BREAKING | Liendl verruilt FC Twente voor club uit Oostenrijkse Bundesliga

( 81 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
BREAKING | Liendl verruilt FC Twente voor club uit Oostenrijkse Bundesliga

Michael Liendl vertrekt bij FC Twente. De Oostenrijkse middenvelder heeft deze week een contract getekend bij Wolfsberger AC, dat meldt de club uit Oostenrijk via de officiële kanalen.

Liendl had nog een eenjarig contract bij FC Twente, maar de middenvelder kwam niet in de toekomstplannen van de Tukkers voor. Liendl heeft in Oostenrijk voor één jaar getekend, met een optie voor nog een extra seizoen.

Sankt Pölten was ook geïnteresseerd in de 32-jarige Liendl. De Oostenrijker speelde slechts één seizoen in Enschede, waar hij tot vijftien competitieduels kwam. Daarvoor was hij in Duitsland actief bij 1860 München en Fortuna Düsseldorf. Tussen 2012 en 2014 speelde Liendl al bij Wolfsberger AC.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Jun 2018 om 22:59
    Wat een aderlating
  • 14 Jun 2018 om 17:48
    *NSB modus aan* Ik zou graag henkie en hengelo een ban zien hebben *NSB modus uit* Jonks het is bijna weekend nog een dagje dus pak je rust.
  • 14 Jun 2018 om 14:32
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:50
      Jan ik hoop het ook (echt wel)maar het lijkt nergens meer op al met al. Dan is er geld dan is het geld er weer niet en worden er boekhoud kundige trucjes uit de kast gehaald om het geheel weer recht te lullen. Ik heb begrepen dat het geld er wel degelijk was maar dat het gewoin gebruikt is voor andere zaken (verbouwing sponserruimtes hoofdtribune, afkoopsommen en paniek aankopen)
    Begrijp ik, maar als dat zo is, dan zijn de gelden die er ooit voor bestemd waren, ook weer ergens anders voor uitgegeven. Zo blijft het maar door gaan. Ik kies ervoor vooruit te kijken. Ik hoor en zie veel en lees hier ook veel van insiders. Ik heb er vertrouwen in.
  • 14 Jun 2018 om 13:00
    Weer iemand weg nog steeds alleen Brama terug alle ballen op Wout!!!
  • 14 Jun 2018 om 12:38
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:33
      Oeps ik ken dat van over de rooie gaan ...haha
    Jij zeikt jezelf vast over de poten van het lachen....of niet Pitbull. ;)
  • 14 Jun 2018 om 12:34
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:19
      Hahahahaha pis me in de broek van het lachen hier.
    Dan mot je blij wezen dat het niet zo warm is hahaha
  • 14 Jun 2018 om 12:33
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:18
      Op een gegeven moment lukt het Hengelo en 2010 mij zover te krijgen dat ik over de rooie raak. Als dan Henkie ook nog eens olie op het vuur gooit.....tja....
    Oeps ik ken dat van over de rooie gaan ...haha
  • 14 Jun 2018 om 12:23
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:21
      Gewoon doorlopen fuck iT
    Yep !!!!!
  • 14 Jun 2018 om 12:21
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:19
      Hahahahaha pis me in de broek van het lachen hier.
    Gewoon doorlopen fuck iT
  • 14 Jun 2018 om 12:19
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:18
      Op een gegeven moment lukt het Hengelo en 2010 mij zover te krijgen dat ik over de rooie raak. Als dan Henkie ook nog eens olie op het vuur gooit.....tja....
    Hahahahaha pis me in de broek van het lachen hier.
  • 14 Jun 2018 om 12:18
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:51
      Maar leg nou eens uit dan waarom het altijd beledigend moet zijn, volgens mij kun jij heel goed zonder al die beledigingen. Beter nog het maakt je post alleen maar sterker.
    Op een gegeven moment lukt het Hengelo en 2010 mij zover te krijgen dat ik over de rooie raak. Als dan Henkie ook nog eens olie op het vuur gooit.....tja....
  • 14 Jun 2018 om 12:17
    De link naar het artikel in de Tubantia over de rechtzaak tussen Vak P en de Gemeente....https://www.tubantia.nl/enschede/sluiting-vak-p-dit-zijn-de-argumenten-voor-en-tegen~ab203435/
  • 14 Jun 2018 om 12:14
    Het is weer gezellig hier. Veel plezier met ruzieen vandaag dames. Ik ga mijn tijd beter benutten.
  • 14 Jun 2018 om 12:11
    • Quote van 14 Jun 2018 om 12:09
      Ans lijkt wel de heilige Maria tegenwoordig moet niet gekke worden hier.
    Inderdaad.
  • 14 Jun 2018 om 12:09
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:07
      Ach ANS....kom op. Is het onjuist wat ik schrijf over Hengelo? Ik doel dan met name over het zuigen en provoceren naar anderen toe? Nooit inhoudelijk reagerend....nooit vragen beantwoorden. Met zulke types ben ik klaar om eerlijk te zijn.


      Jarenlang hebben mensen zoals De Geweldenaar gelijk gekregen. De muur laat zich al niet meer zien, maar ook hij had vaak gelijk. Realisten worden afgezeken en slecht verdragen.....zij die niet in een gedrogeerde polonaise meelopen......jammer!
    Ans lijkt wel de heilige Maria tegenwoordig moet niet gekke worden hier.
  • 14 Jun 2018 om 12:05
    ik dacht, nu komt er een discussie over liendl of eventuele nieuwe spelers. en wat lees ik hier? trammelant en ruzie onder de meeste reaguurders. zielig.
  • 14 Jun 2018 om 12:05
    Trieste bende hier
  • 14 Jun 2018 om 12:00
    Misschien is tijd om verhaal te gaan halen wat er nou werkelijk speelt , gewoon Fc met groepje op bezoek !!! Want dit gelul stopt niet !!
  • 14 Jun 2018 om 11:59
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:56
      Inderdaad, klapvee, bekhouden, meeklappen en vooral niets zeggen.
    Maar dat doen we never nooit niet of wa dan !!!
  • 14 Jun 2018 om 11:56
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:54
      Gewoon doorlopen mensen dat heeft Twente het liefst.
    Inderdaad, klapvee, bekhouden, meeklappen en vooral niets zeggen.
  • 14 Jun 2018 om 11:54
    Gewoon doorlopen mensen dat heeft Twente het liefst.
  • 14 Jun 2018 om 11:51
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:49
      Er zit een wezenlijk verschil tussen mensen en de trollen op dit forum zoals Hengelo en 2010.


      Jah, ook ik zag van Halst als een redder van FC Twente, maar wel als boegbeeld....woordvoerder vanuit de club die in opdracht van de directie zou spreken, maar nooit in een verantwoordelijke statutaire functie, en dan ook nog eens met 2 petten op.
    Maar leg nou eens uit dan waarom het altijd beledigend moet zijn, volgens mij kun jij heel goed zonder al die beledigingen. Beter nog het maakt je post alleen maar sterker.
  • 14 Jun 2018 om 11:49
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:43
      Leg mij dan eens uit waarom je altijd mensen moet beledigen ? In de post waar ANS op reageert beledig je zelfs een grote groep mensen. Mensen die het niet met jou denkwijze eens zijn of niet reageren zoals jij wilt worden standaar voor schut gezet. Wat is daar dan het nut van ? Jij begaat ook je fouten TC, remeber van Halst, jou redder. Daar kunnen we ook heel veel opmerking die jij gemaakt hebt Op jou gaan toepassen. Hou het gewoon normaal haal die beledigingen weg uit je posts.
    Er zit een wezenlijk verschil tussen mensen en de trollen op dit forum zoals Hengelo en 2010.


    Jah, ook ik zag van Halst als een redder van FC Twente, maar wel als boegbeeld....woordvoerder vanuit de club die in opdracht van de directie zou spreken, maar nooit in een verantwoordelijke statutaire functie, en dan ook nog eens met 2 petten op.
  • 14 Jun 2018 om 11:48
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:27
      Er zijn hier twee kampen, het aso reagerende kamp, en het normaal reagerende kamp, eerder was het hier veel gezelliger en werdt de mening van iedereen gerespecteerd, maar er zijn er hier regelmatig leden die beledigen en schelden, dat is zo jammer!
    Ik geef geen waardeoordeel, er zijn "anders" reagerende mensen op dit forum. Mensen die anders denken dan bijv. mij en ook anders reageren, heb ik geen probleem mee, vandaar mijn reactie op het gegeven dat bepaalde figuren direct om een ban gaan vragen wanneer het in "hun" ogen niet door de beugel kan. In hokjes plaatsen van normaal en/of Aso ben ik ook niet zo van, ik ben weer wat ruimdenkende. Praten over respect hebben voor andersdenkende gaat niet hand in hand met het om een ban vragen.
  • 14 Jun 2018 om 11:45
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:36
      Om een ban vragen lijken op NSB praktijken , vind het vorm van verraad en hou niet van dat naadjesvolk . Als je niet tegen kritiek of wat grovere taal kunt moet je niet op een voetbalgorum zitten . Want daar zitten mensen uit alle lagen van de bevolking op , dan moet je misschien je heil zoeken op een Golfforum , poloforum , of Tennisforum daar zal er ander taal gebruik zijn . Maar om steeds om een ban vragen vind ik echt mensen veraden , naaien , hoe je het wil noemen maakt niet uit . Maar gvd wat heb ik een hekel aan dit soort gedrag , bah misselijkmakend en echt net NSB ers .
    Iemand een NSBer noemen is gelukkig niet misselijk makend.
  • 14 Jun 2018 om 11:43
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:35
      Waarom zou ik het van ANS niet hebben verwacht? Ik heb Degeweldenaar ook wel eens tegengas gegeven hoor, maar weet je Henk? Wij laten ons geen zand in de ogen strooien of drogerend poedertje in ons drankje gooien.


      Je bent gewoon een zielenpoot als je anderen een ban aan wilt smeren....niets minder.
    Leg mij dan eens uit waarom je altijd mensen moet beledigen ? In de post waar ANS op reageert beledig je zelfs een grote groep mensen. Mensen die het niet met jou denkwijze eens zijn of niet reageren zoals jij wilt worden standaar voor schut gezet. Wat is daar dan het nut van ? Jij begaat ook je fouten TC, remeber van Halst, jou redder. Daar kunnen we ook heel veel opmerking die jij gemaakt hebt Op jou gaan toepassen. Hou het gewoon normaal haal die beledigingen weg uit je posts.
  • 14 Jun 2018 om 11:42
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:42
      De meeste reacties onder nieuwsberichten zijn alleen maar op de man of beledigend van aard naar de ander toe. Echte argumenten lees je er maar zelden tussen. Mag het een voetbalsite zijn zoals Ja Die aangeeft maar dat wil toch niet zeggen dat het op deze manier moet? Het word voor iedereen een stuk prettiger als het eens wat minder op de man kan en meer op de inhoud van het artikel.
    +1
  • 14 Jun 2018 om 11:42
    De meeste reacties onder nieuwsberichten zijn alleen maar op de man of beledigend van aard naar de ander toe. Echte argumenten lees je er maar zelden tussen. Mag het een voetbalsite zijn zoals Ja Die aangeeft maar dat wil toch niet zeggen dat het op deze manier moet? Het word voor iedereen een stuk prettiger als het eens wat minder op de man kan en meer op de inhoud van het artikel.
  • 14 Jun 2018 om 11:41
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:54
      Wat een ontzettende open deur trap je hier in. Van een goed nieuwsshow is nog geen sprake.... Wat denk je nou dat iedereen die positief ingesteld is naïef is. Ik heb goede hoop dat het goed komt maar zie heus wel dat we er nog lang niet zijn. Het zegt toch meer over je karakter hoe je naar de situatie kijkt dan over de realiteit. Ik denk dat we het diepste dal gehad hebben.
    Het kan nog dieper Volgens Twente.net Want volgens geruchten gaat er nog iets komen, waar wij als fans niet op zitten te wachten? Niemand weet nog precies wat. Maar we denken allemaal aan een Mexicaantje met een Mexicaans biertje in de handen.
  • 14 Jun 2018 om 11:38
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:27
      Er zijn hier twee kampen, het aso reagerende kamp, en het normaal reagerende kamp, eerder was het hier veel gezelliger en werdt de mening van iedereen gerespecteerd, maar er zijn er hier regelmatig leden die beledigen en schelden, dat is zo jammer!
    Dan ben jij jij de NSB Twentehenk !!! Het andere kamp zijn de communisten !!!@€&)(£$}{]
  • 14 Jun 2018 om 11:37
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:36
      Om een ban vragen lijken op NSB praktijken , vind het vorm van verraad en hou niet van dat naadjesvolk . Als je niet tegen kritiek of wat grovere taal kunt moet je niet op een voetbalgorum zitten . Want daar zitten mensen uit alle lagen van de bevolking op , dan moet je misschien je heil zoeken op een Golfforum , poloforum , of Tennisforum daar zal er ander taal gebruik zijn . Maar om steeds om een ban vragen vind ik echt mensen veraden , naaien , hoe je het wil noemen maakt niet uit . Maar gvd wat heb ik een hekel aan dit soort gedrag , bah misselijkmakend en echt net NSB ers .
    Eens, zijn zwakkelingen.
  • 14 Jun 2018 om 11:36
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:29
      Tegengas van iemand wat je niet verwacht he, daar kun jij heeeeeeel moeilijk mee omgaan!
    Er niet mee kunnen omgaan is juist wanneer je loopt te janken om een ban.
  • 14 Jun 2018 om 11:36
    Om een ban vragen lijken op NSB praktijken , vind het vorm van verraad en hou niet van dat naadjesvolk . Als je niet tegen kritiek of wat grovere taal kunt moet je niet op een voetbalgorum zitten . Want daar zitten mensen uit alle lagen van de bevolking op , dan moet je misschien je heil zoeken op een Golfforum , poloforum , of Tennisforum daar zal er ander taal gebruik zijn . Maar om steeds om een ban vragen vind ik echt mensen veraden , naaien , hoe je het wil noemen maakt niet uit . Maar gvd wat heb ik een hekel aan dit soort gedrag , bah misselijkmakend en echt net NSB ers .
  • 14 Jun 2018 om 11:35
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:29
      Tegengas van iemand wat je niet verwacht he, daar kun jij heeeeeeel moeilijk mee omgaan!
    Waarom zou ik het van ANS niet hebben verwacht? Ik heb Degeweldenaar ook wel eens tegengas gegeven hoor, maar weet je Henk? Wij laten ons geen zand in de ogen strooien of drogerend poedertje in ons drankje gooien.


    Je bent gewoon een zielenpoot als je anderen een ban aan wilt smeren....niets minder.
  • 14 Jun 2018 om 11:29
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:07
      Ach ANS....kom op. Is het onjuist wat ik schrijf over Hengelo? Ik doel dan met name over het zuigen en provoceren naar anderen toe? Nooit inhoudelijk reagerend....nooit vragen beantwoorden. Met zulke types ben ik klaar om eerlijk te zijn.


      Jarenlang hebben mensen zoals De Geweldenaar gelijk gekregen. De muur laat zich al niet meer zien, maar ook hij had vaak gelijk. Realisten worden afgezeken en slecht verdragen.....zij die niet in een gedrogeerde polonaise meelopen......jammer!
    Tegengas van iemand wat je niet verwacht he, daar kun jij heeeeeeel moeilijk mee omgaan!
  • 14 Jun 2018 om 11:27
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:07
      Dat is jou oplossing iemand die niet volgens jou "norm" reageert "eraf trappen" bah, hypocriet.

      Ik vind de de stukken van TC geregeld zeer "vermakelijk" en met die Troll Hengelo heeft hij gewoon gelijk.
    Er zijn hier twee kampen, het aso reagerende kamp, en het normaal reagerende kamp, eerder was het hier veel gezelliger en werdt de mening van iedereen gerespecteerd, maar er zijn er hier regelmatig leden die beledigen en schelden, dat is zo jammer!
  • 14 Jun 2018 om 11:25
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:12
      Je kunt het niet laten he ? De groeten met jouw wijsheden.
    Ben je met je verkeerde been uit bed gestapt? Of wordt de stress/emotie te veel? En oh ja, ik mag toch gewoon mijn mening geven?
  • 14 Jun 2018 om 11:25
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:18
      Als het kon meer dan 100% met je eens ANS, ik heb het ook al diverse keren aangegeven!
    Zielenpoot....anderen een ban aan willen smeren....toppunt van zwakte.


    Ga lekker in Noord-Korea wonen joh...samen met Hengelo. Daar mag je maar 1 mening hebben....
  • 14 Jun 2018 om 11:23
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:10
      Beste ANS, de spanning stijgt, hoe langer het duurt. Wie niet met dit soort processen bekend is, snapt niet waarom er geen bericht is. Dat zorgt weer voor veel emotie, ook onder de forumleden. Dan reageren mensen zich af.... Ik zou het even laten voor wat het is.
      Het is voor iedereen te hopen dat er snel duidelijkheid komt, morgen is een belangrijke dag m.b.t. het inleveren van de begroting....
    Heeft geen nut, ANS is hier de verheven "macht" (denkt hij) dan wel wanneer het even niet gaat zoals ANS wil, janken om een ban voor andere forumleden, een echte vent he.

    Onze notoire lijstjesmaker TwenteFanHenk volgt zijn idool zo de afgrond in ;))
  • 14 Jun 2018 om 11:21
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:50
      Jan ik hoop het ook (echt wel)maar het lijkt nergens meer op al met al. Dan is er geld dan is het geld er weer niet en worden er boekhoud kundige trucjes uit de kast gehaald om het geheel weer recht te lullen. Ik heb begrepen dat het geld er wel degelijk was maar dat het gewoin gebruikt is voor andere zaken (verbouwing sponserruimtes hoofdtribune, afkoopsommen en paniek aankopen)
    Beste King, ik ben blij met je kritische houding. Eenieder hoopt op positief nieuws omtrent de club daar zijn we het wel over eens. De meesten hier willen alleen maar goed nieuws horen en vinden de rest maar nep-supporters. In de tijd van Joop zou ook alles goed komen werd er gezegd. Niet dus. Ik ben en blijf van mening dat het intern 1 grote teringzooi is en dat de huidige lieden gewoon voortborduren op de oude weg, nl. eerst geld uitgeven wat in de toekomst wordt verwacht. Naast de mega-schuld is er voetbalinhoudelijk helemaal niets waarop gebouwd kan worden. Hoe wil je dan ooit promoveren?
    Straks komen er weer allerlei exotische huurlingen voorbij die 0.0 transferwaarde vertegenwoordigen. Er is dus geen enkel verdienmodel.
    Dan is het maar HOPEN op een kampioenschap en daaropvolgend lijfsbehoud in de eredivisie. Ook daar valt er in het rechterrijtje geen droog brood te verdienen. Ik zie de toekomst dan ook inkt-zwart.
  • 14 Jun 2018 om 11:20
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:45
      Die vertrekt , die vetrekt , en die vetrekt ook , allemaal prima maar ik wil ook graag zien die komt , en die komt , en die komt ook . Word tijd Twente .
    Wij hebben Brama onze redder ja die. Verder gewoon netjes mee lopen :))
  • 14 Jun 2018 om 11:18
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:39
      Vernederen, beledigen en mensen de grond in trappen, daar ben je goed in. Jij bent gewoon een ordinair en misselijk mannetje. Jij bent ook de oorzaak dat vele volgers inmiddels weg blijven. Jij haalt het niveau van Twentefans enorm naar beneden. Ik hoop dat Niek en Bjorn je van dit forum keihard aftrappen. Ik ben er even weer helemaal klaar mee.
    Als het kon meer dan 100% met je eens ANS, ik heb het ook al diverse keren aangegeven!
  • 14 Jun 2018 om 11:13
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:50
      Jan ik hoop het ook (echt wel)maar het lijkt nergens meer op al met al. Dan is er geld dan is het geld er weer niet en worden er boekhoud kundige trucjes uit de kast gehaald om het geheel weer recht te lullen. Ik heb begrepen dat het geld er wel degelijk was maar dat het gewoin gebruikt is voor andere zaken (verbouwing sponserruimtes hoofdtribune, afkoopsommen en paniek aankopen)
    Precies kerel.


    Goed nieuws: Geld voor de belastingclaim is gereserveerd!!!

    Oops....foutje: Toch niet meer....is verdampt door andere uitgaven zoals o.a. miskopen en betalingsverplichtingen aan ontslagen trainers.


    Bedelen....handje ophouden en bij de gemeente smeken om uitstel van executie.....euhhhh...betalingsverplichtingen. Wat zijn we enorm afgegleden.
  • 14 Jun 2018 om 11:12
    • Quote van 14 Jun 2018 om 11:10
      Beste ANS, de spanning stijgt, hoe langer het duurt. Wie niet met dit soort processen bekend is, snapt niet waarom er geen bericht is. Dat zorgt weer voor veel emotie, ook onder de forumleden. Dan reageren mensen zich af.... Ik zou het even laten voor wat het is.
      Het is voor iedereen te hopen dat er snel duidelijkheid komt, morgen is een belangrijke dag m.b.t. het inleveren van de begroting....
    Je kunt het niet laten he ? De groeten met jouw wijsheden.
  • 14 Jun 2018 om 11:10
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:39
      Vernederen, beledigen en mensen de grond in trappen, daar ben je goed in. Jij bent gewoon een ordinair en misselijk mannetje. Jij bent ook de oorzaak dat vele volgers inmiddels weg blijven. Jij haalt het niveau van Twentefans enorm naar beneden. Ik hoop dat Niek en Bjorn je van dit forum keihard aftrappen. Ik ben er even weer helemaal klaar mee.
    Beste ANS, de spanning stijgt, hoe langer het duurt. Wie niet met dit soort processen bekend is, snapt niet waarom er geen bericht is. Dat zorgt weer voor veel emotie, ook onder de forumleden. Dan reageren mensen zich af.... Ik zou het even laten voor wat het is.
    Het is voor iedereen te hopen dat er snel duidelijkheid komt, morgen is een belangrijke dag m.b.t. het inleveren van de begroting....
  • 14 Jun 2018 om 11:07
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:39
      Vernederen, beledigen en mensen de grond in trappen, daar ben je goed in. Jij bent gewoon een ordinair en misselijk mannetje. Jij bent ook de oorzaak dat vele volgers inmiddels weg blijven. Jij haalt het niveau van Twentefans enorm naar beneden. Ik hoop dat Niek en Bjorn je van dit forum keihard aftrappen. Ik ben er even weer helemaal klaar mee.
    Ach ANS....kom op. Is het onjuist wat ik schrijf over Hengelo? Ik doel dan met name over het zuigen en provoceren naar anderen toe? Nooit inhoudelijk reagerend....nooit vragen beantwoorden. Met zulke types ben ik klaar om eerlijk te zijn.


    Jarenlang hebben mensen zoals De Geweldenaar gelijk gekregen. De muur laat zich al niet meer zien, maar ook hij had vaak gelijk. Realisten worden afgezeken en slecht verdragen.....zij die niet in een gedrogeerde polonaise meelopen......jammer!
  • 14 Jun 2018 om 11:07
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:39
      Vernederen, beledigen en mensen de grond in trappen, daar ben je goed in. Jij bent gewoon een ordinair en misselijk mannetje. Jij bent ook de oorzaak dat vele volgers inmiddels weg blijven. Jij haalt het niveau van Twentefans enorm naar beneden. Ik hoop dat Niek en Bjorn je van dit forum keihard aftrappen. Ik ben er even weer helemaal klaar mee.
    Dat is jou oplossing iemand die niet volgens jou "norm" reageert "eraf trappen" bah, hypocriet.

    Ik vind de de stukken van TC geregeld zeer "vermakelijk" en met die Troll Hengelo heeft hij gewoon gelijk.
  • 14 Jun 2018 om 11:04
    Het is gewoon 1 groot drama.Speler na speler vertrekt, en er komt niet of nauwelijks iemand voor terug.
    Wanneer we over een week of 2 pas beginnen met het aantrekken van spelers zijn dat weer de afdankertjes.
    En het publiek maar voor de gek houden met een jaarkaartenupdate, kuddedieren als Hengelo en Rene67 blijven lekker slaafs ja-knikken en de ogen sluiten voor de puinhoop genaamd Twente.
  • 14 Jun 2018 om 11:00
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:20
      Hengelo mag graag zuigen. Iets met de rooms-katholieke kerk? Is Hengelo ooit een pater in een RK kerk geweest? Hengelo doet zich wel roomser voor dan de Paus. ;)


      Lampjes uit, gordijnen dicht en de deur op slot, alles stiekem....in het geniep en schijnheilig....dat is gebruiker Hengelo ten voeten uit.....


      Heey Hengelo, wel je handjes boven de dekens houden hè? ;)
    Ik wil graag forumleden aanraden en/ of verzoeken niet te reageren op forumleden die het niet waard zijn .
  • 14 Jun 2018 om 11:00
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:11
      Wat een contrast als je deze forum leest en die van Twente.net. Bij Twente.net zijn ze aannemelijker dat de stekker eruit word getrokken. Velen zijn er van overtuigd dat er geen accute liquide middelen zijn en hebben een hard hoofd In, in de besluitvorming van de gemeente m.b.t. het opschorten van de aflossing. Realistisch blijven mensen. Het voortbestaan van de club schijnt nog steeds in groot gevaar te zijn. Morgen kon er wel eens ellende nieuws te wachten staan. Advies: volg het forum op Twente.net en je ziet hoe nijpend de situatie is. Van goed nieuwshow is nog lang geen sprake van.
    Als er geen optie meer zou zijn, had FcT het faillissement ter voorkoming van hoofdelijke aansprakelijkheid, al veel eerder aan moeten vragen. Dus is er hoop. FcT zal het zelf wel bekend maken, als het allemaal geregeld is.

    ANS heeft gemeld dat het goed komt, dus komt het goed, toch?
  • 14 Jun 2018 om 10:59
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:32
      En alle schuldeisers....
    Hahaha, kunnen ze toch nog gezamenlijk een balletje trappen ;-)
  • 14 Jun 2018 om 10:57
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:54
      Wat een ontzettende open deur trap je hier in. Van een goed nieuwsshow is nog geen sprake.... Wat denk je nou dat iedereen die positief ingesteld is naïef is. Ik heb goede hoop dat het goed komt maar zie heus wel dat we er nog lang niet zijn. Het zegt toch meer over je karakter hoe je naar de situatie kijkt dan over de realiteit. Ik denk dat we het diepste dal gehad hebben.
    Ik ben bang van NIET!!!
  • 14 Jun 2018 om 10:54
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:11
      Wat een contrast als je deze forum leest en die van Twente.net. Bij Twente.net zijn ze aannemelijker dat de stekker eruit word getrokken. Velen zijn er van overtuigd dat er geen accute liquide middelen zijn en hebben een hard hoofd In, in de besluitvorming van de gemeente m.b.t. het opschorten van de aflossing. Realistisch blijven mensen. Het voortbestaan van de club schijnt nog steeds in groot gevaar te zijn. Morgen kon er wel eens ellende nieuws te wachten staan. Advies: volg het forum op Twente.net en je ziet hoe nijpend de situatie is. Van goed nieuwshow is nog lang geen sprake van.
    Wat een ontzettende open deur trap je hier in. Van een goed nieuwsshow is nog geen sprake.... Wat denk je nou dat iedereen die positief ingesteld is naïef is. Ik heb goede hoop dat het goed komt maar zie heus wel dat we er nog lang niet zijn. Het zegt toch meer over je karakter hoe je naar de situatie kijkt dan over de realiteit. Ik denk dat we het diepste dal gehad hebben.
  • 14 Jun 2018 om 10:50
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:44
      Sorry King. Misschien begrijpelijk, maar er komt van jou helemaal niets positiefs meer. Twente laat Fc Twente niet kapot gaan. Duurt allemaal wat lang, maar liever zo, dan overhaast.
    Jan ik hoop het ook (echt wel)maar het lijkt nergens meer op al met al. Dan is er geld dan is het geld er weer niet en worden er boekhoud kundige trucjes uit de kast gehaald om het geheel weer recht te lullen. Ik heb begrepen dat het geld er wel degelijk was maar dat het gewoin gebruikt is voor andere zaken (verbouwing sponserruimtes hoofdtribune, afkoopsommen en paniek aankopen)
  • 14 Jun 2018 om 10:44
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:48
      Niks er is geen geld let maar op het zal mij niet meer verbazen als de stekker er wordt uit getrokken met al die schulden en claims
    Sorry King. Misschien begrijpelijk, maar er komt van jou helemaal niets positiefs meer. Twente laat Fc Twente niet kapot gaan. Duurt allemaal wat lang, maar liever zo, dan overhaast.
  • 14 Jun 2018 om 10:39
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:20
      Hengelo mag graag zuigen. Iets met de rooms-katholieke kerk? Is Hengelo ooit een pater in een RK kerk geweest? Hengelo doet zich wel roomser voor dan de Paus. ;)


      Lampjes uit, gordijnen dicht en de deur op slot, alles stiekem....in het geniep en schijnheilig....dat is gebruiker Hengelo ten voeten uit.....


      Heey Hengelo, wel je handjes boven de dekens houden hè? ;)
    Vernederen, beledigen en mensen de grond in trappen, daar ben je goed in. Jij bent gewoon een ordinair en misselijk mannetje. Jij bent ook de oorzaak dat vele volgers inmiddels weg blijven. Jij haalt het niveau van Twentefans enorm naar beneden. Ik hoop dat Niek en Bjorn je van dit forum keihard aftrappen. Ik ben er even weer helemaal klaar mee.
  • 14 Jun 2018 om 10:39
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:34
      Als ik het hier zo lees zijn er veel negatieve reacties, ik ben positief.Waarom zou Brama en Ted dan gekomen? Omdat FC Twente failliet gaat misschien?Jongens kom nou, laatste dagen veel goed nieuws, alleen nog spelers en we kunnen met kop omhoog en borst vooruit naar volgend seizoen kijken. COTE
    Ik hoop het van harte hoor!!!
  • 14 Jun 2018 om 10:38
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:20
      Nogmaals een citaat van een betrouwbaar Forumlid: Twente is in gesprek met 30 initieel en 20 ronde 2 lokale ondernemers. Ofwel de werkgevers van menig fan bepaald of de club blijft bestaan. Lukt het niet dan is het breedgedragen vaarwel. En die paar stuivers die de ssc opleverd is een druppel op de gloeiende plaat.
    Gaap
  • 14 Jun 2018 om 10:37
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:36
      Ik snap niet wat jij en TC hier nog doen, rot snel op naar die andere site, en kom hier niet steeds de boel verzieken stelletje anti Twente fans !
    Hahaha rot zelf op blinde niksnut
  • 14 Jun 2018 om 10:36
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:32
      Juist hier schuiven ze het liever onder het tapijt of kijken dom en zielloos de ander kant uit
    Ik snap niet wat jij en TC hier nog doen, rot snel op naar die andere site, en kom hier niet steeds de boel verzieken stelletje anti Twente fans !
  • 14 Jun 2018 om 10:34
    Als ik het hier zo lees zijn er veel negatieve reacties, ik ben positief.Waarom zou Brama en Ted dan gekomen? Omdat FC Twente failliet gaat misschien?Jongens kom nou, laatste dagen veel goed nieuws, alleen nog spelers en we kunnen met kop omhoog en borst vooruit naar volgend seizoen kijken. COTE
  • 14 Jun 2018 om 10:32
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:10
      Normaliter beginnen ze over 14 dagen toch alweer te trainen of niet? Straks staan daar alleen Pusic en Drommel te koekeloeren :-)
    En alle schuldeisers....
  • 14 Jun 2018 om 10:32
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:11
      Wat een contrast als je deze forum leest en die van Twente.net. Bij Twente.net zijn ze aannemelijker dat de stekker eruit word getrokken. Velen zijn er van overtuigd dat er geen accute liquide middelen zijn en hebben een hard hoofd In, in de besluitvorming van de gemeente m.b.t. het opschorten van de aflossing. Realistisch blijven mensen. Het voortbestaan van de club schijnt nog steeds in groot gevaar te zijn. Morgen kon er wel eens ellende nieuws te wachten staan. Advies: volg het forum op Twente.net en je ziet hoe nijpend de situatie is. Van goed nieuwshow is nog lang geen sprake van.
    Juist hier schuiven ze het liever onder het tapijt of kijken dom en zielloos de ander kant uit
  • 14 Jun 2018 om 10:28
    Jammer hij heeft hier niet echt de kans gehad van Verbeek en Poeslief!
  • 14 Jun 2018 om 10:20
    • Quote van 14 Jun 2018 om 10:07
      Hahahaha honger
    Hengelo mag graag zuigen. Iets met de rooms-katholieke kerk? Is Hengelo ooit een pater in een RK kerk geweest? Hengelo doet zich wel roomser voor dan de Paus. ;)


    Lampjes uit, gordijnen dicht en de deur op slot, alles stiekem....in het geniep en schijnheilig....dat is gebruiker Hengelo ten voeten uit.....


    Heey Hengelo, wel je handjes boven de dekens houden hè? ;)
  • 14 Jun 2018 om 10:20
    Nogmaals een citaat van een betrouwbaar Forumlid: Twente is in gesprek met 30 initieel en 20 ronde 2 lokale ondernemers. Ofwel de werkgevers van menig fan bepaald of de club blijft bestaan. Lukt het niet dan is het breedgedragen vaarwel. En die paar stuivers die de ssc opleverd is een druppel op de gloeiende plaat.
  • 14 Jun 2018 om 10:11
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:48
      Niks er is geen geld let maar op het zal mij niet meer verbazen als de stekker er wordt uit getrokken met al die schulden en claims
    Wat een contrast als je deze forum leest en die van Twente.net. Bij Twente.net zijn ze aannemelijker dat de stekker eruit word getrokken. Velen zijn er van overtuigd dat er geen accute liquide middelen zijn en hebben een hard hoofd In, in de besluitvorming van de gemeente m.b.t. het opschorten van de aflossing. Realistisch blijven mensen. Het voortbestaan van de club schijnt nog steeds in groot gevaar te zijn. Morgen kon er wel eens ellende nieuws te wachten staan. Advies: volg het forum op Twente.net en je ziet hoe nijpend de situatie is. Van goed nieuwshow is nog lang geen sprake van.
  • 14 Jun 2018 om 10:10
    Normaliter beginnen ze over 14 dagen toch alweer te trainen of niet? Straks staan daar alleen Pusic en Drommel te koekeloeren :-)
  • 14 Jun 2018 om 10:08
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:53
      Hou toch op man met dat negatieve, voor uit kijken gaat goed komen anders was de stekker er al lang uit.
    Hahaha ook geen ontbijt gehad vanochtend
  • 14 Jun 2018 om 10:07
    Auf wiederschnitzel! Werkelijk niks toegevoegt aan dit belabberde team. Mijn gevoel zegt dat dit seizoen niks wordt!
  • 14 Jun 2018 om 10:07
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:52
      Grote onzin
    Hahahaha honger
  • 14 Jun 2018 om 10:01
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:53
      Hou toch op man met dat negatieve, voor uit kijken gaat goed komen anders was de stekker er al lang uit.
    1000++
  • 14 Jun 2018 om 09:56
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:45
      Die vertrekt , die vetrekt , en die vetrekt ook , allemaal prima maar ik wil ook graag zien die komt , en die komt , en die komt ook . Word tijd Twente .
    Heel simpel onze technisch directeur werkt nog niet. Er zullen voor 1 july waarschijnlijk alleen uitzonderlijke kansjes gekocht worden. Ik verwacht na 1 july pas meer aankopen.
  • 14 Jun 2018 om 09:53
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:48
      Niks er is geen geld let maar op het zal mij niet meer verbazen als de stekker er wordt uit getrokken met al die schulden en claims
    Hou toch op man met dat negatieve, voor uit kijken gaat goed komen anders was de stekker er al lang uit.
  • 14 Jun 2018 om 09:52
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:48
      Niks er is geen geld let maar op het zal mij niet meer verbazen als de stekker er wordt uit getrokken met al die schulden en claims
    Grote onzin
  • 14 Jun 2018 om 09:48
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:45
      Die vertrekt , die vetrekt , en die vetrekt ook , allemaal prima maar ik wil ook graag zien die komt , en die komt , en die komt ook . Word tijd Twente .
    Rustig aan kerel.....eerst puinruimen en ruimte creëren voordat je weer invulling geeft. ;)


    Ik ben blij dat deze....door Cziommer 'aangeboden'......speler vertrekt.
  • 14 Jun 2018 om 09:48
    • Quote van 14 Jun 2018 om 09:45
      Die vertrekt , die vetrekt , en die vetrekt ook , allemaal prima maar ik wil ook graag zien die komt , en die komt , en die komt ook . Word tijd Twente .
    Niks er is geen geld let maar op het zal mij niet meer verbazen als de stekker er wordt uit getrokken met al die schulden en claims
  • 14 Jun 2018 om 09:45
    Die vertrekt , die vetrekt , en die vetrekt ook , allemaal prima maar ik wil ook graag zien die komt , en die komt , en die komt ook . Word tijd Twente .
  • 14 Jun 2018 om 09:45
    En weer een weg die niets heeft toegevoegd. "De man die de bal op de stropdas kon leggen" werd er aangegeven bij zijn binnenkomst. Nou, waarschijnlijk in een ver verleden.
    Gaat mooi zo. Wordt alleen wel tijd dat er ook wat voor terug gaat komen :-).
  • 14 Jun 2018 om 09:43
    Bye bye man...
  • 14 Jun 2018 om 09:43
    Tranfervrij of een tranfersom?