'Van Leeuwen shopt in Spanje; John genoemd bij FC Twente'

( 24 reacties)
'Van Leeuwen shopt in Spanje; John genoemd bij FC Twente'

FC Twente keert komend seizoen terug naar de Eredivisie. Technisch directeur Ted van Leeuwen liet eerder al weten nog zeker twaalf nieuwe spelers te zoeken. Hij is volgens clubwatcher Tijmen van Wissing inmiddels begonnen met die zoektocht.

"Ik heb begrepen dat Van Leeuwen toch wel weer in Spanje aan het shoppen is. Daar is hij al bezig met een middenvelder", zegt Van Wissing, die nog een naam heeft. "Overigens kwam Ola John mij nog ter ore. Hij is wel zwaar 'loaded'. Hij heeft echt al wel veel verdiend in zijn carrière en maakte natuurlijk een geweldige stap na zijn jaar toen onder Co Adriaanse. Als hij hier weer in de regio neerstrijkt..."

John heeft echter nog een contract tot medio 2021 bij het Portugese Vitória Guimarães. "Toentertijd was het een enorm talent en die gaat dan weg", geeft Jan van Staa aan bij De Oosttribune. "Nu zou je een meer geroutineerde speler terugkrijgen, maar dat is niet meer de speler van toen. Dan ben je op de weg naar boven en nu heb je een beetje de weg naar beneden gevonden. In Portugal lopen een aantal ploegen buiten de top vier, dat is campingniveau."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2019 om 06:19
    • Quote van 13 May 2019 om 19:45
      26% maar als basisspeler, de rest als invaller.
    Dan is het nog niet geweldig. Niet aan beginnen.
  • 13 May 2019 om 23:00
    • Quote van 13 May 2019 om 19:50
      Ik zie niet wat in het terughalen van ola. Was een groot talent. Hij mist de echte wil om wat mijn zijn talent te doen.
    Heeft gewoon een stukje mentale begeleiding nodig. Wilde destijds niet weg, maar Joop verkocht hem omdat er geld moest komen. Collins was een gloryhunter....Ola niet, en ik denk dat FC Twente hem wel weer op de rails kan krijgen qua speelplezier.
  • 13 May 2019 om 19:50
    Ik zie niet wat in het terughalen van ola. Was een groot talent. Hij mist de echte wil om wat mijn zijn talent te doen.
  • 13 May 2019 om 19:45
    • Quote van 13 May 2019 om 19:08
      25 wedstrijden 1 doelpunt en 5 assist. Niet echt top.
    26% maar als basisspeler, de rest als invaller.
  • 13 May 2019 om 19:25
    • Quote van 13 May 2019 om 18:54
      Told you so.. Tedje, Garcia2, Spaanse spelers.... ;)
    Dat kan dus goed uit pakken.
  • 13 May 2019 om 19:08
    25 wedstrijden 1 doelpunt en 5 assist. Niet echt top.
  • 13 May 2019 om 18:54
    Told you so.. Tedje, Garcia2, Spaanse spelers.... ;)
  • 13 May 2019 om 18:34
    Is geen campingniveau hoor Jan van Staa, Guimaraes is vergelijkbaar met een club als Heerenveen.
  • 13 May 2019 om 18:21
    • Quote van 13 May 2019 om 18:18
      En wie is dat dan garcia garcia??!! Hopelijk niet zachtgekookt eitje fred.
    Snap wat je bedoeld maar ga me dan al grote zorgen maken over volgend seizoen als één van die twee trainer gaat worden.
  • 13 May 2019 om 18:18
    • Quote van 13 May 2019 om 17:41
      En als de nieuwe trainer er al is?
    En wie is dat dan garcia garcia??!! Hopelijk niet zachtgekookt eitje fred.
  • 13 May 2019 om 17:42
    • Quote van 13 May 2019 om 16:49
      Kun je niet beter eerst een trainer aanstellen voordat je spelers gaat binnen halen??
    Misschien is hij er al?
  • 13 May 2019 om 17:41
    • Quote van 13 May 2019 om 17:38
      Of trainer wil mee kunnen beslissen
    En als de nieuwe trainer er al is?
  • 13 May 2019 om 17:39
    • Quote van 13 May 2019 om 17:22
      Ola, ik geloof er niks van.
    Heeft zichzelf aangeboden,club vraagt salaris indicatie,wil hij (voorlopig?) veel te veel verdienen,we zullen zien,staan er 60 op de lijst,transferperiode duurt tot eind augustus
  • 13 May 2019 om 17:38
    • Quote van 13 May 2019 om 16:53
      wie?? trainer wil weten welke spelers er zijn ...dus zeg het maar
    Of trainer wil mee kunnen beslissen
  • 13 May 2019 om 17:23
    • Quote van 13 May 2019 om 16:52
      Heeft de laatste jaren niks gepresteerd. Niet aan beginnen. Volgende.
    Als je foto’s van hem in 2019 ziet bij Vitoria Gimaresh ziet hij er nog redelijk goed en sportief uit. De Eredivisie kan hij weer een uitblinker worden aan de linkerkant.
  • 13 May 2019 om 17:22
    Ola, ik geloof er niks van.
  • 13 May 2019 om 16:53
    • Quote van 13 May 2019 om 16:49
      Kun je niet beter eerst een trainer aanstellen voordat je spelers gaat binnen halen??
    wie?? trainer wil weten welke spelers er zijn ...dus zeg het maar
  • 13 May 2019 om 16:52
    • Quote van 13 May 2019 om 16:12
      Zou wat zijn ola terug
    Heeft de laatste jaren niks gepresteerd. Niet aan beginnen. Volgende.
  • 13 May 2019 om 16:49
    Kun je niet beter eerst een trainer aanstellen voordat je spelers gaat binnen halen??
  • 13 May 2019 om 16:43
    Hmm lijk er op dat Zeknihni dus bij Fiorentina blijft. Ola is wel een meer getouneerde speler geworden.
  • 13 May 2019 om 16:38
    • Quote van 13 May 2019 om 16:12
      Zou wat zijn ola terug
    te vroeg weggegaan net als zn Broer...word niks meer ..FCT had toen geld nodig...
  • 13 May 2019 om 16:23
    Zou heel mooi zijn als Ted van Leeuwen spelers uit Spanje weet te halen die het niveau omhoog trekken. Dat kan heel goed, denk aan spelers als Fran Sol en Adrian Dalmau. Die werden ook transfervrij binnengehaald, spelen goed, scoren doelpunten aan de lopende band, en daarna nog een mooie transferwaarde ook.
  • 13 May 2019 om 16:22
    • Quote van 13 May 2019 om 16:12
      Zou wat zijn ola terug
    Ja, maar als hij terugkomt ben ik bang dat het tegenvalt en dat hoop ik niet.
  • 13 May 2019 om 16:12
    Zou wat zijn ola terug
zaterdag 3 augustus 2019
20:45
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›