Homepage » Transfers & geruchten » Ruiz vraagt om contractontbinding: ''Hij zou graag weer in Twente zijn''

Ruiz vraagt om contractontbinding: ''Hij zou graag weer in Twente zijn''

( 76 reacties)
Zorgeloos overstappen naar Pure Energie
Ruiz vraagt om contractontbinding: ''Hij zou graag weer in Twente zijn''

Het avontuur van Bryan Ruiz in Brazilië lijkt snel ten einde te komen. De oud-speler van FC Twente heeft de clubleiding van Santos gevraagd om zijn contract te ontbinden.

Ruiz ligt nog tot eind 2020 vast bij de Braziliaanse topclub, maar kwam het afgelopen half jaar slechts 354 minuten in actie voor Santos. De Costa Ricaan had drie keer een basisplaats en mocht negen keer als invaller zijn waarde bewijzen. Ruiz scoorde nog niet in Brazilië.

Ruiz traint nog wel mee met de ploeg van trainer Jorge Sampaoli, maar heeft volgens Gazeta Esportiva gevraagd of zijn contract ontbonden kan worden. Dat nieuws is ook FC Twente-supporter Mike Gerritsen opgevallen. Hij heeft contact gezocht met de broer van Ruiz en gevraagd naar een eventuele terugkeer naar FC Twente.

"Bryan hield heel veel van Nederland", reageerde de broer van Ruiz. "Hij maakte er geschiedenis. Volgens mij zou hij graag weer in Twente zijn." Ruiz werd in 2010 kampioen bij FC Twente. Een jaar later vertrok de 33-jarige aanvaller naar Fulham, dat hem een half jaar verhuurde aan PSV. Tussen 2015 en 2018 stond Ruiz onder contract bij Sporting Clube de Portugal.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 12 Jan 2019 om 00:13
    Zou goddomme mooi zijn!
  • 11 Jan 2019 om 21:49
    • Quote van 11 Jan 2019 om 18:40
      Gefeliciteerd veel negatiever dan jou heb ik ze hier nog niet gezien. En dat hier bereiken is echt knap.
    Hahahahaha
  • 11 Jan 2019 om 19:53
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Goed punt.

      Hij is 33. Gewoon te oud. We hebben Brama al die volgend jaar niet meer mee kan. Dus meer dan 6 maanden kun je 'm niet geven. Niet te oud? Danwel te duur.
    Wat een gelul Bossie, Op kkd niveau is ie zeker 6 klassen beter dan onze voorwaardsen, en ik zie liever Ruiz , dan die 2 prutsers boere en Oosterwijk, ook al is Ruiz niet eens een echte spits, gaat hij in deze competitie zeker vaker scoren dan die 2 kneuzen, laat hem lekker afbouwen bij ons, met een kkd titel en wie weet een beker, volgend jaar weer eredivisie nog 1 x flammen, NKufo kon dat ook op hogere leeftijd, Perez ook, dussssss kom maar op met Bryan
  • 11 Jan 2019 om 19:50
    Zou de oplossing zijn voor de vele problemen met scoren! En 33 te oud voor de eerstedivisie dan snap je er echt NIETS van!!! Maar helaas denk ik niet dat we Ruiz ooit nog in het shirt van fct zullen zien ballen!
  • 11 Jan 2019 om 18:40
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Goed punt.

      Hij is 33. Gewoon te oud. We hebben Brama al die volgend jaar niet meer mee kan. Dus meer dan 6 maanden kun je 'm niet geven. Niet te oud? Danwel te duur.
    Gefeliciteerd veel negatiever dan jou heb ik ze hier nog niet gezien. En dat hier bereiken is echt knap.
  • 11 Jan 2019 om 16:43
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:34
      Ja vannacht, tijdens het dromen ;)
    Dan komt het goed
  • 11 Jan 2019 om 16:34
    • Quote van 11 Jan 2019 om 16:20
      Heb je hem gezien?
    Ja vannacht, tijdens het dromen ;)
  • 11 Jan 2019 om 16:20
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:48
      Hij zou al gespot zijn in het stadion!!!!
    Heb je hem gezien?
  • 11 Jan 2019 om 16:13
    Geruchten.. bah.. als we dat allemaal moesten geloven hadden we nu een eredivisie waardige ploeg
  • 11 Jan 2019 om 15:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Wk niet gezien??
    Ja, vond je hem goed dan??
  • 11 Jan 2019 om 15:56
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Onzin, want daarna is hij naar lissabon gegaan en daar heeft ie op twente na de beste jaren van zijn carriere gehad.
    Dat valt nog wel tegen
  • 11 Jan 2019 om 15:06
    Iedereen heeft zijn mening al klaar over Bryan Ruiz en dat allemaal op basis van een e-mail met zijn broer. Als hij zijn huidige contract heeft ontbonden, heeft hij ook een plan..... zou dat plan FcT betreffen? Let wel: 1e divisie in NL..... niet eens de ED..... Zelfs als hij het enkel op basis van emotie zou doen..... is de kans realistisch gezien toch erg klein?
  • 11 Jan 2019 om 14:37
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Onzin, want daarna is hij naar lissabon gegaan en daar heeft ie op twente na de beste jaren van zijn carriere gehad.
    Beste jaren? Ruiz heeft alleen bij ons gepresteerd, Fulham was niet top, PSV was slecht, Sporting; minuten gemaakt maar zijn rendement was gewoon slecht en nu Brazilië is dus ook niks.
  • 11 Jan 2019 om 14:18
    Laat maar komen zal 6 x zoveel scoren als boere ruiz kan in elk geval wel afmaken en iemand uitkappen
  • 11 Jan 2019 om 14:11
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:50
      Dat is hij als ex international van Marroko wel gewend daar tijdens de Africa Cup.
    Toen waren zijn spieren nog niet gemaakt van Hummous. Sedert hij terug is uit de zandbak is het gewoon over en uit.

    En al die mensen die van hem hebben genoten? Die snap ik niet. Heel veel en heel vaak: Sloom aan de bal, ik heb zo vaak tegen de TV lopen tellen en schreeuwen PASS DAN!!!! Zoekende doodloper. Balverlies op balverlies. In zijn laatste wedstrijden liep hij overal te dwalen, geen idee waar hij precies stond. Mijn angst is dat dit weer gaat gebeuren, en Pusic is geen trainer die hem naar de kant haalt of zal passeren. Pusic is je stereotypische assistent met een bord voor de kop.
  • 11 Jan 2019 om 14:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:49
      Wanneer heb jij 'm voor het laatst zien spelen?

      Je moet hem geen Ruiz noemen. Maar gewoon Herman Karel. Dan het profiel van Herman Karel bekijken, Geef je 'm dan nog een volmondig JA! .....?

      De Twentenaar geilt op namen, op vergane glorie. mark my words: Assaidi gaat 'gewoon' teleurstellen. Geen ritme, geen weerstand, niet wedstrijd fit, kunstgras-allergie en de KKD is zo verschrikkelijk veel lomper.
    Ja, omdat het rijtje clubs van hem allemaal minimaal 3 klasses beter zijn als het FC Twente van nu. Ook als het een onbekende speler was geweest had ik zijn komst toegejuicht.
  • 11 Jan 2019 om 14:09
    Aantal jaar geleden was er ook z”n gerucht. Ik ga nergens van uit. Maar een klein droompje mag je hebben toch? Ook al is hij 3 x minder dan het seizoen van het kampioenschap. Slechter dan de troep wat er nu loopt kan hij niet zijn.
  • 11 Jan 2019 om 14:06
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:05
      Goed punt.

      Hij is 33. Gewoon te oud. We hebben Brama al die volgend jaar niet meer mee kan. Dus meer dan 6 maanden kun je 'm niet geven. Niet te oud? Danwel te duur.
    Zou net zoveel verdienen als Boere of Brondeel. Als een van die twee vertrekt, zie ik liever ruiz een half jaar komen.
  • 11 Jan 2019 om 14:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:02
      Jazeker, de Ruiz bij PSV was al geen schim meer van de Ruiz bij Twente. En veel beter is het er daarna ook niet op geworden.
    Onzin, want daarna is hij naar lissabon gegaan en daar heeft ie op twente na de beste jaren van zijn carriere gehad.
  • 11 Jan 2019 om 14:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:59
      Ruiz heeft in portugal vorig jaar nog 20 wedstrijden gespeeld. Om het dan al vergane glorie te noemen gaat me wel ver.
    Goed punt.

    Hij is 33. Gewoon te oud. We hebben Brama al die volgend jaar niet meer mee kan. Dus meer dan 6 maanden kun je 'm niet geven. Niet te oud? Danwel te duur.
  • 11 Jan 2019 om 14:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 14:02
      Jazeker, de Ruiz bij PSV was al geen schim meer van de Ruiz bij Twente. En veel beter is het er daarna ook niet op geworden.
    Wk niet gezien??
  • 11 Jan 2019 om 14:02
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:39
      Ben je nou serieus? Ruiz is op de slechtste dag ooit nog beter dan het gemiddelde van de spelers die nu spelen!!!!
    Jazeker, de Ruiz bij PSV was al geen schim meer van de Ruiz bij Twente. En veel beter is het er daarna ook niet op geworden.
  • 11 Jan 2019 om 13:59
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:49
      Wanneer heb jij 'm voor het laatst zien spelen?

      Je moet hem geen Ruiz noemen. Maar gewoon Herman Karel. Dan het profiel van Herman Karel bekijken, Geef je 'm dan nog een volmondig JA! .....?

      De Twentenaar geilt op namen, op vergane glorie. mark my words: Assaidi gaat 'gewoon' teleurstellen. Geen ritme, geen weerstand, niet wedstrijd fit, kunstgras-allergie en de KKD is zo verschrikkelijk veel lomper.
    Ruiz heeft in portugal vorig jaar nog 20 wedstrijden gespeeld. Om het dan al vergane glorie te noemen gaat me wel ver.
  • 11 Jan 2019 om 13:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:39
      Ben je nou serieus? Ruiz is op de slechtste dag ooit nog beter dan het gemiddelde van de spelers die nu spelen!!!!
    100% mee eens!
  • 11 Jan 2019 om 13:56
    Een slechte Ruiz is altijd nog beter dan een goede speler van onze club, ik hoop dat we een kans krijgen ik wil iedere maand wel €50.00 bij z'n salaris doen !
  • 11 Jan 2019 om 13:50
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:49
      Wanneer heb jij 'm voor het laatst zien spelen?

      Je moet hem geen Ruiz noemen. Maar gewoon Herman Karel. Dan het profiel van Herman Karel bekijken, Geef je 'm dan nog een volmondig JA! .....?

      De Twentenaar geilt op namen, op vergane glorie. mark my words: Assaidi gaat 'gewoon' teleurstellen. Geen ritme, geen weerstand, niet wedstrijd fit, kunstgras-allergie en de KKD is zo verschrikkelijk veel lomper.
    Dat is hij als ex international van Marroko wel gewend daar tijdens de Africa Cup.
  • 11 Jan 2019 om 13:49
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:33
      Toch denk ik dat het een directe versterking is
    Wanneer heb jij 'm voor het laatst zien spelen?

    Je moet hem geen Ruiz noemen. Maar gewoon Herman Karel. Dan het profiel van Herman Karel bekijken, Geef je 'm dan nog een volmondig JA! .....?

    De Twentenaar geilt op namen, op vergane glorie. mark my words: Assaidi gaat 'gewoon' teleurstellen. Geen ritme, geen weerstand, niet wedstrijd fit, kunstgras-allergie en de KKD is zo verschrikkelijk veel lomper.
  • 11 Jan 2019 om 13:47
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:31
      En, volgens mij, een naturalisatie proces op gang hebben.

      Bindt me er niet op vast, maar dat is de sleutel.
    Klopt,dat zit er bij in
  • 11 Jan 2019 om 13:39
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:27
      Maar die jongens hebben hun niveau altijd weten te behouden. Dan kan je van Ruiz nou niet echt zeggen.
    Ben je nou serieus? Ruiz is op de slechtste dag ooit nog beter dan het gemiddelde van de spelers die nu spelen!!!!
  • 11 Jan 2019 om 13:37
    Helden moet je nooit terughalen.
  • 11 Jan 2019 om 13:33
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:27
      Maar die jongens hebben hun niveau altijd weten te behouden. Dan kan je van Ruiz nou niet echt zeggen.
    Toch denk ik dat het een directe versterking is
  • 11 Jan 2019 om 13:31
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:27
      Moet je 5 jaar achtereen in nl wonen
    En, volgens mij, een naturalisatie proces op gang hebben.

    Bindt me er niet op vast, maar dat is de sleutel.
  • 11 Jan 2019 om 13:27
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:00
      Promotie is belangrijker dan dat hij zn heldenstatus behoud. Dirk Kuyt en Robin Van Persie vielen ook niet tegen bij Feyenoord en Brama valt ook niet tegen tot nu toe.
    Maar die jongens hebben hun niveau altijd weten te behouden. Dan kan je van Ruiz nou niet echt zeggen.
  • 11 Jan 2019 om 13:27
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:24
      Je hebt gelijk. Zou Ruiz dan niet een Nederlands paspoort kunnen krijgen?
    Moet je 5 jaar achtereen in nl wonen
  • 11 Jan 2019 om 13:24
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:21
      Ricardinho heeft een zweeds paspoort en gonzalez een italiaans paspoort als ik het goed heb.
    Je hebt gelijk. Zou Ruiz dan niet een Nederlands paspoort kunnen krijgen?
  • 11 Jan 2019 om 13:21
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:05
      Gonzalez en Ricardinho ook niet
    Ricardinho heeft een zweeds paspoort en gonzalez een italiaans paspoort als ik het goed heb.
  • 11 Jan 2019 om 13:20
    The dream
  • 11 Jan 2019 om 13:10
    Welkom!.......... In Almelo.
  • 11 Jan 2019 om 13:07
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:12
      Off topic: arnautovic heeft zojuist zijn vertrekwens geuit. "Hij wil graag nog een keer voor een kampioenschap strijden". Westham wil hem akeen niet kwijt momenteel
    Kom maar weer terug dan, lekker spelen voor het kampioenschap in de KKD ;))
  • 11 Jan 2019 om 13:06
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:03
      Zeker een buiten-EU salaris. Hij heeft alleen een Costaricaans paspoort.
    welkom,welkom.
  • 11 Jan 2019 om 13:05
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:03
      Zeker een buiten-EU salaris. Hij heeft alleen een Costaricaans paspoort.
    Gonzalez en Ricardinho ook niet
  • 11 Jan 2019 om 13:03
    • Quote van 11 Jan 2019 om 13:01
      Hij heeft heel lang in de EU gevoetbalt dus geen buiten de EU salaris
    Zeker een buiten-EU salaris. Hij heeft alleen een Costaricaans paspoort.
  • 11 Jan 2019 om 13:01
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:55
      Blijft costa ricaan, dus buiten eu salaris. Daarbij is zijn fitheid een vraagteken, zie assaidi. Die was vroeger ook niet blessuregevoelig
    Hij heeft heel lang in de EU gevoetbalt dus geen buiten de EU salaris
  • 11 Jan 2019 om 13:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:56
      Niet doen. Kan alleen maar tegenvallen en heeft alles te verliezen hier. Laat de held van toen de held van nu blijven aub.
    Promotie is belangrijker dan dat hij zn heldenstatus behoud. Dirk Kuyt en Robin Van Persie vielen ook niet tegen bij Feyenoord en Brama valt ook niet tegen tot nu toe.
  • 11 Jan 2019 om 12:58
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:10
      Precies?? Waar we mee na de kloten zijn gegaan.( langdurige dure contracten ) Dat pakken we nu weer gewoon op. GEWOON DOEN GEWOON DOEN.
    Onder het mom van "eerst zien, dan geloven" ......
  • 11 Jan 2019 om 12:56
    Niet doen. Kan alleen maar tegenvallen en heeft alles te verliezen hier. Laat de held van toen de held van nu blijven aub.
  • 11 Jan 2019 om 12:55
    Blijft costa ricaan, dus buiten eu salaris. Daarbij is zijn fitheid een vraagteken, zie assaidi. Die was vroeger ook niet blessuregevoelig
  • 11 Jan 2019 om 12:52
    Dit klinkt echt te mooi om waar te zijn.
  • 11 Jan 2019 om 12:51
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:48
      Ted heeft wel gezegd dat als er iemand bij komt dit een directe versterking moet zijn. Dit is zijn kans!!
    Heb jij hem de laatste jaren gevolgd?? Ik meteen mijn bedenkingen waarom speeld hij zo weinig dit jaar. Laten we geen conclusie trekken uit zijn 1e periode.
  • 11 Jan 2019 om 12:49
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:43
      Dit zou zo N buitenkans kunnen zijn. Daar moet je altijd voor gaan.
    Zou echt super zijn. Met zijn techniek in de spits schiet hij er in de KKD veel in. Hij weer op de kaart en wij promoveren. Gewoon kortdurend contract tot einde seizoen
  • 11 Jan 2019 om 12:48
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:43
      Dit zou zo N buitenkans kunnen zijn. Daar moet je altijd voor gaan.
    Ted heeft wel gezegd dat als er iemand bij komt dit een directe versterking moet zijn. Dit is zijn kans!!
  • 11 Jan 2019 om 12:43
    Dit zou zo N buitenkans kunnen zijn. Daar moet je altijd voor gaan.
  • 11 Jan 2019 om 12:37
    • Quote van 11 Jan 2019 om 12:12
      Off topic: arnautovic heeft zojuist zijn vertrekwens geuit. "Hij wil graag nog een keer voor een kampioenschap strijden". Westham wil hem akeen niet kwijt momenteel
    Een club uit China heeft al 39mil geboden, ik zeg succes.
  • 11 Jan 2019 om 12:12
    Off topic: arnautovic heeft zojuist zijn vertrekwens geuit. "Hij wil graag nog een keer voor een kampioenschap strijden". Westham wil hem akeen niet kwijt momenteel
  • 11 Jan 2019 om 12:10
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:40
      Gelijk persoonlijk ophalen en contract voor het leven geven.
    Precies?? Waar we mee na de kloten zijn gegaan.( langdurige dure contracten ) Dat pakken we nu weer gewoon op. GEWOON DOEN GEWOON DOEN.
  • 11 Jan 2019 om 12:08
    Hoop doet leven, maar geloof dr niks van
  • 11 Jan 2019 om 12:07
    Zal fantastisch zijn blubber kop Jansen nog even contracteren. Dan kan die de laatste fünf Minuten nog even meedoen en het winnende voorzetje geven. De vraag is alleen wie gaat zijn SALARIS betalen.
  • 11 Jan 2019 om 12:06
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:51
      Ene kant zou ik zeggen doen! Maar aan de andere kant, hij heeft nu nog een heldenstatus en als die hier niet meer op niveau komt, is hij die kwijt. Beetje zelfde verhaal als McClaren, maar als Ruiz eventueel hetzelfde kan brengen als wat Kuyt bij Feyenoord deed zou ik het doen. Maarja je weet niet hoe dit kan uitpakken.
    Momenteel is promotie belangrijker dan de heldenstatus van Ruiz. En de kans is heel groot dat Ruiz aan die promotie bij kan dragen. Doen!
  • 11 Jan 2019 om 12:00
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:51
      McLaren mss ook een idee.
    hahaha dat kun je de Enschedese vrouwen niet aan doen ;-)
  • 11 Jan 2019 om 11:59
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:43
      Waarom niet? Financieel lacht hij zich al kapot, en de club waar hij zijn beste wedstrijden heeft gespeeld kan opnieuw als springplank fungeren naar een nieuw avontuur.


      Niet geschoten is altijd mis. ;)
    Ben het deze keer volledig met je eens.
  • 11 Jan 2019 om 11:58
    Te mooi om waar te zijn. Speelde op het wk ook niet heel erg slecht volgens mij, dus zou fantastisch zijn! Dat is nou precies iemand die we nodig hebben, nu nog een spits!
  • 11 Jan 2019 om 11:57
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:48
      Hij zou al gespot zijn in het stadion!!!!
    Net als Druiff zeker ;-)
  • 11 Jan 2019 om 11:52
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:51
      McLaren mss ook een idee.
    What the f@#£$
  • 11 Jan 2019 om 11:51
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:48
      Hij zou al gespot zijn in het stadion!!!!
    Kriebels!!!
  • 11 Jan 2019 om 11:51
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:41
      Snel op zoek naar een investeerder om deze held te halen!!
    McLaren mss ook een idee.
  • 11 Jan 2019 om 11:51
    Ene kant zou ik zeggen doen! Maar aan de andere kant, hij heeft nu nog een heldenstatus en als die hier niet meer op niveau komt, is hij die kwijt. Beetje zelfde verhaal als McClaren, maar als Ruiz eventueel hetzelfde kan brengen als wat Kuyt bij Feyenoord deed zou ik het doen. Maarja je weet niet hoe dit kan uitpakken.
  • 11 Jan 2019 om 11:49
    Kammetje moet de zaak maar regelen, heeft hij toen ook gedaan.
  • 11 Jan 2019 om 11:48
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:45
      Als hij wil en het kan zeker doen. Maar ik zie het niet gebeuren.
    Hij zou al gespot zijn in het stadion!!!!
  • 11 Jan 2019 om 11:45
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:43
      Waarom niet? Financieel lacht hij zich al kapot, en de club waar hij zijn beste wedstrijden heeft gespeeld kan opnieuw als springplank fungeren naar een nieuw avontuur.


      Niet geschoten is altijd mis. ;)
    Als hij wil en het kan zeker doen. Maar ik zie het niet gebeuren.
  • 11 Jan 2019 om 11:44
    Twente gaat hier toch niet op in
  • 11 Jan 2019 om 11:43
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:40
      Keep on dreaming.Ruiz of Boere, het kan verkeren haha.
    Waarom niet? Financieel lacht hij zich al kapot, en de club waar hij zijn beste wedstrijden heeft gespeeld kan opnieuw als springplank fungeren naar een nieuw avontuur.


    Niet geschoten is altijd mis. ;)
  • 11 Jan 2019 om 11:41
    Snel op zoek naar een investeerder om deze held te halen!!
  • 11 Jan 2019 om 11:41
    • Quote van 11 Jan 2019 om 11:39
      Dit zal mooi zijn, maar gaat vast niet gebeuren
    gewoon een contact geven voor een half jaar,ondanks zijn leeftijd kan hij nog zeer nuttig zijn ,zijn vrouw /vriendin komt toch ook uit Enschede
  • 11 Jan 2019 om 11:40
    Keep on dreaming.Ruiz of Boere, het kan verkeren haha.
  • 11 Jan 2019 om 11:40
    Gelijk persoonlijk ophalen en contract voor het leven geven.
  • 11 Jan 2019 om 11:39
    Dit zal mooi zijn, maar gaat vast niet gebeuren
zaterdag 26 januari 2019
19:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›