaas moeten we nog even geduld hebben, hoe moeilijk dat ook is.
  • 13 May 2018 om 19:31
    • Quote van 13 May 2018 om 19:25
      Weet niet wat jij verdiend per jaar maar volgens mij verdienen die snotneuzen bij twente met 300.000 a 400.000 per jaar heel behoorlijk!!!
    Bedoel te zeggen dat ze bij koln meer verdienen zelfs in 2e liga dus dat het wel mooi zeggen is van: dat is pas clubliefde!
  • 13 May 2018 om 19:30
    • Quote van 13 May 2018 om 19:27
      Nee zij willen meer
    Ik cultuur
  • 13 May 2018 om 19:30
    • Quote van 13 May 2018 om 19:28
      Dan vraag ik me wel hoe Twente dan wel gesprekken met Fred Rutten kan voeren ? Want dan zouden ze ook moeten wachten toch tot as week ? Dus vind wel dat ze al lang hadden moeten schakelen , en Fred lekker in Israël laten.blijven. Want dat wordniet wat , dus vind het wel raar dat er inderdaad nog geen andere kandidaten zijn genoemd of benaderd . Of het word weer net als vorig seizoen alles op het laatst , mag ik toch niet hopen..
    NEC heeft ook een selectie op het laatst moeten samenstellen. Het resultaat is dat zij nog langer in de JPL zitten. Ken je gevaren Twente.
  • 13 May 2018 om 19:28
    • Quote van 13 May 2018 om 19:01
      Maandag krijgt de OR tekst en uitleg over de plannen,dus helaas heb nog even geduld,je zult toch eerst moeten weten met wat voor een begroting je gaat werken,volgende week word er wel meer duidelijk,tot dan kieken wat et word!
    Dan vraag ik me wel hoe Twente dan wel gesprekken met Fred Rutten kan voeren ? Want dan zouden ze ook moeten wachten toch tot as week ? Dus vind wel dat ze al lang hadden moeten schakelen , en Fred lekker in Israël laten.blijven. Want dat wordniet wat , dus vind het wel raar dat er inderdaad nog geen andere kandidaten zijn genoemd of benaderd . Of het word weer net als vorig seizoen alles op het laatst , mag ik toch niet hopen..
  • 13 May 2018 om 19:27
    • Quote van 13 May 2018 om 19:25
      Weet niet wat jij verdiend per jaar maar volgens mij verdienen die snotneuzen bij twente met 300.000 a 400.000 per jaar heel behoorlijk!!!
    Nee zij willen meer
  • 13 May 2018 om 19:25
    • Quote van 13 May 2018 om 19:04
      Wat verdienen spelers bij koln dan? :) maybe wel veel interessanter om bij te tekenen daar? :)
    Weet niet wat jij verdiend per jaar maar volgens mij verdienen die snotneuzen bij twente met 300.000 a 400.000 per jaar heel behoorlijk!!!
  • 13 May 2018 om 19:07
    • Quote van 13 May 2018 om 18:51
      Bestaat ook clubliefde ipv oprotten je snapt het hele zooitje blijkbaar niet
    Raak je wel aan gewend hier op dit forum...
  • 13 May 2018 om 19:06
    • Quote van 13 May 2018 om 18:53
      Clubliefde geloof ik niet in. De centen zullen wel prima zijn.
    Precies koln grote club hoor en zul je genoeg verdienen daar
  • 13 May 2018 om 19:04
    • Quote van 13 May 2018 om 18:46
      Het is niet de beste speler van onze fc geweest maar tegenwoordig hebben eigen jeugdspelers geen enkel clubliefde meer en alleen maar geldwolven zijn. Bij köln zie je dat spelers juist na de degradatie hun club trouw blijven omdat het hun schuld is na de degradatie maar hier lopen ze allemaal de deur uit laat ze gelijk allemaal gaan en een schoon schip en alleen de spelers laten die er alles aan willen doen om zo snel mogelijk terug te keren, al hoewel het moeilijk gaat je er eenmaal inzit er moeilijk uit komt
    Wat verdienen spelers bij koln dan? :) maybe wel veel interessanter om bij te tekenen daar? :)
  • 13 May 2018 om 19:01
    • Quote van 13 May 2018 om 18:47
      Liever over een TD. On-ge-lo-fe-lijk ik denk dat als wij vorig jaar de selectie op tijd klaar hadden dat we rond plekje 11/12 of zo waren geëindigd. En nu begint het hele feest opnieuw.
    Maandag krijgt de OR tekst en uitleg over de plannen,dus helaas heb nog even geduld,je zult toch eerst moeten weten met wat voor een begroting je gaat werken,volgende week word er wel meer duidelijk,tot dan kieken wat et word!
  • 13 May 2018 om 18:54
    Dag Waslap.
  • 13 May 2018 om 18:53
    • Quote van 13 May 2018 om 18:51
      Bestaat ook clubliefde ipv oprotten je snapt het hele zooitje blijkbaar niet
    Clubliefde geloof ik niet in. De centen zullen wel prima zijn.
  • 13 May 2018 om 18:53
    Op Twente.net weet een betrouwbaar iemand te melden dat Hidde en zijn zaakwaarnemer deze week een gesprek hebben met Twente. Daarbij zou Hidde niet onwelwillend tegenover een langer verblijf staan. Dat is het nieuws wat gemeld moet worden Twentefans of zijn jullie toch een beetje voor Heracles?? Jullie nieuws berichten valt soms zwaar tegen.
  • 13 May 2018 om 18:51
    • Quote van 13 May 2018 om 18:50
      Als degradatie de schuld van de spelers is laat ze dan mooi opzouten
    Bestaat ook clubliefde ipv oprotten je snapt het hele zooitje blijkbaar niet
  • 13 May 2018 om 18:50
    • Quote van 13 May 2018 om 18:46
      Het is niet de beste speler van onze fc geweest maar tegenwoordig hebben eigen jeugdspelers geen enkel clubliefde meer en alleen maar geldwolven zijn. Bij köln zie je dat spelers juist na de degradatie hun club trouw blijven omdat het hun schuld is na de degradatie maar hier lopen ze allemaal de deur uit laat ze gelijk allemaal gaan en een schoon schip en alleen de spelers laten die er alles aan willen doen om zo snel mogelijk terug te keren, al hoewel het moeilijk gaat je er eenmaal inzit er moeilijk uit komt
    Als degradatie de schuld van de spelers is laat ze dan mooi opzouten
  • 13 May 2018 om 18:47
    • Quote van 13 May 2018 om 18:44
      Komt er hier ooit nog is nieuws over ingaande transfers of wat?
    Liever over een TD. On-ge-lo-fe-lijk ik denk dat als wij vorig jaar de selectie op tijd klaar hadden dat we rond plekje 11/12 of zo waren geëindigd. En nu begint het hele feest opnieuw.
  • 13 May 2018 om 18:46
    Het is niet de beste speler van onze fc geweest maar tegenwoordig hebben eigen jeugdspelers geen enkel clubliefde meer en alleen maar geldwolven zijn. Bij köln zie je dat spelers juist na de degradatie hun club trouw blijven omdat het hun schuld is na de degradatie maar hier lopen ze allemaal de deur uit laat ze gelijk allemaal gaan en een schoon schip en alleen de spelers laten die er alles aan willen doen om zo snel mogelijk terug te keren, al hoewel het moeilijk gaat je er eenmaal inzit er moeilijk uit komt
  • 13 May 2018 om 18:44
    Komt er hier ooit nog is nieuws over ingaande transfers of wat?
  • 13 May 2018 om 18:43
    Mooi laten gaan. Gonjacje is weer beter