Rienstra over FC Twente: ''Verder weet ik helemaal niks''

( 16 reacties)
Rienstra over FC Twente: ''Verder weet ik helemaal niks''

Ben Rienstra wordt in de wandelgangen in verband gebracht met een transfer naar FC Twente. De middenvelder van SC Heerenveen weet zelf echter nog van niks.

"Je weet het nooit in het voetbal. Maar ik heb gewoon een contract bij SC Heerenveen", begint Rienstra tegenover FOX Sports. "Het wordt opgeblazen en verder weet ik helemaal niks."

SC Heerenveen verloor met 3-1 van FC Utrecht. "We begonnen best aardig. Maar we geven ook veel kansen weg door onze fouten", vervolgt Rienstra. "Het gaat erom wat je na de goal doet. En dan heeft FC Utrecht terecht gewonnen. We lopen na rust achter de feiten aan."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 12:50
    • Quote van 16 May 2019 om 09:15
      Rienstra is meer dan welkom hier. Zou voor ons een hele goede aanwinst zijn en is ervaren in de eredivisie. Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt maar dat zal ongetwijfeld een afkoopsommetje kosten en dat kunnen wij niet betalen.
    Rienstra toch het type brama ,dus geen geld aan uitgeven.
  • 16 May 2019 om 11:26
    • Quote van 16 May 2019 om 09:44
      als vlap daar weggaat, en in ogenschouw nemend dat lammers teruggaat naar psv dan wordt het voor heerenveen ook erg lastig volgend seizoen. Hebben dit seizoen al een tijd onderin gestaan, zelfde geld voor groningen. Het kan echt alle kanten op volgend jaar, wel weer zin in. Wat rienstra betreft, die heeft nog een 2-jarig contract dus is idd onhaalbaar.
    Ze willen Druif als vervanger van Lammers, die ik beide ook graag had gezien hier
  • 16 May 2019 om 10:27
    • Quote van 16 May 2019 om 09:15
      Rienstra is meer dan welkom hier. Zou voor ons een hele goede aanwinst zijn en is ervaren in de eredivisie. Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt maar dat zal ongetwijfeld een afkoopsommetje kosten en dat kunnen wij niet betalen.
    Ervaren in de ED, vroeger beter dan nu, een beetje een Hollatje
  • 16 May 2019 om 09:44
    • Quote van 16 May 2019 om 09:39
      Als ze al 8 miljoen voor Vlap vragen dan laat maar denk ik.
    als vlap daar weggaat, en in ogenschouw nemend dat lammers teruggaat naar psv dan wordt het voor heerenveen ook erg lastig volgend seizoen. Hebben dit seizoen al een tijd onderin gestaan, zelfde geld voor groningen. Het kan echt alle kanten op volgend jaar, wel weer zin in. Wat rienstra betreft, die heeft nog een 2-jarig contract dus is idd onhaalbaar.
  • 16 May 2019 om 09:39
    Als ze al 8 miljoen voor Vlap vragen dan laat maar denk ik.
  • 16 May 2019 om 09:15
    • Quote van 16 May 2019 om 08:59
      Rienstra niet meer aan beginnen, heeft een matig seizoen gehad bij Heerenveen !
    Rienstra is meer dan welkom hier. Zou voor ons een hele goede aanwinst zijn en is ervaren in de eredivisie. Ik weet niet tot wanneer zijn contract loopt maar dat zal ongetwijfeld een afkoopsommetje kosten en dat kunnen wij niet betalen.
  • 16 May 2019 om 09:14
    • Quote van 16 May 2019 om 09:10
      niemand die er in stapt nu er nog geen spelersnamen bekend zijn ..
    Volgens mij is het toch echt andersom. Eerst stel je een trainer aan voordat je begint met je selectie samen te stellen.
  • 16 May 2019 om 09:10
    • Quote van 16 May 2019 om 08:46
      Inderdaad. Laat eerst maar is de nieuwe trainer komen. Wanneer komt daar eindelijk meer duidelijkheid over?
    niemand die er in stapt nu er nog geen spelersnamen bekend zijn ..
  • 16 May 2019 om 09:09
    • Quote van 16 May 2019 om 08:59
      Rienstra niet meer aan beginnen, heeft een matig seizoen gehad bij Heerenveen !
    Open sollicitatie dus ..Hij denkt dat hij bij ons nog een leuke klapper kan maken..Hierop zitten wij toch niet te wachten.
  • 16 May 2019 om 08:59
    Rienstra niet meer aan beginnen, heeft een matig seizoen gehad bij Heerenveen !
  • 16 May 2019 om 08:50
    • Quote van 16 May 2019 om 08:39
      Mensen die niks weten ... daar hebben we niks aan
    En mensen die nog een contract hebben al helemaal.
  • 16 May 2019 om 08:48
    • Quote van 16 May 2019 om 08:47
      Ik ben bang dat we 4 weken voor het begin van de competitie te horen krijgen dat het Garcia wordt.
    Ik mag toch echt hopen dat hij het niet gaat worden..
  • 16 May 2019 om 08:47
    • Quote van 16 May 2019 om 08:46
      Inderdaad. Laat eerst maar is de nieuwe trainer komen. Wanneer komt daar eindelijk meer duidelijkheid over?
    Ik ben bang dat we 4 weken voor het begin van de competitie te horen krijgen dat het Garcia wordt.
  • 16 May 2019 om 08:46
    • Quote van 16 May 2019 om 08:39
      Mensen die niks weten ... daar hebben we niks aan
    Inderdaad. Laat eerst maar is de nieuwe trainer komen. Wanneer komt daar eindelijk meer duidelijkheid over?
  • 16 May 2019 om 08:39
    Mensen die niks weten ... daar hebben we niks aan
  • 16 May 2019 om 08:28
    De wandelgangen hebben het vorig seizoen ook niet vaak goed gehad.