FC Twente zoekt opvolger Pusic: ''Lukkien schijnt afgezegd te hebben''

( 74 reacties)
FC Twente zoekt opvolger Pusic: ''Lukkien schijnt afgezegd te hebben''

FC Twente ontsloeg vorige week trainer Marino Pusic en moet nu op zoek naar een nieuwe oefenmeester die de club in de Eredivisie zal leiden. Presentator Bert van Losser oppert de naam van Rini Coolen.

"Die kan met Ted van Leeuwen, past wel in het pulletje van Fred Rutten en kan met Evert Bleuming", zegt Van Losser bij De Oosttribune. "Dat is toch wel belangrijk en hij heeft ervaring. Ik spreek wel eens mensen en heb in de wandelgangen gehoord dat ze een ervaren trainer zoeken, maar wel een jongen voor de komende jaren die met jeugd kan werken. Dat geniet de voorkeur."

Clubwatcher Tijmen van Wissing gaat voor een andere naam. "Het zou mij niet verbazen als García García daar de nieuwe hoofdtrainer wordt", doelt hij op de huidige assistent. "En dan heeft Ted het voor het zeggen", aldus Van Wissing, die ook de naam van de trainer van FC Emmen bij FC Twente heeft gehoord.

"Dick Lukkien werd vorige week genoemd, maar die schijnt afgezegd te hebben", meent hij. "Ik heb hem een aantal keren geappt dezer dagen, maar die is natuurlijk druk bezig met feestvieren. Maar ik zou het hem ook niet adviseren en bij FC Emmen blijven. Ik denk dat er een heel ervaren trainer moet komen. Dat zou mij het beste lijken. Iemand die de club wel goed kent en er ook tegen bestand is."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 May 2019 om 21:51
    Jack de Gier misschien een optie?
  • 14 May 2019 om 21:10
    • Quote van 14 May 2019 om 08:00
      Eerst Schreuder, toen Hake en nu Pusic. Het zal nog een hele klus worden om voor onze club een fatsoenlijke trainer aan te stellen. Want, laten we eerlijk zijn,... wie wil dat gezever van Leo ten Voorde en Tijmen Wissing nou steeds aanhoren, niemand toch , dan kun je beter, desnoods voor een lager salaris bij PEC, Heracles of bij de Graafschap gaan werken
    Wat ben jij een sneue vent, dat jij alles op tubantia gooit. Denk ten eerste eens aan de telegraaf enz, het is overal zo. Daarbij waren de malversaties onder munsterman niet aan het licht gekomen zonder hen. Schreuder heeft er een grote puinhoop van gemaakt, mede de oorzaak dat twente zo hard gezakt is. Stond met ziyech o.a. 17e en met gruwelijk afbraak voetbal. Heeft ook adriaanse er mede uitgewerkt als gatlikker van joop. Pusic was totaal niet tactisch en had geen wisselbeleid, ook afbraak voetbal. Had al nooit aangesteld mogen worden, dat heeft ook niks met tubantia te maken. Hake heeft de rotzooi van schreuder oppgeruimd en is o.a. slachtoffer geworden van van halst. Echter was de 2e seizoenshelft onder hake met unal e.d. in de gelederen ook dramatisch, heeft dat kalenderjaar bijna geen wedstrijd meer gewonnen.
  • 14 May 2019 om 21:05
    • Quote van 14 May 2019 om 08:35
      En door de Knvb met al die thuiswedstrijden in de beker. Totdat Ajax langskwam...:-)
    klopt.
  • 14 May 2019 om 16:23
    • Quote van 14 May 2019 om 16:19
      Tuurlijk hij zal dan wel vragen of dat salaris per maand is ipv per jaar.
    Ik weet niet man.. Ik kan me voorstellen dat voor sommige trainers het een mooie uitdaging kan zijn en ook weer een boost te kunnen geven aan hun carriere.
  • 14 May 2019 om 16:19
    • Quote van 14 May 2019 om 16:04
      What about Alan Pardew?
    Tuurlijk hij zal dan wel vragen of dat salaris per maand is ipv per jaar.
  • 14 May 2019 om 16:04
    What about Alan Pardew?
  • 14 May 2019 om 16:00
    • Quote van 14 May 2019 om 14:43
      Lukkien had ik dan wel weer een goeie gevonden. Goed onderlegde trainer die leuk voetbal speelt met een enorm matige selectie.
    Update: Volgens Tys op Twente.net schijnt Lukkien nog helemaal niet benaderd zijn geweest en niks heeft afgezegd!
  • 14 May 2019 om 14:43
    Lukkien had ik dan wel weer een goeie gevonden. Goed onderlegde trainer die leuk voetbal speelt met een enorm matige selectie.
  • 14 May 2019 om 12:28
    • Quote van 14 May 2019 om 09:38
      Denk dat het een Spaanstalige trainer word die de Nederlandse competitie kent. Aangezien Louis van Gaal en Frank de Boer denk ik niet een optie zijn en Maradona de Nederlandse competitie niet kent zal het wel Garcia worden.
    Als het een spaanstalige trainer moet worden dan zou ik voor Xavi gaan. Heeft volgens mij nog geen club.
  • 14 May 2019 om 10:30
    • Quote van 14 May 2019 om 10:26
      Bedoel je Garcia of Garcia? Of beide? :-)
    Zat zelf aan Guardiola te denken;-)
  • 14 May 2019 om 10:28
    • Quote van 14 May 2019 om 09:59
      Dat is zeker dom lullen wat jij daar doet, Tubantia en RTV Oost hebben een selectief beleid als het gaat om het beoordelen van de prestaties van voetbaltrainers. Schandalig, te gek voor woorden.
    Dan moet je geen trainer worden, want dan weet je dat je door de mangel gaat. En als je daar niet tegen kunt moet je ander beroep kiezen, kijk hoe Ten Hag door de mangel is gehaald? Maar die is er alleen maar sterker uit gekomen dat is karakter, maar niet lopen piepen en janken, en links en rechts op de club afgeven. En nu zijn ze hier nog mild in de journalistiek.
  • 14 May 2019 om 10:26
    • Quote van 14 May 2019 om 09:38
      Denk dat het een Spaanstalige trainer word die de Nederlandse competitie kent. Aangezien Louis van Gaal en Frank de Boer denk ik niet een optie zijn en Maradona de Nederlandse competitie niet kent zal het wel Garcia worden.
    Bedoel je Garcia of Garcia? Of beide? :-)
  • 14 May 2019 om 10:23
    • Quote van 14 May 2019 om 10:19
      Misschien is hij al wel hobbyboer !
    Ah, zo'n 'moestuin' type dus. :))
  • 14 May 2019 om 10:21
    • Quote van 14 May 2019 om 10:19
      Misschien is hij al wel hobbyboer !
    Aan zijn naam te zien is die kans behoorlijk groot. :-)
  • 14 May 2019 om 10:20
    • Quote van 14 May 2019 om 09:59
      Dat is zeker dom lullen wat jij daar doet, Tubantia en RTV Oost hebben een selectief beleid als het gaat om het beoordelen van de prestaties van voetbaltrainers. Schandalig, te gek voor woorden.
    Selectief beleid? Beslissen de media wie mag blijven of niet? Als trainer hoor je altijd boven de media te staan. Heel lang heeft Ten Voorde zich rustig gehouden inzake de trainer Pusic. Hetgeen Ten Voorde vooral schreef, dat had betrekking op het veldspel van FC Twente....dat wat gewoon kut was. Mag je daar dan niet over schrijven als clubwatcher of journalist? Moet je het als clubwatcher en/of journalist allemaal maar mooier schrijven dan het was?


    Ik ben wel met je eens dat vooral Wissing een hekel aan Pusic had, maar dan nog had Pusic hier boven moeten (blijven) staan.
  • 14 May 2019 om 10:19
    • Quote van 14 May 2019 om 10:15
      Of denk je dat ze in de rest van het land een haar beter zijn dan hier in het Oosten? En wat dacht je b.v. van Bild in Duitsland??? Welkom in de wereld die voetbal heet en met al die media alles onder een vergrootglas ligt. Nogmaals Hennik, als je daar niet tegen kunt moet je lekker hobbyboer worden.
    Misschien is hij al wel hobbyboer !
  • 14 May 2019 om 10:15
    • Quote van 14 May 2019 om 09:59
      Dat is zeker dom lullen wat jij daar doet, Tubantia en RTV Oost hebben een selectief beleid als het gaat om het beoordelen van de prestaties van voetbaltrainers. Schandalig, te gek voor woorden.
    Of denk je dat ze in de rest van het land een haar beter zijn dan hier in het Oosten? En wat dacht je b.v. van Bild in Duitsland??? Welkom in de wereld die voetbal heet en met al die media alles onder een vergrootglas ligt. Nogmaals Hennik, als je daar niet tegen kunt moet je lekker hobbyboer worden.
  • 14 May 2019 om 09:59
    • Quote van 14 May 2019 om 08:33
      Als je daar als trainer al niet tegen kunt, dan moet je lekker bij de plantsoenendienst gaan werken.
    Dat is zeker dom lullen wat jij daar doet, Tubantia en RTV Oost hebben een selectief beleid als het gaat om het beoordelen van de prestaties van voetbaltrainers. Schandalig, te gek voor woorden.
  • 14 May 2019 om 09:43
    • Quote van 14 May 2019 om 09:38
      Denk dat het een Spaanstalige trainer word die de Nederlandse competitie kent. Aangezien Louis van Gaal en Frank de Boer denk ik niet een optie zijn en Maradona de Nederlandse competitie niet kent zal het wel Garcia worden.
    Je vergeet dat Mourinho en Jürgen klopp ook geen optie zijn.
  • 14 May 2019 om 09:39
    IK GA VOOR RONNIE JANS !
  • 14 May 2019 om 09:38
    Denk dat het een Spaanstalige trainer word die de Nederlandse competitie kent. Aangezien Louis van Gaal en Frank de Boer denk ik niet een optie zijn en Maradona de Nederlandse competitie niet kent zal het wel Garcia worden.
  • 14 May 2019 om 08:35
    • Quote van 14 May 2019 om 07:42
      Hij heeft naam gemaakt als speler, maar als trainer is hij niet onomstreden. Tactisch niet sterk en ook geen wisselbeleid. In het kampioensjaar veelal geholpen door kuijt, beetje vergelijkbaar als pusic hier door brama. Feyenoord liep niet over van kwaliteit, maar dat had twente afgelopen seizoen ook. Verder werd feyenoord ook wel erg geholpen door de scheids dat seizoen, vooral die thuispenalty's vielen op.
    En door de Knvb met al die thuiswedstrijden in de beker. Totdat Ajax langskwam...:-)
  • 14 May 2019 om 08:33
    • Quote van 14 May 2019 om 08:00
      Eerst Schreuder, toen Hake en nu Pusic. Het zal nog een hele klus worden om voor onze club een fatsoenlijke trainer aan te stellen. Want, laten we eerlijk zijn,... wie wil dat gezever van Leo ten Voorde en Tijmen Wissing nou steeds aanhoren, niemand toch , dan kun je beter, desnoods voor een lager salaris bij PEC, Heracles of bij de Graafschap gaan werken
    Als je daar als trainer al niet tegen kunt, dan moet je lekker bij de plantsoenendienst gaan werken.
  • 14 May 2019 om 08:31
    • Quote van 14 May 2019 om 08:29
      Hake was fataoenlijk, zijn ontslag was een grote fout van Jan van Halst.
    toen al wou Fred Rutten ook helpen
  • 14 May 2019 om 08:29
    • Quote van 14 May 2019 om 08:00
      Eerst Schreuder, toen Hake en nu Pusic. Het zal nog een hele klus worden om voor onze club een fatsoenlijke trainer aan te stellen. Want, laten we eerlijk zijn,... wie wil dat gezever van Leo ten Voorde en Tijmen Wissing nou steeds aanhoren, niemand toch , dan kun je beter, desnoods voor een lager salaris bij PEC, Heracles of bij de Graafschap gaan werken
    Hake was fataoenlijk, zijn ontslag was een grote fout van Jan van Halst.
  • 14 May 2019 om 08:16
    • Quote van 14 May 2019 om 08:07
      Ikzeg. Op enkele topic lees ik van meerdere support, over trainers en dan merk ik van die is niet goed en dan is het aan Veel mensen voor mij de vraag. Wie denkt u die er moet komen. Ikzeg. Eerlijk ik weet het even niet meer, maar hopelijk zijn er mensen en support hier of op andere topic die het misschien wel weten. Ik hoor het graag natuurlijk moet het ook haal baar zijn.
    alles bij elkaar..Ted had succes in de kneuzendivisie met die Spanjolen ..schijnt er nu weer rond te struinen..vriendje Garcia2 helpt mee met zn spaans ..mij ist wel duidelijk ...ik zie ook liever een gevestigde goeie trainer maar ik denk dat het daarop uitloopt...Garcia2 met Fred Rutten als adviseur of wat dan ook...
  • 14 May 2019 om 08:10
    • Quote van 14 May 2019 om 08:00
      Eerst Schreuder, toen Hake en nu Pusic. Het zal nog een hele klus worden om voor onze club een fatsoenlijke trainer aan te stellen. Want, laten we eerlijk zijn,... wie wil dat gezever van Leo ten Voorde en Tijmen Wissing nou steeds aanhoren, niemand toch , dan kun je beter, desnoods voor een lager salaris bij PEC, Heracles of bij de Graafschap gaan werken
    en welke spelers tref je uiteindelijk ..dat wil die zgn.toptrainer toch vooraf weten
  • 14 May 2019 om 08:07
    Ikzeg. Op enkele topic lees ik van meerdere support, over trainers en dan merk ik van die is niet goed en dan is het aan Veel mensen voor mij de vraag. Wie denkt u die er moet komen. Ikzeg. Eerlijk ik weet het even niet meer, maar hopelijk zijn er mensen en support hier of op andere topic die het misschien wel weten. Ik hoor het graag natuurlijk moet het ook haal baar zijn.
  • 14 May 2019 om 08:00
    Eerst Schreuder, toen Hake en nu Pusic. Het zal nog een hele klus worden om voor onze club een fatsoenlijke trainer aan te stellen. Want, laten we eerlijk zijn,... wie wil dat gezever van Leo ten Voorde en Tijmen Wissing nou steeds aanhoren, niemand toch , dan kun je beter, desnoods voor een lager salaris bij PEC, Heracles of bij de Graafschap gaan werken
  • 14 May 2019 om 07:42
    • Quote van 13 May 2019 om 21:26
      Hoor je wat je zegt? Iemand een gezicht als van Bronckhorst. We mogen op de knien als die naar de Veste wil komen. 1x Kampioen, JC schaal en beker gewonnen in vijf jaar. Knappe prestatie bij zo’n club.
    Hij heeft naam gemaakt als speler, maar als trainer is hij niet onomstreden. Tactisch niet sterk en ook geen wisselbeleid. In het kampioensjaar veelal geholpen door kuijt, beetje vergelijkbaar als pusic hier door brama. Feyenoord liep niet over van kwaliteit, maar dat had twente afgelopen seizoen ook. Verder werd feyenoord ook wel erg geholpen door de scheids dat seizoen, vooral die thuispenalty's vielen op.
  • 14 May 2019 om 02:09
    • Quote van 13 May 2019 om 23:15
      Ik vind Ron Jans nog steeds een goede optie. Ik denk dat hij hier wel past en voor hem hoeft geen afkoopsom betaald te worden. Hij heeft bij Groningen en Zwolle uitstekend gewerkt. Bij Heetenveen was het overigens geen gelukkig huwelijk maar dat heeft elke trainer wel een keer. Ik zou garcia2 gewoon weer als assistent houden.
    Jans zou wel gek zijn om bij ons te komen. Hij kan hier alleen maar verliezen. Ik denk dat het sowieso moeilijk zal worden iemand van naam hier heen te halen. Wat valt er hier te winnen? Als er iemand van buiten komt zal dat iemand zijn die naam wil gaan maken en zich nog moet bewijzen. Maar volgens mij zal Mr Ga Ga het gaan doen. Hij zal eerst als interim aan het werk gaan, en omdat ze niemand kunnen vinden van naam, zal hij later een contract voor een jaar krijgen.
  • 14 May 2019 om 01:15
    Ron Jans of Duitse trainer Markus Anfang als hoofdtrainer en Hake, Michel Jansen of Rini Coolen als hoofd jeugdopleiding. Als je voor Jans kiest zou je Hake of Jansen ook nog extra assistent kunnen maken. Bij PEC was Hake assistent van Jans. Kies je voor Anfang dan kun je ook Peter Niemeyer assistent maken.
  • 14 May 2019 om 00:27
    • Quote van 14 May 2019 om 00:24
      Haha alsof er ook maar enige potentie zit in die gasten, vind bijvoorbeeld Vilhena en Karsdorp wel beter geworden. Hij heeft er altijd een team van gemaakt en zijn spelers respecteerden hem, dat laatste had Pusic dus niet. Maargoed, Pusic met Gio vergelijken is als VV Ter Apel met Liverpool vergelijken
    Gio is als coach tactisch niet sterk.
  • 14 May 2019 om 00:24
    • Quote van 13 May 2019 om 22:34
      Dat wil ik nog eerst wel eens zien. Ik heb Feyenoord al een aantal jaar gevolgd en een ook redelijk wat wedstrijden zitten te bekijken. Maar van Bronckhorst maakt spelers niet beter. Als speler was hij goed, maar als trainer is hij niet goed genoeg.
    Haha alsof er ook maar enige potentie zit in die gasten, vind bijvoorbeeld Vilhena en Karsdorp wel beter geworden. Hij heeft er altijd een team van gemaakt en zijn spelers respecteerden hem, dat laatste had Pusic dus niet. Maargoed, Pusic met Gio vergelijken is als VV Ter Apel met Liverpool vergelijken
  • 14 May 2019 om 00:07
    • Quote van 13 May 2019 om 22:50
      En jij vond Pusic toch goed of niet? En zo ja , hoe kun je dan in hemelsnaan zeggen dat van Bronckhorst het niet goed heeft gedaan? Die heeft het goed gedaan met zeer beperkt materiaal, en toch prijzen gepakt.
    Ik vond pusic een zeer slechte trainer. Maar ik ben ook niet kapot van van Bronckhorst. Ik zie het gewoon niet in hem. Toch heeft hij dit seizoen best aardig materiaal hoor.
  • 13 May 2019 om 23:39
    • Quote van 13 May 2019 om 23:19
      Met dit materiaal in de KKD was elke trainer kampioen geworden in de KKD. Je praat over van Bronckhorst top(suptop) eredivisie. En nogmaals Pusic had goed materiaal voor de KKD. Dus beetje dom verglijk, en van Bronckhorst presteert al jaren redelijk tot goed, in de top(subtop) eredivisie kerel.
    Wou je beweren dan dat dit team een sterrenteam is? En dat de KKD te vergelijken is met de Eredivisie? Ted heeft 12 nieuwe spelers nodig omdat je met dit materiaal gelijk de Eredivisie uit zou donderen. Tuurlijk zijn Bronckhorst en Pusic niet te vergelijken. Maar vergeet niet dat dit Pusic zijn eerste jaar als hoofdtrainer is.
  • 13 May 2019 om 23:29
    • Quote van 13 May 2019 om 23:24
      Hoogma als huuroptie,en een van Arsenal,net zo groot als van Dijk,naam is me zo ontschoten,op elke positie 5of 6 spelers,eerst maar wachten tot overal de competitie is afgelopen,dan gaan clubs kijken wat weg mag,dus duurt nog wel even.
    Eppie, als ik jouw posts zo lees dan heb jij contact met een mannetje die veel inside informatie weet op te vangen?
  • 13 May 2019 om 23:24
    • Quote van 13 May 2019 om 22:40
      Zegt al genoeg dat hij 1 weekje bij Chelsea traint , maar hij heeft nog geen contract getekend. Dus FCT kan nog zijn slag slaan. Dit kan echt een goede verdiger worden en mooi statiegeld opleveren. Hopelijk onderneemt FCT morgen nog actie voor deze speler..
    Hoogma als huuroptie,en een van Arsenal,net zo groot als van Dijk,naam is me zo ontschoten,op elke positie 5of 6 spelers,eerst maar wachten tot overal de competitie is afgelopen,dan gaan clubs kijken wat weg mag,dus duurt nog wel even.
  • 13 May 2019 om 23:19
    • Quote van 13 May 2019 om 23:02
      Lijkt alsof je Pusic beschrijft, "Die heeft het goed gedaan met zeer beperkt materiaal, en toch een prijs gepakt" ;)
    Met dit materiaal in de KKD was elke trainer kampioen geworden in de KKD. Je praat over van Bronckhorst top(suptop) eredivisie. En nogmaals Pusic had goed materiaal voor de KKD. Dus beetje dom verglijk, en van Bronckhorst presteert al jaren redelijk tot goed, in de top(subtop) eredivisie kerel.
  • 13 May 2019 om 23:15
    Ik vind Ron Jans nog steeds een goede optie. Ik denk dat hij hier wel past en voor hem hoeft geen afkoopsom betaald te worden. Hij heeft bij Groningen en Zwolle uitstekend gewerkt. Bij Heetenveen was het overigens geen gelukkig huwelijk maar dat heeft elke trainer wel een keer. Ik zou garcia2 gewoon weer als assistent houden.
  • 13 May 2019 om 23:15
    • Quote van 13 May 2019 om 20:52
      Was interim in Noorwegen en volgens mij zit-ie daar nu nog, maar ben er niet geheel zeker van.
    Hoofd jeugdopleiding Rosenberg,kan ook dat hij daar hoofdtrainer blijft,Europees voetbal enz,onwaarschijnlijk nog 2 jaar contract en het bevalt hem daar goed,en dan ook nog de verkeerde zaakwaarnemer.
  • 13 May 2019 om 23:02
    • Quote van 13 May 2019 om 22:50
      En jij vond Pusic toch goed of niet? En zo ja , hoe kun je dan in hemelsnaan zeggen dat van Bronckhorst het niet goed heeft gedaan? Die heeft het goed gedaan met zeer beperkt materiaal, en toch prijzen gepakt.
    Lijkt alsof je Pusic beschrijft, "Die heeft het goed gedaan met zeer beperkt materiaal, en toch een prijs gepakt" ;)
  • 13 May 2019 om 22:50
    • Quote van 13 May 2019 om 21:33
      Ik vind het ook een matige trainer. In Rotterdam zijn ze blij dat ze van hem af zijn.
    En jij vond Pusic toch goed of niet? En zo ja , hoe kun je dan in hemelsnaan zeggen dat van Bronckhorst het niet goed heeft gedaan? Die heeft het goed gedaan met zeer beperkt materiaal, en toch prijzen gepakt.
  • 13 May 2019 om 22:40
    • Quote van 13 May 2019 om 22:01
      Je gaat wel heel snel, nieuwe van dijk, haha. Traint overigens al bij chelsea.
    Zegt al genoeg dat hij 1 weekje bij Chelsea traint , maar hij heeft nog geen contract getekend. Dus FCT kan nog zijn slag slaan. Dit kan echt een goede verdiger worden en mooi statiegeld opleveren. Hopelijk onderneemt FCT morgen nog actie voor deze speler..
  • 13 May 2019 om 22:34
    • Quote van 13 May 2019 om 22:22
      Ben je wel goed bij je hoofd?? Die man heeft onmogelijke dingen gedaan met een uiterst matige selectie. Denk niet dat hij naar Twente wil, maar als hij wil staat de deur wagenwijd voor hem open. Zonder Gio gaat Feyenoord nog hele zware tijden tegemoet als ze de selectie niet grondig renoveren. Ik vind het overigens ook een belediging richting hem, die man is een regelrechte volksheld.
    Dat wil ik nog eerst wel eens zien. Ik heb Feyenoord al een aantal jaar gevolgd en een ook redelijk wat wedstrijden zitten te bekijken. Maar van Bronckhorst maakt spelers niet beter. Als speler was hij goed, maar als trainer is hij niet goed genoeg.
  • 13 May 2019 om 22:30
    Van Bronckhorst vragen
  • 13 May 2019 om 22:22
    • Quote van 13 May 2019 om 21:33
      Ik vind het ook een matige trainer. In Rotterdam zijn ze blij dat ze van hem af zijn.
    Ben je wel goed bij je hoofd?? Die man heeft onmogelijke dingen gedaan met een uiterst matige selectie. Denk niet dat hij naar Twente wil, maar als hij wil staat de deur wagenwijd voor hem open. Zonder Gio gaat Feyenoord nog hele zware tijden tegemoet als ze de selectie niet grondig renoveren. Ik vind het overigens ook een belediging richting hem, die man is een regelrechte volksheld.
  • 13 May 2019 om 22:01
    • Quote van 13 May 2019 om 21:57
      @eppie: Xavier mbuyamba (MVV) verdediger van 1,90 m en nog 18 jaar jong. Staat op het lijstje van Groningen en Heracles en buitenlandse topclubs krijgen hem in het vizier. Weet jij of deze speler ook het lijstje staat van die 60 spelers. Anders is het een blunder van de scouting, als je de nieuwe Virgil van Dijk uit Maastricht kan ophalen....
    Je gaat wel heel snel, nieuwe van dijk, haha. Traint overigens al bij chelsea.
  • 13 May 2019 om 21:57
    @eppie: Xavier mbuyamba (MVV) verdediger van 1,90 m en nog 18 jaar jong. Staat op het lijstje van Groningen en Heracles en buitenlandse topclubs krijgen hem in het vizier. Weet jij of deze speler ook het lijstje staat van die 60 spelers. Anders is het een blunder van de scouting, als je de nieuwe Virgil van Dijk uit Maastricht kan ophalen....
  • 13 May 2019 om 21:57
    Marco van Basten samen met John van ' Schip.
  • 13 May 2019 om 21:47
    Waarom doen we dan niet gewoon jean marie pfaff? Dan valt er in elk geval nog wat te lachen als we afgedroogd worden
  • 13 May 2019 om 21:33
    • Quote van 13 May 2019 om 21:26
      Hoor je wat je zegt? Iemand een gezicht als van Bronckhorst. We mogen op de knien als die naar de Veste wil komen. 1x Kampioen, JC schaal en beker gewonnen in vijf jaar. Knappe prestatie bij zo’n club.
    Ik vind het ook een matige trainer. In Rotterdam zijn ze blij dat ze van hem af zijn.
  • 13 May 2019 om 21:27
    • Quote van 13 May 2019 om 21:23
      Shirtmerk geeft ook een beetje uitstraling aan de club. Utrecht en Vitesse gaan komend seizoen over in Nike. Groningen is dit seizoen in Puma te zien.
    Rood is wat opvalt, het logotje niet
  • 13 May 2019 om 21:26
    • Quote van 13 May 2019 om 21:21
      Eens, hem wordt ook veelvuldig verweten wat pusic verweten word: tactisch zwak en slecht wisselbeleid.
    Hoor je wat je zegt? Iemand een gezicht als van Bronckhorst. We mogen op de knien als die naar de Veste wil komen. 1x Kampioen, JC schaal en beker gewonnen in vijf jaar. Knappe prestatie bij zo’n club.
  • 13 May 2019 om 21:24
    Kijk, daar kan ik mij nou bont en blauw aan ergeren. Zo’n verslaggever die nooit met nieuws komt, maar alleen maar dingen roept van horen zeggen of zelf dingen suggereert. En dat als een omhoog gevallen clubwatcher presenteert. Slechts ten eigen vermaak en glorie.
  • 13 May 2019 om 21:23
    • Quote van 13 May 2019 om 21:14
      Wat maakt het kledingmerk nou uit. Daardoor degradeer je niet hoor. Er zijn op dit moment wel betere doelen voor het geld.
    Shirtmerk geeft ook een beetje uitstraling aan de club. Utrecht en Vitesse gaan komend seizoen over in Nike. Groningen is dit seizoen in Puma te zien.
  • 13 May 2019 om 21:21
    • Quote van 13 May 2019 om 20:43
      Slechte trainer van Bronckhorst. Ik zou hem niet bij twente willen zien.
    Eens, hem wordt ook veelvuldig verweten wat pusic verweten word: tactisch zwak en slecht wisselbeleid.
  • 13 May 2019 om 21:14
    • Quote van 13 May 2019 om 21:13
      Met alle respect Sondico is een niets zeggende merk, waar een club als Cambuur blij mee zal zijn. Notabene Gerald van der Belt heeft uit paniek handelen er voor gezorgd dat je deze C merk heb gekregen. Tijd voor verandering. Genoeg betere A/B merken.
    Wat maakt het kledingmerk nou uit. Daardoor degradeer je niet hoor. Er zijn op dit moment wel betere doelen voor het geld.
  • 13 May 2019 om 21:13
    Met alle respect Sondico is een niets zeggende merk, waar een club als Cambuur blij mee zal zijn. Notabene Gerald van der Belt heeft uit paniek handelen er voor gezorgd dat je deze C merk heb gekregen. Tijd voor verandering. Genoeg betere A/B merken.
  • 13 May 2019 om 21:12
    Hmmmm van de namen die hier ter sprake komen wordt je niet echt vrolijk. Voordat je het weet degraderen we weer. Je mag toch hopen dat als je Pusic ontslaat , je een plan hebt voor een snelle opvolging met een significante kwaliteitsimpuls. Dat zal overigens best lastig zijn, maar ja regeren is vooruitzien.......
  • 13 May 2019 om 21:09
    • Quote van 13 May 2019 om 21:08
      Ze hebben toch nog een contract met Sondico voor 5 jaar? Die kun je toch niet tussentijd opzeggen?
    Net even opgezocht. Contract voor 5 seizoenen, dat was 3 seizoenen geleden (of 4 met deze erbij).
  • 13 May 2019 om 21:09
    • Quote van 13 May 2019 om 21:08
      Ze hebben toch nog een contract met Sondico voor 5 jaar? Die kun je toch niet tussentijd opzeggen?
    Hoe lang loopt die al dan?
  • 13 May 2019 om 21:08
    • Quote van 13 May 2019 om 20:38
      Off; weet iemand hoe t zit met de shirtsponsor? Blijft dat Sondico?
    Ze hebben toch nog een contract met Sondico voor 5 jaar? Die kun je toch niet tussentijd opzeggen?
  • 13 May 2019 om 21:00
    Haha een ervaren trainer die bestand is tegen twentefans, ik denk dat je bij pusic uit komt je bent gewoon naar iemand opzoek met een plaat voor de kop
  • 13 May 2019 om 20:52
    • Quote van 13 May 2019 om 20:32
      Ok dan heb ik het niet goed gelezen, maar waar werkt onze ex trainer Rini Coolen nu dan?
    Was interim in Noorwegen en volgens mij zit-ie daar nu nog, maar ben er niet geheel zeker van.
  • 13 May 2019 om 20:49
    • Quote van 13 May 2019 om 20:48
      van Bronkhorst idd een stunt. Onhaalbaar lijkt me.
    Denk het ook wel
  • 13 May 2019 om 20:48
    • Quote van 13 May 2019 om 20:42
      Lukkien OMG Zou van Bronckhorst haalbaar zijn? zou stunt zijn
    van Bronkhorst idd een stunt. Onhaalbaar lijkt me.
  • 13 May 2019 om 20:44
    • Quote van 13 May 2019 om 20:43
      Slechte trainer van Bronckhorst. Ik zou hem niet bij twente willen zien.
    Denk dat hij bij Feyenoord maximaal gepresteerd heeft met dat gemankeerd elftal
  • 13 May 2019 om 20:43
    • Quote van 13 May 2019 om 20:42
      Lukkien OMG Zou van Bronckhorst haalbaar zijn? zou stunt zijn
    Slechte trainer van Bronckhorst. Ik zou hem niet bij twente willen zien.
  • 13 May 2019 om 20:42
    Lukkien OMG Zou van Bronckhorst haalbaar zijn? zou stunt zijn
  • 13 May 2019 om 20:38
    Off; weet iemand hoe t zit met de shirtsponsor? Blijft dat Sondico?
  • 13 May 2019 om 20:32
    • Quote van 13 May 2019 om 20:20
      Dan lees je het artikel niet goed Ja Die. V. Wissing pleit juist voor een ervaren trainer, net zoals jij, ik en velen hier op het forum. In zijn ogen past Lukkien gewoon niet in dat rijtje.... en in mijn ogen ook niet.
    Ok dan heb ik het niet goed gelezen, maar waar werkt onze ex trainer Rini Coolen nu dan?
  • 13 May 2019 om 20:20
    • Quote van 13 May 2019 om 20:14
      Aub geen Rini Coolen, waar werkt deze nou? En dat die van Wissing trainers adviseert om niet aan Fc Twente te beginnen, dan zou ik hem een stadion verbod geven. Wat een ijdeltuit zeg!!!
    Dan lees je het artikel niet goed Ja Die. V. Wissing pleit juist voor een ervaren trainer, net zoals jij, ik en velen hier op het forum. In zijn ogen past Lukkien gewoon niet in dat rijtje.... en in mijn ogen ook niet.
  • 13 May 2019 om 20:14
    Aub geen Rini Coolen, waar werkt deze nou? En dat die van Wissing trainers adviseert om niet aan Fc Twente te beginnen, dan zou ik hem een stadion verbod geven. Wat een ijdeltuit zeg!!!