'Voormalig FC Twente-aanvaller kan miljoenentransfer naar China maken'

( 11 reacties)
'Voormalig FC Twente-aanvaller kan miljoenentransfer naar China maken'

Marko Arnautovic gaat mogelijk opnieuw een miljoenentransfer maken. De voormalig speler van FC Twente staat namelijk in de belangstelling van een nog onbekende club in China.

Dit meldt de BBC donderdag. Volgens het Engelse medium is de Chinese grootmacht bereid omgerekend 38,8 miljoen euro te betalen voor Arnautovic. De aanvaller scoorde dit seizoen acht keer in zeventien wedstrijden voor West Ham United.

De 29-jarige Arnautovic staat sinds 2017 onder contract bij West Ham United, dat destijds 22 miljoen euro betaalde.  De Oostenrijker maakte in 2007 zijn profdebuut bij FC Twente.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 11:07
    • Quote van 11 Jan 2019 om 10:33
      Anders ga je ff bei de hand doen sufkud, hier wat spelfauten om te korrogeron. Dit is bleikbaar je hoby.



    Haha ga huilen idiootje
  • 12 Jan 2019 om 11:07
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:57
      Ikzeg. Owb. Ik zie dat u goed op Let en het verbetert. Dan kan ik u mededelen dat u mij heel vaak gaat verbeteren. Ik heet u vriendelijk welkom.
    Ah klasse reactie Geert!
  • 11 Jan 2019 om 10:33
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:18
      Gewijgert of geweigerd?
    Anders ga je ff bei de hand doen sufkud, hier wat spelfauten om te korrogeron. Dit is bleikbaar je hoby.



  • 11 Jan 2019 om 10:31
    Knettergek als hij dit doet.
  • 10 Jan 2019 om 22:57
    • Quote van 10 Jan 2019 om 22:18
      Gewijgert of geweigerd?
    Ikzeg. Owb. Ik zie dat u goed op Let en het verbetert. Dan kan ik u mededelen dat u mij heel vaak gaat verbeteren. Ik heet u vriendelijk welkom.
  • 10 Jan 2019 om 22:18
    • Quote van 10 Jan 2019 om 18:36
      West-ham heeft al gewijgert ...
    Gewijgert of geweigerd?
  • 10 Jan 2019 om 19:47
    • Quote van 10 Jan 2019 om 19:11
      Inter, Werder, Stoke WH, en nu richting China wellicht. Krijgt Twente dan nog opleidingsgeld. ?Als dat zo is dan hoop ik dat ie gaat
    Bij een internationale transfer ... dus als hij uit engeland vertrekt, krijgt twente die vergoeding ja.
  • 10 Jan 2019 om 19:11
    Inter, Werder, Stoke WH, en nu richting China wellicht. Krijgt Twente dan nog opleidingsgeld. ?Als dat zo is dan hoop ik dat ie gaat
  • 10 Jan 2019 om 18:56
    Gewoon doen Marco! We kunnen elke cent goed gebruiken.
  • 10 Jan 2019 om 18:36
    West-ham heeft al gewijgert ...