Van Leeuwen gespot op tribune bij Heracles - SC Heerenveen

( 9 reacties)
Van Leeuwen gespot op tribune bij Heracles - SC Heerenveen

FC Twente komt vanavond niet in actie en dus kan technisch directeur Ted van Leeuwen de vrijdagavond wel nuttig gebruiken. Van Leeuwen zit namelijk op de tribune bij Heracles Almelo - SC Heerenveen. 

Aan beide kanten zijn een aantal spelers binnenkort transfervrij en dus opties voor Van Leeuwen om te gaan bekijken. Bij Heracles lopen de contracten van onder andere Tim Breukers en Bart van Hintum af. Bij SC Heerenveen geldt dat voor onder andere Doke Schmidt en Pelle van Amersfoort. 

Opstelling Heracles: Blaswich; Breukers, Rossmann, Van den Buijs, Czyborra; Osman, Dos Santos, Merkel; Kuwas, Dalmau, Peterson.

Opstelling SC Heerenveen: Hahn; Schmidt, Høegh, Pierie, Woudenberg; Rienstra, Kobayashi, Van Amersfoort; Van Bergen, Lammers, Vlap.

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 19 Apr 2019 om 22:57
    • Quote van 19 Apr 2019 om 22:32
      Espinosa en Vuckic zijn wat beter als ze niet stijf aan de linkerkant uitkomen. Van Amersfoort is beter dan Laukart en kan eventueel ook als linksbuiten voetballen.
    Dit zou mijn reactie kunnen zijn. Dankjewel
  • 19 Apr 2019 om 22:32
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:57
      Dan hebben we er nog minder aan! We hebben al Espinosa, Vuckic en Laukart voor die positie
    Espinosa en Vuckic zijn wat beter als ze niet stijf aan de linkerkant uitkomen. Van Amersfoort is beter dan Laukart en kan eventueel ook als linksbuiten voetballen.
  • 19 Apr 2019 om 21:57
    • Quote van 19 Apr 2019 om 21:43
      Is een middenvelder...
    Dan hebben we er nog minder aan! We hebben al Espinosa, Vuckic en Laukart voor die positie
  • 19 Apr 2019 om 21:43
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:24
      Geen Pelle van Amersfoort alsjeblieft! We kunnen niks met nog een beperkte spits!
    Is een middenvelder...
  • 19 Apr 2019 om 21:27
    Tim Breukers?? ???????????? Wat een knoeier was dat.
  • 19 Apr 2019 om 20:57
    Pelle v amersfoort is de enige die heel misschien wat is de rest moet je nooit aan beginnen
  • 19 Apr 2019 om 20:50
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:24
      Geen Pelle van Amersfoort alsjeblieft! We kunnen niks met nog een beperkte spits!
    Van Amersfoort is niet eens een spits.
  • 19 Apr 2019 om 20:31
    • Quote van 19 Apr 2019 om 20:24
      Geen Pelle van Amersfoort alsjeblieft! We kunnen niks met nog een beperkte spits!
    Heb je zijn afgekeurde goal gezien? Hij kan echt wel wat
  • 19 Apr 2019 om 20:24
    Geen Pelle van Amersfoort alsjeblieft! We kunnen niks met nog een beperkte spits!
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›