Homepage » Transfers & geruchten » 'De Graafschap meldde zich nog niet bij FC Twente voor Boere'

'De Graafschap meldde zich nog niet bij FC Twente voor Boere'

( 9 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
'De Graafschap meldde zich nog niet bij FC Twente voor Boere'

Tom Boere zou in de belangstelling staan van De Graafschap. Een transfer van de 26-jarige spits van FC Twente lijkt echter niet op korte termijn beklonken te worden.

"In Enschede hadden ze deze week nog niets gehoord vanuit Doetinchem", laat clubwatcher Leon ten Voorde weten. "Ik heb ook al gehoord dat hij daar niet de eerste keus is. Boere zit waarschijnlijk op de bank, Oosterwijk krijgt op dit moment de voorkeur."

FC Twente is zelf ook nog op zoek naar een aanvallende versterking. "Meerdere namen passeren de revue", laat Ten Voorde weten bij De Ballen Verstand. "Ferdy Druijf is naar NEC gegaan, dat verbaasde denk ik iedereen wel. Dat hadden ze niet verwacht. Het lijstje wordt afgewerkt."

Foto: Sportfoto-Oost

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 11 Jan 2019 om 12:50
    • Quote van 11 Jan 2019 om 10:58
      Ik haat fietsen???
    Hahaha
  • 11 Jan 2019 om 12:42
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:12
      Hoe weet je dat
    Tys
  • 11 Jan 2019 om 12:15
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:36
      off topic: trotman mag verhuurd worden, vandaag gesprek gehad met kkd club over een verhuur.
    Natuurlijk goed voor die jongen die onder onze clown toch geen kans krijgt. Dun de boel maar uit Ted, en er vooral niets bij halen, wat een gedoe je verhuurt een van je weinige talenten, maar zorg dan in ieder geval een goede spits terug komt . Want nu heb je iets te besteden en hoef je weer niet tot op het allerlaatste moment door te pakken. En dan weer een speler met krasje halen, pak nu gewoon eens door. Bij andere clubs ook met weinig middelen zijn slagvaardiger dan Ted tot nu toe.
  • 11 Jan 2019 om 12:12
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:36
      off topic: trotman mag verhuurd worden, vandaag gesprek gehad met kkd club over een verhuur.
    Hoe weet je dat
  • 11 Jan 2019 om 11:36
    off topic: trotman mag verhuurd worden, vandaag gesprek gehad met kkd club over een verhuur.
  • 11 Jan 2019 om 11:19
    • Quote van 11 Jan 2019 om 10:58
      Ik haat fietsen???
    Moppersmurf!
  • 11 Jan 2019 om 11:11
    Ze vertellen weer niets nieuws. Zelfs niet wie er op het lijstje staan bij Twente.
  • 11 Jan 2019 om 10:58
    • Quote van 11 Jan 2019 om 10:48
      Ik denk dat UniTed met zijn uitgebreide Spaanse netwerk toch in staat moet zijn om Messi of Suarez deze kant op te lokken voor een half jaar. Wij zijn ook mès que un club en Barca wordt met twee vingers in de neus kampioen. Bovendien vindt Suarez de Hollandse nekjes wel lekker om in te bijten en kan Messi genieten van fietstochtjes door het Twentse landschap met zijn familie. Een half jaartje huren moet toch mogelijk zijn lijkt mij. Doe je ding UniTed!!
    Ik haat fietsen???
  • 11 Jan 2019 om 10:48
    Ik denk dat UniTed met zijn uitgebreide Spaanse netwerk toch in staat moet zijn om Messi of Suarez deze kant op te lokken voor een half jaar. Wij zijn ook mès que un club en Barca wordt met twee vingers in de neus kampioen. Bovendien vindt Suarez de Hollandse nekjes wel lekker om in te bijten en kan Messi genieten van fietstochtjes door het Twentse landschap met zijn familie. Een half jaartje huren moet toch mogelijk zijn lijkt mij. Doe je ding UniTed!!
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›