ADO ziet af van Ter Avest: ''Zijn salariswensen bleken te gortig''

( 30 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
ADO ziet af van Ter Avest: ''Zijn salariswensen bleken te gortig''

Het is zeer waarschijnlijk dat Hidde ter Avest FC Twente gaat verlaten. Voornaamste kandidaat was ADO Den Haag, maar die club heeft afgezien van de back.

Volgens Reon Boeringa, journalist bij Voetbal International, heeft ADO Den Haag inmiddels afgezien van Ter Avest. ''Zijn salariswensen bleken te gortig'', schrijft hij in een tweet. Ter Avest speelde bijna 100 wedstrijden voor FC Twente maar lijkt de club te gaan verlaten. 

Voor ADO Den Haag heeft het aantrekken van een nieuwe rechtsback nog steeds prioriteit nadat Tyronne Ebueh zijn contract niet verlengde. Ter Avest bleek een goede vervanger te zijn, maar speler en club zijn er niet uit gekomen. 

Foto: Sportfoto Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jun 2018 om 08:29
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:02
      Neuh, eerst elders flirten of-ie daar zijn beoogde salaris kan opstrijken en dan toch maar hier tekenen.......? Van mij mag-ie nu weg.
    Weg er mee aub
  • 12 Jun 2018 om 00:38
    We hoeven deze jongen niet meteen af te branden. Hij heeft altijd inzet getoond en wil waarschijnlijk alleen voor ADO spelen als hij daar ook mooi kan verdienen. Het moment van weggaan is alleen een beetje laf en was mooi geweest als Twente ook want aan hem had kunnen verdienen. Maar mocht hij toch nog bijtekenen is hij wat mij betreft welkom.
  • 12 Jun 2018 om 00:30
    • Quote van 12 Jun 2018 om 00:19
      Dat betekent dus dat ie bij FC Twente veels te veel heeft verdiend...komt nog wel van een koude kermis thuis, want andere clubs gaan dat salaris ook niet betalen, dus hij gaat er hoe dan ook op achteruit.
    Wie zegt dat? Ik weet niet.. Als hij zo’n supporter is als hij beweert dat hij is, misschien heeft hij wel expres een salariseis op tafel gegooid die veel te hoog is omdat hij bij Twente wil blijven? En mocht ADO het wel geaccepteerd hebben dan had ie lekker gecasht.. Ik kan me er echter niet druk om maken. Laatste tijd had hij toch al niet meer het niveau van wat ie in het begin had.
  • 12 Jun 2018 om 00:19
    Dat betekent dus dat ie bij FC Twente veels te veel heeft verdiend...komt nog wel van een koude kermis thuis, want andere clubs gaan dat salaris ook niet betalen, dus hij gaat er hoe dan ook op achteruit.
  • 11 Jun 2018 om 23:04
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:02
      Neuh, eerst elders flirten of-ie daar zijn beoogde salaris kan opstrijken en dan toch maar hier tekenen.......? Van mij mag-ie nu weg.
    +100
  • 11 Jun 2018 om 21:29
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:02
      Neuh, eerst elders flirten of-ie daar zijn beoogde salaris kan opstrijken en dan toch maar hier tekenen.......? Van mij mag-ie nu weg.
    Precies by by
  • 11 Jun 2018 om 21:27
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:25
      Die man helpt eigenhandig het Nederlandse voetbal om zeep. Geen wonder dat hij tegenwoordig een LA woont.
    Ja want anders pakken de vrouwenvoetbal hooligans hem.
  • 11 Jun 2018 om 21:25
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:15
      Haha, die kerel gun ik nog geen dubbeltje. Is puur en alleen uit op eigen gewin.
    Die man helpt eigenhandig het Nederlandse voetbal om zeep. Geen wonder dat hij tegenwoordig een LA woont.
  • 11 Jun 2018 om 21:15
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:12
      Mocht je nog een zaakwaarnemer zoeken, ik heb gehoord dat Raiola erg goed is en de prijs goed op kan drijven :):)
    Haha, die kerel gun ik nog geen dubbeltje. Is puur en alleen uit op eigen gewin.
  • 11 Jun 2018 om 21:13
    • Quote van 11 Jun 2018 om 21:02
      Neuh, eerst elders flirten of-ie daar zijn beoogde salaris kan opstrijken en dan toch maar hier tekenen.......? Van mij mag-ie nu weg.
    Eens.
  • 11 Jun 2018 om 21:12
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:45
      Een Mongool.
    Eens
  • 11 Jun 2018 om 21:12
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:23
      Dat ben ik met je eens. Vaak ook gek gemaakt door zaakwaarnemers.....en die heb ik niet ;))
    Mocht je nog een zaakwaarnemer zoeken, ik heb gehoord dat Raiola erg goed is en de prijs goed op kan drijven :):)
  • 11 Jun 2018 om 21:02
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:58
      Dus we veroordelen Ter Avest meteen????. Dikke prima maar misschien denkt hij wel voor dat salaris kan ik beter bij FcTwente blijven. Straks tekent hij bij ons en vindt iedereen hem geweldig.
    Neuh, eerst elders flirten of-ie daar zijn beoogde salaris kan opstrijken en dan toch maar hier tekenen.......? Van mij mag-ie nu weg.
  • 11 Jun 2018 om 20:58
    Dus we veroordelen Ter Avest meteen????. Dikke prima maar misschien denkt hij wel voor dat salaris kan ik beter bij FcTwente blijven. Straks tekent hij bij ons en vindt iedereen hem geweldig.
  • 11 Jun 2018 om 20:57
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:45
      Een Mongool.
    Vind dat je daarmee mongoloide mensen beledigd!
  • 11 Jun 2018 om 20:45
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:43
      Wat vinden jullie van Geert Wilders?
    Een Mongool.
  • 11 Jun 2018 om 20:45
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:20
      Nope, dat is niet waar. Heb zelf wel eens voor minder geld en meer vrije tijd gekozen. We zijn niet allemaal hebberige geldwolven.
    Inderdaad, geld is een belangrijk onderdeel maar gaat zeker niet ten koste van alles (bij mij).

    Iemand is pas arm wanneer hij alleen veel geld heeft.... ;))
  • 11 Jun 2018 om 20:43
    Wat vinden jullie van Geert Wilders?
  • 11 Jun 2018 om 20:34
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:12
      Nogal ja. Het gaat om het principe dat je je zo goed mogelijk verkoopt aan een werkgever.
    En na die tijd weer een interview geven zeker. Veel aan deze club te danken. Grandioze supporters bla bla. Wil je weg rot maar snel op dan en kom never back
  • 11 Jun 2018 om 20:23
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:22
      Uitzonderingen bevestigen de regel. Helaas niet in de voetballerij.
    Dat ben ik met je eens. Vaak ook gek gemaakt door zaakwaarnemers.....en die heb ik niet ;))
  • 11 Jun 2018 om 20:22
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:20
      Nope, dat is niet waar. Heb zelf wel eens voor minder geld en meer vrije tijd gekozen. We zijn niet allemaal hebberige geldwolven.
    Uitzonderingen bevestigen de regel. Helaas niet in de voetballerij.
  • 11 Jun 2018 om 20:20
    Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mijn regenjas Tikke takke regen Tik tak op het dak Tikke takke regen Op de wegen Plens, plens, plas plas plas Druppeltjes op mij regenjas
  • 11 Jun 2018 om 20:20
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:14
      Maakt toch niet uit in welke “wereld” je rond loopt. Een mens wil altijd meer helaas.
    Nope, dat is niet waar. Heb zelf wel eens voor minder geld en meer vrije tijd gekozen. We zijn niet allemaal hebberige geldwolven.
  • 11 Jun 2018 om 20:14
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:08
      Ja want die 2 "werelden" komen ook erg overeen of niet.
    Maakt toch niet uit in welke “wereld” je rond loopt. Een mens wil altijd meer helaas.
  • 11 Jun 2018 om 20:12
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:08
      Ja want die 2 "werelden" komen ook erg overeen of niet.
    Nogal ja. Het gaat om het principe dat je je zo goed mogelijk verkoopt aan een werkgever.
  • 11 Jun 2018 om 20:10
    Weer geen nieuwe tussenstand van de kaarten. Erg jammer!
  • 11 Jun 2018 om 20:08
    • Quote van 11 Jun 2018 om 20:00
      Jullie proberen er niet op vooruit te gaan/gelijk salaris te houden als je een nieuwe baan zoekt?
    Ja want die 2 "werelden" komen ook erg overeen of niet.
  • 11 Jun 2018 om 20:00
    Jullie proberen er niet op vooruit te gaan/gelijk salaris te houden als je een nieuwe baan zoekt?
  • 11 Jun 2018 om 19:57
    Wat is dat toch voetballers en geld het heeft de sport echt kapot gemaakt als simpele backs al denken de hoofdprijs waard te zijn!
  • 11 Jun 2018 om 19:57
    Misplaatste arrogantie. Had dat niet bij hem verwacht.
vrijdag 24 augustus 2018
20:00
Volledige programma ›