Homepage » Transfers & geruchten » ''Om nou FC Twente te verruilen voor FC Groningen, dat zie ik niet zitten''

''Om nou FC Twente te verruilen voor FC Groningen, dat zie ik niet zitten''

( 21 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
''Om nou FC Twente te verruilen voor FC Groningen, dat zie ik niet zitten''

De verwachting was dat Oussama Assaidi afgelopen zomer na de degradatie zou vertrekken bij FC Twente. Mede door een knieblessure bleef de vleugelaanvaller echter in Enschede.

De Marokkaan bevestigt dat er wel degelijk interesse was van meerdere clubs. Ook een aantal clubs uit de Eredivisie hengelden naar de diensten van Assaidi. "Er zijn veel clubs die mij graag wilden hebben, bijvoorbeeld FC Groningen", bevestigt hij. "Zij wilden mij graag hebben, maar om nou FC Twente te verruilen voor FC Groningen dat zie ik op dit moment niet zitten."

"Er was ook een Russische club die mij graag wilde hebben met deze blessure, dus het is onzin dat een transfer niet is doorgegaan om mijn knie. Ik wil gewoon hier lekker voetballen voor deze mooie club. En wie weet wil ik mijn carrière hier wel afsluiten", besluit Assaidi eerlijk tegenover 1Twente.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Oct 2018 om 17:43
    • Quote van 12 Oct 2018 om 16:20
      Idioot
    Spiegel....
  • 12 Oct 2018 om 17:11
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:48
      Je hebt er geen ballen verstand van, helemaal niets Assaidi is veruit de beste speler die we hebben . Maar ja jij ziet waarschijnlijk het verschil tussen een goede speler en een koe niet, en hij egoïstisch vorig jaar? Terecht omdat er een koe in de spits loopt genaamd Boere!!! Die schopt zelfs nu in de KKD nog geen deuk in pakje boter. Gewoon een goede , bewegende , scorende spits erbij, en Boere snel weg doen.
    De beste bij de phsyiotherapeut ja......

    Volgens jouw logica moeten we Romario opstellen..........want dat is de beste voetballer :-/

    Voetbal gaat om het beste team, niet om de beste voetballer.
  • 12 Oct 2018 om 17:10
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:18
      We moeten die anti-Assaidi idioten maar gewoon negeren. Wij weten wel beter. Assaidi samen met Espinosa en Aitor op het veld, om je vingers bij af te likken! Straks ook nog Brama en Vuckic terug en dan wordt het echt genieten!
    Yup, doet ie drie wedstrijden mee, gaat ie boere negeren, en met Holscher en Heyden spelen is al helemaal drama. Daar kan Mr. Liverpool niet tegen.

    Raakt ie frustie, gaat hij weer ballen aannemen en dan net zo lang draaien en kutten totdat ie aitor heeft gevonden, hetgeen 99% van de keren balverlies ten gevolge heeft.

    Dat negeren,daar krijg je wrijving door. Boere, Heyden en Holscher voelen dat. Dan krijg je op de training 'kliekvorming', wordt de sfeer negatief, Pusic heeft bewezen in een dergelijke situatie geheel nutteloos te zijn. En dat zie je dan op het veld.

    De 4de wedstrijd staat ie op kunstgras en alleen al bij het ruiken van dat gras gaan z'n spieren stijf staan.

    De alleralleraller beste optie (indien mogelijk) is Assaidi RUILEN tegen 2 talenten. Dan schoont de payroll op, kan het team met uitstekende cohesie (zonder uitblinkers, zonder alpha mannetjes) vechten voor een periode-titel en blijft de rust. Assaidi verpatsen: winwinwin
  • 12 Oct 2018 om 16:20
    • Quote van 12 Oct 2018 om 11:34
      Van mij had je naar Groningen gemogen, waren die zeker gedegradeerd !
    Idioot
  • 12 Oct 2018 om 15:03
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:48
      Je hebt er geen ballen verstand van, helemaal niets Assaidi is veruit de beste speler die we hebben . Maar ja jij ziet waarschijnlijk het verschil tussen een goede speler en een koe niet, en hij egoïstisch vorig jaar? Terecht omdat er een koe in de spits loopt genaamd Boere!!! Die schopt zelfs nu in de KKD nog geen deuk in pakje boter. Gewoon een goede , bewegende , scorende spits erbij, en Boere snel weg doen.
    Jij jouw mening. Wordt er gelukkig mee. Als je geluk hebt pingelt hij dit seizoen nog wel twee wedstrijden mee!
  • 12 Oct 2018 om 14:48
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:25
      Tja die van jou lijkt me even kansloos. Deze egoïst voegt behalve circus niets maar dan ook niets toe. Hij traint hier ook alleen maar omdat Niemand hem wilde!
    Je hebt er geen ballen verstand van, helemaal niets Assaidi is veruit de beste speler die we hebben . Maar ja jij ziet waarschijnlijk het verschil tussen een goede speler en een koe niet, en hij egoïstisch vorig jaar? Terecht omdat er een koe in de spits loopt genaamd Boere!!! Die schopt zelfs nu in de KKD nog geen deuk in pakje boter. Gewoon een goede , bewegende , scorende spits erbij, en Boere snel weg doen.
  • 12 Oct 2018 om 14:39
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:10
      Blind aan beide ogen? Twente met of zonder Assaidi was een wezenlijk verschil. Twente was dan veel dreigender.
    Dreigend, soms, maar het leverde niets op. Circusvoetballer die op marktplaats kan: gratis af te halen. Scheelt toch veel salaris, waar je niets voor terugkrijgt van die ook nog eens vooral geblesseerde speler
  • 12 Oct 2018 om 14:38
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:18
      We moeten die anti-Assaidi idioten maar gewoon negeren. Wij weten wel beter. Assaidi samen met Espinosa en Aitor op het veld, om je vingers bij af te likken! Straks ook nog Brama en Vuckic terug en dan wordt het echt genieten!
    Plus dat we Smith ook nog hebben. We krijgen nog een luxe probleem als iedereen fit én in vorm is. Bapoh kan ook zeker voetballen. Hopelijk komt het zover dat ze allemaal fit en in vorm zijn. Hoe eerder hoe beter....
  • 12 Oct 2018 om 14:18
    • Quote van 12 Oct 2018 om 14:10
      Blind aan beide ogen? Twente met of zonder Assaidi was een wezenlijk verschil. Twente was dan veel dreigender.
    We moeten die anti-Assaidi idioten maar gewoon negeren. Wij weten wel beter. Assaidi samen met Espinosa en Aitor op het veld, om je vingers bij af te likken! Straks ook nog Brama en Vuckic terug en dan wordt het echt genieten!
  • 12 Oct 2018 om 14:10
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:25
      Tja die van jou lijkt me even kansloos. Deze egoïst voegt behalve circus niets maar dan ook niets toe. Hij traint hier ook alleen maar omdat Niemand hem wilde!
    Blind aan beide ogen? Twente met of zonder Assaidi was een wezenlijk verschil. Twente was dan veel dreigender.
  • 12 Oct 2018 om 14:02
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:25
      Tja die van jou lijkt me even kansloos. Deze egoïst voegt behalve circus niets maar dan ook niets toe. Hij traint hier ook alleen maar omdat Niemand hem wilde!
    Deze speler moest het vorig jaar menig keer alleen doen omdat de rest om hem heen faalde. Was en is gewoon de beste voetballer die Twente heeft.
  • 12 Oct 2018 om 13:42
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:25
      Tja die van jou lijkt me even kansloos. Deze egoïst voegt behalve circus niets maar dan ook niets toe. Hij traint hier ook alleen maar omdat Niemand hem wilde!
    Ik zou zeggen lees net stuk nog eens, onzin wat je zegt.
  • 12 Oct 2018 om 13:25
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:15
      Oh, dat jij er anders over denkt vind ik geen probleem. Maar wat mij betreft nog steeds een kansloze reactie.
    Tja die van jou lijkt me even kansloos. Deze egoïst voegt behalve circus niets maar dan ook niets toe. Hij traint hier ook alleen maar omdat Niemand hem wilde!
  • 12 Oct 2018 om 13:15
    • Quote van 12 Oct 2018 om 13:11
      Ja lastig he dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Tja, wen er aan
    Oh, dat jij er anders over denkt vind ik geen probleem. Maar wat mij betreft nog steeds een kansloze reactie.
  • 12 Oct 2018 om 13:11
    • Quote van 12 Oct 2018 om 12:49
      Kansloze reactie dit.
    Ja lastig he dat we niet allemaal dezelfde mening hebben. Tja, wen er aan
  • 12 Oct 2018 om 12:49
    • Quote van 12 Oct 2018 om 11:34
      Van mij had je naar Groningen gemogen, waren die zeker gedegradeerd !
    Kansloze reactie dit.
  • 12 Oct 2018 om 12:18
    • Quote van 12 Oct 2018 om 11:34
      Van mij had je naar Groningen gemogen, waren die zeker gedegradeerd !
    Haha triest figuur
  • 12 Oct 2018 om 11:51
    • Quote van 12 Oct 2018 om 11:34
      Van mij had je naar Groningen gemogen, waren die zeker gedegradeerd !
    Ga jij maar lekker naar Groningen
  • 12 Oct 2018 om 11:34
    Van mij had je naar Groningen gemogen, waren die zeker gedegradeerd !
  • 12 Oct 2018 om 11:34
    Jaja, er zijn ook nog wel goeie.... ;)
  • 12 Oct 2018 om 11:33
    Hopen dat je snel fit wordt, met Assaidi scheelt toch al snel 20% in aanvallend opzicht.