'Pasveer staat open voor terugkeer bij FC Twente na reserverol bij Vitesse'

( 42 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'Pasveer staat open voor terugkeer bij FC Twente na reserverol bij Vitesse'

Remko Pasveer is bij Vitesse op een zijspoor beland. De 34-jarige doelman staat daardoor open voor een terugkeer naar FC Twente, weet Twentefans.nl uit betrouwbare bron te melden.

Pasveer maakte vorig jaar de overstap van PSV naar Vitesse. De routinier begon als eerste doelman in Arnhem onder Henk Fraser, maar raakte na een paar foutjes zijn basisplaats na de winterstop kwijt aan de jonge Jeroen Houwen.

Nu Jorn Brondeel al enige tijd aan NAC Breda wordt gelinkt, lijkt de komst van een nieuwe doelman niet uitgesloten. Pasveer, die een contract tot medio 2020 in Arnhem heeft, zat in de jeugdopleiding van FC Twente en speelde veertien competitieduels in de hoofdmacht. Daarna was hij jarenlang een betrouwbare sluitpost bij Heracles Almelo, waar Pasveer een transfer naar PSV verdiende.

Pasveer lijkt ook onder de nieuwe trainer Leonid Sloetski niet in aanmerking te komen voor een basisplaats. De Russische oefenmeester wilde namelijk een nieuwe keeper en haalde al Eduardo, die wordt gehuurd van Chelsea. De 36-jarige Eduardo is 35-voudig international van Portugal en lijkt eerste doelman te worden. Vitesse wil daarom Pasveer of Houwen graag verhuren, meldde De Gelderlander eerder al.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 12:09
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:55
      En het daarvoor prima bij Heracles waardoor hij naar PSV kon. Je punt? Misschien even verder kijken dan één seizoen.
    Heb hem nog bij ons onder de lat zien staan. Hield ook niet over, vandaar dat hij weg mocht. Bij Heracles inderdaad prima. Bij PSV heeft hij een slechte indruk gemaakt in de potjes die hij mocht keepen en laten we het over zijn periode bij Vitesse maar helemaal niet hebben. We praten dus niet over 1 seizoen. Balans slaat ver door in het negatieve.
  • 12 Jul 2018 om 06:21
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:13
      Hoe doet Sander het als trainer?
    Deed het erg gedreven moet ik zeggen. Motiveerde ze en pakte ze wel aan. Zoals het hoort:))
  • 11 Jul 2018 om 22:41
    Blijf lekker weg
  • 11 Jul 2018 om 20:46
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:40
      collegas..supporters van vitesse.. zijn hem liever kwijt dan rijk..een zenuwenlijder..is niks hebben er al een paar van.
    bij heracles heeft hij een betere periode gehad dan drommel ooit zal halen. Hij is iig niet minder terwijl je voor drommel nog geld kan vangen. Jong oranje, basisplaats enz.
  • 11 Jul 2018 om 20:45
    • Quote van 11 Jul 2018 om 20:40
      collegas..supporters van vitesse.. zijn hem liever kwijt dan rijk..een zenuwenlijder..is niks hebben er al een paar van.
    Fouten heeft ie absoluut gemaakt (maar ook geweldige reddingen). Geen keeper is foutloos. Vraag je het in Almelo, dan zouden ze hem het liefst morgen nog terughalen.
  • 11 Jul 2018 om 20:40
    • Quote van 11 Jul 2018 om 19:53
      Ik zie hem graag komen, maar dan moeten er eerst 2 keepers vertrekken. Ervaren keeper met die knokt om te winnen en de boel op sleeptouw kan nemen. Grote meerwaarde tov Drommel en Brondeel.
    collegas..supporters van vitesse.. zijn hem liever kwijt dan rijk..een zenuwenlijder..is niks hebben er al een paar van.
  • 11 Jul 2018 om 20:13
    • Quote van 11 Jul 2018 om 18:21
      Sander traint ze alle 4.... ik ben laatst eff wezen kijken. Gewoon brondeel behouden kan je nog jaren mee vooruit.
    Hoe doet Sander het als trainer?
  • 11 Jul 2018 om 19:53
    Ik zie hem graag komen, maar dan moeten er eerst 2 keepers vertrekken. Ervaren keeper met die knokt om te winnen en de boel op sleeptouw kan nemen. Grote meerwaarde tov Drommel en Brondeel.
  • 11 Jul 2018 om 18:29
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:20
      Uitgegroeid tot een prima, betrouwbare keeper. Bij een vertrek van Brondeel direct ophalen.
    Pffff
  • 11 Jul 2018 om 18:23
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:01
      Bij Heracles is hij alweer vier jaar weg. Bij PSV speelde hij nauwelijks en bij Vitesse raakte hij na de nodige misperen zijn basisplaats kwijt.
    Die misperen kunnen het gevolg zijn van de ernstige situatie van zijn vader destijds. Het is niet vreemd dat je dan net iets minder scherp en gefocust bent.
  • 11 Jul 2018 om 18:21
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:55
      Nee.we hebben een stel talentvolle jonge keepers .goed begeleiden en trainen.
    Sander traint ze alle 4.... ik ben laatst eff wezen kijken. Gewoon brondeel behouden kan je nog jaren mee vooruit.
  • 11 Jul 2018 om 18:04
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:45
      Helemaal eens. Je hebt er nu 4 wat eigenlijk al 1 teveel is. Pas als er twee vertrekken moet je pas nadenken over een vervanger en of dat nou pasveer moet worden. Hij staat nu bij Vitesse in de rangorde op de 3e plaats. Zitten we daar op te wachten?
    Welke 4 zijn dat en hoeveel keepers heeft Jong Twente?
  • 11 Jul 2018 om 17:55
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:45
      Helemaal eens. Je hebt er nu 4 wat eigenlijk al 1 teveel is. Pas als er twee vertrekken moet je pas nadenken over een vervanger en of dat nou pasveer moet worden. Hij staat nu bij Vitesse in de rangorde op de 3e plaats. Zitten we daar op te wachten?
    Nee.we hebben een stel talentvolle jonge keepers .goed begeleiden en trainen.
  • 11 Jul 2018 om 17:45
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:31
      Er lopen nu al 4 keepers bij Twente: Brondeel, Drommel, Hengelman en De Lange. Dan moet je eerst 1 of 2 keepers verkopen voordat je Pasveer (of een andere keeper) koopt.
    Helemaal eens. Je hebt er nu 4 wat eigenlijk al 1 teveel is. Pas als er twee vertrekken moet je pas nadenken over een vervanger en of dat nou pasveer moet worden. Hij staat nu bij Vitesse in de rangorde op de 3e plaats. Zitten we daar op te wachten?
  • 11 Jul 2018 om 17:31
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:50
      HOU EENS OP MET DIE OUWE BOKKEN. (voor voetbal begrippen).
      Brama, weldra 33, volgend jaar 34. Van Eijden. 30. Volgend jaar 31. Assaidi 29, volgende maan 30. Volgend jaar 31. Man van glas.Hengelman 28, bijna 29. Volgend jaar 30.
      Pasveer, dit jaar 35. Wat moet je ermee? Dit seizoen moet de basis gelegd worden voor het seizoen erna. Drommel is zeer zeker voldoende. Achter hem staat een talent en Hengelman is dolblij met de spek en bonen-rol. Dus, er moet talent om te ontwikkelen bij.
      Ook, en dit is een geheel eigen maar toetsbare theorie: Van de top 7 a 8 teams vorig jaar heeft geen enkel team een overtal aan 30+ers. 1 a 2 maximaal.

    Het moet een mix worden. Elke linie een oude bok een paar talenten en wat middenin. Dat draait het beste
  • 11 Jul 2018 om 17:30
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:03
      Ouderen heb je nodig komend seizoen. En drommel?? Laat me niet lachen de beste jongen komt tekort en die arrogante houding aan het einde van het seizoen heb je niet nodig in de selectie. Pasveer is een prima keeper voor de tweede divisie en kan nog zat 2 jaar mee.
    Met alle respect. Elke doelman die je voor het CV duo Thesker/Bijen zet, gaat eraan. Ouderen heb je helemaal niet nodig. Je hebt een leider of 2 nodig. 29/30. Een superfitte 31 jarige fijn. Dan heb je een laag 24 a 28 jarigen nodig, die volgend jaar ook nog meekunnen, aangevuld met aanstormend talent. Alles wat oud is moet functioneel zijn. 'voor de kleedkamer' is compleet gelul en overbodig omdat Pusci zogenaamd een motiverende factor is, en ook Garcia heeft net 2 jaar de schoenen in de wilgen hangen. En wat hebben kleedkamerspelers ons gebracht? Engelaar 2.0 nutteloos. Hooiveld, een flater. De jonge honden van Ajax en PSV vliegen Brama alle kanten voorbij.....
  • 11 Jul 2018 om 17:25
    • Quote van 11 Jul 2018 om 17:21
      Dan kunnen we nog beter Marsman weer ophalen,die zit ook op t tweede plan!
    Alsjeblieft niet zeg...
  • 11 Jul 2018 om 17:21
    Dan kunnen we nog beter Marsman weer ophalen,die zit ook op t tweede plan!
  • 11 Jul 2018 om 17:03
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:50
      HOU EENS OP MET DIE OUWE BOKKEN. (voor voetbal begrippen).
      Brama, weldra 33, volgend jaar 34. Van Eijden. 30. Volgend jaar 31. Assaidi 29, volgende maan 30. Volgend jaar 31. Man van glas.Hengelman 28, bijna 29. Volgend jaar 30.
      Pasveer, dit jaar 35. Wat moet je ermee? Dit seizoen moet de basis gelegd worden voor het seizoen erna. Drommel is zeer zeker voldoende. Achter hem staat een talent en Hengelman is dolblij met de spek en bonen-rol. Dus, er moet talent om te ontwikkelen bij.
      Ook, en dit is een geheel eigen maar toetsbare theorie: Van de top 7 a 8 teams vorig jaar heeft geen enkel team een overtal aan 30+ers. 1 a 2 maximaal.

    Ouderen heb je nodig komend seizoen. En drommel?? Laat me niet lachen de beste jongen komt tekort en die arrogante houding aan het einde van het seizoen heb je niet nodig in de selectie. Pasveer is een prima keeper voor de tweede divisie en kan nog zat 2 jaar mee.
  • 11 Jul 2018 om 17:03
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:24
      Vitesse supporters die ik spreek vinden Pasveer helemaal niets!
    Ik spreek ook Vitesse supporters die Vitesse helemaal geweldig vinden. Daarmee zitten ze er ook al naast... ;)
  • 11 Jul 2018 om 17:01
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:55
      En het daarvoor prima bij Heracles waardoor hij naar PSV kon. Je punt? Misschien even verder kijken dan één seizoen.
    Bij Heracles is hij alweer vier jaar weg. Bij PSV speelde hij nauwelijks en bij Vitesse raakte hij na de nodige misperen zijn basisplaats kwijt.
  • 11 Jul 2018 om 16:56
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:24
      Vitesse supporters die ik spreek vinden Pasveer helemaal niets!
    Misschien dan zelf een mening proberen te vormen.
  • 11 Jul 2018 om 16:55
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:31
      Ja, dat hebben we vorig jaar kunnen zien..... Stapelde blunder op blunder.
    En het daarvoor prima bij Heracles waardoor hij naar PSV kon. Je punt? Misschien even verder kijken dan één seizoen.
  • 11 Jul 2018 om 16:55
    Ze hebben het over verhuren. Volgens mij willen ze dan minstens dat de hurende club zijn salaris overneemt. Met onze salary cap zal dat lastig worden
  • 11 Jul 2018 om 16:50
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:43
      Ja maar dat houd in ook ervaring. Is wel een keeper die in europa ook zn wedstrijdjes gespeeld heeft toch? Zo’n speler is een zeer goede versterking, zeker in de huidige competitie
    Klopt.. maar niet koste wat kost
  • 11 Jul 2018 om 16:50
    HOU EENS OP MET DIE OUWE BOKKEN. (voor voetbal begrippen).
    Brama, weldra 33, volgend jaar 34. Van Eijden. 30. Volgend jaar 31. Assaidi 29, volgende maan 30. Volgend jaar 31. Man van glas.Hengelman 28, bijna 29. Volgend jaar 30.
    Pasveer, dit jaar 35. Wat moet je ermee? Dit seizoen moet de basis gelegd worden voor het seizoen erna. Drommel is zeer zeker voldoende. Achter hem staat een talent en Hengelman is dolblij met de spek en bonen-rol. Dus, er moet talent om te ontwikkelen bij.
    Ook, en dit is een geheel eigen maar toetsbare theorie: Van de top 7 a 8 teams vorig jaar heeft geen enkel team een overtal aan 30+ers. 1 a 2 maximaal.

  • 11 Jul 2018 om 16:46
    Alles is beter dan Drommel, mocht Brondeel onverhoopt vertrekken, dan liever Pasveer dan grabbelaar Drommel.
  • 11 Jul 2018 om 16:44
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:39
      zwak seizoen kwam mede door een ernstige ziekte van zijn vader.
    Ja dat zou een hele goede reden kunnen zijn, dat is natuurlijk niet niks en dat kan ervoor zorgen datje minder scherp en gefocust bent. Hoe dan ook zie ik de komst van hem zeker zitten
  • 11 Jul 2018 om 16:44
    Afscheid nemen van drommel, brondeel 3n hengelman. Haal pasveer, maak de lange 2e keeper en ga opzoek na een 3e keeper.
  • 11 Jul 2018 om 16:43
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:38
      Gratis of niet ... Is al een dagje ouder
    Ja maar dat houd in ook ervaring. Is wel een keeper die in europa ook zn wedstrijdjes gespeeld heeft toch? Zo’n speler is een zeer goede versterking, zeker in de huidige competitie
  • 11 Jul 2018 om 16:39
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:33
      Klopt zwak seizoen geweest van hem. Bij Heracles deed hij het wel prima en het kleine aantal wedstrijden wat hij voor PSV keepte ook. Iedereen heeft wel eens een minder seizoen zie Brad Jones of Hahn. We kunnen niet veel beters verwachten en voor de Keuken competitie meer dan prima mocht hij komen ipv Brondeel!
    zwak seizoen kwam mede door een ernstige ziekte van zijn vader.
  • 11 Jul 2018 om 16:38
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:31
      Er lopen nu al 4 keepers bij Twente: Brondeel, Drommel, Hengelman en De Lange. Dan moet je eerst 1 of 2 keepers verkopen voordat je Pasveer (of een andere keeper) koopt.
    Maak er maar 3 van Brondeel, Drommel en Hengelman alle 3 weg ik zie veel liever De Lange aan het werk en steek het geld liever in aflossen schulden of in een ervaren verdediger of middenvelder Reijnen, Loovens, Rienstra of een goede spits zoals Nick Venema, Ogbeche of Boymans
  • 11 Jul 2018 om 16:38
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:20
      Uitgegroeid tot een prima, betrouwbare keeper. Bij een vertrek van Brondeel direct ophalen.
    Doe Hengelman er gratis bij en de belangstelling voor Brondeel zal toenemen. ;)
  • 11 Jul 2018 om 16:38
    Gratis of niet ... Is al een dagje ouder
  • 11 Jul 2018 om 16:34
    snel ophalen.
  • 11 Jul 2018 om 16:33
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:24
      Vitesse supporters die ik spreek vinden Pasveer helemaal niets!
    Klopt zwak seizoen geweest van hem. Bij Heracles deed hij het wel prima en het kleine aantal wedstrijden wat hij voor PSV keepte ook. Iedereen heeft wel eens een minder seizoen zie Brad Jones of Hahn. We kunnen niet veel beters verwachten en voor de Keuken competitie meer dan prima mocht hij komen ipv Brondeel!
  • 11 Jul 2018 om 16:31
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:20
      Uitgegroeid tot een prima, betrouwbare keeper. Bij een vertrek van Brondeel direct ophalen.
    Ja, dat hebben we vorig jaar kunnen zien..... Stapelde blunder op blunder.
  • 11 Jul 2018 om 16:31
    Er lopen nu al 4 keepers bij Twente: Brondeel, Drommel, Hengelman en De Lange. Dan moet je eerst 1 of 2 keepers verkopen voordat je Pasveer (of een andere keeper) koopt.
  • 11 Jul 2018 om 16:26
    Ik zeg doen, sowieso beter dan de huidige keepers, maar wil de lange ook wel een keer aan het werk zien
  • 11 Jul 2018 om 16:24
    • Quote van 11 Jul 2018 om 16:20
      Uitgegroeid tot een prima, betrouwbare keeper. Bij een vertrek van Brondeel direct ophalen.
    Vitesse supporters die ik spreek vinden Pasveer helemaal niets!
  • 11 Jul 2018 om 16:23
    Eens ........... keer beetje rust achterin zou niet verkeerd zijn.
  • 11 Jul 2018 om 16:20
    Uitgegroeid tot een prima, betrouwbare keeper. Bij een vertrek van Brondeel direct ophalen.