Nacho krijgt contractvoorstel FC Twente: ''Wil graag blijven''

( 46 reacties)
Nacho krijgt contractvoorstel FC Twente: ''Wil graag blijven''

Nacho Monsalve had afgelopen seizoen als basisspeler een belangrijke rol bij de promotie van FC Twente. De Spaanse verdediger beschikt over een aflopend contract, maar hoopt op een langer verblijf.

"Ik wil graag bij FC Twente blijven", erkent Nacho in gesprek met het Spaanse EFE Deportes, opgetekend door ElDesmarque. "De club is tevreden over me en komt binnenkort met een nieuw voorstel, maar het is nog vroeg. We weten nog bijna niets over komend seizoen. De club moet een nieuwe trainer zoeken en er zullen ook wel een paar nieuwe spelers aangetrokken worden."

Nacho koos afgelopen zomer bewust voor FC Twente. "Ik kreeg een telefoontje van FC Twente en dat was voor mij de meest interessante optie. Ze zijn bekend in Europa en Nederland. Ook al was het in de Eerste Divisie, de uitdaging was heel goed voor mij. Het was tijd om Spanje te verlaten en Nederland was een goede plek", aldus de 25-jarige Madrileen, die wist dat het geen gemakkelijk seizoen zou worden.

"Promotie was het doel aan het begin van het seizoen, maar dat was wel met een waarschuwing", legt hij uit. "Het is lastig, omdat er maar één team direct promoveert. De play-offs zijn moeilijk. We hebben van wedstrijd tot wedstrijd geleefd en uiteindelijk ging het goed", beseft Nacho, die één grote droom heeft. "Ik zou heel graag terug keren naar Atlético Madrid. Dat is mijn thuis."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 12:43
    • Quote van 16 May 2019 om 12:00
      Nacho speelde meestal rechtsback, omdat het centrum met Gonzales en Bijen al vaststond, en omdat hij desondanks beter was/is dan de andere rechtsbacks. Maar Nacho is meer een centrumverdediger, als hij blijft zal zijn beoogde positie het komend jaar in het centrum zijn, denk ik.
    Gewoon als back-up voor Peetken gebruiken. Gewoon een nuttige reserve dus....
  • 16 May 2019 om 12:00
    Nacho speelde meestal rechtsback, omdat het centrum met Gonzales en Bijen al vaststond, en omdat hij desondanks beter was/is dan de andere rechtsbacks. Maar Nacho is meer een centrumverdediger, als hij blijft zal zijn beoogde positie het komend jaar in het centrum zijn, denk ik.
  • 15 May 2019 om 23:27
    • Quote van 15 May 2019 om 18:48
      Ik geloof te hebben vernomen dat Utrecht die Adekanye gaat vastleggen.
    Waarom proberen wij die dan niet weg te kapen, zit toch zonder club dus geld lijkt me hierin niet een heel groot probleem
  • 15 May 2019 om 20:21
    • Quote van 15 May 2019 om 18:55
      haha, we zijn het idd niet vaak oneens.
    Hier bloeit wat :)))
  • 15 May 2019 om 20:06
    • Quote van 15 May 2019 om 19:49
      De juiste trainer hoeft geen trainer van naam en faam te zijn.
    Maar ook geen klojo zonder ervaring lijkt me toch?
  • 15 May 2019 om 19:49
    • Quote van 15 May 2019 om 19:38
      Maar ook de juiste trainer die ons leuk voetbal laat zien.en kijk op het spelletje heeft.
    De juiste trainer hoeft geen trainer van naam en faam te zijn.
  • 15 May 2019 om 19:38
    • Quote van 15 May 2019 om 19:08
      Als ze niet op zoek zijn kunnen ze natuurlijk ook geen naam naar buiten brengen. Daarbij zal betreffende naam gewoon altijd ontkennen. Andersom zou nog mooier zijn eigenlijk.... Bijv.. We wilden Jans maar was niet haalbaar. Antwoord Jans... Ik had graag gewild alleen nooit iets gehoord :))
    Zoeits dus haha
  • 15 May 2019 om 19:38
    • Quote van 15 May 2019 om 19:05
      Je komt toch niet voor een trainer naar het stadion? Je komt voor een spelopvatting en bijbehorende spelers naar een stadion.
    Maar ook de juiste trainer die ons leuk voetbal laat zien.en kijk op het spelletje heeft.
  • 15 May 2019 om 19:12
    • Quote van 15 May 2019 om 19:02
      Maardan laat in ieder geval weten om welke trainers gaat, zodat dat in de publiciteit komt , en ze een weerwoord kunnen geven waarom ze er niiet aan begonnen wouden. Dan weten wij in ieder geval dat dit geen 1/2 is van Ted en Garcia . Of is dat dom redeneren?
    Ze willen doen geloven alsof ze op zoek zijn, maar de trainer is al bekend. Dat trainers dan afgezegd hebben kunnen ze zich mooi achter verschuilen, mocht er kritiek komen. Daarom duurt het langer, omdat ze zogenaamd op zoek zijn.
  • 15 May 2019 om 19:08
    • Quote van 15 May 2019 om 19:02
      Maardan laat in ieder geval weten om welke trainers gaat, zodat dat in de publiciteit komt , en ze een weerwoord kunnen geven waarom ze er niiet aan begonnen wouden. Dan weten wij in ieder geval dat dit geen 1/2 is van Ted en Garcia . Of is dat dom redeneren?
    Als ze niet op zoek zijn kunnen ze natuurlijk ook geen naam naar buiten brengen. Daarbij zal betreffende naam gewoon altijd ontkennen. Andersom zou nog mooier zijn eigenlijk.... Bijv.. We wilden Jans maar was niet haalbaar. Antwoord Jans... Ik had graag gewild alleen nooit iets gehoord :))
  • 15 May 2019 om 19:05
    • Quote van 15 May 2019 om 18:47
      Als het een top Trainer is waar Mensen voor na het Stadion komen. konden ze dat beter nu naar buiten brengen inverband met de kaart verlenging. Of worden we weer aan het lijntje gehouden met een hulp Trainer!!!!
    Je komt toch niet voor een trainer naar het stadion? Je komt voor een spelopvatting en bijbehorende spelers naar een stadion.
  • 15 May 2019 om 19:02
    • Quote van 15 May 2019 om 18:41
      Waarom....? Nu het huttenvolk nog even in de waan laten dat ze op zoek zijn... laten geloven dat Pusic niet "um sonst" de laan is uitgestuurd. Binnenkort komen ze dan met de redenen... "wilde niet.... was niet haalbaar of paste niet in het profiel"
    Maardan laat in ieder geval weten om welke trainers gaat, zodat dat in de publiciteit komt , en ze een weerwoord kunnen geven waarom ze er niiet aan begonnen wouden. Dan weten wij in ieder geval dat dit geen 1/2 is van Ted en Garcia . Of is dat dom redeneren?
  • 15 May 2019 om 19:01
    • Quote van 15 May 2019 om 18:47
      Als het een top Trainer is waar Mensen voor na het Stadion komen. konden ze dat beter nu naar buiten brengen inverband met de kaart verlenging. Of worden we weer aan het lijntje gehouden met een hulp Trainer!!!!
    Dat kan ook een reden zijn idd om te wachten met het bekend maken van garcia.
  • 15 May 2019 om 19:00
    • Quote van 15 May 2019 om 18:41
      Waarom....? Nu het huttenvolk nog even in de waan laten dat ze op zoek zijn... laten geloven dat Pusic niet "um sonst" de laan is uitgestuurd. Binnenkort komen ze dan met de redenen... "wilde niet.... was niet haalbaar of paste niet in het profiel"
    Klopt. García die gaat gewoon trainer worden. Het is nu alleen de vraag welke assistent krijgt hij naast zich.
  • 15 May 2019 om 18:58
    • Quote van 15 May 2019 om 18:47
      Als het een top Trainer is waar Mensen voor na het Stadion komen. konden ze dat beter nu naar buiten brengen inverband met de kaart verlenging. Of worden we weer aan het lijntje gehouden met een hulp Trainer!!!!
    Dat mag ik toch niet hopen keerl er moet in ieder geval een ervaren trainer bij dan. Ja want de propgandamachine mot nog op stoom komen. Maar lijkt me slim snel naar buiten te komen met nieuwe trainer, en niet dat dit weer in de propoganda machine komt pffff
  • 15 May 2019 om 18:55
    • Quote van 15 May 2019 om 18:49
      Twee zielen... Een gedachte ;) jij en ik denken vaak hetzelfde
    haha, we zijn het idd niet vaak oneens.
  • 15 May 2019 om 18:49
    • Quote van 15 May 2019 om 18:44
      je was me net voor zag ik nu, denk ik dus ook.
    Twee zielen... Een gedachte ;) jij en ik denken vaak hetzelfde
  • 15 May 2019 om 18:48
    • Quote van 15 May 2019 om 18:28
      Adekanye geen kans lijkt me, lees dat clubs als lazio interesse hebben. Maurice steijn lijkt me een super coach, maar is de vraag of hij het aandurft.
    Ik geloof te hebben vernomen dat Utrecht die Adekanye gaat vastleggen.
  • 15 May 2019 om 18:47
    • Quote van 15 May 2019 om 18:37
      Denk het niet, denk dat er echt wel een trainer komt, want zoals jij het schetst hadden ze daar denk ik al mee naar buiten gekomen.
    Als het een top Trainer is waar Mensen voor na het Stadion komen. konden ze dat beter nu naar buiten brengen inverband met de kaart verlenging. Of worden we weer aan het lijntje gehouden met een hulp Trainer!!!!
  • 15 May 2019 om 18:44
    • Quote van 15 May 2019 om 18:41
      Waarom....? Nu het huttenvolk nog even in de waan laten dat ze op zoek zijn... laten geloven dat Pusic niet "um sonst" de laan is uitgestuurd. Binnenkort komen ze dan met de redenen... "wilde niet.... was niet haalbaar of paste niet in het profiel"
    je was me net voor zag ik nu, denk ik dus ook.
  • 15 May 2019 om 18:42
    • Quote van 15 May 2019 om 18:37
      Denk het niet, denk dat er echt wel een trainer komt, want zoals jij het schetst hadden ze daar denk ik al mee naar buiten gekomen.
    voor het idee willen ze het wellicht extra nog niet naar buiten brengen, aangezien ted ook wel weet dat het gevoelig ligt als er weer een assistent naar voren geschoven wordt. Onder het mom van 'zien jullie wel, we hebben ons best gedaan maar konden niemand anders krijgen'.
  • 15 May 2019 om 18:41
    • Quote van 15 May 2019 om 18:37
      Denk het niet, denk dat er echt wel een trainer komt, want zoals jij het schetst hadden ze daar denk ik al mee naar buiten gekomen.
    Waarom....? Nu het huttenvolk nog even in de waan laten dat ze op zoek zijn... laten geloven dat Pusic niet "um sonst" de laan is uitgestuurd. Binnenkort komen ze dan met de redenen... "wilde niet.... was niet haalbaar of paste niet in het profiel"
  • 15 May 2019 om 18:38
    • Quote van 15 May 2019 om 18:30
      Hoezo aandurft als Pec al niet tot overeenstemming komt waarom zou Twente dat wel komen??????
    Omdat we misschien meer te bieden hebben als Pec?
  • 15 May 2019 om 18:37
    • Quote van 15 May 2019 om 18:35
      Trainer is allang binnenboord... Een-tweetje.... Ted-Garcia
    Denk het niet, denk dat er echt wel een trainer komt, want zoals jij het schetst hadden ze daar denk ik al mee naar buiten gekomen.
  • 15 May 2019 om 18:35
    • Quote van 15 May 2019 om 18:32
      Lijkt mij de omgekeerde wereld waarom niet eerst een trainer contracteren stel dat de trainer het niet in hem ziet zitten wat moeten we dan met nacho hem betalen om de tribune warm te houden.??????
    Trainer is allang binnenboord... Een-tweetje.... Ted-Garcia
  • 15 May 2019 om 18:32
    Lijkt mij de omgekeerde wereld waarom niet eerst een trainer contracteren stel dat de trainer het niet in hem ziet zitten wat moeten we dan met nacho hem betalen om de tribune warm te houden.??????
  • 15 May 2019 om 18:30
    • Quote van 15 May 2019 om 18:28
      Adekanye geen kans lijkt me, lees dat clubs als lazio interesse hebben. Maurice steijn lijkt me een super coach, maar is de vraag of hij het aandurft.
    Hoezo aandurft als Pec al niet tot overeenstemming komt waarom zou Twente dat wel komen??????
  • 15 May 2019 om 18:28
    • Quote van 15 May 2019 om 18:11
      Maurice Stein niet naar Zwolle waarschijnlijk, adekanye zit zonder club, weet niet hoe goed en of ie haalbaar is? Weet iemand meer
    Adekanye geen kans lijkt me, lees dat clubs als lazio interesse hebben. Maurice steijn lijkt me een super coach, maar is de vraag of hij het aandurft.
  • 15 May 2019 om 18:11
    Maurice Stein niet naar Zwolle waarschijnlijk, adekanye zit zonder club, weet niet hoe goed en of ie haalbaar is? Weet iemand meer
  • 15 May 2019 om 17:52
    • Quote van 15 May 2019 om 16:59
      Schei uit man, Komt zoveel te kort op rechtsback. Zo traag. Ze lopen hem straks aan alle kanten voorbij. Eventueel als 2e backup voor centraal. Dan heb ik veel liever Wout Droste transfervrij.
    Hahaha, en dan wel Droste... Nacho is veel beter.
  • 15 May 2019 om 17:49
    • Quote van 15 May 2019 om 17:05
      In een eerder forum ook al aangegeven dat hij te traag is. Hooguit als centrale verdediger, maar wel als reserve voor Bijen en Gonzales. Tenzij een van die twee weggaat natuurlijk. Ik ben bang dat dit wel eens kon gebeuren met Bijen.
    als je een leuk bedrag kunt ontvangen voor bijen dan kun je hem best verkopen. Heeft zich erg sterk ontwikkelt, maar het blijft afwachten of hij zich nu staande houdt in de eredivisie. Gonzalez zal ik harder missen.
  • 15 May 2019 om 17:37
    • Quote van 15 May 2019 om 16:59
      Schei uit man, Komt zoveel te kort op rechtsback. Zo traag. Ze lopen hem straks aan alle kanten voorbij. Eventueel als 2e backup voor centraal. Dan heb ik veel liever Wout Droste transfervrij.
    Wout droste, die de concurrentie verliest van tim breukers, boven een speler van de academie van atletico madrid. Laat me niet lachen zeg. Droste mag je best halen maar die is dan backup van nacho en niet andersom.
  • 15 May 2019 om 17:08
    • Quote van 15 May 2019 om 17:05
      In een eerder forum ook al aangegeven dat hij te traag is. Hooguit als centrale verdediger, maar wel als reserve voor Bijen en Gonzales. Tenzij een van die twee weggaat natuurlijk. Ik ben bang dat dit wel eens kon gebeuren met Bijen.
    Gonzales keert sowieso terug naar zijn club tenzij Twente hem opnieuw huurt of koopt
  • 15 May 2019 om 17:05
    • Quote van 15 May 2019 om 16:59
      Schei uit man, Komt zoveel te kort op rechtsback. Zo traag. Ze lopen hem straks aan alle kanten voorbij. Eventueel als 2e backup voor centraal. Dan heb ik veel liever Wout Droste transfervrij.
    In een eerder forum ook al aangegeven dat hij te traag is. Hooguit als centrale verdediger, maar wel als reserve voor Bijen en Gonzales. Tenzij een van die twee weggaat natuurlijk. Ik ben bang dat dit wel eens kon gebeuren met Bijen.
  • 15 May 2019 om 16:59
    • Quote van 15 May 2019 om 14:22
      Wat mij betreft prima (voor de breedte).
    Schei uit man, Komt zoveel te kort op rechtsback. Zo traag. Ze lopen hem straks aan alle kanten voorbij. Eventueel als 2e backup voor centraal. Dan heb ik veel liever Wout Droste transfervrij.
  • 15 May 2019 om 16:17
    • Quote van 15 May 2019 om 16:14
      Goed genoeg. We hoeven komend seizoen nog geen Champions League te halen. Middenmoot of rechterrijtje kan hij prima aan.
    Idd, hij is echt wel goed genoeg om in de ED te kunnen spelen, hopelijk krijgen we meer van dit soort spelers. Dan heb ik vertrouwen dat het goed moet komen.
  • 15 May 2019 om 16:14
    • Quote van 15 May 2019 om 15:21
      Of hij goed genoeg is voor de ED? Ik twijfel.
    Goed genoeg. We hoeven komend seizoen nog geen Champions League te halen. Middenmoot of rechterrijtje kan hij prima aan.
  • 15 May 2019 om 15:45
    • Quote van 15 May 2019 om 15:36
      Waar stond hij voor Twente ook alweer (allemaal) onder contract?
    Atletico madrid, rayo vallecano, deportivo en recreativo huelva
  • 15 May 2019 om 15:36
    Waar stond hij voor Twente ook alweer (allemaal) onder contract?
  • 15 May 2019 om 15:23
    Zeker goed. Mooi dat hij langer wilt blijven!
  • 15 May 2019 om 15:21
    Of hij goed genoeg is voor de ED? Ik twijfel.
  • 15 May 2019 om 14:46
    Gewoon basisspeler maken! Heeft een goede mentaliteit en doet zowel voorin als achterin zijn werk. Goede zaak!
  • 15 May 2019 om 14:31
    Speler met een hele goede mentaliteit , zeker nuttig voor de breedte , had er nog wel een rechtsback bij gehaald .
  • 15 May 2019 om 14:27
    Een zeer gedreven speler, dat bleek afgelopen seizoen toen we een keer ruim voor stonden, hij een kans miste en boos werd. Goede keuze.
  • 15 May 2019 om 14:24
    Gewoon vast leggen goede verdediger.
  • 15 May 2019 om 14:22
    Wat mij betreft prima (voor de breedte).