Lukkien ontkent: ''Ik ben door geen enkele club benaderd''

( 30 reacties)
Lukkien ontkent: ''Ik ben door geen enkele club benaderd''

Dick Lukkien heeft zich met FC Emmen verzekerd van nog een seizoen in de Eredivisie. De succestrainer wordt in het geruchtencircuit in verband gebracht met een overstap naar onder meer FC Twente.

"Een heel bijzonder seizoen voor ons. De ontlading is heel groot", begint Lukkien bij de NOS. "Je hoopt het thuispubliek nog iets te geven. Het publiek heeft ons fenomenaal gesteund dit seizoen. Echt een bijzonder seizoen. Ik ben apetrots op wat we hebben gedaan. En daar moeten we echt van genieten."

Lukkien is niet bezig met een transfer. "Daar ga ik wel vanuit", vervolgt Lukkien. "Ik heb gelezen dat ik FC Twente zou hebben afgezegd. Maar ik ben door geen enkele club benaderd. Ik heb een contract bij FC Emmen. En ik heb het uitstekend naar mijn zin. Ik ga er vanuit dat ik op 23 juni bij de eerste training van FC Emmen ben."

Reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 May 2019 om 19:40
    Had hem graag gezien bij ons,en zou zeker geen vermogen gekost hebben zeer spijtig was een van mijn favorieten
  • 16 May 2019 om 16:38
    • Quote van 16 May 2019 om 16:16
      Iemand met relevante ervaring. De naam boeit me momenteel niet zo heel erg, mijn favorieten zijn zeker E. Koeman, Streppel en als dit allemaal niet kan dan zou ik zeer zeken naar de KKD kijken en eens nadenken over Wels, Nascimento, De Koning. Namen daar heeft iedereen een mening over, maar van groot belang is dat je een trainer hebt die een spel kan lezen, met de welbekende FCT druk om kan gaan en dan kom je simpelweg NOOIT bij Garcia uit NOOOOOOIT! Het zou juist logisch zijn om Ten Caat te belonen en Assistent te maken en om Garcia (als talent) Jong Twente te geven. Zoals iedereen, een carrier start van onderaf, niet van bovenaf: Hake, Pusic, Schreuder. 3X een voorbeeld gehad, 3 X drama, en dat gaan we nu serieus een 4de X doen?
    Ja dus
  • 16 May 2019 om 16:38
    Garcia officieel nieuwe trainer.
  • 16 May 2019 om 16:38
    García García wordt nieuwe trainer
  • 16 May 2019 om 16:16
    • Quote van 16 May 2019 om 15:55
      Wie zou jij dan het liefst zien?
    Iemand met relevante ervaring. De naam boeit me momenteel niet zo heel erg, mijn favorieten zijn zeker E. Koeman, Streppel en als dit allemaal niet kan dan zou ik zeer zeken naar de KKD kijken en eens nadenken over Wels, Nascimento, De Koning. Namen daar heeft iedereen een mening over, maar van groot belang is dat je een trainer hebt die een spel kan lezen, met de welbekende FCT druk om kan gaan en dan kom je simpelweg NOOIT bij Garcia uit NOOOOOOIT! Het zou juist logisch zijn om Ten Caat te belonen en Assistent te maken en om Garcia (als talent) Jong Twente te geven. Zoals iedereen, een carrier start van onderaf, niet van bovenaf: Hake, Pusic, Schreuder. 3X een voorbeeld gehad, 3 X drama, en dat gaan we nu serieus een 4de X doen?
  • 16 May 2019 om 15:55
    • Quote van 16 May 2019 om 15:44
      Garcia kan ik mee leven. Dat stellen is evenredig dom als vrede hebben met een eerste jaars medicijnen studentje als dokter hebben wanneer je ernstig ziek bent.
    Wie zou jij dan het liefst zien?
  • 16 May 2019 om 15:46
    • Quote van 16 May 2019 om 15:44
      Garcia kan ik mee leven. Dat stellen is evenredig dom als vrede hebben met een eerste jaars medicijnen studentje als dokter hebben wanneer je ernstig ziek bent.
    Elke trainer had een eerste baan. En elke dokter een eerste taak.
  • 16 May 2019 om 15:44
    • Quote van 16 May 2019 om 15:40
      Rutten hoeft van mij ook niet, Garcia kan ik mee leven, aangezien hij die niet zomaar zal worden doorgeschoven.
    Garcia kan ik mee leven. Dat stellen is evenredig dom als vrede hebben met een eerste jaars medicijnen studentje als dokter hebben wanneer je ernstig ziek bent.
  • 16 May 2019 om 15:40
    • Quote van 16 May 2019 om 14:19
      Dan heb ik wat anders vernomen, maar goed dan zou ik als alternatief gaan voor Jans, Lukkien, Luhukay, en ik was ook wel gecharmeerd van Streppel, maar luister en kijk ook na de andere reacties en dan ligt de populariteit van Streppel ook niet hoog. En ik wil dus ook niet de betweter uit hangen, maar hoop dat het ook geen Fred R word. Lijkt de fucking suprise show wel, en anders zal het Garcia wel worden, maar dan moet er wel een ervaren man op aan zijn zijde staan.
    Rutten hoeft van mij ook niet, Garcia kan ik mee leven, aangezien hij die niet zomaar zal worden doorgeschoven.
  • 16 May 2019 om 14:19
    • Quote van 16 May 2019 om 13:45
      In Den Haag was hij vgm ook niet populair. Ik zou bijvoorbeeld een Klaas Wels of misschien wel Groenendijk graag zien komen. Beetje jammer dat het nu weer lekker gaat bij Atlanta, anders zou ik nog altijd (ook vorig seizoen al vaak aangegeven) De Boer ontzettend graag zien komen.
    Dan heb ik wat anders vernomen, maar goed dan zou ik als alternatief gaan voor Jans, Lukkien, Luhukay, en ik was ook wel gecharmeerd van Streppel, maar luister en kijk ook na de andere reacties en dan ligt de populariteit van Streppel ook niet hoog. En ik wil dus ook niet de betweter uit hangen, maar hoop dat het ook geen Fred R word. Lijkt de fucking suprise show wel, en anders zal het Garcia wel worden, maar dan moet er wel een ervaren man op aan zijn zijde staan.
  • 16 May 2019 om 13:45
    • Quote van 16 May 2019 om 13:39
      Denk dat hij realistisch is, en met een club als Vvv met zo een laag budget niet anders kon maar hij houd wel degelijk van aanvallend voetbal want in Den Haag waren ze bij mijn weten ook wel positief. Maar wie zie jij dan graag komen? Want je wijst trainers af, maar wat vind jij dan een geschikte trainer?
    In Den Haag was hij vgm ook niet populair. Ik zou bijvoorbeeld een Klaas Wels of misschien wel Groenendijk graag zien komen. Beetje jammer dat het nu weer lekker gaat bij Atlanta, anders zou ik nog altijd (ook vorig seizoen al vaak aangegeven) De Boer ontzettend graag zien komen.
  • 16 May 2019 om 13:41
    • Quote van 16 May 2019 om 12:32
      Is meer hoop dan een gedachte kerel, en dat weet jij ook. ;)


      Daarnaast moet FC Twente opnieuw aantonen dat zij meer perspectief dan PEC bieden....
    De wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar denk over het algemeen dat het niet slechter kan dan Pusic.;-)
  • 16 May 2019 om 13:39
    • Quote van 16 May 2019 om 12:26
      Ik denk niet dat die zich hier populair zal maken. Verdedigend voetbal bij VVV en ook niet vies vam wat excuses.
    Denk dat hij realistisch is, en met een club als Vvv met zo een laag budget niet anders kon maar hij houd wel degelijk van aanvallend voetbal want in Den Haag waren ze bij mijn weten ook wel positief. Maar wie zie jij dan graag komen? Want je wijst trainers af, maar wat vind jij dan een geschikte trainer?
  • 16 May 2019 om 13:35
    Die trainer van RKC doet het ook niet slecht met een prak jonge spelers bij RKC.
  • 16 May 2019 om 13:33
    • Quote van 16 May 2019 om 11:49
      Ook niet de 2e hoop ik toch.
    Ook niet, lol.
  • 16 May 2019 om 12:32
    • Quote van 16 May 2019 om 12:06
      Ik denk ook nog steeds dat Maurice Steyn in beeld is. Misschien ziet hij bij ons meer perspectief dan bij Pec.
    Is meer hoop dan een gedachte kerel, en dat weet jij ook. ;)


    Daarnaast moet FC Twente opnieuw aantonen dat zij meer perspectief dan PEC bieden....
  • 16 May 2019 om 12:26
    • Quote van 16 May 2019 om 12:06
      Ik denk ook nog steeds dat Maurice Steyn in beeld is. Misschien ziet hij bij ons meer perspectief dan bij Pec.
    Ik denk niet dat die zich hier populair zal maken. Verdedigend voetbal bij VVV en ook niet vies vam wat excuses.
  • 16 May 2019 om 12:06
    Ik denk ook nog steeds dat Maurice Steyn in beeld is. Misschien ziet hij bij ons meer perspectief dan bij Pec.
  • 16 May 2019 om 11:49
    • Quote van 16 May 2019 om 10:36
      Is ook niet mijn 1ste keus.
    Ook niet de 2e hoop ik toch.
  • 16 May 2019 om 11:47
    • Quote van 16 May 2019 om 11:32
      wat denken jullie van Ricardo Moniz die doet het toch overal goed ,krijg dat clubje uit Rotterdam ook weer aan het voetballen
    Mooi in Rotterdam laten blijven, is niet de juiste voor ons.
  • 16 May 2019 om 11:41
    • Quote van 16 May 2019 om 11:32
      wat denken jullie van Ricardo Moniz die doet het toch overal goed ,krijg dat clubje uit Rotterdam ook weer aan het voetballen
    Absoluut niet, wat een walgelijke arrogante gast is dat.
  • 16 May 2019 om 11:35
    • Quote van 16 May 2019 om 11:32
      wat denken jullie van Ricardo Moniz die doet het toch overal goed ,krijg dat clubje uit Rotterdam ook weer aan het voetballen
    De laatste 2 wedstrijden ja, toen hij er net was ging het alleen maar slechter
  • 16 May 2019 om 11:32
    wat denken jullie van Ricardo Moniz die doet het toch overal goed ,krijg dat clubje uit Rotterdam ook weer aan het voetballen
  • 16 May 2019 om 10:47
    • Quote van 16 May 2019 om 10:25
      Alsjeblieft niet Streppel
    +1
  • 16 May 2019 om 10:44
    • Quote van 16 May 2019 om 10:36
      Is ook niet mijn 1ste keus.
    Mijn laatste keus zo'n beetje. Wat heeft hij bereikt? Dan nog liever Garcia.
  • 16 May 2019 om 10:36
    • Quote van 16 May 2019 om 10:25
      Alsjeblieft niet Streppel
    Is ook niet mijn 1ste keus.
  • 16 May 2019 om 10:25
    • Quote van 16 May 2019 om 09:49
      Lukkien past inderdaad wel bij Twente.
      Ga er nog steeds vanuit dat Streppel de nieuwe trainer wordt.

      Al zie ik liever Lukkien.
    Alsjeblieft niet Streppel
  • 16 May 2019 om 09:54
    • Quote van 16 May 2019 om 09:45
      Lijkt me een goede trainer, hij heeft van een matig Emmen een leuk en aanvallend ploegje gemaakt , in de interviews kwam hij sympathiek en realistisch over, als hij haalbaar is zou ik hem graag als trainer willen zien, evenals Ron Jans trouwens !
    100% mee eens! Ik zie hem ook graag komen. Heeft het met Emmen meer dan knap gedaan en laat ze leuk voetballen. Zou hier goed passen!
  • 16 May 2019 om 09:49
    • Quote van 16 May 2019 om 09:45
      Lijkt me een goede trainer, hij heeft van een matig Emmen een leuk en aanvallend ploegje gemaakt , in de interviews kwam hij sympathiek en realistisch over, als hij haalbaar is zou ik hem graag als trainer willen zien, evenals Ron Jans trouwens !
    Lukkien past inderdaad wel bij Twente.
    Ga er nog steeds vanuit dat Streppel de nieuwe trainer wordt.

    Al zie ik liever Lukkien.
  • 16 May 2019 om 09:45
    Lijkt me een goede trainer, hij heeft van een matig Emmen een leuk en aanvallend ploegje gemaakt , in de interviews kwam hij sympathiek en realistisch over, als hij haalbaar is zou ik hem graag als trainer willen zien, evenals Ron Jans trouwens !