'FC Twente heeft boomlange éénvoudig international van Tottenham bijna binnen'

42 reacties
'FC Twente heeft boomlange éénvoudig international van Tottenham bijna binnen'

FC Twente is dicht bij een overeenkomst met Tottenham Hotspur-verdediger Christian Maghoma. Dat meldt fansite Lily White Rose.

De boomlange en beresterke mandekker (1.95m en 88kg) beschikt in Londen over een aflopend contract en kan daardoor transfervrij worden overgenomen door FC Twente. 

Bij het beloftenelftal, uitkomend in de Premier League 2, van Tottenham Hotspur was de twintigjarige Maghoma een vaste waarde en kwam hij in totaal tot 54 wedstrijden.

Maghoma is in het bezit van zowel een Engels als Congolees paspoort. Tevens is hij éénvoudig international. Voor Congo, zijn geboorteland speelde hij tot dusver één interland.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen kun dien je in te loggen of te registreer je, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 May 2018 om 14:24
    Bijna binnen ja, zal wel weer niet doorgaan
  • 17 May 2018 om 19:45
    • Quote van 17 May 2018 om 19:39
      Die ging nog dikker weg dan dat ie binnen kwam. Wat dat betreft had ie het dik voor elkaar :)
    Vind ik geen probleem met zo’n salaris.
  • 17 May 2018 om 19:39
    • Quote van 17 May 2018 om 18:47
      1.92 m en niet geheel afgetraind, maar daar krijg ik bij Twente wel de tijd voor. Kijk maar naar Tiga afgelopen seizoen. ;)
    Die ging nog dikker weg dan dat ie binnen kwam. Wat dat betreft had ie het dik voor elkaar :)
  • 17 May 2018 om 18:47
    • Quote van 17 May 2018 om 15:22
      Ik ben ook 1.94m en 86kg. Waar kan ik mij aanmelden?...
    1.92 m en niet geheel afgetraind, maar daar krijg ik bij Twente wel de tijd voor. Kijk maar naar Tiga afgelopen seizoen. ;)
  • 17 May 2018 om 18:22
    • Quote van 17 May 2018 om 16:54
      Bij Frank
    Hahaha 100 punten
  • 17 May 2018 om 18:10
    • Quote van 17 May 2018 om 11:36
      Gevalletjes douglas en Jansen moeten er komen. X een rode kaart pakken niks mis mee, onder de reclame borden er met. Wij haten iedereen.
    Haha, idd. Trainer van de tegenpartij keer bie de kop pakn net als Jansen bij Atteveld toen :)
  • 17 May 2018 om 16:54
    • Quote van 17 May 2018 om 15:22
      Ik ben ook 1.94m en 86kg. Waar kan ik mij aanmelden?...
    Bij Frank
  • 17 May 2018 om 16:48
    Hoppa, laat maar komen.Kan dik mee ko,men in de eerste divisie.
  • 17 May 2018 om 15:22
    Ik ben ook 1.94m en 86kg. Waar kan ik mij aanmelden?...
  • 17 May 2018 om 15:14
    Kammetje is goed bezig. :)
  • 17 May 2018 om 11:52
    • Quote van 17 May 2018 om 11:36
      Gevalletjes douglas en Jansen moeten er komen. X een rode kaart pakken niks mis mee, onder de reclame borden er met. Wij haten iedereen.
    Zo is dat klaar haha
  • 17 May 2018 om 11:44
    • Quote van 17 May 2018 om 11:33
      Hij is geen vaste waarde. Dit seizoen deed hij in 19 van de 46 wedstrijden mee. Ik weet niet of we hier wel zo enthousiast over moeten zijn. Hij zou zo maar van het kaliber Buckley Ricketts of Agyepong kunnen zijn.
    Heb deze paar x zien spelen op tv is geen slechte hoor
  • 17 May 2018 om 11:36
    • Quote van 17 May 2018 om 10:54
      Amen
    Gevalletjes douglas en Jansen moeten er komen. X een rode kaart pakken niks mis mee, onder de reclame borden er met. Wij haten iedereen.
  • 17 May 2018 om 11:33
    • Quote van 17 May 2018 om 11:13
      Klinkt positief, word ook op tijd binnen gehaald dus kan de gehele voorbereiding mee doen. Vraag me alleen af of er niet betere clubs komen voor een speler die vaste waarde is bij de beloften.
    Hij is geen vaste waarde. Dit seizoen deed hij in 19 van de 46 wedstrijden mee. Ik weet niet of we hier wel zo enthousiast over moeten zijn. Hij zou zo maar van het kaliber Buckley Ricketts of Agyepong kunnen zijn.
  • 17 May 2018 om 11:30
    • Quote van 17 May 2018 om 11:22
      Bedoel je Lely of Bijen? Tsja, die laatste wedstrijden tegen teams die er al klaar mee waren (zoals Zwolle) of Vitesse die voor de lol naar 5-0 freewheelden .... ik weet niet hoeveel waarde je eraan kunt hangen. Oh, en je mag je/jij zeggen hoor :-)
    Ik vind dat zo wel Bijen , vd Lely , Thesker , ( evt reserve achter aankoop ) Drommel gewoon.vervangen.moeten worden .
  • 17 May 2018 om 11:24
    • Quote van 17 May 2018 om 10:12
      Verlaat is een uitstekende verdediger voor twente. Heb het al vaker aangegeven hier. Dat bremen 2 degradeert uit het voor hun maximaal haalbare doet daar niets aan.
    Bleuming bezoekt ook wedstrijden in de 3e Liga, dus wie weet ;-)
  • 17 May 2018 om 11:22
    • Quote van 17 May 2018 om 09:33
      ik geef u gelijk dat hij het dit seizoen minder heeft gedaan, alhoewel ik hem wel de laatste paar wedstrijden wat sterker vond en zelfverzekerder, alleen naar hem gekeken, verder is alles wel weederzijds en hoop ook dat hij komt.
    Bedoel je Lely of Bijen? Tsja, die laatste wedstrijden tegen teams die er al klaar mee waren (zoals Zwolle) of Vitesse die voor de lol naar 5-0 freewheelden .... ik weet niet hoeveel waarde je eraan kunt hangen. Oh, en je mag je/jij zeggen hoor :-)
  • 17 May 2018 om 11:17
    Ik vind het erg onbeschoft om de jongen eenvoudig te noemen....... tssk tsssk
  • 17 May 2018 om 11:13
    Klinkt positief, word ook op tijd binnen gehaald dus kan de gehele voorbereiding mee doen. Vraag me alleen af of er niet betere clubs komen voor een speler die vaste waarde is bij de beloften.
  • 17 May 2018 om 10:55
    Mocht dit waar zijn is het in elk geval een goed signaal. Spelers van grote buitenlandse clubs die daar net buiten de boot vallen heb en dus interesse om bij Twente te spelen in de JPL!
  • 17 May 2018 om 10:55
    • Quote van 17 May 2018 om 09:40
      Kijk liever in de regio naar bere sterke kerels die ook nog eens boomlang zijn. Als het alleen om de beuk er in gooien gaat is dit de zoveelste miskoop ben ik bang.
    In de regio vind je niet meteen gasten wat er staan , over paar jaar nou niet gaan gokken.met regionale gasten .
  • 17 May 2018 om 10:54
    • Quote van 17 May 2018 om 10:08
      Dit jaar gaan we voor de Beukers. De zogenaamde talenten doen we niet meer aan.
    Amen
  • 17 May 2018 om 10:46
    • Quote van 17 May 2018 om 10:24
      Samen met Douglas dat zou wat zijn!
    2 dezelfde types in het centrum lijkt mij niet helemaal ideaal.
  • 17 May 2018 om 10:24
    • Quote van 17 May 2018 om 09:16
      Inderdaad. Promes zou immers ook al 683 keer verkocht worden. Eerst zien en dan geloven. Maar zo te zien zou dit een 2e Douglas kunnen worden. Afwachten.
    Samen met Douglas dat zou wat zijn!
  • 17 May 2018 om 10:16
    Heil kammetje
  • 17 May 2018 om 10:12
    • Quote van 17 May 2018 om 09:17
      Hij zakt met zijn team al terug naar de Regionalliga.
    Verlaat is een uitstekende verdediger voor twente. Heb het al vaker aangegeven hier. Dat bremen 2 degradeert uit het voor hun maximaal haalbare doet daar niets aan.
  • 17 May 2018 om 10:12
    Lijkt een goede versterking. Als je in het tweede van Tottenham speelt moet je toch wel iets goed doen.
  • 17 May 2018 om 10:08
    Dit jaar gaan we voor de Beukers. De zogenaamde talenten doen we niet meer aan.
  • 17 May 2018 om 09:57
    • Quote van 17 May 2018 om 09:09
      KIJK! Dat ziet er al 1000x maal beter uit dan Vrouwtje Petra Theelepel en SPW'er-zonder-assertiviteits-training-Lely. Als je niet kunt voetballen dan gewoon een boomlange beuker met wat body die gewoon af en toe BOE! zegt en daarmee een doelpunt voorkomt........
      Gast komt iig bij een goede opleiding weg.............. KWW.
    Kleuter...
  • 17 May 2018 om 09:40
    Kijk liever in de regio naar bere sterke kerels die ook nog eens boomlang zijn. Als het alleen om de beuk er in gooien gaat is dit de zoveelste miskoop ben ik bang.
  • 17 May 2018 om 09:33
    • Quote van 17 May 2018 om 09:09
      KIJK! Dat ziet er al 1000x maal beter uit dan Vrouwtje Petra Theelepel en SPW'er-zonder-assertiviteits-training-Lely. Als je niet kunt voetballen dan gewoon een boomlange beuker met wat body die gewoon af en toe BOE! zegt en daarmee een doelpunt voorkomt........
      Gast komt iig bij een goede opleiding weg.............. KWW.
    ik geef u gelijk dat hij het dit seizoen minder heeft gedaan, alhoewel ik hem wel de laatste paar wedstrijden wat sterker vond en zelfverzekerder, alleen naar hem gekeken, verder is alles wel weederzijds en hoop ook dat hij komt.
  • 17 May 2018 om 09:29
    Deze jongen is ook pas 20 jaar. Ik ken hem verder niet, maar op basis van dit artikel ben ik enthousiast!
  • 17 May 2018 om 09:17
    • Quote van 17 May 2018 om 09:09
      Is Jesper verlaat van werder bremen II niet wat? Hij speelt bij de 3. Liga maar hij heeft een aflopend contract. Hij is fisyiek sterk en boom lang.
    Hij zakt met zijn team al terug naar de Regionalliga.
  • 17 May 2018 om 09:16
    • Quote van 17 May 2018 om 08:28
      Eerst tekenen en laat ze dan het bericht er maar op zetten.
    Inderdaad. Promes zou immers ook al 683 keer verkocht worden. Eerst zien en dan geloven. Maar zo te zien zou dit een 2e Douglas kunnen worden. Afwachten.
  • 17 May 2018 om 09:09
    Is Jesper verlaat van werder bremen II niet wat? Hij speelt bij de 3. Liga maar hij heeft een aflopend contract. Hij is fisyiek sterk en boom lang.
  • 17 May 2018 om 09:09
    KIJK! Dat ziet er al 1000x maal beter uit dan Vrouwtje Petra Theelepel en SPW'er-zonder-assertiviteits-training-Lely. Als je niet kunt voetballen dan gewoon een boomlange beuker met wat body die gewoon af en toe BOE! zegt en daarmee een doelpunt voorkomt........
    Gast komt iig bij een goede opleiding weg.............. KWW.
  • 17 May 2018 om 08:33
    • Quote van 17 May 2018 om 08:28
      Eerst tekenen en laat ze dan het bericht er maar op zetten.
    Inderdaad. Dat lijk mij ook verstandiger voor de club. Anders heeft kammetje het werk niet voor niets gedaan.
  • 17 May 2018 om 08:28
    Eerst tekenen en laat ze dan het bericht er maar op zetten.
  • 17 May 2018 om 08:24
    • Quote van 17 May 2018 om 08:16
      Eredivisie? Hopelijk weet hij wel dat we daar niet meer spelen!
    Dat lijkt me wel, gewoon een domme twitteraar die dit zegt
  • 17 May 2018 om 08:22
    tja, duidelijk een kww. Ben daar eigenlijk wel klaar mee, laatste jaren steevast slecht uitgepakt. Een vaste waarde bij tottenham 2, die kun je op voorhand niet afschrijven voor de pils league.
  • 17 May 2018 om 08:16
    Eredivisie? Hopelijk weet hij wel dat we daar niet meer spelen!
  • 17 May 2018 om 08:16
    Toppertje?