Rienstra reageert op gerucht: ''Het zijn niet mijn woorden''

( 7 reacties)
Rienstra reageert op gerucht: ''Het zijn niet mijn woorden''

Afgelopen week kwam het gerucht naar buiten dat Ben Rienstra niet gelukkig is bij SC Heerenveen en dat FC Twente de juiste stap voor hem zou zijn. De middenvelder kwam vandaag met een reactie dat er niet veel van waar is. 

''Ik was verbaasd dat dat bericht naar buiten kwam. Ik wil eigenlijk niet reageren op nieuws over mij. Maar ik was verbaasd'', begint Rienstra in gesprek met Omrop Fryslân.

''Het zijn niet mijn woorden. En als ik al ontevreden zou zijn, ga ik dat natuurlijk niet in de media gooien. Ik heb goede afspraken met Gerry (Hamstra red.) en de club. Mensen mogen het zeggen, het was ook niet negatief. Dat ze me daar (bij FC Twente red.) vinden passen, dat mag. Maar ik heb het zelf niet gezegd.''

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 May 2019 om 12:00
    Uitstekende voetballer waar bij ook wel de jaren mee gaan tellen.
  • 11 May 2019 om 09:17
    • Quote van 10 May 2019 om 20:31
      Hij heeft bij Heracles zijn beste tijd gehad. Het lijkt of het elk jaar iets minder gaat bij hem
    Bij Willem II ging het anders ook best aardig.
  • 11 May 2019 om 01:32
    • Quote van 10 May 2019 om 22:51
      Ik zie efmorfidis graag komen van almere city, creatieve middenvelder met een hele goede dribbel, kan leuk met espinosa combineren en ook als buitenspeler uit de voeten.
    Hele goede voetballer, kun je wellicht voor weinig aan de selectie toevoegen
  • 10 May 2019 om 22:51
    Ik zie efmorfidis graag komen van almere city, creatieve middenvelder met een hele goede dribbel, kan leuk met espinosa combineren en ook als buitenspeler uit de voeten.
  • 10 May 2019 om 20:31