Boere op weg naar uitgang bij FC Twente? 'De Graafschap toont interesse'

( 56 reacties)
Boere op weg naar uitgang bij FC Twente? 'De Graafschap toont interesse'

FC Twente moet mogelijk afscheid nemen van Tom Boere. Volgens Omroep Gelderland heeft De Graafschap interesse in de spits van FC Twente, die nog tot medio 2020 vastligt in Enschede.

De Graafschap wilde zich in eerste instantie versterken met Cyriel Dessers. De aanvaller van FC Utrecht raakte zondagavond bij een oefenwedstrijd tegen VfB Stuttgart in Spanje echter geblesseerd. Gevreesd wordt voor een zware blessure, waardoor De Graafschap een streep kan zetten door de naam van Dessers.

De clubleiding van de Superboeren zal nu moeten doorschakelen naar een andere spits. De club uit Doetinchem denkt aan spelers als Tom Boere van FC Twente en Vincent Vermeij van Heracles Almelo. Boere is met negen doelpunten clubtopscorer, maar is toch niet onomstreden. FC Twente gaat deze transferperiode namelijk op zoek naar aanvallende versterkingen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Jan 2019 om 09:15
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:15
      De wikipedia pagina van Mario Engels zegt genoeg...
    haha ik denk dat iemand aan het klooien is geweest
  • 7 Jan 2019 om 22:05
    • Quote van 7 Jan 2019 om 20:08
      Die boymans legt er in een half seizoen meer in dan boeren in 2 jaar
    Dan zullen we boere zeker niet tegenkomen op de topscorerslijst nu of wel?
  • 7 Jan 2019 om 20:53
    • Quote van 7 Jan 2019 om 18:01
      3 zakken zout en een afgelikte boterham :)
    Hij heb meer gekost ...
  • 7 Jan 2019 om 20:08
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:09
      Boymans zou ik onbegrijpelijk vinden.... hoelang al geen ritme? Daar moeten we wel van geleerd hebben toch?

      Dan hopelijk engels
    Die boymans legt er in een half seizoen meer in dan boeren in 2 jaar
  • 7 Jan 2019 om 20:03
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:20
      Ik denk dat Boere bij De Graafschap nog best kan slagen, want hij kan volgens mij wel een beetje ballen
    Boere kan er geen kloten van dat heeft hij de afgelopen 2 jaar wel bewezen ,!!!
  • 7 Jan 2019 om 18:01
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:52
      Wat is de. Vraagprijs voor Boere..?
    3 zakken zout en een afgelikte boterham :)
  • 7 Jan 2019 om 17:52
    Wat is de. Vraagprijs voor Boere..?
  • 7 Jan 2019 om 17:37
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:32
      Heeft niks meer met aanpassen te maken maar puur met de aanvoer van de rest. Het is zeket geen topper maar als je zelf de ballen van de zijkant moet ophalen of half van het middenveld. Tja dan ben je nooit op tijd in het centrum waar je hoort te staan.
    reactie was bedoeld voor Thereisonlyonefctwente, excuses.
  • 7 Jan 2019 om 17:32
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:26
      haha is dat nog steeds niet aangepast?
    Heeft niks meer met aanpassen te maken maar puur met de aanvoer van de rest. Het is zeket geen topper maar als je zelf de ballen van de zijkant moet ophalen of half van het middenveld. Tja dan ben je nooit op tijd in het centrum waar je hoort te staan.
  • 7 Jan 2019 om 17:26
    • Quote van 7 Jan 2019 om 17:20
      Ik denk dat Boere bij De Graafschap nog best kan slagen, want hij kan volgens mij wel een beetje ballen
    haha is dat nog steeds niet aangepast?
  • 7 Jan 2019 om 17:20
    Ik denk dat Boere bij De Graafschap nog best kan slagen, want hij kan volgens mij wel een beetje ballen
  • 7 Jan 2019 om 17:16
    Schrijf je reactie
  • 7 Jan 2019 om 17:15
    De wikipedia pagina van Mario Engels zegt genoeg...
  • 7 Jan 2019 om 16:52
    nieuwe spits kopen/huren en boere verkopen
  • 7 Jan 2019 om 16:51
    • Quote van 7 Jan 2019 om 16:45
      Vot met die vent. Kan alleen penalty s maken
    Penalty's en kopballen mits hij een fatsoenlijke voorzet krijgt vanaf de zijkant maar zo spelen ze niet helaas.
  • 7 Jan 2019 om 16:45
    Vot met die vent. Kan alleen penalty s maken
  • 7 Jan 2019 om 15:09
    • Quote van 7 Jan 2019 om 12:52
      Mag ik ook een eigen mening hebben? Ik respecteer jouwe toch ook zeurpruus steeds tegen mij!!!!!
    Die mag je hebben, ik respecteer hem ook... snap het zelfs. Maar eerlijk is eerlijk, ik hoef het niet op elke topic zerug te zien. Zeurpruus.. Vond em grappig, +1
  • 7 Jan 2019 om 15:06
    • Quote van 7 Jan 2019 om 14:11
      Boere ruilen tegen spits Fabian Seraerens (De Graafschap) je gaat er nog mee vooruit ook. Die Seraerens weet ook heel goed wat promotie voetbal inhoud. Win win.
    Mwa...
  • 7 Jan 2019 om 14:21
    • Quote van 7 Jan 2019 om 13:58
      Met deze schijtluis als trainer die zich elke week aanpast aan de tegenstander mag je blij zijn dat je de nacompetitie haal laat staan promoveren. Blijf er bij boere is geen slechte spits moet fatsoenlijke ballen van de zijkant krijgen en dat gaat bij Twente op dit moment niet lukken. Buitenspelers trekken constant naar binnen, je ziet bij standaardvrije trappen dat ze dan vaak scoren als er wel eens een goede voorzet komt of zie jij dat niet??
    Nee deze trainer bakt er niks van en snap ook niet hoe deze man telkens die bullshit kan verkondigen. De buitenspelers zijn idd niet goed in voorzetten geven maar dat neemt niet weg dat Boere alsnog hard faalt als hij aan de bal is en zijn kansen zelden afmaakt. Ik vind het geen goede spits, als je alleen balletjes kunt intikken ben je rijp voor amateurvoetbal. Maargoed Castaignos was erger
  • 7 Jan 2019 om 14:11
    Boere ruilen tegen spits Fabian Seraerens (De Graafschap) je gaat er nog mee vooruit ook. Die Seraerens weet ook heel goed wat promotie voetbal inhoud. Win win.
  • 7 Jan 2019 om 13:58
    • Quote van 7 Jan 2019 om 13:32
      Waar haal je dit vandaan!? Ik ben het eens met wat janneman2 zegt. Als Boere alleen hele makkelijke intikkertjes voor open doel zoals bij Oss krijgt, kunnen ze mij ook in de spits zetten. Bij Twente moet hij goed staan en zelf ook creëren. Hij werkt erg hard ja, maar ook elke wedstrijd weer zie ik de frustratie van zijn gezicht dat het niet loopt. Hij zit op z'n max qua werklust, maar hij is simpelweg niet goed genoeg. Van een spits moet je ook meer kunnen verwachten dan enkel afmaken. Ik waardeer zijn inzet zeker, maar deze club moet promoveren en daar kunnen we hem niet bij gebruiken. Bij bijvoorbeeld Hölscher is het een ander verhaal, dat is gewoon een smerige arrogante Duitser die maar 50% geeft en loopt te zeiken als hij gewisseld wordt, die man kun je beter direct in de container gooien, want hij is het al helemaal niet waard om een Twenteshirt aan te trekken
    Met deze schijtluis als trainer die zich elke week aanpast aan de tegenstander mag je blij zijn dat je de nacompetitie haal laat staan promoveren. Blijf er bij boere is geen slechte spits moet fatsoenlijke ballen van de zijkant krijgen en dat gaat bij Twente op dit moment niet lukken. Buitenspelers trekken constant naar binnen, je ziet bij standaardvrije trappen dat ze dan vaak scoren als er wel eens een goede voorzet komt of zie jij dat niet??
  • 7 Jan 2019 om 13:32
    • Quote van 7 Jan 2019 om 13:07
      Jammer best goeie spits, wat niemand schijnbaar /of weinigen in de gaten hebben is dat hij gewoon geen if waardeloose ballen krijgt. Tuurlijk must hij er wel eens wat maar totaal geen vertrouwen heeft die jongen met dank aan onze toptrainer pusic.!
    Waar haal je dit vandaan!? Ik ben het eens met wat janneman2 zegt. Als Boere alleen hele makkelijke intikkertjes voor open doel zoals bij Oss krijgt, kunnen ze mij ook in de spits zetten. Bij Twente moet hij goed staan en zelf ook creëren. Hij werkt erg hard ja, maar ook elke wedstrijd weer zie ik de frustratie van zijn gezicht dat het niet loopt. Hij zit op z'n max qua werklust, maar hij is simpelweg niet goed genoeg. Van een spits moet je ook meer kunnen verwachten dan enkel afmaken. Ik waardeer zijn inzet zeker, maar deze club moet promoveren en daar kunnen we hem niet bij gebruiken. Bij bijvoorbeeld Hölscher is het een ander verhaal, dat is gewoon een smerige arrogante Duitser die maar 50% geeft en loopt te zeiken als hij gewisseld wordt, die man kun je beter direct in de container gooien, want hij is het al helemaal niet waard om een Twenteshirt aan te trekken
  • 7 Jan 2019 om 13:27
    • Quote van 7 Jan 2019 om 13:07
      Jammer best goeie spits, wat niemand schijnbaar /of weinigen in de gaten hebben is dat hij gewoon geen if waardeloose ballen krijgt. Tuurlijk must hij er wel eens wat maar totaal geen vertrouwen heeft die jongen met dank aan onze toptrainer pusic.!
    1. Hij loopt verkeerd
    2. Medespelers hebben geen vertrouwen in hem door zijn vele balverlies, assaidi en nu espinoza en aitor zoeken liever iemand anders of gaan zelf ipv naar boere te spelen.
  • 7 Jan 2019 om 13:07
    Jammer best goeie spits, wat niemand schijnbaar /of weinigen in de gaten hebben is dat hij gewoon geen if waardeloose ballen krijgt. Tuurlijk must hij er wel eens wat maar totaal geen vertrouwen heeft die jongen met dank aan onze toptrainer pusic.!
  • 7 Jan 2019 om 12:57
    Laat ze Boere voor de rest van dit seizoen verhuren, misschien dat hij daar wel rendabel, en kunnen ze er bij ons Twente er weer het maximale uit gaan halen net als voorheen bij Oss, je kunt mij niet vertellen dat je een jaar later geen normaal aantal doelpunten kunt maken ( verkeerd gebruikt dus) !
  • 7 Jan 2019 om 12:56
    Tom Boere is een sympathieke vent die altijd hard heeft gewerkt bij FC Twente, en daarmee verdient hij complimenten. Toen hij anderhalf jaar geleden naar FC Twente kwam, had ik er ook goede verwachtingen van. Maar inmiddels is duidelijk geworden dat hij niet op z'n plek is bij Twente. Hij combineert nog wel aardig, maar hij scoort domweg te weinig en dat heeft aanwijsbare oorzaken: Boere kiest niet goed positie voor de goal zodat hij (zeker over de grond) niet aanspeelbaar is, en als hij al een kans krijgt schiet hij te onnauwkeurig / onbeheerst waardoor hij vaak tegen de keeper schiet of over de goal schiet. Boere heeft lang het voordeel van de twijfel gekregen, van de staf en van de supporters, maar je merkt dat dat de laatste maanden begint te verdwijnen. De wedstrijd tegen NEC was eigenlijk de eerste keer dat hij geen basisplek meer had, zonder er sprake was van een blessure of 'sparen' omwille van overbelasting. Dat is een vingerwijzing dat Boere geen onbetwiste nummer een meer is in de spits. Boere gaat het komende halfjaar niet opeens aan de lopende band scoren bij FC Twente, dat is voor iedereen nu wel duidelijk. Dan is het nu een goed tijdstip om op een nette manier en met opgeheven hoofd afscheid te nemen van elkaar.
  • 7 Jan 2019 om 12:54
    Post van tys Er is met Fiorentina contact geweest over de ontwikkeling van Zekhini maar ook over andere spelers, geen idee over wie.. Ben benieuwd. hij is vaak erg betrouwbaar.
  • 7 Jan 2019 om 12:52
    • Quote van 7 Jan 2019 om 12:35
      Hij heeft er 3 gehad ... waarvan er 2 in "jouw optiek" normaal moesten zijn. Je Lp valt steeds weer in het zelfde groefje...... pusic aanhalen nu vind ik onnodig
    Mag ik ook een eigen mening hebben? Ik respecteer jouwe toch ook zeurpruus steeds tegen mij!!!!!
  • 7 Jan 2019 om 12:51
    Bedankt voor je inzet maar helaas is het voor beide partijen niet wat we ervan gehoopt hadden.
  • 7 Jan 2019 om 12:46
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:27
      Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
    Beste Henk nu sla je de plank helemaal mis, hij heeft nu 3 trainers gehad,onder alle 3 viel hij tegen ,moet andere woorden Boere en Twente was geen gelukkig huwelijk dus afschijt nemen,als hij niet scoort heeft helaas niet met Pusic te maken meer met een systeem,stop AUB een trainer aantevallen brengt niets ,Twente heeft bij 1 ding belang is rust in de tent,laten we beginnen op dit Forum
  • 7 Jan 2019 om 12:46
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:27
      Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
    Beste Henk nu sla je de plank hele hij heeft nu 3 trainers gehad,onder alle 3 viel hij tegen ,moet andere woorden Boere en twente was geen gelukkig huwelijk dus afschijt nemen,als hij niet scoort heeft helaas niet met Pusic te maken meer met een systeem,stop AUB een trainer aan tevallen brengt niets ,Twente heeft bij 1 ding belang is rust in de tent,laten we beginnen op dit Forum
  • 7 Jan 2019 om 12:46
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:27
      Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
    Beste Henk nu sla je de plank hele hij heeft nu 3 trainers gehad,onder alle 3 viel hij tegen ,moet andere woorden Boere en twente was geen gelukkig huwelijk dus afschijt nemen,als hij niet scoort heeft helaas niet met Pusic te maken meer met een systeem,stop AUB een trainer aan tevallen brengt niets ,Twente heeft bij 1 ding belang is rust in de tent,laten we beginnen op dit Forum
  • 7 Jan 2019 om 12:35
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:27
      Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
    Hij heeft er 3 gehad ... waarvan er 2 in "jouw optiek" normaal moesten zijn. Je Lp valt steeds weer in het zelfde groefje...... pusic aanhalen nu vind ik onnodig
  • 7 Jan 2019 om 12:17
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:50
      Waarom eerst een vervanger? Boere mis je niks aan. Ook een pilon kan zijn plek innemen. Bedanken voor zijn inzet en dan mooi laten gaan.
    Een half jaar elders zou wel eens de beste oplossing voor alle partijen kunnen zijn..... eerst maar eens zien gebeuren.....
  • 7 Jan 2019 om 11:59
    In het Twente systeem waar Boere in acteert, mis je geen speler aan. Vanaf de aft rap voetbal je al met tien man. Boere is bij Twente goed als invaller, niet vanaf de basis.
  • 7 Jan 2019 om 11:50
    • Quote van 7 Jan 2019 om 10:35
      Eerst een vervanger aub, krijg je achteraf weer dat ze niks konden vinden en dat ze het intern oplossen.
    Waarom eerst een vervanger? Boere mis je niks aan. Ook een pilon kan zijn plek innemen. Bedanken voor zijn inzet en dan mooi laten gaan.
  • 7 Jan 2019 om 11:32
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:27
      Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
    Ikzeg. Tw. Ik zeg nogmaals onze trainer heeft steun nodig. Maar helaas drinkt het niet Door. Dan heeft u een punt. En boere moet de ballen van de zijkanten hebben. En Let maar op, ergens anders gebeurt het ook.Ikzeg. Wat boere ook heengaat of toch blijft wens ik hem veel sterkte en succes toe.
  • 7 Jan 2019 om 11:31
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:24
      Gaap... iets van open deuren inslaan.. dit kan iedereen zeggen.
    Daarom.... alles is al eerder gezegd, gewoon opsommen. Ben echter wel benieuwd of Twente nog met nieuwe spelers gaat komen....
  • 7 Jan 2019 om 11:30
    • Quote van 7 Jan 2019 om 10:35
      Zal je zien dat hij daar aan de lopende band gaat scoren en een lange neus trekt
    Al maakt hij er 20, dan nog denk ik dat Begraafschap zal degraderen. Dat zou de tweede keer in 2 jaar zijn voor Tom dan, staat niet lekker op je CV. Ik denk ook niet eens dat Boere haalbaar is voor Begraafschap, hij kan wss in Enschede meer verdienen en heeft hier nog steeds zicht op het kampioenschap hoe debiel dat ook klinkt
  • 7 Jan 2019 om 11:27
    Er staat " moet " mogelijk afscheid nemen van Boere, moeten is dwang, er is beslist geen noodzaak. Wedden dat hij meer gaat scoren onder een normale trainer !
  • 7 Jan 2019 om 11:24
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:05
      Schotse club heeft oom interesse in boere, fct kijkt naar booymans ( heeft geen club) en Engels van Roda ( contract loopt eind vh seizoen af).
    Gaap... iets van open deuren inslaan.. dit kan iedereen zeggen.
  • 7 Jan 2019 om 11:15
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:03
      Ik denk dat de Superboeren hem alleen maar willen hebben vanwege zijn naam, niet vanwege zijn kwaliteiten.
    Whahaha
  • 7 Jan 2019 om 11:12
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:05
      Schotse club heeft oom interesse in boere, fct kijkt naar booymans ( heeft geen club) en Engels van Roda ( contract loopt eind vh seizoen af).
    Hoe weet je dat? Heb je een betrouwbare bron?
  • 7 Jan 2019 om 11:09
    • Quote van 7 Jan 2019 om 11:05
      Schotse club heeft oom interesse in boere, fct kijkt naar booymans ( heeft geen club) en Engels van Roda ( contract loopt eind vh seizoen af).
    Boymans zou ik onbegrijpelijk vinden.... hoelang al geen ritme? Daar moeten we wel van geleerd hebben toch?

    Dan hopelijk engels
  • 7 Jan 2019 om 11:07
    Cyriel Dessers zwaar geblesseerd geraakt
  • 7 Jan 2019 om 11:05
    Schotse club heeft oom interesse in boere, fct kijkt naar booymans ( heeft geen club) en Engels van Roda ( contract loopt eind vh seizoen af).
  • 7 Jan 2019 om 11:03
    • Quote van 7 Jan 2019 om 10:52
      Yup en ligt dan uiteraard niet aan onze trainers (hake verbeek pusic) of ons systeem of onze supporters hoor...

      Zo gaat dat nou eenmaal bij ons: ziyech is een ego... fer ook... janko kan niet voetballen... boschker niet uittrappen... rosales niet voorzetten etc etc... totdat ze weg zijn dan zijn het ex twentespelers en missen we ze
    Nou ja hoe dan ook, in Enschede heeft het in ieder geval niet gewerkt en moeten we op zoek naar een scorende spits
  • 7 Jan 2019 om 11:03
    Ik denk dat de Superboeren hem alleen maar willen hebben vanwege zijn naam, niet vanwege zijn kwaliteiten.
  • 7 Jan 2019 om 11:00
    • Quote van 7 Jan 2019 om 10:24
      Er is nog meer interesse. Er schijnt ook een club uit Schotland zich gemeld te hebben voor boere.
    Een club? Of een schapenhouder ( boerin zoekt boere)
  • 7 Jan 2019 om 10:53
    Sowieso eerst een vervanger
  • 7 Jan 2019 om 10:52
    • Quote van 7 Jan 2019 om 10:35
      Zal je zien dat hij daar aan de lopende band gaat scoren en een lange neus trekt
    Yup en ligt dan uiteraard niet aan onze trainers (hake verbeek pusic) of ons systeem of onze supporters hoor...

    Zo gaat dat nou eenmaal bij ons: ziyech is een ego... fer ook... janko kan niet voetballen... boschker niet uittrappen... rosales niet voorzetten etc etc... totdat ze weg zijn dan zijn het ex twentespelers en missen we ze
  • 7 Jan 2019 om 10:35
    Eerst een vervanger aub, krijg je achteraf weer dat ze niks konden vinden en dat ze het intern oplossen.
  • 7 Jan 2019 om 10:35
    Zal je zien dat hij daar aan de lopende band gaat scoren en een lange neus trekt
  • 7 Jan 2019 om 10:29
    Inderdaad strik er om en weg er met .
  • 7 Jan 2019 om 10:24
    Er is nog meer interesse. Er schijnt ook een club uit Schotland zich gemeld te hebben voor boere.
  • 7 Jan 2019 om 10:17
    Strik erom en persoonlijk wegbrengen