Homepage » Transfers & geruchten » Manchester City verhuurt oud-speler FC Twente aan club uit Schotland

Manchester City verhuurt oud-speler FC Twente aan club uit Schotland

( 18 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Manchester City verhuurt oud-speler FC Twente aan club uit Schotland

Thomas Agyepong draagt komend seizoen het shirt van Hibernian FC, dat meldt de club uit Schotland via de officiële website.

Agyepong wordt door Manchester City opnieuw voor één seizoen verhuurd. De 21-jarige vleugelaanvaller kan de tijdelijke transfer nog niet helemaal afronden. Eerst moet de Ghanees het benodigde visum krijgen om uit te mogen komen voor de ploeg van voormalig Celtic-manager Neil Lennon.

Agyepong maakte in 2015 de overstap van de Right to Dream Academy naar Manchester City. De aanvaller speelde nog niet in de hoofdmacht van de Engelse topclub. Agyepong werd eerst een seizoen verhuurd aan FC Twente, waar hij veertien competitieduels speelde. De afgelopen twee jaar was de Ghanees op huurbasis actief bij NAC Breda.

Foto: Sportfoto-oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Aug 2018 om 18:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:33
      Zullen we het anders over Twente hebben ipv Ajax, City of wie er wel of niet degradeert??
    Daar hebben we het al zo vaak over ;-)
  • 8 Aug 2018 om 18:42
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:02
      Hoeveel zou Twentefans krijgen per gepost bericht?
    Ze krijgen vooral geld als jij het geplaatste artikel aanklikt.
  • 8 Aug 2018 om 12:39
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:33
      Zullen we het anders over Twente hebben ipv Ajax, City of wie er wel of niet degradeert??
    Denk jij dat Ben Rienstra een contract gaat tekenen bij twente?
  • 8 Aug 2018 om 12:33
    Zullen we het anders over Twente hebben ipv Ajax, City of wie er wel of niet degradeert??
  • 8 Aug 2018 om 12:33
    Zullen we het anders over Twente hebben ipv Ajax, City of wie er wel of niet degradeert??
  • 8 Aug 2018 om 12:30
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:02
      Hoeveel zou Twentefans krijgen per gepost bericht?
    Rustig Dennis.... het zal jouw toch een bal jeuken wat het oplevert.
  • 8 Aug 2018 om 12:25
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:03
      Wie vinden jullie beter? Messi of Penaldo?
    Ronaldo!
  • 8 Aug 2018 om 12:22
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:03
      Wie vinden jullie beter? Messi of Penaldo?
    Het is mij om het even. Messi is talent, Ronaldo de werklust. Ik heb meer respect voor Ronaldo.
  • 8 Aug 2018 om 12:07
    • Quote van 8 Aug 2018 om 12:03
      Wie vinden jullie beter? Messi of Penaldo?
    Penaldo, puur op basis van de statistieken, hij staat altijd op de juiste plek en prikt 'm er makkelijk in. Maar kan soms ook een tijd onzichtbaar zijn....
  • 8 Aug 2018 om 12:03
    Wie vinden jullie beter? Messi of Penaldo?
  • 8 Aug 2018 om 12:02
    Hoeveel zou Twentefans krijgen per gepost bericht?
  • 8 Aug 2018 om 12:00
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:06
      Blij dat het wat minder warm is. Hopelijk weet de postbode met dit weer wel mijn scc in de brievenbus te krijgen. Wat denken jullie dat de kampioen van de eredivisie gaat worden? Ikzelf denk Ajax. Engeland kan Liverpool wel eens verrassen al blijf ik elk jaar weer hopen op Arsenal. Wat gaan jullie doen vandaag?
    Ik hoop Liverpool maar denk toch weer city
  • 8 Aug 2018 om 11:44
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:06
      Blij dat het wat minder warm is. Hopelijk weet de postbode met dit weer wel mijn scc in de brievenbus te krijgen. Wat denken jullie dat de kampioen van de eredivisie gaat worden? Ikzelf denk Ajax. Engeland kan Liverpool wel eens verrassen al blijf ik elk jaar weer hopen op Arsenal. Wat gaan jullie doen vandaag?
    Ik verwacht ook dat city makkelijk kampioen wordt heb ze afgelopen weekend live aan het werk gezien op wembley gave ervaring wel jammer dat chelsea goede spelers spaarde maar dan nog zou city winnen
    In Nederland denk ik dat het afhankelijk gaat zijn van ziyech of Ajax kampioen wordt ja of nee. Vertrekt ziyech dan neig ik toch naar psv
  • 8 Aug 2018 om 11:40
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:06
      Blij dat het wat minder warm is. Hopelijk weet de postbode met dit weer wel mijn scc in de brievenbus te krijgen. Wat denken jullie dat de kampioen van de eredivisie gaat worden? Ikzelf denk Ajax. Engeland kan Liverpool wel eens verrassen al blijf ik elk jaar weer hopen op Arsenal. Wat gaan jullie doen vandaag?
    Ga gewoon uit van City als kampioen en in de eredivisie denk ik dat Ajax fluitend kampioen wordt.
  • 8 Aug 2018 om 11:39
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:06
      Blij dat het wat minder warm is. Hopelijk weet de postbode met dit weer wel mijn scc in de brievenbus te krijgen. Wat denken jullie dat de kampioen van de eredivisie gaat worden? Ikzelf denk Ajax. Engeland kan Liverpool wel eens verrassen al blijf ik elk jaar weer hopen op Arsenal. Wat gaan jullie doen vandaag?
    Ajax, zonder twijfel, plaats 16 Graafschap , plaats 17 Fortuna, en Emmen rechtstreeks eruit !
  • 8 Aug 2018 om 11:06
    • Quote van 8 Aug 2018 om 11:00
      Doe anders de Twentefans beheerders een plezier en spam dit topic helemaal vol. Hebben hun ook weer wat geld erbij.
    Blij dat het wat minder warm is. Hopelijk weet de postbode met dit weer wel mijn scc in de brievenbus te krijgen. Wat denken jullie dat de kampioen van de eredivisie gaat worden? Ikzelf denk Ajax. Engeland kan Liverpool wel eens verrassen al blijf ik elk jaar weer hopen op Arsenal. Wat gaan jullie doen vandaag?
  • 8 Aug 2018 om 11:00
    Doe anders de Twentefans beheerders een plezier en spam dit topic helemaal vol. Hebben hun ook weer wat geld erbij.
  • 8 Aug 2018 om 10:56
    "Wat heeft dit nieuws voor zin" of iets in die strekking in 3, 2, 1: