Derksen: ''Rutten wil heel graag terug naar FC Twente''

( 23 reacties)
Derksen: ''Rutten wil heel graag terug naar FC Twente''

Johan Derksen verwacht niet dat Marino Pusic komend seizoen nog de eindverantwoordelijke is bij FC Twente. De vaste tafelgast van Veronica Inside haalt de oefenmeester uit die droom.

"Ik moet ontzettend lachen om die trainer van FC Twente, die de lokale media en de eigen club behoorlijk aanpakte", zei Derksen maandagavond bij Veronica Inside. "Hij vindt het onbegrijpelijk dat ze nog niet met hem gesproken hebben."

"Ik kan 'm uit de brand helpen, ze gaan ook niet met hem praten", weet Derksen. "Er komt een trainer van naam en faam. Hij heeft nog een jaar contract en dan mag hij nog wat assisteren. Maar hij moet zichzelf nu niet gaan overschatten."

Derksen verwacht dat FC Twente bij een oude bekende aanklopt. "Fred Rutten vind ik de ultieme man om FC Twente weer terug te brengen naar het niveau waar ze vroeger ook waren. Ik denk dat Fred dat heel graag wil, ja", aldus Derksen. Rutten stapte vandaag op bij Anderlecht en is dus vrij om te tekenen waar hij wil.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Apr 2019 om 05:15
    • Quote van 16 Apr 2019 om 21:55
      Tja, het is graag of helemaal niet dat half gebakken gedoe wordt de club niet beter van in mijn ogen.
    Ik zeg 2 keer de kans gehad en voor ‘betere’ clubs gekozen - weg met die gast
  • 16 Apr 2019 om 21:55
    Tja, het is graag of helemaal niet dat half gebakken gedoe wordt de club niet beter van in mijn ogen.
  • 16 Apr 2019 om 20:48
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:24
      Nou moet ik zeggen dat zijn laatste klussen in Israël en bij D’n Belg geen overdonderend succes waren. Vooruit, we ontvangen hem met open armen op de open dag, maar verder begin ik mijn twijfels te krijgen bij deze man.
    Volgens mij is Fred buiten Twente niet of nauwelijks succesvol geweest, overal voortijdig ontslagen toch? Desondanks denk ik dat hij een belangrijke rol zou kunnen spelen bij de opbouw van de club, al is het maar om zijn netwerk. Denk dat een combi met een jonge ambitieuze trainer (en over 2 jaar bijv Brama) het beste zou zijn.
  • 16 Apr 2019 om 18:46
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:19
      Kom op. Haal hem terug. Hij kan zijn vingers aflikken met talenten als Roemeratoe, Wiefer en Fernandes. Gonzales en Nacho erbij. Dan voowaarts met de club. Fred moet met open armen ontvangen worden. Er is gewoonweg geen betere alternatief op de trainersmarkt, voor een club in opbouwfase.
    Nou nou wat mag Fred zijn vingers aflikken met die toppers. Dan is het wel likken nadat je eerst door het toiletpapier gedrukt hebt.
  • 16 Apr 2019 om 18:19
    Heintje davidseffect - laat die ouwe toch met pensioen gaan - of willen jullie er een bejaardentehuis van maken — PvdK >65 EB >62 TvL >64 en dan de opperbejaarde Fred erbij. Gezellig hoor. En dan die overbejaarde Derksen die ook nog popie jopie doet.
  • 16 Apr 2019 om 18:13
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:19
      Kom op. Haal hem terug. Hij kan zijn vingers aflikken met talenten als Roemeratoe, Wiefer en Fernandes. Gonzales en Nacho erbij. Dan voowaarts met de club. Fred moet met open armen ontvangen worden. Er is gewoonweg geen betere alternatief op de trainersmarkt, voor een club in opbouwfase.
    En zo is het snap niet dat zelfs deze man hier zo weinig respect krijgt! Maar soms lijkt het wel of er mensen zijn met zulke armoedige zielige leventjes dat ze zich afreageren op trainers of ze goed of slecht zijn maakt niet uit als ze maar een uitlaatklep hebben voor hun eigen fuckt up leventje.
  • 16 Apr 2019 om 18:12
    Hij heeft toch duidelijk te kennen gegeven dat hij in Nederland geen trainer meer wil zijn. Dus een ouwe koeien verhaal.
  • 16 Apr 2019 om 18:00
    Laat me niet lachen Fred naar FCTwente. Die brand zijn vingers hier niet aan.
  • 16 Apr 2019 om 17:48
    Ik persoonlijk hoop op Fred,maar denk dat hij er geen zin in heeft!!! Derksen zit er wel vaak naast wat fct betreft!
  • 16 Apr 2019 om 17:40
    Laat maar komen weet zeker dat interesse van spelers om naar Twente te komen alleen maar toe zal nemen .De jeugd zal meer betrokken worden want dit was toch de kracht van Fred,
  • 16 Apr 2019 om 17:38
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:22
      Dit verbaast mij inderdaad ook. Een erg misleidende kop boven dit artikel.
    Eens
  • 16 Apr 2019 om 17:32
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:24
      Nou moet ik zeggen dat zijn laatste klussen in Israël en bij D’n Belg geen overdonderend succes waren. Vooruit, we ontvangen hem met open armen op de open dag, maar verder begin ik mijn twijfels te krijgen bij deze man.
    Voor kortstondig succes moet je FR niet halen, wil je een opbouw met structuur en visie, dan is hij geschikt. Dat moet ook geen probleem zijn, als de verwachtingen maar niet te hoog zijn.... Dus volgend jaar geen hogere doelstelling dan handhaven en van daaruit bouwen, dan komt FR goed tot zijn recht. RSCA was een interim klus, die gedoemd was te mislukken, als dan ook nog de supporters gaan boycotten, is het over en uit.... Geen enkele trainer kon dat winnen.....
  • 16 Apr 2019 om 17:31
    Fred wie? Nee bedankt, oude (vergaande) glorie
  • 16 Apr 2019 om 17:31
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:23
      En jawel hoor..... daar zijn ze alle 3 weer..... met hun ongenuanceerde anti-FR uitspraken.... Nog nooit van een normale discussie gehoord?? :-)
    Genuanceerde grapjes zijn niet leuk. Hier kon ik wel om lachen.
  • 16 Apr 2019 om 17:29
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:24
      Een discussie met standaard ;-) en :-) is nooit normaal.
      Dus nee. ;))
    Heb je wel eens een normale discussie met BAM/HB81/HB81 Mobile gevoerd? De smileys staan er niet voor niets.....
  • 16 Apr 2019 om 17:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:23
      En jawel hoor..... daar zijn ze alle 3 weer..... met hun ongenuanceerde anti-FR uitspraken.... Nog nooit van een normale discussie gehoord?? :-)
    Een discussie met standaard ;-) en :-) is nooit normaal.
    Dus nee. ;))
  • 16 Apr 2019 om 17:24
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:19
      Kom op. Haal hem terug. Hij kan zijn vingers aflikken met talenten als Roemeratoe, Wiefer en Fernandes. Gonzales en Nacho erbij. Dan voowaarts met de club. Fred moet met open armen ontvangen worden. Er is gewoonweg geen betere alternatief op de trainersmarkt, voor een club in opbouwfase.
    Nou moet ik zeggen dat zijn laatste klussen in Israël en bij D’n Belg geen overdonderend succes waren. Vooruit, we ontvangen hem met open armen op de open dag, maar verder begin ik mijn twijfels te krijgen bij deze man.
  • 16 Apr 2019 om 17:23
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:18
      Hij kijkt altijd alsof hij chronisch een verharde keutel dwars heeft zitten.............
    En jawel hoor..... daar zijn ze alle 3 weer..... met hun ongenuanceerde anti-FR uitspraken.... Nog nooit van een normale discussie gehoord?? :-)
  • 16 Apr 2019 om 17:22
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:13
      Twentefans kop:
      Rutten wil heel graag terug naar FC Twente
      Twentefans artikel:
      Ik DENK dat Fred dat heel graag wil, ja

      ----------------------------------------------------------
      Kom op jongens.
    Dit verbaast mij inderdaad ook. Een erg misleidende kop boven dit artikel.
  • 16 Apr 2019 om 17:19
    Kom op. Haal hem terug. Hij kan zijn vingers aflikken met talenten als Roemeratoe, Wiefer en Fernandes. Gonzales en Nacho erbij. Dan voowaarts met de club. Fred moet met open armen ontvangen worden. Er is gewoonweg geen betere alternatief op de trainersmarkt, voor een club in opbouwfase.
  • 16 Apr 2019 om 17:18
    • Quote van 16 Apr 2019 om 17:13
      Gewoon op tijd handelen, Fred. Dan kom je vast nog wel aan een jaarkaart voor volgend seizoen.
    Hij kijkt altijd alsof hij chronisch een verharde keutel dwars heeft zitten.............
  • 16 Apr 2019 om 17:13
    Gewoon op tijd handelen, Fred. Dan kom je vast nog wel aan een jaarkaart voor volgend seizoen.
  • 16 Apr 2019 om 17:13
    Twentefans kop:
    Rutten wil heel graag terug naar FC Twente
    Twentefans artikel:
    Ik DENK dat Fred dat heel graag wil, ja

    ----------------------------------------------------------
    Kom op jongens.
zaterdag 24 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›