Homepage » Transfers & geruchten » Van Leeuwen 'kieskeurig': ''Dan zullen we daar serieus naar kijken''

Van Leeuwen 'kieskeurig': ''Dan zullen we daar serieus naar kijken''

( 58 reacties)
Van Leeuwen 'kieskeurig': ''Dan zullen we daar serieus naar kijken''

FC Twente begint als nummer vier aan de tweede seizoenshelft in de Keuken Kampioen Divisie. Technisch directeur Ted van Leeuwen vindt dat vooral het veldspel voor verbetering vatbaar is.

"De individuele kwaliteiten van onze spelers is beter dan wat het team voor de winterstop heeft laten zien", constateert Van Leeuwen in gesprek met Voetbal International. "Dat kun je niet alleen bij de technische staf neerleggen, de spelers vervullen daar zelf ook een rol in. Je kunt wel blijven zeggen dat je aan elkaar moet wennen, maar op een gegeven moment moet het voetbal beter worden."

FC Twente moet op korte termijn terug naar de Eredivisie, maar versterkingen zijn niet noodzakelijk volgens Van Leeuwen. "Het huidige spelersmateriaal is in principe goed genoeg om te kunnen promoveren", meent hij. "Daarnaast houden we er rekening mee dat op een dag geblesseerde spelers als Oussama Assaidi en Haris Vuckic terugkeren. Dan praat je over directe versterking van binnenuit."

Van Leeuwen is ook zeer te spreken over de atmosfeer binnen de selectie. "We hebben een heel goede kleedkamer. Ik heb eerder meegemaakt dat één nieuwe speler de hele harmonie van een groep kan doorbreken. Daarom zijn we nu ook kieskeurig. Alleen als zich een significante versterking aandient, zullen we daar serieus naar kijken", aldus Van Leeuwen.

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 9 Jan 2019 om 18:54
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:59
      Het was van Paul vd Kraan wel slim om iedereen persoonlijk een hand te geven. Ik vond de nieuwe financiele man wel een goede indruk maken. Het stemmen via applaus vond ik ook wat vreemd, zelfs het nieuwe bestuur, waarvan Hugo op mij wel een goede indruk maakte, twijfelde of ze nu benoemd waren. Laten we dat maar op een leermomentje houden. Verder werd nog gemeld dat de schuld van 90 naar 45 mlj is gegaan en dat ze hopen dat dit binnen een aantal maanden nog flink minder wordt. De Noabers brengen wss 12 mlj in, geen garantstelling maar gewoon geld. FCT zal niet worden verkocht aan een buitenlandse investeerder, blijft zelfstandig met Twentse ondernemers. Nog een jaar KKD kan met hetzelfde spelersbudget. Aantal leden nu bijna 5000, er komt iig dit jaar geen contributie, ze willen flink groeien door zich te bewijzen. Ik vond de opkomst ook wat tegen vallen, ik gok 100-150 man.
    Met je eens, Paul deed het goed en slim. Ook zijn opmerking over de verschillen tussen transparantie en alles willen weten was goed. De 12 miljoen komt als eigen vermogen op de balans en dus niet als een volgende lening gelukkig. Daar mogen we de sponsors echt voor bedanken. Des te jammerder dat er vanuit de TOS niemand bereid is om in het bestuur deel te nemen. Het stemmen over contributie komt elke vergadering weer aan bod en wordt elke keer terzijde geschoven omdat er geen geld nodig is omdat er geen activiteiten ontwikkeld worden. Ik zag dat the stone nog gereageerd had waarom ik op de avond zelf niets zei. In de auto op de terugweg ben ik maar eens gaan nadenken en vond de gang van zaken wat stemmen betreft erg vreemd. Ik had daar een heel andere verwachting van. Ik denk ook dat je echt moet gaan controleren dat je leden op je vergadering aanwezig hebt die mogen stemmen. Als ook niet leden gaan meestemmen kun je daar problemen mee krijgen. Verder is de avond zoals altijd interessant en is het jammer dat er gisteren echt maar een man of 60 was naast het bestuur.
  • 9 Jan 2019 om 18:54
    • Quote van 9 Jan 2019 om 18:45
      Dennis heeft wat over budget gezegd. En er ook bij gezegd dat Gerben Kuitert er niet over mocht schrijven (met een knipoog).
    ja het bedrag wat de sponsors bijeen gebracht hebben. Gerben mag er niets over schrijven anders gaan alarmbellen rinkelen bij anderen ...
  • 9 Jan 2019 om 18:45
    • Quote van 9 Jan 2019 om 17:08
      Spelersbudget is wel gezegd, ik weet ff niet meer door wie van de 2. De poging voor stemmen over contributie vond ik wel grappig, ik zat naast het groepje achterin (ik denk bagpipe) die toen de penningmeester twijfelde hem van afstand ff duidelijk maakte dat stemmen niet nodig was ;-)
    Dennis heeft wat over budget gezegd. En er ook bij gezegd dat Gerben Kuitert er niet over mocht schrijven (met een knipoog).
  • 9 Jan 2019 om 18:13
    Hahaha met andere woorden er komt dus niks bij
  • 9 Jan 2019 om 17:08
    • Quote van 9 Jan 2019 om 16:09
      Goed verwoord heb alleen niks gehoord over het spelers budget. ( was mischien afgeleid) vond het verder wel een interessante avond vooral omdat iedereeen er bij was. Stoorde me alleen even op het laatst aan die paar oaln die nog zo nodig wilden stemmen over de contributie wat op dit moment TOTAAL ONINTERESSANT IS.
    Spelersbudget is wel gezegd, ik weet ff niet meer door wie van de 2. De poging voor stemmen over contributie vond ik wel grappig, ik zat naast het groepje achterin (ik denk bagpipe) die toen de penningmeester twijfelde hem van afstand ff duidelijk maakte dat stemmen niet nodig was ;-)
  • 9 Jan 2019 om 16:25
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:20
      Dus het is dus Twente SupportersVereniging Verenigt!

      Wat mij betreft is het simpel. Hier moeten ze zeer langzaam ontwikkeling in aanbrengen en vooral op 'supportersvlak' en sociaal bezig zijn. Een nominale fee voor lidmaatschappen, en gestaagd groeien waardoor wortel geschoten kan worden.

      Gaan ze bij de directie zeuren en met de vuist op tafel slaan, dan kunnen ze net zo goed nu al de stekker eruit trekken.

      Met name Leeuwen is een a-sociale eenling en notoire einzelganger die geen bemoeienis dulden zal. En Kraan zal 'm ook snel dicht draaien als het te pusherig wordt.

    Maar we wilden toch perse de hardliners terug in het bestuur? De Edwin Seinen types die vooral met gestrekt been als “ubersupporter” wel even verhaal gaan halen en laten merken hoe het zit? Deze “Founding Fathers” (????????????, naar eigen zeggen dan) zijn echt zo uitgescheten door de profs aan de andere kant van de tafel.
  • 9 Jan 2019 om 16:22
    • Quote van 9 Jan 2019 om 14:59
      ik ben het met je eens maar vlgs Ted alleen als er zich een serieuze kans voordoet ...vlgs hem moet er meer uit deze groep gehaald worden .. dus komt er niet vlgs mij
    Jonathan Reis
  • 9 Jan 2019 om 16:13
    Off topic: Weet iemand hoelaat de oefenwedstrijd is?
  • 9 Jan 2019 om 16:09
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:59
      Het was van Paul vd Kraan wel slim om iedereen persoonlijk een hand te geven. Ik vond de nieuwe financiele man wel een goede indruk maken. Het stemmen via applaus vond ik ook wat vreemd, zelfs het nieuwe bestuur, waarvan Hugo op mij wel een goede indruk maakte, twijfelde of ze nu benoemd waren. Laten we dat maar op een leermomentje houden. Verder werd nog gemeld dat de schuld van 90 naar 45 mlj is gegaan en dat ze hopen dat dit binnen een aantal maanden nog flink minder wordt. De Noabers brengen wss 12 mlj in, geen garantstelling maar gewoon geld. FCT zal niet worden verkocht aan een buitenlandse investeerder, blijft zelfstandig met Twentse ondernemers. Nog een jaar KKD kan met hetzelfde spelersbudget. Aantal leden nu bijna 5000, er komt iig dit jaar geen contributie, ze willen flink groeien door zich te bewijzen. Ik vond de opkomst ook wat tegen vallen, ik gok 100-150 man.
    Goed verwoord heb alleen niks gehoord over het spelers budget. ( was mischien afgeleid) vond het verder wel een interessante avond vooral omdat iedereeen er bij was. Stoorde me alleen even op het laatst aan die paar oaln die nog zo nodig wilden stemmen over de contributie wat op dit moment TOTAAL ONINTERESSANT IS.
  • 9 Jan 2019 om 15:59
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:04
      Ja, ben er geweest. Waren ca 50 a 60 man. Oude bestuur is weg en er is een nieuw bestuur voorgesteld en aangenomen. Statuten worden gewijzigd zodat bagpipe, vak p en vriendenkring vast bestuurslid krijgen. Ronduit belachelijk naar mijn mening. Verder korte toelichting van bestuur en rvc. Paul van der Kraan was ook aanwezig en maakte goede indruk. Dat was eigenlijk belangrijkste van de avond. Twente verenigt is op sterven na dood als ze niet snel iets doen
    Het was van Paul vd Kraan wel slim om iedereen persoonlijk een hand te geven. Ik vond de nieuwe financiele man wel een goede indruk maken. Het stemmen via applaus vond ik ook wat vreemd, zelfs het nieuwe bestuur, waarvan Hugo op mij wel een goede indruk maakte, twijfelde of ze nu benoemd waren. Laten we dat maar op een leermomentje houden. Verder werd nog gemeld dat de schuld van 90 naar 45 mlj is gegaan en dat ze hopen dat dit binnen een aantal maanden nog flink minder wordt. De Noabers brengen wss 12 mlj in, geen garantstelling maar gewoon geld. FCT zal niet worden verkocht aan een buitenlandse investeerder, blijft zelfstandig met Twentse ondernemers. Nog een jaar KKD kan met hetzelfde spelersbudget. Aantal leden nu bijna 5000, er komt iig dit jaar geen contributie, ze willen flink groeien door zich te bewijzen. Ik vond de opkomst ook wat tegen vallen, ik gok 100-150 man.
  • 9 Jan 2019 om 15:49
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:36
      Een goede kleedkamer soppen ze elkaar lekker in? Hoe moet ik dat zien? Ik persoonlijk zie liever een goede wedstrijd selectie dan een goede kleedkamer! Maar ben niet heel bekend met de eerstedivisie wellicht kunnen we ook promoveren met beelden uit de kleedkamer!
    Ze laten geregeld de zeep vallen ;-)
  • 9 Jan 2019 om 15:36
    Een goede kleedkamer soppen ze elkaar lekker in? Hoe moet ik dat zien? Ik persoonlijk zie liever een goede wedstrijd selectie dan een goede kleedkamer! Maar ben niet heel bekend met de eerstedivisie wellicht kunnen we ook promoveren met beelden uit de kleedkamer!
  • 9 Jan 2019 om 15:32
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:04
      Ik zie tedje wel aan voor een sluwe... nou is het bekend dat twente momenteel niet veel knaaken heeft. Maar voor een onderhandelingspositie is het natuurlijk nooit slim om van de daken te schreeuwen dat je opzoek bent naar DIE versterking (welke positie dan ook). Ik verwacht ... dat hij wel degelijk rondkijkt, dat is tenslotte zijn job
    Linksback, rechtsback, Holscher vervanger, Spits, vervanger Boere, vervanger Brondeel.

    Het lijstje is een verLANGlijstje.
  • 9 Jan 2019 om 15:28
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:00
      Wat als assaidi niet meer dan 4 wedstrijden speeld tot de zomer?
    Dan is het een verwend nest, wat keihard zal moeten werken voor zijn knaken. Maar het word allemaal geaccepteerd bij ons diep gezonken clubje. Want Assaidi is heilig. Het kan alleen in de KKD. Dat Fred voor een afstand samenwerking kiest ipv achter de scherm en 24 uur dicht op de club is. Laat eigenlijk zien dat hij niks met dit beleid te maken wil hebben en zich zelf er zo ver mogelijk van distantieert. Toen kwam Anderlecht op het juiste moment. Groot gelijk Fred.
  • 9 Jan 2019 om 15:25
    • Quote van 9 Jan 2019 om 15:04
      Ik zie tedje wel aan voor een sluwe... nou is het bekend dat twente momenteel niet veel knaaken heeft. Maar voor een onderhandelingspositie is het natuurlijk nooit slim om van de daken te schreeuwen dat je opzoek bent naar DIE versterking (welke positie dan ook). Ik verwacht ... dat hij wel degelijk rondkijkt, dat is tenslotte zijn job
    zou maar zo kunnen ..ik hoop het met je
  • 9 Jan 2019 om 15:08
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:32
      Dat deed hij over Red Bull ook. Maar blijven doorgaan totdat er iemand hem gelijk geeft.
    Ik heb laatst wel een interessant stuk gelezen op Voetbalzone over RedBull en de voetballerij. En dan met name over Salzburg en Leipzig. In Salzburg hebben ze het gevoel dat RedBull hun als een baksteen heeft laten vallen sinds Leipzig zijn intrede in de Bundesliga heeft gedaan. Commercieel een stuk interessanter. Sinds 2014 kaapte Liepzig al 11 van de betere spelers van Salzburg weg. Kortom, Salzburg werd gewoon een soort van veredeld opleidingsinstituut voor Leipzig. Inmiddels heeft RedBull de handen van Salzburg moeten aftrekken om geen belangenverstrengeling te krijgen aangezien beide ploegen Europees spelen. Zal bij Twente wel niet veel anders gaan mocht het ooit zo ver komen (waar ik mijn vraagtekens bij zet).
  • 9 Jan 2019 om 15:04
    • Quote van 9 Jan 2019 om 14:59
      ik ben het met je eens maar vlgs Ted alleen als er zich een serieuze kans voordoet ...vlgs hem moet er meer uit deze groep gehaald worden .. dus komt er niet vlgs mij
    Ik zie tedje wel aan voor een sluwe... nou is het bekend dat twente momenteel niet veel knaaken heeft. Maar voor een onderhandelingspositie is het natuurlijk nooit slim om van de daken te schreeuwen dat je opzoek bent naar DIE versterking (welke positie dan ook). Ik verwacht ... dat hij wel degelijk rondkijkt, dat is tenslotte zijn job
  • 9 Jan 2019 om 15:00
    • Quote van 9 Jan 2019 om 14:43
      Drie linksbuiten is te veel. Helemaal mee eens. Maar wat als Assaidi als spits gaat fungeren? Dan is zo’n Mokthar aan de linkerkant een mooie uitkomst en dan is het toch ook lekker om Zeknihni als wisselspeler achter de hand te hebben, dan bijvoorbeeld een Dylan George. Maar goed..de speler zelf ook willen.
    Wat als assaidi niet meer dan 4 wedstrijden speeld tot de zomer?
  • 9 Jan 2019 om 14:59
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:58
      Niet aleen dit ... we snakken naar een SPITS
    ik ben het met je eens maar vlgs Ted alleen als er zich een serieuze kans voordoet ...vlgs hem moet er meer uit deze groep gehaald worden .. dus komt er niet vlgs mij
  • 9 Jan 2019 om 14:43
    • Quote van 9 Jan 2019 om 14:23
      Ben jij de zaakwaarnemer van Mokhtar ofzo? Laten we alsjeblieft niet beginnen aan deze speler, drie linksbuitens is kapitaalvernietiging, we willen kwaliteit in plaats van kwantiteit! Onze prioriteiten liggen ergens anders.
    Drie linksbuiten is te veel. Helemaal mee eens. Maar wat als Assaidi als spits gaat fungeren? Dan is zo’n Mokthar aan de linkerkant een mooie uitkomst en dan is het toch ook lekker om Zeknihni als wisselspeler achter de hand te hebben, dan bijvoorbeeld een Dylan George. Maar goed..de speler zelf ook willen.
  • 9 Jan 2019 om 14:23
    • Quote van 9 Jan 2019 om 14:13
      Dat klopt de speler moet zelf ook willen om in de KKD actief te willen zijn. Daar kom je alleen achter als de speler door de club is benaderd. ;-)
    Ben jij de zaakwaarnemer van Mokhtar ofzo? Laten we alsjeblieft niet beginnen aan deze speler, drie linksbuitens is kapitaalvernietiging, we willen kwaliteit in plaats van kwantiteit! Onze prioriteiten liggen ergens anders.
  • 9 Jan 2019 om 14:13
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:56
      simpel...Mokhtar is vertrokken bij Zwolle omdat hij in Turkije meer kon verdienen ...je gellift hetzelf toch niet dat hij nu voor een normaal salaris in de kneuzendivisie gaat ballen.. Trouwens ik moet hem ook niet ..
    Dat klopt de speler moet zelf ook willen om in de KKD actief te willen zijn. Daar kom je alleen achter als de speler door de club is benaderd. ;-)
  • 9 Jan 2019 om 14:06
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:40
      Ik breek een lance voor Mokthar vanwege zijn voetballende kwaliteiten en de ontwikkeling die hij door heeft gemaakt. Ga ook niet lopen klagen als je niet promoveert of geen kampioen word. Elke blinde kan zien dat dit elftal hele zwakke momenten heeft. Andere clubs staan er beter voor. Nogmaals Mokthar is een absolute kwaliteiteinjectie die dit Twente naar een hoger niveau kan brengen. Met Assaidi en Vuckic als Halve spelers erbij ideaal. Dan nog een vleugelverdediger erbij en gaan. Wellicht dat Boere nog beter rendeert met een speler als Mokthar in de buurt.
    Man je lijkt wel een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Dan de zin Boere nog beter rendeert. Nog beter, serieus hij rendeert nu totaal niet.
  • 9 Jan 2019 om 14:06
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:40
      Ik breek een lance voor Mokthar vanwege zijn voetballende kwaliteiten en de ontwikkeling die hij door heeft gemaakt. Ga ook niet lopen klagen als je niet promoveert of geen kampioen word. Elke blinde kan zien dat dit elftal hele zwakke momenten heeft. Andere clubs staan er beter voor. Nogmaals Mokthar is een absolute kwaliteiteinjectie die dit Twente naar een hoger niveau kan brengen. Met Assaidi en Vuckic als Halve spelers erbij ideaal. Dan nog een vleugelverdediger erbij en gaan. Wellicht dat Boere nog beter rendeert met een speler als Mokthar in de buurt.
    Man je lijkt wel een klein kind dat zijn zin niet krijgt. Dan de zin Boere nog beter rendeert. Nog beter, serieus hij rendeert nu totaal niet.
  • 9 Jan 2019 om 14:03
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:10
      Je vind het ronduit belachelijk maar je ging er wel mee akkoord gisteravond. Volgens mij werd er duidelijk gevraagd of er iedereen het met dit bestuur eens is.
    Gevraagd? Je mocht klappen om het goed te keuren! Dat is geen stemming! Ik weet niet hoe de statuten luiden maar wat er gisteren gebeurde was een farce. Zaten er uberhaubt leden in het publiek? Iedereen kon heen, of je nu lid was of niet. Er werd niets gecontroleerd. Vraag me af of dit rechtsgeldig is volgens de statuten. Maar het maakt me weinig uit. Op dit moment heb ik weinig fiducie in deze vereniging
  • 9 Jan 2019 om 14:03
    Ik hoop toch op enige VERSTERKINGEN want die hebben we m.i. echt nodig om te promoveren. Zou niet gokken op het feit dat de huidige selectie beter gaat worden en het daarmee gaan redden. Hetzelfde geldt voor de spelers die gaan terug komen van blessures. De versterkingen moeten er dan wel direct staan en meerwaarde hebben. Verder zie ik dat men op de diverse topics welk echt kieskeurig is over evt. aan te trekken spelers. Ik zie namen voorbij komen, die m.i. zeker wel meerwaarde hebben om te promoveren, want dat is de eerste stap.
  • 9 Jan 2019 om 13:58
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:56
      simpel...Mokhtar is vertrokken bij Zwolle omdat hij in Turkije meer kon verdienen ...je gellift hetzelf toch niet dat hij nu voor een normaal salaris in de kneuzendivisie gaat ballen.. Trouwens ik moet hem ook niet ..
    Niet aleen dit ... we snakken naar een SPITS
  • 9 Jan 2019 om 13:56
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:40
      Ik breek een lance voor Mokthar vanwege zijn voetballende kwaliteiten en de ontwikkeling die hij door heeft gemaakt. Ga ook niet lopen klagen als je niet promoveert of geen kampioen word. Elke blinde kan zien dat dit elftal hele zwakke momenten heeft. Andere clubs staan er beter voor. Nogmaals Mokthar is een absolute kwaliteiteinjectie die dit Twente naar een hoger niveau kan brengen. Met Assaidi en Vuckic als Halve spelers erbij ideaal. Dan nog een vleugelverdediger erbij en gaan. Wellicht dat Boere nog beter rendeert met een speler als Mokthar in de buurt.
    simpel...Mokhtar is vertrokken bij Zwolle omdat hij in Turkije meer kon verdienen ...je gellift hetzelf toch niet dat hij nu voor een normaal salaris in de kneuzendivisie gaat ballen.. Trouwens ik moet hem ook niet ..
  • 9 Jan 2019 om 13:40
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:25
      Je wil hem wel HEEL graag hè >. < 100 reacties over mokhtar krijg je vast nog vol vandaag. Wat mij betreft is het simpel... hij is met oud zeer vertrokken, en dat heeft hij ook klaar duidelijk laten blijken toen hij scoorde in de veste. Ik hoef em niet meer te zien in ons rood iig. Over zijn kwaliteiten ben ik in tegenstellibg tot jou TOTAAL niet van onder de indruk. Kun je bet zo goed bajrami benaderen via je instagram
    Ik breek een lance voor Mokthar vanwege zijn voetballende kwaliteiten en de ontwikkeling die hij door heeft gemaakt. Ga ook niet lopen klagen als je niet promoveert of geen kampioen word. Elke blinde kan zien dat dit elftal hele zwakke momenten heeft. Andere clubs staan er beter voor. Nogmaals Mokthar is een absolute kwaliteiteinjectie die dit Twente naar een hoger niveau kan brengen. Met Assaidi en Vuckic als Halve spelers erbij ideaal. Dan nog een vleugelverdediger erbij en gaan. Wellicht dat Boere nog beter rendeert met een speler als Mokthar in de buurt.
  • 9 Jan 2019 om 13:32
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:25
      Je wil hem wel HEEL graag hè >. < 100 reacties over mokhtar krijg je vast nog vol vandaag. Wat mij betreft is het simpel... hij is met oud zeer vertrokken, en dat heeft hij ook klaar duidelijk laten blijken toen hij scoorde in de veste. Ik hoef em niet meer te zien in ons rood iig. Over zijn kwaliteiten ben ik in tegenstellibg tot jou TOTAAL niet van onder de indruk. Kun je bet zo goed bajrami benaderen via je instagram
    Dat deed hij over Red Bull ook. Maar blijven doorgaan totdat er iemand hem gelijk geeft.
  • 9 Jan 2019 om 13:32
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:56
      Wat is het risico voor een half jaar. We spelen KKD. Geen Eredivisie. Zo’n speler die goed is in de kleine ruimte, heb je echt nodig in zo’n statisch elftal wat er nu is. De hoop alleen gooien op Assaidi en Vuckic is te risicovol.
    Het risico...en dat is een aanzienlijk risico....is dat Mokhtar niet gaat brengen wat er van hem verwacht/gevraagd wordt. Het publiek, laat ik zeggen....niet achter zich krijgt;) en zodoende weer een gefrustreerd baardmannetje wordt en dat moeten we niet willen.
  • 9 Jan 2019 om 13:30
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:50
      Als je op basis van die sentimenten geen speler kan aantrekken. Dan kun je beter liefdadige amateur spelers naar de Grolsch Veste halen. ;-)
    Dat doe jij toch ook?? Heb jij hem dit jaar elke wedstrijd zien spelen?
  • 9 Jan 2019 om 13:25
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:50
      Als je op basis van die sentimenten geen speler kan aantrekken. Dan kun je beter liefdadige amateur spelers naar de Grolsch Veste halen. ;-)
    Je wil hem wel HEEL graag hè >. < 100 reacties over mokhtar krijg je vast nog vol vandaag. Wat mij betreft is het simpel... hij is met oud zeer vertrokken, en dat heeft hij ook klaar duidelijk laten blijken toen hij scoorde in de veste. Ik hoef em niet meer te zien in ons rood iig. Over zijn kwaliteiten ben ik in tegenstellibg tot jou TOTAAL niet van onder de indruk. Kun je bet zo goed bajrami benaderen via je instagram
  • 9 Jan 2019 om 13:20
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:04
      Ja, ben er geweest. Waren ca 50 a 60 man. Oude bestuur is weg en er is een nieuw bestuur voorgesteld en aangenomen. Statuten worden gewijzigd zodat bagpipe, vak p en vriendenkring vast bestuurslid krijgen. Ronduit belachelijk naar mijn mening. Verder korte toelichting van bestuur en rvc. Paul van der Kraan was ook aanwezig en maakte goede indruk. Dat was eigenlijk belangrijkste van de avond. Twente verenigt is op sterven na dood als ze niet snel iets doen
    Dus het is dus Twente SupportersVereniging Verenigt!

    Wat mij betreft is het simpel. Hier moeten ze zeer langzaam ontwikkeling in aanbrengen en vooral op 'supportersvlak' en sociaal bezig zijn. Een nominale fee voor lidmaatschappen, en gestaagd groeien waardoor wortel geschoten kan worden.

    Gaan ze bij de directie zeuren en met de vuist op tafel slaan, dan kunnen ze net zo goed nu al de stekker eruit trekken.

    Met name Leeuwen is een a-sociale eenling en notoire einzelganger die geen bemoeienis dulden zal. En Kraan zal 'm ook snel dicht draaien als het te pusherig wordt.

  • 9 Jan 2019 om 13:10
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:04
      Ja, ben er geweest. Waren ca 50 a 60 man. Oude bestuur is weg en er is een nieuw bestuur voorgesteld en aangenomen. Statuten worden gewijzigd zodat bagpipe, vak p en vriendenkring vast bestuurslid krijgen. Ronduit belachelijk naar mijn mening. Verder korte toelichting van bestuur en rvc. Paul van der Kraan was ook aanwezig en maakte goede indruk. Dat was eigenlijk belangrijkste van de avond. Twente verenigt is op sterven na dood als ze niet snel iets doen
    Je vind het ronduit belachelijk maar je ging er wel mee akkoord gisteravond. Volgens mij werd er duidelijk gevraagd of er iedereen het met dit bestuur eens is.
  • 9 Jan 2019 om 13:08
    • Quote van 9 Jan 2019 om 13:01
      Wegblijven met dit ratje.
    Check deze link: https://youtu.be/WCBtbSljJqk Het antwoord op het wijzen waarom.
  • 9 Jan 2019 om 13:04
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:38
      Off topic. Iemand nog iets gehoord hoe de ledenvergadering was gisteren?
    Ja, ben er geweest. Waren ca 50 a 60 man. Oude bestuur is weg en er is een nieuw bestuur voorgesteld en aangenomen. Statuten worden gewijzigd zodat bagpipe, vak p en vriendenkring vast bestuurslid krijgen. Ronduit belachelijk naar mijn mening. Verder korte toelichting van bestuur en rvc. Paul van der Kraan was ook aanwezig en maakte goede indruk. Dat was eigenlijk belangrijkste van de avond. Twente verenigt is op sterven na dood als ze niet snel iets doen
  • 9 Jan 2019 om 13:01
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:56
      Wat is het risico voor een half jaar. We spelen KKD. Geen Eredivisie. Zo’n speler die goed is in de kleine ruimte, heb je echt nodig in zo’n statisch elftal wat er nu is. De hoop alleen gooien op Assaidi en Vuckic is te risicovol.
    Wegblijven met dit ratje.
  • 9 Jan 2019 om 12:56
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:51
      Toen Mokhtar gehaald werd van Zwolle vond ik het een prachtspeler en ik was blij dat-ie bij ons kwam. Helaas is het niet geworden als gehoopt en Youness werd een gefrustreerde speler die zichzelf in de weg liep. Bij een eventuele terugkeer zal hij zijn gram willen halen om een lange neus te kunnen trekken (zo is dat soort spelers nu eenmaal) en dus rare dingen gaan doen. Noooooooooit meer aan beginnen.
    Wat is het risico voor een half jaar. We spelen KKD. Geen Eredivisie. Zo’n speler die goed is in de kleine ruimte, heb je echt nodig in zo’n statisch elftal wat er nu is. De hoop alleen gooien op Assaidi en Vuckic is te risicovol.
  • 9 Jan 2019 om 12:54
    We hebben een spits of anders een back nodig. Linksbuitens hebben we genoeg.
  • 9 Jan 2019 om 12:52
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:50
      Als je op basis van die sentimenten geen speler kan aantrekken. Dan kun je beter liefdadige amateur spelers naar de Grolsch Veste halen. ;-)
    Wie zegt dat ik doel op ‘ons’ als supporters.... Bij onze grote vriend zal het ook ergens vandaan komen.
  • 9 Jan 2019 om 12:51
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:39
      Jullie denken aan het Mokthar syndroom van paar jaar terug. Had toen nog niet veel ervaring. Die jongen heeft zich in de loop der jaren goed ontwikkeld en is weer een stuk versed in zijn leeftijd. Alleen maar hoop Assaidi is heel risico vol, voor een speler die half jaar uit roulatie is geweest. Je kan beter alternatief hebben om met wedstrijden te kunnen switchen. Wie zegt dat Assaidi alles kan spelen? En zeknhni hoevaak heeft hij gescoord?
    Toen Mokhtar gehaald werd van Zwolle vond ik het een prachtspeler en ik was blij dat-ie bij ons kwam. Helaas is het niet geworden als gehoopt en Youness werd een gefrustreerde speler die zichzelf in de weg liep. Bij een eventuele terugkeer zal hij zijn gram willen halen om een lange neus te kunnen trekken (zo is dat soort spelers nu eenmaal) en dus rare dingen gaan doen. Noooooooooit meer aan beginnen.
  • 9 Jan 2019 om 12:50
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:41
      De man die in zijn tweede Zwolle periode zo druk was met vak p/onze supporters toen hij scoorde..... Nee, lijkt me dat dit opnieuw geen gelukkig huwelijk gaat worden.
    Als je op basis van die sentimenten geen speler kan aantrekken. Dan kun je beter liefdadige amateur spelers naar de Grolsch Veste halen. ;-)
  • 9 Jan 2019 om 12:42
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:31
      Assaidi gaat half uurtje spelen vanmiddag, Vukcic is blij als een kind, mag weer met de bal trainen, gaan we dan toch kampioen worden???
    Weet je hoelaat de wedstrijd is?
  • 9 Jan 2019 om 12:41
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:39
      Jullie denken aan het Mokthar syndroom van paar jaar terug. Had toen nog niet veel ervaring. Die jongen heeft zich in de loop der jaren goed ontwikkeld en is weer een stuk versed in zijn leeftijd. Alleen maar hoop Assaidi is heel risico vol, voor een speler die half jaar uit roulatie is geweest. Je kan beter alternatief hebben om met wedstrijden te kunnen switchen. Wie zegt dat Assaidi alles kan spelen? En zeknhni hoevaak heeft hij gescoord?
    De man die in zijn tweede Zwolle periode zo druk was met vak p/onze supporters toen hij scoorde..... Nee, lijkt me dat dit opnieuw geen gelukkig huwelijk gaat worden.
  • 9 Jan 2019 om 12:39
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:33
      Mokhtar kon bij ons de cornervlag nog niet voorbij komen en zal onder een onmeunig vergrootglas liggen. Derhalve kan hij enkel dingen verkeerd doen. Nooit meer aan beginnen dus. Jij hebt zat betere opties UT !
    Jullie denken aan het Mokthar syndroom van paar jaar terug. Had toen nog niet veel ervaring. Die jongen heeft zich in de loop der jaren goed ontwikkeld en is weer een stuk versed in zijn leeftijd. Alleen maar hoop Assaidi is heel risico vol, voor een speler die half jaar uit roulatie is geweest. Je kan beter alternatief hebben om met wedstrijden te kunnen switchen. Wie zegt dat Assaidi alles kan spelen? En zeknhni hoevaak heeft hij gescoord?
  • 9 Jan 2019 om 12:38
    Off topic. Iemand nog iets gehoord hoe de ledenvergadering was gisteren?
  • 9 Jan 2019 om 12:37
    Off-topic De ALV van Twente verenigt heeft ook weer indruk gemaakt blijkbaar. Nergens iets over te lezen.
  • 9 Jan 2019 om 12:37
    Er gaat dus niemand komen lijkt mij.Ted en Mario zijn het niet met elkaar eens dus!
  • 9 Jan 2019 om 12:33
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:26
      Vergeet niet dat Mokthar goed is in de kleine ruimte. Vooral tegenstanders zullen zich meer als een muur opstellen. Je hebt meer van dat soort spelers nodig in de KKD. Uit het niets iets creeren. Mokthar kan dat en met zijn ontwikkeling en ervaring in de loop der jaren, neem je qua inverstering weinig risico. Al is het voor een half jaar. Hij is een toegevoegde waarde.
    Mokhtar kon bij ons de cornervlag nog niet voorbij komen en zal onder een onmeunig vergrootglas liggen. Derhalve kan hij enkel dingen verkeerd doen. Nooit meer aan beginnen dus. Jij hebt zat betere opties UT !
  • 9 Jan 2019 om 12:33
    Opgeflikkerd met die Mohktar.
  • 9 Jan 2019 om 12:32
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:11
      Dat kan. Ik mis alleen wel je onderbouwing waarom?
    Omdat ik vind dat we op andere posities meer belang bij versterkingen hebben
  • 9 Jan 2019 om 12:32
    Ik heb hem al benaderd via instagram. Gevraagd of hij openstaat voor een tijdelijke terugkeer. Er word te lang afgewacht en word tijd dat we zelf het hef in handen nemen. Dit is een absolute versterking voor dit Twente en transfervrij. Daar moet je niet Lang mee wachten.
  • 9 Jan 2019 om 12:31
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:26
      Vergeet niet dat Mokthar goed is in de kleine ruimte. Vooral tegenstanders zullen zich meer als een muur opstellen. Je hebt meer van dat soort spelers nodig in de KKD. Uit het niets iets creeren. Mokthar kan dat en met zijn ontwikkeling en ervaring in de loop der jaren, neem je qua inverstering weinig risico. Al is het voor een half jaar. Hij is een toegevoegde waarde.
    Assaidi gaat half uurtje spelen vanmiddag, Vukcic is blij als een kind, mag weer met de bal trainen, gaan we dan toch kampioen worden???
  • 9 Jan 2019 om 12:26
    Vergeet niet dat Mokthar goed is in de kleine ruimte. Vooral tegenstanders zullen zich meer als een muur opstellen. Je hebt meer van dat soort spelers nodig in de KKD. Uit het niets iets creeren. Mokthar kan dat en met zijn ontwikkeling en ervaring in de loop der jaren, neem je qua inverstering weinig risico. Al is het voor een half jaar. Hij is een toegevoegde waarde.
  • 9 Jan 2019 om 12:11
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:07
      Totaal niet mee eens.
    Dat kan. Ik mis alleen wel je onderbouwing waarom?
  • 9 Jan 2019 om 12:07
    • Quote van 9 Jan 2019 om 12:06
      Youness Mokthar is die versterking Ted. Assaidi, Boere en Oosterwijk voor de spits positie. Mokthar en Zeknihni laten concurreren. Mokthar is veel meer ontwikkeld e heeft veel meer ervaring in de loop der jaren opgedaan, dan de jonge Mokthar die we destijds van Twente hebben gekend. Deze speler is voor een half jaar de ideale kunstgras vreter voor de KKD en promotie wedstrijden!
    Totaal niet mee eens.
  • 9 Jan 2019 om 12:06
    Youness Mokthar is die versterking Ted. Assaidi, Boere en Oosterwijk voor de spits positie. Mokthar en Zeknihni laten concurreren. Mokthar is veel meer ontwikkeld e heeft veel meer ervaring in de loop der jaren opgedaan, dan de jonge Mokthar die we destijds van Twente hebben gekend. Deze speler is voor een half jaar de ideale kunstgras vreter voor de KKD en promotie wedstrijden!