'Brondeel blijft voorlopig bij FC Twente: NAC Breda schakelt door'

( 29 reacties)
'Brondeel blijft voorlopig bij FC Twente: NAC Breda schakelt door'

Jorn Brondeel lijkt niet naar NAC Breda terug te keren. Zijn voormalig werkgever heeft haar blikveld verlegd en richt zich volgens BN De Stem op Arijanet Muric van Manchester City.

Hans Smulders, technisch directeur bij NAC, informeerde bijna twee weken geleden voor het laatst bij het management van Brondeel. FC Twente, dat niet onwelwillend staat tegenover een vertrek van Brondeel, heeft eveneens niets meer vernomen. 

In Breda is men door het vertrek van Nigel Bertrams haastig op zoek naar een nieuwe sluitpost, maar de kans dat dit Brondeel wordt is dus klein. De boomlange (bijna twee meter) Muric was het afgelopen seizoen in Manchester derde keeper achter Ederson en Claudio Bravo. 

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jul 2018 om 21:40
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:33
      Onzin, jouw negatieve opmerkingen vind ik gelul. Hetgeen dat ik hierboven vermeldde, is inmiddels op de topic over witte rook o.a. bevestigd door de tegenpartij. Dat ik het al wist, is voor jouw een vraag, maar voor mij een weet.
      Voor de rest reageer jij alleen op reacties, die jouw passen. Voor alle duidelijkheid: Ik ben het dus duidelijk niet met je eens.



    TC moet meer zenboedisme gaan beoefenen, dan leeft die meer in het NU!

    hahahaha
  • 12 Jul 2018 om 21:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 21:33
      Onzin, jouw negatieve opmerkingen vind ik gelul. Hetgeen dat ik hierboven vermeldde, is inmiddels op de topic over witte rook o.a. bevestigd door de tegenpartij. Dat ik het al wist, is voor jouw een vraag, maar voor mij een weet.
      Voor de rest reageer jij alleen op reacties, die jouw passen. Voor alle duidelijkheid: Ik ben het dus duidelijk niet met je eens.



    De witte rook is prima, maar dat wil niet zeggen dat die witte rook er ook op tijd is gekomen. Hetgeen jij daadwerkelijk (vooraf) weet Jan, dat is net zoveel als Citrofiel..... ;)
  • 12 Jul 2018 om 21:33
    • Quote van 12 Jul 2018 om 20:25
      Het wordt nu goed georganiseerd, of wordt het nu pas goed georganiseerd? Hadden bepaalde transferzaken al niet allang goed georganiseerd MOETEN zijn...wetende dat je 17 augustus al de eerste thuiswedstrijd moet spelen?


      Evert is daarnaast al heel lang druk, maar als het serieuze geld te lang op zich laat wachten omdat financiers 'gokken' op hernieuwde hulp vanuit de gemeente, dan is het nog steeds een zooitje Jan....niets meer....


      Jij vind alles gelul, net zoals jij vorig seizoen het woord degradatie (hoogstwaarschijnlijk) gelul vond? De SCC verkoop Jan...het op blijven hitsen door telkens weer het verkochte aantal te vermelden.....ja dat was 100% pure propaganda Jan. Dat hoef je niet leuk te vinden hoor, maar daardoor is het niet minder waar of gelul....
    Onzin, jouw negatieve opmerkingen vind ik gelul. Hetgeen dat ik hierboven vermeldde, is inmiddels op de topic over witte rook o.a. bevestigd door de tegenpartij. Dat ik het al wist, is voor jouw een vraag, maar voor mij een weet.
    Voor de rest reageer jij alleen op reacties, die jouw passen. Voor alle duidelijkheid: Ik ben het dus duidelijk niet met je eens.



  • 12 Jul 2018 om 20:25
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:37
      Er zijn meerdere insiders hier die voldoende info hebben losgelaten. Daar moet je het even mee doen. Het wordt nu goed georganiseerd, maar daar heb je blijkbaar geen vertrouwen in. Ik wel en ik begrijp dat dat alles eerst 100% procent rond moet zijn (in kannen en kruiken moet zijn) voordat je met info gaat strooien. Niet vervallen in oude fouten. Propaganda/leuzen. Ik zeg gelul.
    Het wordt nu goed georganiseerd, of wordt het nu pas goed georganiseerd? Hadden bepaalde transferzaken al niet allang goed georganiseerd MOETEN zijn...wetende dat je 17 augustus al de eerste thuiswedstrijd moet spelen?


    Evert is daarnaast al heel lang druk, maar als het serieuze geld te lang op zich laat wachten omdat financiers 'gokken' op hernieuwde hulp vanuit de gemeente, dan is het nog steeds een zooitje Jan....niets meer....


    Jij vind alles gelul, net zoals jij vorig seizoen het woord degradatie (hoogstwaarschijnlijk) gelul vond? De SCC verkoop Jan...het op blijven hitsen door telkens weer het verkochte aantal te vermelden.....ja dat was 100% pure propaganda Jan. Dat hoef je niet leuk te vinden hoor, maar daardoor is het niet minder waar of gelul....
  • 12 Jul 2018 om 16:37
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:22
      Waar ik naartoe wil? Eerlijkheid en transparantie vanuit de club en niet alleen maar propaganda teksten en leuzen.....
    Er zijn meerdere insiders hier die voldoende info hebben losgelaten. Daar moet je het even mee doen. Het wordt nu goed georganiseerd, maar daar heb je blijkbaar geen vertrouwen in. Ik wel en ik begrijp dat dat alles eerst 100% procent rond moet zijn (in kannen en kruiken moet zijn) voordat je met info gaat strooien. Niet vervallen in oude fouten. Propaganda/leuzen. Ik zeg gelul.
  • 12 Jul 2018 om 16:29
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:20
      Wat gebeurt er dan zoal achter de schermen Jan53? Jij bent er namelijk wel heel stellig over, en dus moet jij vast en zeker kunnen vertellen wat er zoal gebeurt...toch?
    Ja, ik ben daar stellig over. Er zijn al diverse contacten gelegd en verwacht binnenkort meerdere presentaties van spelers. Verder is er veel overleg op jeugdgebied en scouting. Vraag anders de dochter van Evert even. Mensen zijn heel druk. Zelfs s’avonds en in de weekeinden.




  • 12 Jul 2018 om 16:23
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:32
      nee hoor, wordt wellicht eens tijd dat jullie de tering naar de nering gaan zetten , en eens gaan beseffen dat jullie nu afhankelijk zijn van de goodwill van anderen

      jullie denken nog teveel aan 4e club van Nederland te zijn..
      volgens mij zijn jullie gedegradeerd als 18e (!) op de ranglijst

      denk dat twente blij moet zijn met iedere euro die het kan verdienen

      stop toch met dat DIKNEKKEN gedrag van jullie
    Je bent geen Twente fan, dat kan, maar van welke club dan wel. ? Kunnen we met z’n allen eens kijken hoe die club ervoor staat. Dat is toch wel net zo eerlijk. Toch?
  • 12 Jul 2018 om 16:22
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:15
      Waar wil je nu eigenlijk naar toe. We kennen jouw mening zo langzamerhand wel. Herhaling nr ... weet het niet meer. Snap niet dat je je jaarkaart alsnog verlengd hebt. Naar die zooi stuur je toch je buurjongen niet naar toe!! Bah.
    Waar ik naartoe wil? Eerlijkheid en transparantie vanuit de club en niet alleen maar propaganda teksten en leuzen.....
  • 12 Jul 2018 om 16:20
    • Quote van 12 Jul 2018 om 16:10
      Je bent wel erg ongeduldig en er gebeurd achter de schermen wel degelijk HEEL VEEL. Ik neem aan dat de penibele situatie bij jou bekend is. Het gaat wel degelijk goed komen. Je vervalt in herhalingen.
    Wat gebeurt er dan zoal achter de schermen Jan53? Jij bent er namelijk wel heel stellig over, en dus moet jij vast en zeker kunnen vertellen wat er zoal gebeurt...toch?
  • 12 Jul 2018 om 16:15
    • Quote van 12 Jul 2018 om 10:00
      Alles werd veel mooier voorgespiegeld vanuit de club dan menigeen hier zou vermoeden. Jah, de club wordt nu geholpen door geldschieters, maar verwacht alsjeblieft niet dat FC Twente zomaar terug is in de eredivisie na dit seizoen....of zelfs het seizoen erna.


      De hele spek en bonen Divisie werd geromantiseerd door sommigen hier. FC Twente zou wel even de spek en bonen Divisie op de kop gaan zetten, en andere clubs zullen mee gaan maken hoe groot FC Twente is. Dat de club aan het infuus ligt, en is overgeleverd aan de genade van geldschieters.....ach, dat is niet leuk om te lezen of te horen, en dus werd dat gemakshalve maar niet benoemd.


      Het is nog steeds een kolerezooi, en jah, er zijn mensen bezig om de wind in de zeilen van de club te krijgen, maar om echt vooruit te komen, daar heb je wind in je rug voor nodig....en juist die wind...die ontbreekt vooralsnog.
    Waar wil je nu eigenlijk naar toe. We kennen jouw mening zo langzamerhand wel. Herhaling nr ... weet het niet meer. Snap niet dat je je jaarkaart alsnog verlengd hebt. Naar die zooi stuur je toch je buurjongen niet naar toe!! Bah.
  • 12 Jul 2018 om 16:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:40
      Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
    Je bent wel erg ongeduldig en er gebeurd achter de schermen wel degelijk HEEL VEEL. Ik neem aan dat de penibele situatie bij jou bekend is. Het gaat wel degelijk goed komen. Je vervalt in herhalingen.
  • 12 Jul 2018 om 12:32
    • Quote van 12 Jul 2018 om 12:10
      Komt op hetzelfde neer grappenmaker.
      WEer voor een dubje op de eerste rij dus.
    nee hoor, wordt wellicht eens tijd dat jullie de tering naar de nering gaan zetten , en eens gaan beseffen dat jullie nu afhankelijk zijn van de goodwill van anderen

    jullie denken nog teveel aan 4e club van Nederland te zijn..
    volgens mij zijn jullie gedegradeerd als 18e (!) op de ranglijst

    denk dat twente blij moet zijn met iedere euro die het kan verdienen

    stop toch met dat DIKNEKKEN gedrag van jullie
  • 12 Jul 2018 om 12:10
    • Quote van 12 Jul 2018 om 11:04
      nee hoor , NAC wil gewoon niet dat er ook maar 1 rooie cent naar Fc Fraude gaat ! dat is het hele eiereten !!
    Komt op hetzelfde neer grappenmaker.
    WEer voor een dubje op de eerste rij dus.
  • 12 Jul 2018 om 12:08
    Hij gaat nog wel naar een club in België denk ik hebben ook meer geld daar in België dan bij NAC dacht dat Zulte Waregem ook interesse had in hem.
  • 12 Jul 2018 om 11:04
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:15
      Nac dacht dat ze hem gratis konden ophalen ...
    nee hoor , NAC wil gewoon niet dat er ook maar 1 rooie cent naar Fc Fraude gaat ! dat is het hele eiereten !!
  • 12 Jul 2018 om 10:13
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:48
      Daarom kan beter het licht uit in de Veste. Je ziet gewoon aankomen dat er straks een veredeld amateur team staat. Geen schijn van kans dat we volgend seizoen terug komen. En dan is het echt wel voorbij met FC Twente. Ik zie het op dit moment absoluut niet meer zitten...wie helpt me van gedachten te veranderen.
    Ga op vakantie, neem je telefoon of laptop niet mee. Kom over 2 weken weer terug en verbaas je over wat er allemaal wel niet gebeurt is.
  • 12 Jul 2018 om 10:01
    • Quote van 12 Jul 2018 om 09:48
      Daarom kan beter het licht uit in de Veste. Je ziet gewoon aankomen dat er straks een veredeld amateur team staat. Geen schijn van kans dat we volgend seizoen terug komen. En dan is het echt wel voorbij met FC Twente. Ik zie het op dit moment absoluut niet meer zitten...wie helpt me van gedachten te veranderen.
    Het zijn niet per se de buitenkansjes die al beschikbaar zijn geweest. De transfermarkt komt pas echt op gang als de grote clubs gaan kopen/verkopen en selecties vorm krijgen. Er zullen spelers afvallen die voor ons van waarde kunnen zijn. Al krijg je bij geen enkele speler de garantie dat ze renderen. Ze kunnen als het goed is allemaal voetballen, moeten aan elkaar wennen dat kan vrij snel gaan. Als er een klik is zoals tussen Jensen en Ünal dan ben je al een eind op weg.
  • 12 Jul 2018 om 10:00
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:40
      Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
    Alles werd veel mooier voorgespiegeld vanuit de club dan menigeen hier zou vermoeden. Jah, de club wordt nu geholpen door geldschieters, maar verwacht alsjeblieft niet dat FC Twente zomaar terug is in de eredivisie na dit seizoen....of zelfs het seizoen erna.


    De hele spek en bonen Divisie werd geromantiseerd door sommigen hier. FC Twente zou wel even de spek en bonen Divisie op de kop gaan zetten, en andere clubs zullen mee gaan maken hoe groot FC Twente is. Dat de club aan het infuus ligt, en is overgeleverd aan de genade van geldschieters.....ach, dat is niet leuk om te lezen of te horen, en dus werd dat gemakshalve maar niet benoemd.


    Het is nog steeds een kolerezooi, en jah, er zijn mensen bezig om de wind in de zeilen van de club te krijgen, maar om echt vooruit te komen, daar heb je wind in je rug voor nodig....en juist die wind...die ontbreekt vooralsnog.
  • 12 Jul 2018 om 09:48
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:57
      Als je nu nog niet weet waarom er geen spelers komen heb je echt onder een steen gelegen.
    Daarom kan beter het licht uit in de Veste. Je ziet gewoon aankomen dat er straks een veredeld amateur team staat. Geen schijn van kans dat we volgend seizoen terug komen. En dan is het echt wel voorbij met FC Twente. Ik zie het op dit moment absoluut niet meer zitten...wie helpt me van gedachten te veranderen.
  • 12 Jul 2018 om 09:37
    Ik zou Brondeel eerste keeper maken, en De Lange tweede, en proberen Drommel te verhuren (nac?) of te verkopen !
  • 12 Jul 2018 om 09:15
    • Quote van 12 Jul 2018 om 07:43
      Mooi eerste keeper maken bij ons en vertrouwen geven...de rest mag van mij verkocht worden.
    Nac dacht dat ze hem gratis konden ophalen ...
  • 12 Jul 2018 om 09:04
    Offtopic: Jonathan Reis nieuwe spits? Geruchten, geruchten.
  • 12 Jul 2018 om 09:03
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:40
      Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
    Twente doet heul de dag geld tellen.
  • 12 Jul 2018 om 08:57
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:40
      Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
    Als je nu nog niet weet waarom er geen spelers komen heb je echt onder een steen gelegen.
  • 12 Jul 2018 om 08:45
    • Quote van 12 Jul 2018 om 08:40
      Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
    Ik denk dat ze aan het oriënteren zijn. Wellicht gesprekken met potentiële spelers, huur en transfervrij en praten met de spelers in de wachtkamer. Verder uiteraard bezig met uitgaande transfers.
  • 12 Jul 2018 om 08:40
    Twente lijkt alleen bezig met kwijt raken van spelers,maar verder gebeurd er helemaal niets!!! Wat doen een TD en scout daar op een werkdag want ze lijken bij een club dat niks kan ondernemen vrij overbodig! Sterker heb je op deze wijze überhaupt bestaansrecht? Want wat is een betaalde voetbalclub zonder budget om te investeren in de toekomst?
  • 12 Jul 2018 om 08:02
    Mooizo, Brondeel gewoon behouden is best een leuke keeper.Proberen om Drommel en oosterwijk te verkopen.
  • 12 Jul 2018 om 07:45
    Ik heb zo’n gevoel dat het niet meer lukt om huidige spelers te verkopen.
  • 12 Jul 2018 om 07:43
    Mooi eerste keeper maken bij ons en vertrouwen geven...de rest mag van mij verkocht worden.