'Italianen zetten door en doen transfervrije Ter Avest aanbieding'

( 33 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Italianen zetten door en doen transfervrije Ter Avest aanbieding'

Hidde ter Avest heeft aanbieding op zak van het Italiaanse Udinese. Dat meldt De Telegraaf woensdagmorgen.

Gisteren liet TC Tubantia al doorschemeren dat Udinese geïnteresseerd was in de transfervrije rechtsback, maar nu zou het dus een stap verder zijn gegaan. De Serie A-club heeft in het verleden al tot tweemaal toe geprobeerd Ter Avest naar Udine te halen.

Als het aan de Italianen ligt wordt de transfer zo spoedig mogelijk afgerond. Enig knelpunt hierbij is de medische keuring: Ter Avest is nog niet volledig hersteld van de enkelbreuk die hij afgelopen seizoen opliep in het shirt van FC Twente. 

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2018 om 23:02
    Jammerlijk als zo’n jongen vertrekt
  • 13 Jun 2018 om 17:14
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:14
      Beide bedragen kloppen niet.
      Bij Twente rond de 200.000 a 250.000
      Bij Udinese rond de 400.000
    Pffffff bij wijze van.... ai ai ai
  • 13 Jun 2018 om 13:54
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:35
      Ikzeg. Helaas doet het Veel pijn als Hidde vertrekt. Maar die kans mag je Hidde niet ontnemen. Ikzeg. Bedankt Hidde voor alles. Ik hoop dat je goed Door de keuring komt, en wens je veel succes. Ik zal je zeker gaan missen.
    Mijn god altijd dat onzinnige geblaat bah, die snotneus, mag wel wat loyaler zijn.
    Hier is alles begonnen, helft vant seizoen geblesseerd, waarbij hij gewoon netjes volledig is doorbetaald, dan mag die galbak wel iets terugdoen.

    Door een jaartje te blijven en (zijn?) club weer helpen de schande uit te wissen van de degradatie ipv als een dief in de nacht te vertrekken.
  • 13 Jun 2018 om 13:35
    Ikzeg. Helaas doet het Veel pijn als Hidde vertrekt. Maar die kans mag je Hidde niet ontnemen. Ikzeg. Bedankt Hidde voor alles. Ik hoop dat je goed Door de keuring komt, en wens je veel succes. Ik zal je zeker gaan missen.
  • 13 Jun 2018 om 13:35
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:21
      Ook in de eerste divisie 250k?
    Dat is de reden dat die gaat, dat kan Twente niet betalen.
    Verlengen obv huidige voorwaarden is geen optie.
  • 13 Jun 2018 om 13:21
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:14
      Beide bedragen kloppen niet.
      Bij Twente rond de 200.000 a 250.000
      Bij Udinese rond de 400.000
    Ook in de eerste divisie 250k?
  • 13 Jun 2018 om 13:14
    • Quote van 13 Jun 2018 om 13:04
      Ook voor jou geldt: Jouw empathisch vermogen is niet heel erg goed ontwikkeld. Voetballen in de eerste divisie voor €100.000 of in Italië voor pak hem beet voor €800.000. Ik bied je bij deze een baan bij mij in het bedrijf voor 80% minder. Wanneer kan je beginnen? Fijne dag
    Beide bedragen kloppen niet.
    Bij Twente rond de 200.000 a 250.000
    Bij Udinese rond de 400.000
  • 13 Jun 2018 om 13:04
    • Quote van 13 Jun 2018 om 09:54
      Die jongen mag Twente op zijn blote knieën danken dat hij hier een kans heeft gekregen.Vraag me af wat jou empathisch vermogen ligt hij verdient echt wel meer dan 100.000 wat jij noemt.
      Plus dit seizoen niks gepresteerd en Twente ineens de rug toekeren ?



    Ook voor jou geldt: Jouw empathisch vermogen is niet heel erg goed ontwikkeld. Voetballen in de eerste divisie voor €100.000 of in Italië voor pak hem beet voor €800.000. Ik bied je bij deze een baan bij mij in het bedrijf voor 80% minder. Wanneer kan je beginnen? Fijne dag
  • 13 Jun 2018 om 13:01
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:11
      Een terugkeer van Twentefanhenk naar het Stedelijk Museum is een reële optie geworden, nu blijkt dat de oud-directeur van het Stedelijk Museum ten onrechte is beschuldigd van belangenverstrengeling. Uit een onderzoek door oud-advocaat Beerntjes en oud-rechter Ik(zeg), uitgevoerd in opdracht van de gemeente, blijkt dat zijn ontslag had kunnen worden voorkomen.
    Als jij nou eens doet wat je naam zegt. Vind iedereen leuk hier. ;-)
  • 13 Jun 2018 om 11:54
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:51
      Met haar wil ook wel hapje eten haha
    Ik ook wel eerlijk gezegd haha.
  • 13 Jun 2018 om 11:52
    • Quote van 13 Jun 2018 om 11:07
      Dit is TwenteFans en niet de Privé of Story met dom roddelnieuws
    Privé en Story melden roddels en/of geruchten, ik feiten. ;))
  • 13 Jun 2018 om 11:49
    • Quote van 13 Jun 2018 om 11:45
      Oh ja? En ik maar denken dat Friso al een paar jaar terug is overleden. Klinkt als een mooie herrijzenis.
    Getrouwd GEWEEST met Friso inderdaad Boes.....


    Excuses voor het vergeten van dit woord.
  • 13 Jun 2018 om 11:45
    • Quote van 13 Jun 2018 om 11:35
      Stel je niet zo aan joh....schijnheilig boontje. Dit is gerelateerd aan Hidde. Dan moet Hidde maar wat zorgvuldiger zijn in zijn selectie van een vriendin....vind je niet?


      Zit er geen degelijk, en vooral braaf meisje bij jou in de Rooms Katholieke kerk? Jij zult er ongetwijfeld een paar kennen......niet?


      P.s: Wist je trouwens dat Mabel Wisse Smit ooit 'die wijf van die lange' was....oftewel Klaas Bruinsma? Erg hè....want nu is zij met prins Friso getrouwd.


      T'is wat al met al. :))))
    Oh ja? En ik maar denken dat Friso al een paar jaar terug is overleden. Klinkt als een mooie herrijzenis.
  • 13 Jun 2018 om 11:40
    • Quote van 13 Jun 2018 om 11:39
      Twente is helaas inderdaad (te) lang een liefdadigheids instelling geweest.
    Exact.....
  • 13 Jun 2018 om 11:39
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:02
      Hij heeft een kans bij Twente gekregen omdat Twente dacht dat dat goed was voor de club. Of denk jij dat Twente een liefdadigheidsinstelling is?
    Twente is helaas inderdaad (te) lang een liefdadigheids instelling geweest.
  • 13 Jun 2018 om 11:35
    • Quote van 13 Jun 2018 om 11:07
      Dit is TwenteFans en niet de Privé of Story met dom roddelnieuws
    Stel je niet zo aan joh....schijnheilig boontje. Dit is gerelateerd aan Hidde. Dan moet Hidde maar wat zorgvuldiger zijn in zijn selectie van een vriendin....vind je niet?


    Zit er geen degelijk, en vooral braaf meisje bij jou in de Rooms Katholieke kerk? Jij zult er ongetwijfeld een paar kennen......niet?


    P.s: Wist je trouwens dat Mabel Wisse Smit ooit 'die wijf van die lange' was....oftewel Klaas Bruinsma? Erg hè....want nu is zij met prins Friso getrouwd.


    T'is wat al met al. :))))
  • 13 Jun 2018 om 11:29
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:57
      Gevaarlijke uitspraak!
    Omdat?
  • 13 Jun 2018 om 11:07
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:22
      Mag hij zijn vriendin wel in de gaten houden daar in Italië Die houdt er nl nogal van om buiten de deur "te eten".
    Dit is TwenteFans en niet de Privé of Story met dom roddelnieuws
  • 13 Jun 2018 om 10:57
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:22
      Mag hij zijn vriendin wel in de gaten houden daar in Italië Die houdt er nl nogal van om buiten de deur "te eten".
    Gevaarlijke uitspraak!
  • 13 Jun 2018 om 10:56
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:11
      Een terugkeer van Twentefanhenk naar het Stedelijk Museum is een reële optie geworden, nu blijkt dat de oud-directeur van het Stedelijk Museum ten onrechte is beschuldigd van belangenverstrengeling. Uit een onderzoek door oud-advocaat Beerntjes en oud-rechter Ik(zeg), uitgevoerd in opdracht van de gemeente, blijkt dat zijn ontslag had kunnen worden voorkomen.
    Björn en Niek kun je hem niet een ban geven, wat een flauwekul steeds!
  • 13 Jun 2018 om 10:51
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:33
      Iemand die ik persoonlijk ken heeft met haar "gegeten" lol
    Met haar wil ook wel hapje eten haha
  • 13 Jun 2018 om 10:33
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:27
      Hoe weet je dat? ;-)
    Iemand die ik persoonlijk ken heeft met haar "gegeten" lol
  • 13 Jun 2018 om 10:27
    • Quote van 13 Jun 2018 om 10:22
      Mag hij zijn vriendin wel in de gaten houden daar in Italië Die houdt er nl nogal van om buiten de deur "te eten".
    Hoe weet je dat? ;-)
  • 13 Jun 2018 om 10:22
    Mag hij zijn vriendin wel in de gaten houden daar in Italië Die houdt er nl nogal van om buiten de deur "te eten".
  • 13 Jun 2018 om 10:11
    Een terugkeer van Twentefanhenk naar het Stedelijk Museum is een reële optie geworden, nu blijkt dat de oud-directeur van het Stedelijk Museum ten onrechte is beschuldigd van belangenverstrengeling. Uit een onderzoek door oud-advocaat Beerntjes en oud-rechter Ik(zeg), uitgevoerd in opdracht van de gemeente, blijkt dat zijn ontslag had kunnen worden voorkomen.
  • 13 Jun 2018 om 10:02
    • Quote van 13 Jun 2018 om 09:54
      Die jongen mag Twente op zijn blote knieën danken dat hij hier een kans heeft gekregen.Vraag me af wat jou empathisch vermogen ligt hij verdient echt wel meer dan 100.000 wat jij noemt.
      Plus dit seizoen niks gepresteerd en Twente ineens de rug toekeren ?



    Hij heeft een kans bij Twente gekregen omdat Twente dacht dat dat goed was voor de club. Of denk jij dat Twente een liefdadigheidsinstelling is?
  • 13 Jun 2018 om 09:59
    • Quote van 13 Jun 2018 om 09:54
      Die jongen mag Twente op zijn blote knieën danken dat hij hier een kans heeft gekregen.Vraag me af wat jou empathisch vermogen ligt hij verdient echt wel meer dan 100.000 wat jij noemt.
      Plus dit seizoen niks gepresteerd en Twente ineens de rug toekeren ?



    Dus als jij in de schoenen van ter Avest stond dan had je tegen Udinese gezegd: ‘nee, sorry ik kies voor de Jupiler League’? Hoe groot mijn Twentehart ook is, voor nu en voor altijd, dat contrast is echt te groot. 95% zou die kans grijpen als het daadwerkelijk tot zo’n aanbieding komt, echt. Niet zou ik voor een concurrerende Nederlandse club willen spelen, maar de Serie A, tuurlijk. Wel denk ik dat hij overigebs op meerdere vlakken te kort komt maar dat neemt niet weg dat ik de keus best kan begrijpen.
  • 13 Jun 2018 om 09:58
    • Quote van 13 Jun 2018 om 09:54
      Die jongen mag Twente op zijn blote knieën danken dat hij hier een kans heeft gekregen.Vraag me af wat jou empathisch vermogen ligt hij verdient echt wel meer dan 100.000 wat jij noemt.
      Plus dit seizoen niks gepresteerd en Twente ineens de rug toekeren ?



    Hij heeft het over eerste divisie he met die €100.000, ik denk dat het gros dat niet verdiend in de eerste divisie !
  • 13 Jun 2018 om 09:54
    • Quote van 13 Jun 2018 om 09:04
      Jouw empathisch vermogen is niet heel erg goed ontwikkeld. Voetballen in de eerste divisie voor €100.000 of in Italië voor pak hem beet voor €800.000. Ik bied je bij deze een baan bij mij in het bedrijf voor 80% minder. Wanneer kan je beginnen? Fijne dag
    Die jongen mag Twente op zijn blote knieën danken dat hij hier een kans heeft gekregen.Vraag me af wat jou empathisch vermogen ligt hij verdient echt wel meer dan 100.000 wat jij noemt.
    Plus dit seizoen niks gepresteerd en Twente ineens de rug toekeren ?



  • 13 Jun 2018 om 09:53
    Wat wordt gemakkelijk rijk worden voor Hidde.. :)))))
    Beetje vanaf de reservebank de wedstrijd volgen, terwijl het geld wel op je bankrekening vloeit. Ik geef hem geen ongelijk, en zou hetzelfde doen....
  • 13 Jun 2018 om 09:04