'Italiaans avontuur lonkt voor Ter Avest na afhaken ADO Den Haag'

( 16 reacties)
'Italiaans avontuur lonkt voor Ter Avest na afhaken ADO Den Haag'

Hidde ter Avest kan zijn loopbaan mogelijk vervolgen in de Serie A. Udinese is namelijk geïnteresseerd in de rechtsback van FC Twente, dat meldt TC Tubantia.

Ter Avest heeft een aflopend contract in Enschede en kan dus transfervrij vertrekken uit De Grolsch Veste. De vleugelverdediger kon ook naar ADO Den Haag, maar de Eredivisie-club haakte af door 'te gortige salariseisen' van Ter Avest. FC Twente had langer de optie in het aflopende contract van de Wierdenaar kunnen lichten, maar moest zijn salaris dan verhogen.

Udinese eindigde afgelopen seizoen op de veertiende plek in de Serie A. De Italiaanse club is al sinds 1996 onafgebroken actief op het hoogste niveau. De Nederlanders Eli Louhenapessy, Bram Nuytinck, Henri van der Vegt en Harald Wapenaar stonden onder contract bij de Bianconeri.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Jun 2018 om 00:36
    Ikzeg. Jammer dat ie niet bij tekent. Helaas voor ons fctwente, is ie nu al niet meer betaalbaar. Maar ik bedank hem wel voor zijn geweldig tijd. behalve afgelopen seizoen . maar gun het hem van harte als ie naar een mooie club gaat. Hidde het gaat u goed.
  • 12 Jun 2018 om 22:56
    • Quote van 12 Jun 2018 om 22:22
      Ach gewoon nu verleden tijd in mijn ogen. Wie was hij ook al weer pfff ben zijn naam nu al vergeten eerlijk gezegd. Ach wat heeft hij nu eigen laten zie al met al ????????????
    Bitter weinig
  • 12 Jun 2018 om 22:22
    Ach gewoon nu verleden tijd in mijn ogen. Wie was hij ook al weer pfff ben zijn naam nu al vergeten eerlijk gezegd. Ach wat heeft hij nu eigen laten zie al met al ????????????
  • 12 Jun 2018 om 18:25
    Lekker de bank warm houden vieze afhaker.
  • 12 Jun 2018 om 17:18
    Opgeruimd staat netjes doei doei ondankbare.......
  • 12 Jun 2018 om 16:57
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:07
      Jajaja jij weer doei , jij bent een en al onzin ...
    Hahaha
  • 12 Jun 2018 om 16:37
    Vanmij hoeft zijn contract en de eventuele onderhandelingen met hem niet doorgaan. Het liefst wil ik ook gewoon dat die blijft, maar als je de club waar je je opleiding doorlopen hebt, de kans heeft gegeven en nu in moeielijke tijden zit niet bereidt bent om te helpen. Mag je weg.
  • 12 Jun 2018 om 16:04
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:26
      Als jij nou eens wat minder op anderen ging reageren, en eventueel wat meer op de Topicstraat, zou je daar veel mensen een plezier mee doen. Als ik je een tip mag geven: begin opnieuw met een nieuwe gebruikersnaam en ga gewoon inhoudelijker reageren. Hoeft niemand te weten dat jij dezelfde bent als Hengelo.
    Als Hengelo in eens niet meer reageert en er een nieuwe is heb ik een donkerbruin vermoeden. ;)
  • 12 Jun 2018 om 15:55
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:26
      Als jij nou eens wat minder op anderen ging reageren, en eventueel wat meer op de Topicstraat, zou je daar veel mensen een plezier mee doen. Als ik je een tip mag geven: begin opnieuw met een nieuwe gebruikersnaam en ga gewoon inhoudelijker reageren. Hoeft niemand te weten dat jij dezelfde bent als Hengelo.
    Hij moet gewoon doen wat die zelf wil, dat doet de rest ook.
  • 12 Jun 2018 om 15:29
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:21
      Lijkt me een prima club voor hem, wellicht kan hij daar doorgroeien bij Twente stagneerde dat een beetje.
    Inderdaad. Dit jaar was ie niet top, maar daar kan de gehele selectie over mee praten. Ik had het liefst een transfersom gezien of nog liever dat hij hier nog jaren blijft, maar goed die jongen gun ik zo’n stap naar het buitenland wel.
  • 12 Jun 2018 om 15:26
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:06
      Weer zo'n onzin uitspraak
    Als jij nou eens wat minder op anderen ging reageren, en eventueel wat meer op de Topicstraat, zou je daar veel mensen een plezier mee doen. Als ik je een tip mag geven: begin opnieuw met een nieuwe gebruikersnaam en ga gewoon inhoudelijker reageren. Hoeft niemand te weten dat jij dezelfde bent als Hengelo.
  • 12 Jun 2018 om 15:21
    Lijkt me een prima club voor hem, wellicht kan hij daar doorgroeien bij Twente stagneerde dat een beetje.
  • 12 Jun 2018 om 15:07
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:06
      Weer zo'n onzin uitspraak
    Jajaja jij weer doei , jij bent een en al onzin ...
  • 12 Jun 2018 om 15:06
    • Quote van 12 Jun 2018 om 15:00
      Doei opvreter
    Weer zo'n onzin uitspraak
  • 12 Jun 2018 om 15:02
    Lekker op de bank zitten. Veel succes!
  • 12 Jun 2018 om 15:00
    Doei opvreter