Homepage » Transfers & geruchten » 'Gedegradeerde FC Twente-bekende keert mogelijk terug in de Eredivisie'

'Gedegradeerde FC Twente-bekende keert mogelijk terug in de Eredivisie'

( 19 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Gedegradeerde FC Twente-bekende keert mogelijk terug in de Eredivisie'

Feyenoord gaat zich mogelijk versterken met nog een oude bekende. Jordy Clasie en Daryl Janmaat waren al in beeld bij de bekerwinnaar en nu denkt de club aan de komst van Leroy Fer.

Dit meldt het Algemeen Dagblad dinsdag. Feyenoord raakte maandag Karim El Ahmadi kwijt en neemt mogelijk nog afscheid van Tonny Vilhena. Versterking op het middenveld is zodoende nodig voor de ploeg van Giovanni van Brockhorst.

Fer, voormalig speler van FC Twente staat onder contract bij Swansea City, waarmee hij degradeerde uit de Premier League. Feyenoord versterkte zich eerder deze zomer van Yassin Ayoub en Luis Sinisterra.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 10 Jul 2018 om 11:12
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:26
      Ja, prachtig hè! Die ironie. Feyenoord dat Fer heeft opgeleid en wij die hem gekocht hebben van Feyenoord krijgen dan een opleidingsvergoeding van Feyenoord. Gaat niet om het bedrag, maar ik vind dit zo’n humor...
    Absoluut, afhankelijk van het regelement dat van toepassing is zou het tot180000 kunnen oplopen. Ik vind het vermakelijk ( helemaal omdat ze daar in Rotterdam niet van hun fouten hebben geleerd), nu is het wachten tot dat GJV weer die kant op gaat.
  • 10 Jul 2018 om 10:59
    Off topic, Twente zou toch met Heracles om tafel gaan voor de herverdeling van de financiering van de jeugdopleiding etc.?
  • 10 Jul 2018 om 10:39
    • Quote van 10 Jul 2018 om 10:24
      Dat is mooi voor haar, heeft ze iets om mee te spelen :)
    Hahaha ;-)
  • 10 Jul 2018 om 10:26
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:41
      Dat maakt niet uit, het gaat oa om leeftijd en of het een nationale of internationale transfer is. De opleidingsvergoeding geldt tot het jaar dat een speler 23 wordt. Inernarionaal zou het tot 90k per opleidingsjaar kunnen zijn volgens de fifa regelementen maar voor de eu gelden dan weer andere regels ivm vrij verkeer van personen. Met een beetje geluk vangen we er wat van.
    Ja, prachtig hè! Die ironie. Feyenoord dat Fer heeft opgeleid en wij die hem gekocht hebben van Feyenoord krijgen dan een opleidingsvergoeding van Feyenoord. Gaat niet om het bedrag, maar ik vind dit zo’n humor...
  • 10 Jul 2018 om 10:24
    • Quote van 10 Jul 2018 om 09:37
      Mijn oma heeft 4 worsten gewonnen bij de slager!!
    Dat is mooi voor haar, heeft ze iets om mee te spelen :)
  • 10 Jul 2018 om 09:46
    is Feyenoord nu weer dezelfde fout aan het maken als jaren geleden toen ze al die ex-spelers binnenhengelden en de uitblijvende prestaties ze diep in de problemen drukten?
  • 10 Jul 2018 om 09:37
    • Quote van 10 Jul 2018 om 07:58
      Je kunt het ook gewoon niet lezen, mij interesseert het wel!
    Mijn oma heeft 4 worsten gewonnen bij de slager!!
  • 10 Jul 2018 om 09:35
    • Quote van 10 Jul 2018 om 07:17
      Dit boeit me werkelijk geen moer!!! We zitten toch op Twente forum? Waarom steeds nieuws over oud spelers enz? Als er niets te melden valt zet er dan niets neer!!!
    Idd!!...boeit mij ook voor geen meter dit nieuws
  • 10 Jul 2018 om 08:56
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:49
      Dit is een Twente forum pik, waar nieuws over Twente hoort te staan, en niet steeds geouwehoer van oud spelers!!! Ga dan lekker op een Feyenoord cq kakkerlakken forum kijken!!
    Beetje onzinnig Ja Die, er is hier altijd al nieuws over oud spelers gepost. Van Kufo tot ruiz en van Brama tot .... Fer. En daarnaast moet er ook wat verdiend worden he, jij hebt zojuist weer een mooie bijdrage geleverd ;)
  • 10 Jul 2018 om 08:53
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:49
      Dit is een Twente forum pik, waar nieuws over Twente hoort te staan, en niet steeds geouwehoer van oud spelers!!! Ga dan lekker op een Feyenoord cq kakkerlakken forum kijken!!
    Dit forum is voor Twentefans. Al boeit het bericht mij niet zo, maar ik kan me voorstellen dat het andere fans wel boeit. Last van, gewoon niet lezen. Maar niet over gaan janken.
  • 10 Jul 2018 om 08:49
    • Quote van 10 Jul 2018 om 07:58
      Je kunt het ook gewoon niet lezen, mij interesseert het wel!
    Dit is een Twente forum pik, waar nieuws over Twente hoort te staan, en niet steeds geouwehoer van oud spelers!!! Ga dan lekker op een Feyenoord cq kakkerlakken forum kijken!!
  • 10 Jul 2018 om 08:41
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:16
      Opleidingsvergoeding? We hebben deze man ooit gekocht, niet opgeleidt
    Dat maakt niet uit, het gaat oa om leeftijd en of het een nationale of internationale transfer is. De opleidingsvergoeding geldt tot het jaar dat een speler 23 wordt. Inernarionaal zou het tot 90k per opleidingsjaar kunnen zijn volgens de fifa regelementen maar voor de eu gelden dan weer andere regels ivm vrij verkeer van personen. Met een beetje geluk vangen we er wat van.
  • 10 Jul 2018 om 08:40
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:09
      Krijgt Twente dan een opleidingsvergoeding van Feyenoord. Zal wel niet veel zijn, maar wel prachtige ironie.
    Hoeveel jaren heeft Leroy Fer in de jeugd van FC Twente gespeeld?
  • 10 Jul 2018 om 08:16
    • Quote van 10 Jul 2018 om 08:09
      Krijgt Twente dan een opleidingsvergoeding van Feyenoord. Zal wel niet veel zijn, maar wel prachtige ironie.
    Opleidingsvergoeding? We hebben deze man ooit gekocht, niet opgeleidt
  • 10 Jul 2018 om 08:09
    Krijgt Twente dan een opleidingsvergoeding van Feyenoord. Zal wel niet veel zijn, maar wel prachtige ironie.
  • 10 Jul 2018 om 07:58
    • Quote van 10 Jul 2018 om 07:17
      Dit boeit me werkelijk geen moer!!! We zitten toch op Twente forum? Waarom steeds nieuws over oud spelers enz? Als er niets te melden valt zet er dan niets neer!!!
    Je kunt het ook gewoon niet lezen, mij interesseert het wel!
  • 10 Jul 2018 om 07:44
    • Quote van 10 Jul 2018 om 07:17
      Dit boeit me werkelijk geen moer!!! We zitten toch op Twente forum? Waarom steeds nieuws over oud spelers enz? Als er niets te melden valt zet er dan niets neer!!!
    Helemaal mee eens kerel....
  • 10 Jul 2018 om 07:35
    Haha, kearl is 3x degradeerd in Inglund. Aj den ophaalt goaj d’r oet.
  • 10 Jul 2018 om 07:17
    Dit boeit me werkelijk geen moer!!! We zitten toch op Twente forum? Waarom steeds nieuws over oud spelers enz? Als er niets te melden valt zet er dan niets neer!!!