'Andersen maakt mogelijk toptransfer; Engelse grootmacht geinteresseerd'

( 11 reacties)
'Andersen maakt mogelijk toptransfer; Engelse grootmacht geinteresseerd'

Voormalig FC Twente-verdediger Joachim Anderson staat mogelijk voor een toptransfer. Volgens The Sun heeft Tottenham Hotspur namelijk interesse in de huidige verdediger van Sampdoria.

De 22-jarige mandekker wordt door de Engelse krant genoemd als opvolger van Toby Alderweireld. Na het tekenen van zijn nieuwe contract heeft de Belgische verdediger een vertrekclausule van 25 miljoen euro. Hierdoor rekent Tottenham Hotspur op een vertrek.

Sampdoria wil 35 miljoen pond, bijna 39 miljoen euro ontvangen voor Andersen. De Deense verdediger speelde tussen 2013 en 2017 voor FC Twente. De Tukkers kregen anderhalf miljoen euro voor Andersen.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 10:17
    Als Ajax dan ook nog een Ziyech verpatst levert dat ook nog eens een miljoen op, dan stroomt er ruim 2 miljoen in de kas. Niet slecht voor hedendaagse begrippen
  • 10 Jan 2019 om 21:36
    • Quote van 10 Jan 2019 om 21:22
      Solidariteitsbijdrage is 0,5%,per jaar dat ze er waren, Socrates zei al dat we dan 6 ton beuren, Arnautovic is denk ik ook zo een bedrag, elke euro is meer dan welkom toch!
    poah, zou mooi zijn als ze beide weggaan.
  • 10 Jan 2019 om 21:22
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:56
      Hoeveel % bedraagt zo’n opleidings vergoeding?
    Solidariteitsbijdrage is 0,5%,per jaar dat ze er waren, Socrates zei al dat we dan 6 ton beuren, Arnautovic is denk ik ook zo een bedrag, elke euro is meer dan welkom toch!
  • 10 Jan 2019 om 21:21
    • Quote van 10 Jan 2019 om 21:18
      Muntjesman weer die dikke contracten uitdeelde alsof het snoepjes waren...
    Tja, en als je de flappen echt nodig hebt is je onderhandelingspositie niet zo heel gunstig :(
  • 10 Jan 2019 om 21:18
    • Quote van 10 Jan 2019 om 21:16
      Jawel. Verkoop kan ons geld opleveren. 6 ton om precies te zijn. Joachim ging destijds goedkoop weg omdat hij anders grootverdiener zou worden en dat was niet op te hoesten.
    Muntjesman weer die dikke contracten uitdeelde alsof het snoepjes waren...
  • 10 Jan 2019 om 21:16
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:45
      Nope helemaal niks. Het was helemaal geen goede verkoop, we hadden er veel meer uit kunnen slepen!
    Jawel. Verkoop kan ons geld opleveren. 6 ton om precies te zijn. Joachim ging destijds goedkoop weg omdat hij anders grootverdiener zou worden en dat was niet op te hoesten.
  • 10 Jan 2019 om 20:56
    Hoeveel % bedraagt zo’n opleidings vergoeding?
  • 10 Jan 2019 om 20:50
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:45
      Nope helemaal niks. Het was helemaal geen goede verkoop, we hadden er veel meer uit kunnen slepen!
    Achteraf gelul. Dat hij dit bedrag nu waard zou zijn had niemand verwacht. Ik moet het eerst ook nog maar zien...
  • 10 Jan 2019 om 20:45
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:39
      Top verkoop van jan he. Hopelijk zit er nog iets voor ons aan vast.
    Nope helemaal niks. Het was helemaal geen goede verkoop, we hadden er veel meer uit kunnen slepen!
  • 10 Jan 2019 om 20:40
    • Quote van 10 Jan 2019 om 20:39
      Top verkoop van jan he. Hopelijk zit er nog iets voor ons aan vast.
    Volgens mij alleen een opleidings vergoeding.
  • 10 Jan 2019 om 20:39
    Top verkoop van jan he. Hopelijk zit er nog iets voor ons aan vast.